Diskuse

Čínská BAIC chce s Magnou soupeřit o Opel

18.6.2009

Kanadsko-rakouský výrobce automobilových součástek Magna bude mít ve své snaze o převzetí německé automobilky Opel vážného soupeře z Číny.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 18.06.2009  21:26

    BAIC je lepší

    Jde přece jenom o výrobce automobilů a ne o pouhého výrobce součástek.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 19.06.2009  06:42

      « Re: BAIC je lepší

      Nevieš čo píšeš, kamoš.
      Inak podľa mňa Číňania nemajú šancu, Opel im Nemci nepustia.
      • 00 Reagovat !

        foto Pierro

        Pierro 19.06.2009  09:29

        « Re: Re: BAIC je lepší

        chlapci kľud. Mokré handry sa fasujú... no však viete kde. A hádajte čo mala stará Blažková včera k obedu?? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 19.06.2009  10:29

        « Re: Re: BAIC je lepší

        Tym by som si nebol isty. Cinania totiz mozu na stol polozit peknu kopku juanov (resp. dolarov alebo euro). Magna naproti tomu nema prachy, a potrebuje naplnit svoje kapacity. Snaha Magny o spojenectvo s Opelom je skor z nudze cnost...
  • 00 Reagovat !

    foto Egi

    Egi 18.06.2009  23:01

    MAGNA......

    Jen tak mimochodem v továrně Magna v rakouském Grazu(česky Štýrský Hradec) se vyrábějí automobily Mercedes-Benz G, BMW X3, Saab 9-3 Cabrio, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Chrysler 300C, součástky pro snímatelnou střechu vozů Porsche 911 Targa a Corvette C6, celý interier nového Mini je složen z dílů z Magny a Aston Martin zde od příštího roku hodlá vyrámět model Rapide. Opravdu si nemyslím, že pro opel je lepší pochybná čínská automobilka BAIC.
    • 00 Reagovat !

      foto BeranK

      BeranK 19.06.2009  10:02

      « Re: MAGNA......

      Tady nějaký všeznalec vždycky něco prohlásí (Magna je výrobce součástek bez vlastního vývoje) a všichni to začnou přičinlivě opakovat a rozvíjet do nejkošatějších teorií. Takže díky za věcnou informaci, navíc před pár lety ekonomové a "obchodníci" vymysleli fúze jako univerzální řešení a jediný možný směr zachování a vývoje automobilek.

      Největšími akvizitory byli Američané a nejhorlivější bylo GM. A kde je dneska. Honda má jednu značku (kosmetiku Acura v USA nepočítám) a je na tom i v dnešní době relativně dobře (poklesl jí ZISK), BMW to samé, Mercedes odpískal fúzi s Chryslerem už relativně dávno. Proč by Opel pod Magnou nemohl fungovat a rozvíjet se jako samostatná značka? Na jedné straně fungující VW, na druhé straně katastrofy Fordu a hlavně GM. A silné samostatné značky. Spolupracovat se dá různě, šéf fiatu objevil ameriku a zjistil, že je potřeba vyrábět 5 mil aut kvůli přežití. To se ale říkalo už před pěti a více lety, když byla spuštěná lavina fúzí a spojování. A výsledky vidíme dneska. A přiotm v poslední době vidíme řadu úspěšných kooperací mezi různými značkami. Copak existuje vždyc¨ky jenom jeden recept, jedna správná cesta?
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 19.06.2009  10:06

      « Re: MAGNA......

      To mas asi z prospektu, alebo wikipedie, ze? Nuz, pravda je trosku ina: BMW konci vyrobu v Magne tento rok, a Jeep myslim ze sa tam uz vobec nerobi. Pre MercedesBenz-G len niektore komponenty. Vec sa ma tak, ze Magna Steyr ma problem uz tohto roku naplnit svoje vyrobne kapacity, a o Opel sa usiluje len s nadejou ze budu vyraba Astru alebo Insigniu. Pripada mi to tak, ze jeden topiaci sa skriabe na hlavu druheho topiaceho sa...
      • 00 Reagovat !

        foto Egi

        Egi 19.06.2009  13:05

        « Re: Re: MAGNA......

        Nemám to ani z wikipedie, ani z prospektu, tady nejde o to jestli se v Magně uvolní výrobní kapacity, ale o to, jestli je Magna lepší než čínský BAIC.Já osobně si myslím, že je lepší Magna, ale je to můj názor...
    • 00 Reagovat !

      foto Strikehawk

      Strikehawk 19.06.2009  16:13

      « Re: MAGNA......

      Takže si to pěkně shrňme - Magna v Grazu je montážní závod, nic víc, asi jako bratislavsky VW. Zbytek skupiny je výrobce komponentů, který hraje Vabank. Ze tří nabídek na stole : BAIC, Magna/Sberbank a Fiat má plán posledního z nich podle dostupných informací jediný hlavu a patu a je to evropský projekt vedený člověkem, který může vykázat úspěchy. To by ale Němci, kteří se vždycky na všechny dívají trochu svrchu museli spolknout hořkou pilulku, že jim bude bačovat Marchione.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Za znásilnění v Česku padají jen podmínky. I když je obětí zvrhlíka dítě

Za znásilnění v Česku padají jen podmínky. I když je…

Velká část pachatelů, které soudy v Česku loni odsoudily za znásilnění, dostala podmínečný trest. Ve většině…

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy Galaxy S8 a Galaxy S8+

Microsoft začal na svém e-shopu prodávat Samsungy…

Microsoftu v oblasti mobilních zařízení dávno ujel vlak. Mobilní operační systém Windows skomíral tak dlouho, až…

 

iSport.cz

Motor zdolal ve šlágru Kladno 3:0 a dotáhl se na Vary, ty padly v Prostějově

Motor zdolal ve šlágru Kladno 3:0 a dotáhl se na…

Hokejisté Českých Budějovic navázali na výhru v Karlových Varech a porazili Kladno 3:0. Motor ani v jedenáctém…

Jágr o nové roli v Calgary i talentu, který ho ohromuje každý večer

Jágr o nové roli v Calgary i talentu, který ho…

Hokejový útočník Jaromír Jágr se v minulých dnech představil ve dvou bývalých působištích, ale žádnou nostalgii…

 

Reflex.cz

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek Vondráček z Babišova ANO

Předsedou Poslanecké sněmovny se stal Radek…

Předsedou Sněmovny dnes zvolili poslanci jejího bývalého místopředsedu Radka Vondráčka (ANO). V tajné volbě…

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe přesvědčivě ukázal, proč netisknout peníze

Tolik nul nespočítáte: Končící prezident Zimbabwe…

Robert Mugabe, prezident Zimbabwe a vydavatel stobiliónové bankovky, po měsících tlaku rezignoval. Po třiceti…