Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Corsa: cena v Česku začíná na 250 000 Kč

Zaváděcí ceny nové Corsy začínají pod hranicí čtvrt milionu korun
Zpět na článek
15. 9. 2006 00:13
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:18
neregistrovaný "honza"
15. 9. 2006 00:27
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:38
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 00:46
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 09:11
neregistrovaný "Giorgio"
15. 9. 2006 09:14
neregistrovaný "Quido"
16. 9. 2006 15:01
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 19:43
neregistrovaný "Giorgio"
16. 9. 2006 22:48
neregistrovaný "AliM"
18. 9. 2006 13:19
neregistrovaný "lubo"
15. 9. 2006 11:42
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 07:19
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 09:01
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 11:41
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 08:47
neregistrovaný "b@bi"
15. 9. 2006 09:20
neregistrovaný "Mac2"
15. 9. 2006 09:26
neregistrovaný "TT"
15. 9. 2006 15:33
neregistrovaný "neo029"
16. 9. 2006 18:52
neregistrovaný "Golman"
18. 9. 2006 13:21
neregistrovaný "lubo"
15. 9. 2006 12:24
neregistrovaný "ALIEN"
15. 9. 2006 21:05
neregistrovaný "DOG"
17. 9. 2006 00:22
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 00:29
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 00:31
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 12:41
neregistrovaný "Quido"
17. 9. 2006 22:10
neregistrovaný "Dave"
18. 9. 2006 12:05
neregistrovaný "Quido"
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:13
bez titulku
Tak a teď si počkám na mariho, ale už teď se směju jako bláznivý >:D >:D >:D kde jsou ty vyšší ceny co budou daný tou větší kvalitou než u Grande Punta, opravdu velmi dobrý vtip to tenkrát byl, tohle je podbízení, u Opelu si asi moc jistí nejsou a já se nedivím, 3d. corsa je designový eintopf a 5d. je jen menší astra :-!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "honza"
15. 9. 2006 00:18
Re: bez titulku
me se jiji design moc libi(obe varianty), vic nez design GP a to jsem zastance FIATu.
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:27
Re: bez titulku
No, honzo, já už tu corsu viděl i naživo, i ty?? ;-)
neregistrovaný "AliM"
15. 9. 2006 00:38
Re: bez titulku
Interiér je docela nudný..o trochu víc než v GP, jinak ku prospěchu GP je alespoň dvoubarevná varianta interiéru. Jako celek jsou GP a Corsa jiného rázu,ale v podstatě elegantně sportovního střihu,asi na stejné úrovni. Jinak co se cen týče,tak ta je fakt dobrá. Myslím že se zbytek konkurence musí otřepat a vytáhnout taky nějaký trumfy. Jo a i když je v základu jenom litr, myslím že i ten bude mít úspěch. Kolik konkurentů má tuto "výhodu"? GP začíná na 1,2.Fábka taky. 207 dokoce 1,4, C3 1,1 atd. Troufám si tvrdit že bude mít úspěch :-!
