Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Astra Smile: S benzinovou čtrnáctistovkou (64 kW) za 284.900 Kč

Nová základní čtrnáctistovka je dostupná pouze pro Astru s pěti dveřmi. Kombi a sedan se jí nedočkaly.
Zpět na článek
8. 8. 2013 11:33
8. 8. 2013 12:00
8. 8. 2013 13:33
8. 8. 2013 21:29
8. 8. 2013 21:27
8. 8. 2013 15:00
8. 8. 2013 15:10
8. 8. 2013 15:40
8. 8. 2013 18:50
8. 8. 2013 22:50
8. 8. 2013 21:30
Avatar - sargis
8. 8. 2013 11:33
no...
trosku diskutabilne. Technicky vyspelejsie ako Rapid ale je to lemra...pre dochodcov ako stvorene. Classic pri rovnakom dovybaveni vychadza drahsie, co som skumal SK trh. Inak ten Opel modifikuje motorz ako sa mu chce, toto je nejaka downgradovana povodna 1.4 66kW ci "VVT" 74 kW??? Nerez bude vediet :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - blake26
8. 8. 2013 12:00
Re: no...
prave som chcel napisat ze na oko dobra ponuka ale tyzden dozadu som isiel v 1.4ke sice nie ako vodic a isli sme trosku do kopca na dialnici 4 dospeli ludia bez batoziny a to auto je proste zdochliak maximalne pre dochodcov a na jazdenie do mesta to sa z pripajacieho pruhu nevedelo rozbehnut nakoniec ano ale ako vravim atmo 1.4 su spolahlive ale nic viac uz golf 4 1.4 16V mal uzasny problem sa rozbehnut a to vazi necelych 1100kg toto ma skoro o 200kg viac
8. 8. 2013 12:49
Re: no...
to vubec neni dobra nabidka..za auto, ktere nejede. tchyne ma astru se zakladnim motorem a ona sama konstatuje, ze to opravdu motorove jezdi hrozne....ja s tim jel parkrat a to i Facko bylo rychlejsi:-)
Avatar - sargis
8. 8. 2013 13:33
Re: no...
S tym uplne suhlasim. Rodicia maju tuto Astru 1.6 85kW a frajerka Golf V 1.4 % 59 kW. Golf pri obsadeni 3 osobami rovnako zivy ako tato Astra + iba vodic.
Avatar - Nerez
8. 8. 2013 21:29
Re: no...
Mám 1.4 v Astře Classic. Motor má nějakých 66kW a pokud jedu sám, ve dvou tak pohodička. Jak se auto naloží tak je to horší ale pořád se to dá. Jenže stačí zapnout klimu a auto proste nejede, to je bída :-(
Avatar - Nerez
8. 8. 2013 21:27
Re: no...
1.4 66kW twinport má objem 1364 kubíků, tahle slabá verze má objem 1398, to je stejně jak 74kw verze takže je to jen softwarově přiškrcenej stejnej motor ;-)
A to je můj Classic o nějakej metrák, možná víc lehčí než nové Jéčko
8. 8. 2013 14:43
Není proč se usmívat!
Nabízet auto, které má oproti konkurenci minimálně 150 kg nadváhu s takto slabým motorem je nezodpovědné. Auto se zrychlením z 0 na 100 km/h za 15 s nemá na současném trhu co dělat - je nebezpečné pro svého uživatele i ostatní účastníky provozu. Je to typický příklad marketingového absurdistánu - ta podladěná verze má určitě stejné výrobní náklady jako ta normální se 74 kW, ale výrobcu ji přesto udusí... Proč raději na tuto cenu nezvlevnil 74 kW verzi?!!! Co by se stalo tak hrozného? Marketingový absurdistán s nebezpečnými následky. Je fakt, že konkurence to dělá podobně, ale její modely nejsou tak strašně vypasené jako Astra.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Stefič
8. 8. 2013 15:38
Re: Není proč se usmívat!
Fabia kombi s motorem HTP 44 kW za 16,7. A že jich jezdí dost. Tak co jako
8. 8. 2013 16:30
Re: Není proč se usmívat!
Nebezpečné bude úplně stejně jako 74kW verze. Tohle si koupí lidé spíše na popojíždění a myslím, že moc často to nad 4000 rpm (kde se teprve projeví rozdíl mezi oběma motory) hnát nebudou.
Avatar - rohYpnol
8. 8. 2013 21:24
Re: Není proč se usmívat!
už to napsal Stefič. Jsi absolutně mimo. Z tvého pohledu by byl nebezpečný vlastně prakticky každý užitkáč nebo nedejbože autobus, vždyť ten dá 100 km/h třeba za 30 s. ... A jezdí v busech sebevrazi?
Avatar - Nerez
8. 8. 2013 21:31
Re: Není proč se usmívat!
:yes:
8. 8. 2013 22:49
Re: Není proč se usmívat!
Tvoj pohlad je prilis jednostranny, pozri sa na dynamicke parametre aut par rokov naspat. Existuju ludia, ktori jazdia umiernene,pripadne ludia, ktory jazdia najma v meste a okolitych cestach s minimom vyletov na dialnicu. Tym to uplne staci ;-)
8. 8. 2013 15:00
Usmev
No, jestli se majitel bude usmivat, nebo se majiteli budou vysmivat, to nedokazu rict... Ale ten motor ma dost mizernej vykon na tak tlusty auto.
Rozbalit vlákno
4
8. 8. 2013 15:10
Re: Usmev
No to je fakt, prvni pouzitelnej motor v Astre je 1,4 turbo 88kW...
Avatar - Stefič
8. 8. 2013 15:40
Re: Usmev
papírově t vypadá na stejný výkony jako fabia HTP s motorem 51kW. No a že na D1 je závodníků co to smaží 160 docela dost
8. 8. 2013 18:50
Re: Usmev
Např. relativně lehká Škoda Trapid s tříválcem 1.2 MPI 55 kW se zrychlením z 0 na 100 km/h za 14s, bude mnohem horší volba než tahle čtyřválcová Astra. Při běžném obsazení a naložení 550 l kufru bude Škodověnka s tímto motůrkem zcela nepoužitelné auto...
8. 8. 2013 22:50
Re: Usmev
nikto nikoho nenuti ku kupe astry s tymto motorom. Vid moj prispevok vyssie ;-)
8. 8. 2013 21:30
Opel
Opel by sa mal bud zobudit alebo to konecne zabalit. Trapi sa uz cca 15 rokov.
Rozbalit vlákno
0