Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Opel Astra: Co vás zajímá?

Ondřej Láník
Diskuze (79)
Jedna z nejdůležitějších novinek následujících měsíců se představuje už celkem dlouho. První svezení nás ale čeká až v tomto týdnu. V Německu bude příležitost konzultovat taky případné dotazy čtenářů, a proto se podruhé v krátké době ptáme: Co vás zajímá?

Opel zveřejnil první oficiální informaci o nové Astře v květnu 2009 a letos v létě nový automobil představil staticky nejprve novinářům a v září ve Frankfurtu pak i veřejnosti na velkém podzimním autosalonu.

Až na IAA nabídl Opel veřejnosti kompletní technická data motorů nové Astry. Nejprodávanější zážehové motorizace setrvávají u klasické atmosférické konstrukce a mají odpovídající parametry.

Základní čtrnáctistovky neoslní jízdní dynamikou, ale kombinovaná spotřeba 5,5 l/100 km patří ke špičce třídy. Hlavní novinkou motorové nabídky je přeplňovaná jednotka 1,4 Turbo se zajímavými parametry 103 kW ve 4900 min-1 a 200 Nm mezi 1850 a 4900 min-1, která je více než důstojnou náhradou za atmosférický motor 1,8 Ecotec.

Naftová škála je tvořená povědomými objemy, základ 1,3 CDTI se výkonově dostal až k 70 kW. Všechny verze s manuální převodovkou mají kombinovanou spotřebu pod 5 l/100 km.

O Astře jsme zveřejnili většinu dostupných informací, ale jistě se objeví dosud nepopsané oblasti. Čtenářům Auto.cz opět nabízíme možnost zapojení do tvorby obsahu Auto.cz interaktivní formou. Jestliže existuje nějaké téma, prvek výbavy, konstrukční skupina, technické řešení nebo jiná oblast týkající se nové Astry, která vás zajímá konkrétněji, máte možnost se na ni ptát prostřednictvím diskuze pod článkem.

Uzávěrka otázek je dnes, tedy v úterý 20.10. 2009 ve 22:00 h.

Z Německa se pokusíme přivézt jízdní dojmy z nejžádanějších motorizací i odpovědi na všechny smysluplné otázky.

Doporučujeme
Opel Astra: První kontakt před premiérou
PŘEDSTAVUJEME Opel Astra - Insignizace

Opel Astra: Německé ceny a kompletní technická data

Ondřej Láník
Diskuze (79)
Avatar - Ronault.
21. 10. 2009 23:44
Re: Zrýchlenie..
Problém je v tom, že v Reykjaviku je tuhá zima, takže tobě stejně jako tomu fandovi Dacie zamrzá turbo mezi ušima, jak by řekl klasik.
Kdybys byl trochu pozornější a nemlel pod každým článkem ódy na Opel, jsi taková oplí obdoba Deadlifta, tak by sis všiml spousty věcí, dokonce by sis i lépe vyložil můj nick, to je však naprosto marné.
21. 10. 2009 19:39
Re: ZLATÝ ŘEZ
Jo, Golf Mk.1 - to byla nádhera. Ostatně i tehdejší Kadett, Escort, Fiat 128 a další dnes přitahují pozornost a vypadají tvarově úžasně čistě.
Bohužel dnes už hodně jiná doba a tomu krédu jednoduchosti už se zpronevěřili všichni včetně VW.

A mimochodem, byl jsem velmi překvapen, že v prvním srovnávacím testu AutoBildu (který obvykle koncern VW velmi prosazuje) zvítězila nová Astra nad Golfem:
[odkaz]
21. 10. 2009 17:51
Re: jo je to hezký ... ale odpověď na otázku je ... "nic" -
Oproti Captive ma interie lepsi, to mas pravdu, exterierove je to (zpracovanim) ale minimalne na stejne urovni...
Avatar - kolmar
21. 10. 2009 17:06
Re: jo je to hezký ... ale odpověď na otázku je ... "nic" -
Koleos je vnutri bieda??? ta co si...na hony vzdialene od captivy!!!
Avatar - Ricardo
21. 10. 2009 09:54
Re: Kombi Astra
HB - tím myslím hatchback ;-)
Astra byla v kombíku prodloužená jen ta poslední (Astra H)