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 00:46
Re: bez titulku
Jasně, berte můj první příspěvek jako dloubnutí do mariho, nemohl jsem si pomoct, při čtení článku se mi vybavil ten úryvek z diskuze s ním ohledně cen opelu vzhledem k jeho nadkvalitě nad Fiatem ;-) ;-)
neregistrovaný "Giorgio"
15. 9. 2006 09:11
Re: bez titulku
Ten slabounký litr se bude s těžkou corsou trápit (vím, jak jede GP s 1.2), a tak to, co majitel uspoří na povinném ručení, utratí za benzín, i když najede jen pár kilometrů ročně. Taky je otázka, co všechno má corsa v základu (jestli aspoň přípravu pro rádio) a kolik budou chtít u Opelu doplatit za to, co GP už do vínku nejchudší verze dostalo navíc (třeba el. okna vpředu a el. zrcátka). Design vnějšku není nejhorší, ale GP se mi líbí víc, interiér corsy je IMHO otřesný. :no:
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 09:14
Re: bez titulku
Giorgio: souhlas :yes:
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 15:01
Re: bez titulku
Jo, ten interiér je v GP o dost pohlednější a k tomu motoru. Určitě to nebude žádný sportovec, to jistě ne, ale třeba pro nějakou ženu či důchodce na nákupy bohatě stačí. A spotřeba kolem šesti litrů není tak špatná, ne? Chtěl jsem upozornit, že tato třída aut se nějak neustále posouvá do vyššího segmentu. A to nejen prostorem, výbavou a cenou, ale také pohonnými jednotkami. V předminulé generaci corsy byl litřík docela rozšířený a žádný lenoch to nebyl. (ale je fakt že tato generace je trošku težší). Takže proč ne. Drahé polovičce bych auto s vyšším obsahem stejně nekupoval. Znáte ženy..většína jich jezdí víc než předpisově a tak není potřeba jim nutit nějakou stokoňovku..(tím je nechci nijak urazit, snad je i obdivuji že to mezi pány tvorstva vydrží)
neregistrovaný "Giorgio"
16. 9. 2006 19:43
Re: bez titulku
Problém je, že GP 1.2 na pětku točí v 90 km/h už skoro 3 000 otáček (zkoušel jsem to v 5d verzi, základní výbava Active, obsazeno kromě mě dalšími dvěma osobami), takže je-li corsa obdobně težká, tak s tím litrovým agregátem už se bude trápit i na normální okresce. Sice tou devadesátkou určitě pojede, ale bude to už moc hlučné a spotřeba příliš vysoká. Z těch slabších motorů je prostě podle mě nejlepší volba 1.2. Dokud jsem s GP nejel, taky jsem si říkal, proč v puntech nikdy nebyly litrové motory. První i druhá generace by je ještě vstřebala, ale pro GP nebo corsu je 44 kW prostě málo - nejde o rychlost, ale o tu celkovou "pohodu". A ke spotřebě jen toliko, že podle palubního počítače v GP bych soudil, že se s 1.2 do těch 6 litrů jezdit bez problému dá, ale u toho litru bych o tom pochyboval.
neregistrovaný "AliM"
16. 9. 2006 22:48
Re: bez titulku
No, mojí drahé polovičce jsem koupil agilu s litrem a dá se s tunovým autem jezdit za šest i míň. Corsa je težší tak to bude řekl bych tak o půl litru víc. A je fakt rozdíl platit pojistku 2800, nebo pět. Jak říkám, bude to (v litru) trhák pro ženský a důchodce. Doufám že ale ten tříválec hodně odhlučnili, protože v té agile to je jak v dieslu od vw..A rychlonožka to fakt není, ale mohl by být silnější, to je fakt. Hlavně krouťák chybí. V takovém autě se člověk nemusí bát rychostí. Než to rozjede, už brzdí >:-[] Na pojíždky po městě to ale bude stačit. Takže asi tak :yes:
neregistrovaný "lubo"
18. 9. 2006 13:19
Re: bez titulku
co sa vam nepaci na interiery. pozerali ste iba na ten najzakladnejsi, lebo ine este nie su u nas a ani u vas na trhu, ale uz o mesiac budu. zda sa vam nudny? podla mna je aj tak az moc zbytocne moderny-trochu jednoduchosti by stacilo. a elektricke zrkadla ma v zaklade. okna a central za 9600SKK, to tiez nie je moc. pripravu ma.
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 11:42
Re: bez titulku
www.opel.sk
tam jsou ceny příplatků ve slovenských korunách, například vyhřívaná sedadla a volant za 8000SK to jde ne?
Cosmo má standartně klimu, 6 bagů...
