Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Opel Corsa E: První jízdní dojmy

Pátá generace Opelu Corsa nás ve Frankfurtu nad Mohanem přivítala sice známou siluetou, ale veselejším pohledem, parádním interiérem a řadou technických novinek.
Zpět na článek
27. 10. 2014 10:40
27. 10. 2014 11:04
27. 10. 2014 11:08
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 08:19
Třídní maximum
Tyhle řádky se četly opravdu s úsměvem na tváři. Je skvělé vidět, že stále existuje evropská automobilka, která v mainstreamu nepodlehla snaze dělat věci s důrazem na pouhou ziskovost bez ohledu na zákazníka.

Právě srovnání Corsy a nové Fabie musí zarytému škodofkáři opravdu bodat šíp do srdce. Tam, kde Fabia jednoznačně ustupuje výrobním nákladům, Opel ještě přitápí pod kotlem. Kvalitní použité materiály, svěží mladistvý design, neuvěřitelné výbavové možnosti vč. xenonů a myslitelných asistentů...

Především ale nekompromisní motorová nabídka, i základní turbo-litr bude pro vůz zcela dostatečnou motorizací. Navíc Opel vsadil na neošizený 6-kvalt...

Ano, Opel ukazuje, jak se mají dělat malá auta v roce 2014. Corsa zrkátka nabídne třídní maximum :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 08:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 08:37
Re: Třídní maximum
Je vidět, že trpíš tlačítkovým mindrákem, protože ti jich do C4P moc nedali >:D >:-[]

Se 6-kvaltem sis bodl drát do vlastního oka :*) Jak tedy vysvětlíš, že všechny "lepší" motorizace nejen u koncernu VAG i PSA jsou spojeny právě s těmi 6-kvalty (a nebo ještě vícestupňovými dvouspojkami) >:-[] ?

A jak prosím tě v dnešním provozu překážejí BI-xenony? Tedy vlastně - jak vůbec souvisejí BI-xenony s provozem?
27. 10. 2014 09:38
Re: Třídní maximum
Tak tohle se ti nepovedlo...mužeš nám to nějak objasnit? Xenon překážkou? Máš druhou šanci ;-)
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 09:50
Re: Třídní maximum
klidně mu dám i třetí >:D >:D
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 13:30
Re: Třídní maximum
Nemohu mluvit za něj a ani nechci, ale xenon bych taky nepreferoval, protože jeho výměna je o dost dražší, než obyčejné žárovky. Je otázkou, jaká je životnost, někdo tvrdí, že několikrát delší, jiní zase, že je mění stejně často jako obyč žárovky, a to není levná sranda.

Jinak by mne teda zajímalo proč je zrovna Opel nejméně oblíbenou automobilkou.
Avatar - Stefič
27. 10. 2014 13:42
Re: Třídní maximum
mám xenony 4,5 roku a nebylo třeba žádných výměn. Kolega mi jen potvrdil, že se výbojky časem vysvítí, ale nepraskají. Je fakt, že jedna stojí 3.000,- a mění se vždy obě. Ale to se mi ještě nestalo a nevím o nikom v okolí, komu by výbojky odešly
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 13:54
Re: Třídní maximum
Záleží asi na voze, jen prodávám jak jsem nakoupil :-) Ono kolikrát nemusí jít asi ani o problém s životností výbojky jako takové, ale třeba o elektroinstalaci vozu.... Nyní řešíme třeba problém na Octavii, kde praskají žárovky jak na běžícím páse, nyní i začala blbnout kontrolka, která se rozsvěcí i když žárovka nepraskla.
Avatar - Stefič
27. 10. 2014 13:59
Re: Třídní maximum
já zase levou parkovačku, ale to bude nějaký kontakt...
Ještě k těm xenonům. Větší problém je nebo spíš může být při havárii. Když jsem to trošičku rozmlátil, oprava světel stála neuvěřitelných 80.000,-. Reflektor (27.000,-) + výbojka (3.000,-) + ŘJ (10.000,-). To je nážez. Měj jsem to pojištěné, ale nebýt pojistky, jen světla ti udělají na opravě slušnou nálož. A to vem, že reflektory jdou do háje prakticky vždycky
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 14:11
Re: Třídní maximum
No to je dost raketa.... Asi takhle, já bych bez xenonů u auta typu Corsa uměl žít, zvládám to i u svého :-) Vím, že lépe svítí, ale s dobře nastavenými halogeny sem nikdy problém neměl :-)

