Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra OPC: Nová generace bude mít 1.6 Turbo a 285 koní

Opel chce výrazně downsizovat motor u příští generace hot-hatche Astra OPC. Dostane jen šestnáctistovku, ale s větším výkonem.
Zpět na článek
9. 10. 2014 10:43
9. 10. 2014 11:11
9. 10. 2014 11:25
9. 10. 2014 11:35
9. 10. 2014 12:00
9. 10. 2014 11:28
9. 10. 2014 12:02
9. 10. 2014 14:59
10. 10. 2014 09:04
9. 10. 2014 16:40
9. 10. 2014 11:36
9. 10. 2014 12:01
9. 10. 2014 12:16
9. 10. 2014 12:54
9. 10. 2014 15:01
9. 10. 2014 15:23
9. 10. 2014 21:16
9. 10. 2014 21:21
10. 10. 2014 08:50
9. 10. 2014 15:25
9. 10. 2014 18:03
9. 10. 2014 18:35
9. 10. 2014 19:38
9. 10. 2014 20:56
10. 10. 2014 02:24
9. 10. 2014 12:17
9. 10. 2014 14:31
Avatar - white label
9. 10. 2014 10:43
hmotnost
Je tisíc způsobů jak snížit hmotnost aktuální Astry OPC, ale zrovna snížení objemu z 2,0 na 1,6 patří mezi ty úplně poslední...
Rozbalit vlákno
35
Avatar - sargis
9. 10. 2014 11:11
Re: hmotnost
Presne tak, mensi motor + turbo navyse nie je riesenie. :no:
Avatar - Stefič
9. 10. 2014 11:25
Re: hmotnost
ty někde v článku čteš, že cíleně byl snížen objem, aby dosáhli odlehčení o těch 150kg? Lépe čti ;-)
Avatar - iudex
9. 10. 2014 12:00
Re: hmotnost
A Ty zase vnímaj kontext. Je zrejmé, že zmenšenie motora bude jedným z predpokladov na zníženie hmotnosti; druhým má byť implementácia materiálov z Extreme.
Avatar - white label
9. 10. 2014 12:08
Re: hmotnost
Ty snad někde v mém příspěvku čteš něco o tom, že těch 150 kg ušetří pouhým zmenšením objemu motoru? Zkus u toho čtení víc přemýšlet, než zareaguješ... ;-)

P.S. Mohli ušetřit třeba "jen" 100-120 kg a ty "poslední způsoby" (viz snížení objemu) si mohli klidně odpustit.
Avatar - Covenant
9. 10. 2014 11:28
Re: hmotnost
Souhlasím s tebou......jit ještě niž z 2,0l je nešťastné řešení...přitom současná astra po stránce jízdních vlastnostech není špatná a nebýt té váhy, mohla by být zdatný konkurent i např. Meganu RS , které je tak vyzdvihovaný.
Avatar - iudex
9. 10. 2014 12:02
Re: hmotnost
Osobne sa domnievam, že 206 kW je aj na dvojliter pomerne dosť. Dolovať z 1,6ky výkon ešte vyšší sa mi (minimálne z hľadiska spoľahlivosti/životnosti) nejaví ako múdre riešenie.
9. 10. 2014 14:59
Re: hmotnost
To bude jen nezvyk :-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 16:58
Re: hmotnost
Tak hlavně, aby si na takový výkon dlouhodobě "zvykla" ta 1,6ka... ;-)
10. 10. 2014 09:04
Re: hmotnost
Taky pravda :-)
Avatar - JDM
9. 10. 2014 16:40
Re: hmotnost
jak se říká objem ničím nenahradíš ;-) v tom autě bude víc zbytečnějších věcí než 0.4l objemu. a dneska už přece není potřeba aby auto najezdilo 200tis km bez závad stačí když to přežije záruku ;-) ona ta elektronika ten motor při životě nějakej čas udrží >:-[]
Avatar - white label
9. 10. 2014 16:55
Re: hmotnost
Přesně tak, v tom autě bude mnohem víc zbytečnějších věcí než + 0,4 l objemu motoru...
:yes:
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 11:36
Re: hmotnost
Ses nechal unést nadpisem, že? >:D >:-[]
Avatar - iudex
9. 10. 2014 12:01
Re: hmotnost
Prečo? Ja si to vysvetľujem obdobne ako wl.
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 12:16
Re: hmotnost
..mi to přišlo jako by viděl nadpis a vzal vidle na současnou generaci. Nemyslím, že by v příští generaci nechali knedlíka s oturbenou 1,6kou. ...i když...jeden nikdy neví. Přišlo mi to lehce posměšné vůči Oplu. :-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 12:26
Re: hmotnost
Proč zrovna posměšné, snaha o snížení hmotnosti je vždycky chvályhodná a u AOPC zvlášť, ale je třeba ubrat především tam, kde to nebude nijak chybět.
To je jako bys naznačil partnerce, že by mohla nějaké to kilčo shodit a ona by si nejdřív nechala zmenšit prsa... :-O ;-)
Avatar - iudex
9. 10. 2014 12:54
Re: hmotnost
Výstižná analógia. >:D
9. 10. 2014 15:01
Re: hmotnost
Nebo zkrátit :-)
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 15:23
Re: hmotnost
>:D >:D >:D >:D a co když máš rád ženy s krásnými dlouhými ....prsy? >:D >:D >:D :yes:
9. 10. 2014 21:16
Re: hmotnost
V poho, nepolezem si do zelí ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 16:16
Re: hmotnost
Obávám se, že dlouhá prsa nejsou to pravé ořechové a většina majitelek "vděčí" za jejich délku především gravitaci. ;-)
9. 10. 2014 21:21
Re: hmotnost
To mínusko není ode mne :-)
Avatar - Ji/Ri
10. 10. 2014 08:50
Re: hmotnost
ani ode mne... my tu máme s whitem nějaké dva permanentní minuskovače.... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 15:25
Re: hmotnost
Hm,... to by sedělo, kdyby řekli - použijeme místo plastu na nárazníky jiný materiál a on to odlehčí o 5 kg. To bych tvou analogii, kterou Iudex kvituje, i přijal. Nevím, tohle mi přišlo vůči OAOPC prostě jako kopnutí do výfuku.....
Avatar - white label
9. 10. 2014 16:14
Re: hmotnost
Co na tom nechápeš, prostě když chci u hh typu AOPC snižovat hmotnost (jinak výborný nápad!) tak nezačnu výrazným snížení objemu dvoulitrového R4, tím spíš, že chci minimálně zachovat výkon původního R4 2,0. Např. Golf GTI/R taky mezigeneračně shodil (i když tak těžký jako OPC nebyl nikdy), ale dvoulitr mu přitom klidně zůstal.
U AOPC nevidím důvod "kopat do výfuku", její nadváha je všeobecně známá a v této generaci jsem ještě nenarazil na srovnávačku hh, kde by neskončila poslední. Jinak se mi AOPC z "pseudokupé hh" docela líbí, opticky celkově víc, než třeba mnohem slavnější MRS.