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 07:19
Re: bez titulku
No milý Quido v Německu je to zatím nejvíc prodávaný Opel po uvedení na trh.(zatím prý objednáno v Evropě ještě před uvedením 30tkusů)
Automobilwoche.
neregistrovaný "Quido"
15. 9. 2006 09:01
Re: bez titulku
No pěkná zpráva, takže nejprodávanější OPEL, po uvedení na trh v NĚMECKU, něco jako Fabia se stala nejprodávanější Škodovkou po uvedení na trh v ČR ;-) Jinak dobrej start >:D :yes:
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 9. 2006 11:41
Re: bez titulku
Omluvám se, bylo to celkově nejprodávanější Opel, ne v Německu ;-) (ačkoliv má samozřejmě největší podíl). Každopádně tento měsíc Opel stoupnul v prodejnostech v tom zmíněném Německu celkově, minulý měsíc to tak nebylo a je to tuším 5tá nejprodávanější značka vůbec(musel bych se přessně kouknout a má kolem 770t kusů leden- červen 2006)
neregistrovaný "b@bi"
15. 9. 2006 08:47
bez titulku
Za Corsu :yes: :yes: za cenu :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mac2"
15. 9. 2006 09:20
Konkurence
Bohužel pro Opel a dobře pro nás je konkurence brutální, takže si vyšší ceny nemohli dovolit. Zkusil jsem si nakonfigurovat Corsu 1,4 s klimou, elektrikou, metalízou, rádiem a 6 airbagama - cena 395 tisíc. Ford Focus s motorem 1,6 stojí v akci 414 tisíc, Renault Mégane taky tak nějak, Clio 399 i bez slevy...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "TT"
15. 9. 2006 09:26
Re: Konkurence
ano, to je prispevek do diskuze...vyrobci vyslysely chtice zakazniku, delat z principu tyhle auta vetsi a vetsi a vetsi, ale to musi chte nechte jit ruku v ruce s narustem cen...a to bude ten hlavni problem, kdy nam maly pindici zacinaji lest do pole nizsi stredni....(extrem je pozice Clia vs. Megane, jestli jsem navic dobre slysel reklamu, chteji snad Megane nabizet uz od 299 TKc => neuveritelne, zajimave, z meho pohledu uz jemne postradajici logiku, ale asi to tak musi byt;-)
neregistrovaný "neo029"
15. 9. 2006 15:33
Re: Konkurence
u Renaultu zvlast jsou vsechny uzasne ceny jiz od .. vzdy pri vyuziti leasingu, coz znamena, ze danou usporu "az 127 900" zaplatite formou leasingovych splatek .. ;-)
neregistrovaný "Golman"
16. 9. 2006 18:52
Re: Konkurence
Neo029: říkáš nesmysly :no: . Já měl úsporu 100 000 Kč a úrok 40 000 Kč za 400 000 Kč auto. Takže slevu 60 000 Kč!
neregistrovaný "lubo"
18. 9. 2006 13:21
Re: Konkurence
treba si to spocitat
neregistrovaný "ALIEN"
15. 9. 2006 12:24
bez titulku
Jak muzete srovnavat Opel s Fiatem co se tyce kvality??? Nechapu..... :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "DOG"
15. 9. 2006 21:05
Re: bez titulku
Aj interier Corsy je super - hlavne sedacky, vzdusnost, celkovy pocit a solidnost aku clovek caka od nemca. K tomu tieto ceny... no nekup to
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 00:22
Re: Corsa dobrá
Zatím nejlepší malé auto ze všech novinek. Grande punto se mě nelíbí předkem a značkou. Asi se i brzo rozsype, ale uvidíme. Clio je tucovej renault, co si budeme povidat a 207 je pěkná, ovšem drahá jak ***. Corsa je asi v 5dv. nejuhlazenější a působí hodně vyváženě. Potřebuju teď nový auto, takže počkám na fabkuII a pak se uvidí (ještě je ve hře ojety mondeo TDCi tak rok 2003/4) Corsa je opravdu povedený auto, bral bych asi 1.2 59kW Sport 5Dv cena asi 350.000.- což za klimu a 6 airbagu docela jde, chyběj jenom litá kola. Maximálka udávaná 168km/h vzhlem k obsahu taky neni špatná a akcelerace kolem 13s taky jde.
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 00:29
Re: for alien
jo, srovnávat opla s fiatem opravdu nejde, už když se člověk podívá na zastoupení a modelové řady: opel - agila, corsa, 2x astra, astra gabrio, vectra, signum, zafia, meriva, omega (dnes bohužel už ne :-( ) fiat: seicento, punto, nestylové stylo a toť vše:-) a pár obstarožních šmejdů a snad ta croma, ktérá se buď nevyrábí nebo se tu neprodává, prostě je ticho po pěšině...pardon, panda, která jede asi jako favorit a vypadá jak auto z lega >:-[] teď mě budou fiatomylové asi proklínat, ale na každém víte co...pravdy trochu :-!