U ty oktávky blbne nejvíce hlavní světlomet u spolujezdce, ale praskají všechny i ty v SPZ :D
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 18:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 10. 2014 14:06
Re: Třídní maximum
Výkonnější auto víc žere...výrazně lépe svítící bi-xenony mají samozřejmě dražší výbojky než obyč žárovka. Ale za to vyšší bezpečnost, hlavně šíři osvětlení vozovky, natáčení do zatáčky...za to to opravdu stojí. V autě mám původní výbojky 7 let...nyní jsem prošel na STK, čili praskání či vysvícení není problém. Je však potřeba nekupovat čínské šmejdy že.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 14:13
Re: Třídní maximum
Jak sem psal výše... vítám možnost volby, ale sám bez toho umím žít :-) Nepřiplácel bych si za ně.
27. 10. 2014 15:04
Re: Třídní maximum
pri dnešnom dennom svietení(LED,resp. samostatné žiarovky), xenón v pohode prežije majiteľa auta ...
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 18:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2014 11:04
Re: Třídní maximum
Šestikvalt je pro maniaka... >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

3x vypínám motor každý den >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

jezdím asi tak 85% na DS ??? To jezdíš asi opravdu někde kolem komína ... někde v bývalém areálu Zetoru >:D >:D >:D

Teda řeknu ti, dals mé bránici zabrat >:-[]
Avatar - Stefič
27. 10. 2014 13:39
Re: Třídní maximum
Péťo, ty zase jedeš...

Neporovnávej všechny vozy a stupně výbavy se svým frantíkem s chcíplým motorem a zjevně v holobytové edici...
Nemáš šestikvalt, ale to neznamená, že šest stupňů je ke škodě. Nemáš xenony, ale ani to neznamená, že xenonová světla nejsou výrazným plusem.
To všechno jenom znamená, že ty jsi při koupi vozu neměl dost peněz, abys tyto vymoženosti mohl získat a využívat je. Nepředváděj nám tady mrzkou snahu přetvoření nouze v ctnost :no:
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 18:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
28. 10. 2014 11:07
Re: Třídní maximum
Když máš dobrý voči, tak nerozumím tomu, proč jsi chtěl ty bludičky, co přisvědcujou do zatáček :-O >:-[] ?

Takže protože GC4P je 6-kvalt jen v kombinaci s turbem, tak z toho nám plyne logický závěr, že "šestikvalt je pro maniaka" >:D >:D >:D >:D >:D >:-[] ?

Ty musíš být vážně politik, normální člověk na tohle přijít nemůže...
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
27. 10. 2014 08:31
Re: Třídní maximum
No, pokud v podobnem duchu vyzni i regulerni test pak jest nova corsa odpovedi na otazky skodovkaru "co jineho misto fabie?".