P.S. Nemáš ty poslední "krámy" už nějak dlouho...? >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 18:03
Re: hmotnost
>:D >:D >:D >:D ten kdo přišel s krámama dostane zlatou vložku.... No, ted jsi to napsal moc hezky, I když sis neodpustil lehké přikopnutí Abramoviče na cestě kolem >:D >:D >:D Ne, vážně, s tímhle se dá souhlasit. Ale článek je, myslím, celkem divně napsaný. Pomíchal novou generaci a vypíchl nový dsz motor. Takový informace typu: tlačí mě břicho, ale vezmu si prášek na hlavu.
;-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 18:19
Re: hmotnost
Astru OPC tlačí břicho a chtěla by nějaké to stokilo shodit, aby podávala lepší výkony..., tak začneme tím, že jí podstatně zmenšíme objem "srdce"...
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 18:35
Re: hmotnost
Až vydá opel zprávu o novém modelu, že bříško jde dál, tak se pojďme chytat za břicha svá. Zatím tu jen vyjel jeden "acz standart" článek....
Avatar - white label
9. 10. 2014 18:47
Re: hmotnost
Že bude muset nová AOPC výrazně shodit je dávno jasné i bez tohoto článku, otázkou tak zůstává pouze to, jestli bude mít opravu 1,6ku.
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 19:38
Re: hmotnost
Podle mě ano..... osobně mi to neva. Ono málo OPCeček je full okruhové nářadí. Je to auto pro fajn svízko a paráda na každý den. Bude se s tím jezdit od 5,2 reálně kolem 6 po odtučňovací kůře /insi/ ... současná Insi jezdí s jednašestkou za 7,1 se 125kW. Není to skyactiv za 6,2, ale na tak velké a hmotné auto to zase není tak špatná hodnota - autosalon na primě... Mi nejde primárně o to, jak "velký" je motor u takového auta. Tam se nejedná o žádnou legendu, ikonu, nic. Jen o auto pro zábavu. Pokud to bude fungovat s autem a pokud mi to sedne, tak at je tam klidně 1,0 /hyperbola samozřejmě/ ...když u 1,4 u passatu vymačkají 150 koní tak proč ne u oplu z 1,6 více. No problemo. K těm pamperskám přiložím i kapesníčky.... >:D ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2014 20:32
Re: hmotnost
Ta hmotnost se přece u AOPC neřeší primárně k vůli spotřebě, stejně tak ty srovnávačky neprohrává hlavně k vůli spotřebě. Jde mnohem spíš o samotnou jízdu, s příliš těžkým hh si ani na okresce moc velkou zábavu neužiješ a není to spotřeba k vůli které se u sportovněji zaměřených aut často uvádí poměr výkon/hmotnost...
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 20:56
Re: hmotnost
Tím jsem chtěl říct, že jsem si téměř jist, že bříško půjde dolů, bude to umět být jak úsporné druhak zábavné. Emise splněny. Ano, zábava je mix všeho.... :yes:
Avatar - JDM
10. 10. 2014 02:24
Re: hmotnost
>:D >:D >:D to neee >:D >:D
Avatar - white label
9. 10. 2014 12:15
Re: hmotnost
Nikoli, článek jsem četl celý (viz mých 1000 dalších způsobů...), akorát jsem nepsal rychleji, než myslel, na rozdíl od některých (dvou) ;-) , ostatní to naštěstí pochopili bez větších problémů. :-)
Avatar - Ji/Ri
9. 10. 2014 12:17
Re: hmotnost
Jo, ono se to dá pochopit různě. Vysvětleno, pokračuješ do dalšího Labelu.... teda levelu ;-)
Avatar - Barrichello
9. 10. 2014 14:31
Je hezký
že tady tolik lidí bohuje proti dowsizingu a strašně je rmoutí, že místo dvoulitru bude 1,6ka. To je fakt uktrunej rozdíl, komici.

Rozdíl by byl jestli kdyby místo 3 litru atmosféry dával někdo 1,6 turbo, ale 1,6 nebo 2,0 apod. věci už sou úplně šumák. to už vám ujel vlak, to jste měli proti dowsizingu bojovat před 10ti lety.

Tohle je akorát trapná šaškárna! Notabene, když půlka zdejších čtenářů auto.cz má doma nějakej pdobnej vergl s 4válcovou 1,2-2,0 a to ještě povětšinou v dehtu >:D >:D

To je jako když kobnzument dietní šunky hýká, že už je ta šunka dietní až moc >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
0