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 00:31
Re: for alien
pardon fiatomilové, ale mylové taky, znám dva lidi s fiaty a pořad je mejou:-) asi s tim nic jiného dělat nejde, než jezdit 3km do tesca a zase domů a potom to pořádně vydrbat
neregistrovaný "Quido"
17. 9. 2006 12:41
Re: for alien
Dave, no co říct, snad jen, že máš pravdu a jsi nejchytřejší na světě >:D :yes:
neregistrovaný "Dave"
17. 9. 2006 22:10
Re: for alien
To netvrdim, ale logicky....když si koupim grande punto s motorem 1.2 mam maximalku 155, akceleraci kolem 15s a spotrebu v meste 7.9. Corsa s motorem 1.2 ma maximalku 168, akceleraci kolem 14s a spotrebu o litr mene. Je evidentně kvalitnější, vypadá líp. Fiat mě připadá strašně lacinej..ikdyz neni právě neni a příde mě dost předraženej na to, co za cenu dostanu. Co jenom jsem se dozvěděl, že podvozek corsy je lepší než u Grande punta, je sice stejnýho konceptu ale promakanější. Corsa je také lépe akusticky utlumená - motor a hlavně i od silnice a vzduchu. Je pohodlnější a verze sport zase dostatečně drží na silnici. Vzhledově podle mě a několika lidí se kterýma jsem o tom mluvil taky boduje corsa. Už neřikám, že boduje i značka, to je jasný.
neregistrovaný "Quido"
18. 9. 2006 12:05
Re: for alien
Dave: jo holt je vidět, že seš starej praktik, to co píšeš jsou opravdu perfektní argumenty :-) evidenentě, slyšel jsem, dozvěděl jsem se, ale málo z toho je pravda :-)

O kvalitě nemá cenu diskutovat, to jsou nějaký domněnky, zaslechl jsem atd. GP s kvalitou rozhodně problémy nemá. Podle mě zase vypadá velmi lacině Opel, hlavně v interiéru. O teoriích o podvozku to jsou zase kecy, ten podvozek je identickej >:D takže je sice úplně stejnej, ale promakanější, to je paradox :yes: Jsem zvědavej na jízdu s corsou, zatím mám jen statickou zkušenost, ale jestli bude mít líp odhlučněnej motor než GP, tak bude na úrovni RR, to jsem opravdu zvědav >:D O vzhledu je sici mimo mísu doskutovat, ale pro mě je GP o mnoho dál a když už argumentuješ tím bezvadným způsobem, že podle lidí se kterýma jsi mluvil, tak věz, že v mym okolí jsem neslyšel názor, že by se Corsa líbila víc než GP. O pohodlí a verzi Sport, no uvidim až se projedu, ale jsem skálopevně přesvědčenej, že to bude prašť jako uhoď, takže v obou případech výborný.

V konečnym důsledku je to u týhle dvojky jen o designu, výraznější rozdíly nečekám, A o předraženosti, no on Fiat má za těch 279 900 bohatší výbavu, takže ve výsledku to bude taky tak fifty fifty.

Jinak obecně nmám rád lháře, takže:
Corsa 1.2 - spotřeba město 7.7-8.0 l/100 km (kombinace 5.8-6.1)
Punto 1.2 - spotřeba město 7.9 l/100 km (kombinace 6.1)
Opel o litr méně, kde????
Corsa 1.2 - zrychlení 0-100 km/h 13.9 s
Punto 1.2 - zrychlení 0-100 km/h 14.5 s
No vzhledem k vyššímu výkonu a 16V u Opelu žádnej markantní rozdíl.

Jediný s čím ses trefil jsou maximálky, dáno 16V, vyšší výkon ve vyšších otáčkách. Resumé, do města rozhodně vhodnější 1.2 v GP (pružnost v nižších otáčkách).