Jeste by nam sem mohl, a zcela jiste na tom jiz pracuje, napsat sve postrehy Topr. Ten ma k oplu vzdy neco zajimaveho co rict.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 08:38
Re: Třídní maximum
"co jineho misto fabie?" ano, chtělo by se to tak říct. Bohužel ale realita českých snů bude vždy jiná, protože přeci 330 vs. 285, to je ten souboj českých garáží. Co je pod kapotou nebo v interiéru, nikoho až tak nezajíma ;-)
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2014 21:27
Re: Třídní maximum
Není, protože zapomínáš na domácí hit "Fabia Combi". Proti tomu Corsa nemá nic.
27. 10. 2014 08:57
Re: Třídní maximum
S tím třídním maximem bych byl opatrný. Bude patřit mezi nejlepší, ale nějaký odskok se nekoná. Jako plus asi bude měkčená palubka. Tvoje nadšení nad motory bych nesdílel. Na rozdíl třeba od Clia chybí dvouspojky a motory jsou jen slabší třiválce s menším krouťákem, horší kultivovaností a s menším zrychlením. A to jak v benzínu, tak v naftě. Chybí vestavěná navigace a je jen levnější náhrada v podobě mirrorlinku. Ukazuje se, že v autě nemůžeš mít všechno. Když přidáš na plastech, musíš pak ubrat někde jinde.
Avatar - _Karel_
27. 10. 2014 09:15
Re: Třídní maximum
Podle testu je motor suveréně nejlepší mezi tříválci. A vysvětlíš mi, komu bude u městského vozítka chybět dvouspojka? To mi hlava nebere. Automaty má Corsa 2.
27. 10. 2014 09:21
Re: Třídní maximum
Je zajímavé, že tady každý nadává na Brusel a pak dává přednost tříválcům před čtyřválci. Ukazuje se, že Brusel jen dělá to, co po něm chtějí občané. A ti evidentně chtějí ušetřit 2 deci benzínu i za cenu ztráty jednoho válce. A pokud je pro tebe robot lepší než dvouspojka, tak je to tvoje volba.
Avatar - _Karel_
27. 10. 2014 09:29
Re: Třídní maximum
Robot ne, ale jestli umím číst, má i HDM. Co jiného do města?
To, cos napsal o motorech, by dávalo smysl, pokud by Corsa neměla čtyřválce. Takto má (dle testu) nejlepší tříválce a navíc i 3 čtyřválce.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 09:22
Re: Třídní maximum
Promiň, ale aktuální Clio, jakkoliv povedené je, má hodně slabých míst. Především prostornost na zadních sedadlech je hodně slabá. Nebo kvaita interiéru ve smyslu použitých materiálů, ne zrovna vydařená motorová nabídka, kde vlastně není z čeho vybírat...
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 13:33
Re: Třídní maximum
No, zrovna ty materiály v interiéru u Clia patří k tomu lepšímu s ohledem na konkurenci.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 13:51
Re: Třídní maximum
V době uvedení rozhodně ne. Plasty vypadají lacině, jsou tvrdé a docela snadno se poškrábou.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 13:56
Re: Třídní maximum
To nevím jak myslíš, ale Clio uvnitř rozhodně špatné není ( myslíš-li to nové ). Má i měkčené části + lakované z tvrdého plasu, tam souhlasím, že se poškrábat mohou. Nýbrž stejně tvrdé plasty ma i Fabie... věřím, že Opel bude lepší, s ohledem na Astru a podobné.
27. 10. 2014 14:43
Re: Třídní maximum
U Clia si můžeš koupit koupit nejvyšší výbavu Initiale Paris a tam už bych se asi za interiér nestyděl. Ona i ta Corsa nebude v základu stejná jako ta testovaná.
Avatar - lamal
27. 10. 2014 17:58
Re: Třídní maximum
V new cliu som sedel nie raz a suhlasim s rohypnolom, vo vnutri to je cisty bakelit, staci si pozriet obklady dveri v predu a v zadu, hnus... teda nie som plastoonanista, ale aj tvrdy plast sa da spravit dobre, no clio ich ma fakt neprijemne miestami
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 18:08
Re: Třídní maximum
Ano, myslím to nové. Že je na tom Clio vyloženě špatně bych rozhodně neřekl, ale interiér rozhodně co do kvality plastů chloubou není. Jde to prostě mnohem lépe.

