Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Astra GTC: První jízdní dojmy

Horské silnice na Mallorce důkladně prověřily novou Astru GTC s motory 1,6 Turbo a 2,0 CDTI.
Zpět na článek
25. 11. 2011 12:06
25. 11. 2011 12:46
25. 11. 2011 13:05
25. 11. 2011 14:36
25. 11. 2011 21:35
25. 11. 2011 13:21
25. 11. 2011 13:26
25. 11. 2011 14:11
25. 11. 2011 14:48
28. 11. 2011 14:47
25. 11. 2011 15:08
25. 11. 2011 22:31
25. 11. 2011 23:49
28. 11. 2011 14:42
25. 11. 2011 13:47
25. 11. 2011 21:25
25. 11. 2011 13:30
25. 11. 2011 10:58
jizdni vlastnosti jsou pro pozery
(nejen) tohle auto si stejne vetsina kupcu koupi jen kvuli tomu, jak paradne vypada (zvenku), i kdyby jezdilo jak zebrinak
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2011 12:06
Tank?
Kolik ze to vazi?!
Jednu a pul tuny?!
No potes :-O
Jen pro srovnani - jak Scirocco, tak Megane Coupe jsou o +-200kg lehci. To je jako by v Astre sedeli navic dva statni chlapi...
Rozbalit vlákno
15
Avatar - iudex
25. 11. 2011 12:46
Re: Tank?
Presne. Aby kompaktný trojdverák s ľahkou jednašestkou nad nápravou a výkonom 180 koní (toľko čo Golf IV GTI) bol iba primerane rýchly, to je trošku slabý výsledok a ide to zrejme výhradne na vrub hmotnosti. Len pre porovnanie priamy konkurent Focus 1,6EcoBoost má pohotovostnú hmotnosť 1258 kg. Ten rozdiel nepotrebuje komentár.
Avatar - del42sa
25. 11. 2011 13:05
Re: Tank?
1.700kg na takové auto ? to si dělají prd.l ne ? :no: :no: 8-s Tomu nepomůže žádný motor
25. 11. 2011 14:36
Re: Tank?
Když už se uchyluješ ke srovnávání, tak prosím srovnávej srovnatelné. Zaprvé fokál rozhodně není přímým konkurentem této verze astry, a to z velmi prozaického důvodu - třídvéř se totiž u současné generace nekoná ani konat nebude. :-) S jistou dávkou nadsázky by se tento krok Fordu dal chápat jako určitou sebereflexi jeho top managementu. Ten si nejspíš plně uvědomuje, že za současné podoby tohoto segmentu trhu, kdy design hraje naprosto klíčovou roli, by se svou současnou, krutě nepovedenou designovou filosofií příliš mnoho zákazníků neoslovili. >:-[] Ad hmotnost - opětovně srovnáváš hrušky s jabkama. Pohotovostní hmotnost fokála podle evropské metodiky měření totiž nečiní tebou uváděných 1258 kg, nýbrž necelých 1340 kg. To ovšem nic nemění na faktu, že astra je vzhledem ke své velikosti nechutně těžká.
Avatar - iudex
25. 11. 2011 21:35
Re: Tank?
čo do hmotnosti máš recht, Focus 5 dv. 1,6EcoBoost má pohotovostnú 1333 kg. Tých 1258 je bez vodiča (75 kg). Aj tak tam vidím neprimeraný hmotnostný rozdiel cca. 130 kg.
A keď Astru porovnáš s Golfom, tak je presne na hmotnosti Golfa GTI, t.j. dvojlitra s podstatne vyšším výkonom.
25. 11. 2011 13:21
Re: Tank?
Predavat sa bude rovnako dobre, ci vazi 1200 alebo 1500 kg! Prave poslednu nedelu som bol pozvany do Autohaus VW (asi najväcsi predajca koncernovych vozov v AT) a som sa vlastnikom Herr Berger rozpraval. Jedine, na co sa ludia pri kupe pytaju je, ci je to TDI, potom na cenu. O nejakej otazke na hmotnost auta snad este za niekolko rokov predavania ani nepocul :-! . 90% ludi nekupuje auto podla testov, porovnavani, dokladnom zvazeni vyhod a nevyhod.
25. 11. 2011 13:26
Re: Tank?
Ja nepsal o prodejich ani slovo.
Ale jinak souhlasim, v Rakousku ci Nemecku prodava jiste vzled. U nas asi spise ta cena - tedy ve vztahu "za ty prachy to zase tak spatne nevypada".

