Diskuse

Čínská BAIC chce s Magnou soupeřit o Opel

18.6.2009

Kanadsko-rakouský výrobce automobilových součástek Magna bude mít ve své snaze o převzetí německé automobilky Opel vážného soupeře z Číny.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Josef-1

    Josef 1 18.06.2009  21:26

    BAIC je lepší

    Jde přece jenom o výrobce automobilů a ne o pouhého výrobce součástek.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 19.06.2009  06:42

      « Re: BAIC je lepší

      Nevieš čo píšeš, kamoš.
      Inak podľa mňa Číňania nemajú šancu, Opel im Nemci nepustia.
      • 00 Reagovat !

        foto Pierro

        Pierro 19.06.2009  09:29

        « Re: Re: BAIC je lepší

        chlapci kľud. Mokré handry sa fasujú... no však viete kde. A hádajte čo mala stará Blažková včera k obedu?? >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 19.06.2009  10:29

        « Re: Re: BAIC je lepší

        Tym by som si nebol isty. Cinania totiz mozu na stol polozit peknu kopku juanov (resp. dolarov alebo euro). Magna naproti tomu nema prachy, a potrebuje naplnit svoje kapacity. Snaha Magny o spojenectvo s Opelom je skor z nudze cnost...
  • 00 Reagovat !

    foto Egi

    Egi 18.06.2009  23:01

    MAGNA......

    Jen tak mimochodem v továrně Magna v rakouském Grazu(česky Štýrský Hradec) se vyrábějí automobily Mercedes-Benz G, BMW X3, Saab 9-3 Cabrio, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Chrysler 300C, součástky pro snímatelnou střechu vozů Porsche 911 Targa a Corvette C6, celý interier nového Mini je složen z dílů z Magny a Aston Martin zde od příštího roku hodlá vyrámět model Rapide. Opravdu si nemyslím, že pro opel je lepší pochybná čínská automobilka BAIC.
    • 00 Reagovat !

      foto BeranK

      BeranK 19.06.2009  10:02

      « Re: MAGNA......

      Tady nějaký všeznalec vždycky něco prohlásí (Magna je výrobce součástek bez vlastního vývoje) a všichni to začnou přičinlivě opakovat a rozvíjet do nejkošatějších teorií. Takže díky za věcnou informaci, navíc před pár lety ekonomové a "obchodníci" vymysleli fúze jako univerzální řešení a jediný možný směr zachování a vývoje automobilek.

      Největšími akvizitory byli Američané a nejhorlivější bylo GM. A kde je dneska. Honda má jednu značku (kosmetiku Acura v USA nepočítám) a je na tom i v dnešní době relativně dobře (poklesl jí ZISK), BMW to samé, Mercedes odpískal fúzi s Chryslerem už relativně dávno. Proč by Opel pod Magnou nemohl fungovat a rozvíjet se jako samostatná značka? Na jedné straně fungující VW, na druhé straně katastrofy Fordu a hlavně GM. A silné samostatné značky. Spolupracovat se dá různě, šéf fiatu objevil ameriku a zjistil, že je potřeba vyrábět 5 mil aut kvůli přežití. To se ale říkalo už před pěti a více lety, když byla spuštěná lavina fúzí a spojování. A výsledky vidíme dneska. A přiotm v poslední době vidíme řadu úspěšných kooperací mezi různými značkami. Copak existuje vždyc¨ky jenom jeden recept, jedna správná cesta?
    • 00 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 19.06.2009  10:06

      « Re: MAGNA......

      To mas asi z prospektu, alebo wikipedie, ze? Nuz, pravda je trosku ina: BMW konci vyrobu v Magne tento rok, a Jeep myslim ze sa tam uz vobec nerobi. Pre MercedesBenz-G len niektore komponenty. Vec sa ma tak, ze Magna Steyr ma problem uz tohto roku naplnit svoje vyrobne kapacity, a o Opel sa usiluje len s nadejou ze budu vyraba Astru alebo Insigniu. Pripada mi to tak, ze jeden topiaci sa skriabe na hlavu druheho topiaceho sa...
      • 00 Reagovat !

        foto Egi

        Egi 19.06.2009  13:05

        « Re: Re: MAGNA......

        Nemám to ani z wikipedie, ani z prospektu, tady nejde o to jestli se v Magně uvolní výrobní kapacity, ale o to, jestli je Magna lepší než čínský BAIC.Já osobně si myslím, že je lepší Magna, ale je to můj názor...
    • 00 Reagovat !

      foto Strikehawk

      Strikehawk 19.06.2009  16:13

      « Re: MAGNA......

      Takže si to pěkně shrňme - Magna v Grazu je montážní závod, nic víc, asi jako bratislavsky VW. Zbytek skupiny je výrobce komponentů, který hraje Vabank. Ze tří nabídek na stole : BAIC, Magna/Sberbank a Fiat má plán posledního z nich podle dostupných informací jediný hlavu a patu a je to evropský projekt vedený člověkem, který může vykázat úspěchy. To by ale Němci, kteří se vždycky na všechny dívají trochu svrchu museli spolknout hořkou pilulku, že jim bude bačovat Marchione.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu: Vytahovali ho jeřábem

Kůň na Brněnsku spadl do úzké šachty u bazénu:…

Hasiči a veterináři v neděli ráno zachránili koně, který se propadl do technologické šachty bazénu v…

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Jan Tříska (80) do Vltavy skočil sám! Pokus o sebevraždu?

Okolnosti provázející sobotní skok Jana Třísky (80) do vod Vltavy vzbuzují otázky a provází je jedna záhada za…

 

iSport.cz

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči. Tabulku střelců neřeší

Krmenčík si libuje: Náš fotbal je pastva pro oči.…

Byl to jeho zápas. Během čtrnácti minut zasunul do sítě Mladé Boleslavi dvě branky. Ve zbytku utkání útočil…

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou nezapomenu, zářil Federer

Potlesk vestoje pro legendy. Na čtyřhru s Rafou…

Na tohle celý svět čekal. Roger Federer a Rafael Nadal na jedné straně kurtu, aneb výjimečná premiéra v Praze!…

 

Reflex.cz

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů, proč sledovat volby u našich sousedů

Dnes se rozhoduje o budoucnosti Německa. Pět důvodů,…

Na první pohled by se mohlo zdát, že nedělní volby do německého Spolkového sněmu budou hodně nudné.  Všechny…

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či skočil z Karlova mostu do Vltavy

Herec Jan Tříska bojuje o život. Včera spadl či…

Herecká legenda Jan Tříska (80) bojuje ve vážném stavu o život na anesteziologicko-resuscitačním oddělení (ARO)…