Fabia no comment, Od Fabie II je to sešup hooodně strmou skluzavkou :-!
Avatar - lamal
27. 10. 2014 19:18
Re: Třídní maximum
problem u clia by som videl mozno aj casom v pazvukoch take tvrde plasty v zime velmi stuhnu po par sramoch a kilometroch sa mozu stat zdrojom pazvukov co sa mi na zadnom obklade dveri ciastocne potvrdilo aj v novom aute neprijemne ´praskal´

cas ukaze kazdopadne
27. 10. 2014 19:32
Re: Třídní maximum
U Clia jsou jinak tvrdé plasty než u jiných aut? Nějak mně to hlava nebere.
Avatar - lamal
27. 10. 2014 20:45
Re: Třídní maximum
skus si to co dodat... a netvrdim, ze je na tom clio najhorsie na vsetkych miestach nie, pozri si obklady dveri
Avatar - _Karel_
27. 10. 2014 09:12
Re: Třídní maximum
Mě sice Opel obecně vúbec neoslovuje, ale tady podle testu zaslouží uznání a souhlasím, že je to evidentně skvělá alternativa k fabii. Za motor a nešetření :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2014 09:20
Re: Třídní maximum
Základní turbo-litr? V základu je atmo 1.2 s pětikvaltem. Jde o 4-válec s důstojnými parametry, ale 0-100 za 16 s mi nejde do hlavy. Co se týče vzhledu, souhlasit nemohu. Stále v tom vidím násilnou modernizaci Déčka. A nakonec interiér - mohu samozřejmě hodnotit jen z fotek, ale středový panel dvakrát hodnotně nepůsobí. [odkaz] Ten ovládací panel obrazovky v lesklém plastu bude patrně slušný magnet na otisky.

Než budu ovšem zase označen za frustrovaného VAGinistu, předesílám, že jinak mě dojmy z nové Corsy opravdu překvapily. Kvalitní interiér, vychytané jízdní vlastnosti a konečně perfektně vyladěný turbohrnek. Přes původní nedůvěru musím říct, že se patrně bude jednat o velmi silného hráče na trhu. :yes: Jen to u nás nezabít cenou.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 09:31
Re: Třídní maximum
Ano, 16s je zvláštní, ale základ 1.2 má stále krásných 115 Nm, což je stále víc než měla Fabia HTP. O tom, kolik má nová Fabia III v základu, opravdu (Š)škoda mluvit.

Cenou to u nás můžou dokonale pohřbít, tak uvidíme. Faktem ale je, že u Fabie bude v podstatě nezbytností připlatit za 1.2 TSI.

U Opelu pokud si připlatíš za atmo 1.4, tak získáš zcela adekvátní a hlavně nezničitelný motor. Otázkou je, jak vedle 1.2 a 1.4 nacení turbo-litry.
27. 10. 2014 09:49
Re: Třídní maximum
U toho testovaného turbolitru počítej s cenou cca 380 000,-
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 09:52
Re: Třídní maximum
zajímavější spíše bude základní turbolitr v rozumné výbavě...
27. 10. 2014 10:03
Re: Třídní maximum
Tak ten bude dražší než 1.4 Turbo. Ale ty dvě deci za to budou určitě stát. I za cenu horší dynamiky a kultivovanosti. Cena cca 360 000,- při stejné výbavě jako u základní výbavy silnějšího turbolitru.
Avatar - lamal
27. 10. 2014 18:06
Re: Třídní maximum
´´krasnych´´ 115nm je fajn, ale zabitych velkou hmotnostou = ako by tam ani neboli... uz v predoslej corse bola 1,2 hnusne zdechla a 1,4 bola len akceptovatelna... vieme, ze opel ma problem s vahou, na druhej strane nove trojvalce maju aspon na papieri adekvatne udaje aj vykonove... vyrastal som na corse 1,2 ECO z r 1996 ta mala len 33kw ale liatinovy motor s velkym zdvihom a mega zotrvacnikom isiel uplne famozne od spodu na to si bohuzial 1,2 twinport nikdy nesiahne je to dychavicna jednotka v tazkom aute

btw fabia htp aj ked nemala 115nm ale 112tusim tak to je prast alebo uhod, kvoli hmotnosti bola ozaj pruzna, do tych 80km/h sa ani slabsej 44kw nedalo vela vycitat /na ten objem/ az na ten hnusny chrapot, mat na nej dole okna to je vazne des... prijemna bola aj 5ka na dialnici tusim tesne pod 3500ot co je na tak maly motor s 5 kvaltom super
Avatar - twistedTSD
27. 10. 2014 21:28
Re: Třídní maximum
Koukl jsem na hmotnost Corsy D 1.2 a něco na tom bude. 1155 kg je na vůz B segmentu docela dost, Fabia II má o nějakých 100 kg méně. A s atmo1.2 jde cítit každé kilo.