GTC je vizualne povedene, ale nejak si nemuzu vzpomenout, kdyze jsem to vubec nejakou Astru teto generace videl jinde nez za sklem autosalonu...
25. 11. 2011 14:11
Re: Tank?
Ja som ta spravne pochopil, moja reakcia sa ta tykala len nepriamo. ;-) Plne s tebou suhlasim ako i podo mno s "Iudexom". Inac nemyslim si, ze je to prave dizajn, co sa v AT a DE predava. Myslim si, ze je to skor povest VW, ktora tu je neotrasitelna. Naozaj neviem, co by sa muselo stat, aby kredit VW spadol. A i ked citam nemecke testy, tak sa citim z ako inej planety. Porovnavali tam Polo a Kia Rio: VW Polo bolo vitazom uz pred testom, ziadna dokladna analyza. Za to na Rio testovali vsetko, dokonca vzdusnost sedaciek, syntetiku ich zlozenia a snazili sa najst cokolvek, len aby ten VW vysiel z testu ako supervitaz.
Avatar - -TEAC-
25. 11. 2011 14:48
Re: Tank?
Nedělal ho takhle náhodou p.GTI ? >:D
28. 11. 2011 14:47
Re: Tank?
Rio a Polo snad ani nemuzou srovnavat, kdyz se posadis do Ria a podivas se pred sebe na ty vylisky z pet lahvi co vypadaji jak v devadesatkach tak je vse jasny ;-)

[odkaz]

[odkaz]
25. 11. 2011 15:08
Re: Tank?
Několik let potkávám cca 3 kusy GTC min. generace, každy v jiné barvě, všechny s paketem OPC - dodnes krása.
25. 11. 2011 22:31
Re: Tank?
:yes: čakal som kedy to niekto napiše...naozaj kto videl tu astru?? ja neviem iste ma predaje v nemecku ,alebo niekde inde,ale nevidieť ju proste na cestach,prečo?? ano je to kvalitne velke auto,sice tažke,ale kvalitne v čom je chyba??
Avatar - twistedTSD
25. 11. 2011 23:49
Re: Tank?
Jednu jsem viděl (pěkná)... :-)
28. 11. 2011 14:42
Re: Tank?
Protoze neprodavaji, v Brne jich jezdi dost pac je tu Renocar ;-)
Avatar - iudex
25. 11. 2011 13:47
Re: Tank?
Jasné, že nik sa na hmotnosť pri kúpe pýtať nebude. Len aj laik si potom povie: sakra, má to 180 koní, prečo to nejde výrazne lepšie ako môj starý Golf so 150k? ;-)
25. 11. 2011 21:25
Re: Tank?
Alebo si povie "sakra, preco to ma taku vysoku spotrebu?". Ono tabulkova hodnota je pekna vec, ale v realnom nasadeni, kde treba zrychlovat a spomalovat, sa tie kila navyse prejavia aj na spotrebe...

Bohuzial, Opel odsunul otazku hmotnosti akosi bokom. Ci uz vezmeme Astru alebo Insigniu, tie vozy su v porovnani s triednou konkurenciou o dost tazsie. Podla mna to nie je spravny smer. Ovela viac sa mi pozdava pristup Mazdy, ktora sa snazi v kazdej dalsej generacii vahu znizovat...
25. 11. 2011 13:30
pěkná
Vypadá velice dobře :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 11. 2011 17:41
1,5 tuny, 74 kW a 17-20palcová kola ...
... to je zajímavá kombinace >:D
Rozbalit vlákno
3
25. 11. 2011 18:02
Re: 1,5 tuny, 74 kW a 17-20palcová kola ...
V 1.4 váží Astra 1392kg vč. řidiče ;-)
25. 11. 2011 18:20
Re: 1,5 tuny, 74 kW a 17-20palcová kola ...
tak 1392kg s 1.4 a 100 poníkama na kolech velikosti koňského povozu >:D >:D

( přesně tolik váží předchozí generace třídveř Focusu ST s 2.5 turbínou)
25. 11. 2011 18:53
Re: 1,5 tuny, 74 kW a 17-20palcová kola ...
V základní výbavě ano ... "v plné palbě" má těch 1,5 tuny ... zrychlení z 0 na 100 za 14,5s mluví za vše. Prostě jedinečné Grand Turismo Coupé ;-)
Avatar - 3_diamanty
25. 11. 2011 19:54
so zakladnou 1.4kou
to bude zive asi ako 40KW felda :yes: bravo

:yes:

minimalna motorizacia je 88KW turbo bez pardonu, nizsi vykon je nepouzitelny ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Nerez
25. 11. 2011 20:37
Re: so zakladnou 1.4kou
Ale kdyby to byl Hyundai, tak je kauf roku co? >:D
Avatar - Starfighter
25. 11. 2011 21:26
Re: so zakladnou 1.4kou
>:D >:D >:D
25. 11. 2011 22:35
Re: so zakladnou 1.4kou
asi tak topper1982 je ... nemam ozaj niekedy slova nanho,ale jedna vec je to,že hyundai/kia v tomto segmente chysta niečo čo sa vyrovna už vo všetkom triednej konkurencii...
27. 11. 2011 17:28
Re: so zakladnou 1.4kou
myslis ze uz cee'd II nebude mit zadni kola ktery po 100 000 odkraceji stredem?? >:D