3500 ot? Nevím o jaké rychlosti se bavíme, ale při 130 točí určitě dost přes 4000.
27. 10. 2014 12:22
Re: Třídní maximum
"...bude patrně slušný magnet na otisky...". Patrně nic podobného ve vlastním voze nemáš.
Mám v autě černý lesk a navigaci a nikdy jsem otisky neřešil. Jediné co je vidět jsou prachové částice - což lze řešit v rámci běžné údržby vozu.
Interiér je parádní a nová Corsa bude opět úspěšná.
27. 10. 2014 10:29
Re: Třídní maximum
Rohypnol si na rohypnole,ze si si takto dovolil napisat proti Fabii jedinemu dokonalemu autu na svete,ktore je kopiou brutalnej S2000???To si hovoris Cech??? :'-( (myslene ironicky >:-[] Rohypnol :yes: )
Avatar - KANKUNEN
27. 10. 2014 08:22
V téhle třídě to žije a o třídu výš je jaksi
přegolfováno.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 08:31
Re: V téhle třídě to žije a o třídu výš je jaksi
v těchto dvou třídách byla vždy tlačenka. Co se ale designu týká, tak COrsa představuje dokonalý protipól koncernových Polo/Fabia. Design je svěží, mladistvý, zcela originální a nezaměnitelný, ale především neskutečně harmonický. Ta linie v bočních dveřích jednotlivá provázanost tvarů, hran a ploch... Fakt výtečná práce :yes:
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 19:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
27. 10. 2014 19:45
Re: V téhle třídě to žije a o třídu výš je jaksi
H/K je anomálie banánové středozemě ČR-SK :-!
Avatar - 3_diamanty
27. 10. 2014 09:03
v tejto triede
malych aut uz zacina byt pekna tlacenica a urputny boj ..... nevravim ze v minulosti to tak tiez nebolo ........ale tych "vyrovnanych" superov v tejto triede bolo skutocne menej ako dnes.... dnes sa uz snad ani neda kupit nejake "zle" male auto.... ja si pamatam ze kedysi to bolo len o corse pole fieste a este clio s 206tkou udavali ton a to bolo tak vsetko....... a dnes? mame tu silnu fabiu, novu silnu i20, nova mazda 2, zaujimavu toyotu yaris ... pred 15 rokmi to ozaj take nabite nebolo ako dnes.... ale na druhej strane treba priznat ze par konkurentov napriek tejto sucasnej tlacenici stratilo svoje caro z minulosti ktorym v tejto triede lakali zakaznikov ( punto, micra, chyba stary dobry colt ) ......

musim poznamenat ze nova corsa ( aj ked ju niekto berie ako facelift ) je skutocne z mojho vizualneho pohladu vyborne zvladnuta a takto to mal opel spravit uz davno..... moda prerastenych vajicok je prec.... automobilky uz chytili rozum do hrsti a zistili co plati na zakaznika,... dnes opat letia nizke kompaktne auta , lahke auta, elegantne sikovne tvary .... nova corsa sa opticky aj prakticky znizila aj rozsirila cim maskuje svoj stary povodny vajcoidny skelet karoserie a razom to inak vyzera.... a ovela lepsie.... hned sa z corsy stalo pekne auto, predne svetla tvarovane horizontalne ... opticky auto pekne znizuju a rozsiruju rovnako ako zadne nove svetla....... pri pohlade do interieru novej corsy clovek skutocne nenajde nic zo starej corsy... skutocne sedime v novom aute... aute o generaciu dalej ako predosla corsa.... skoda tej utopenej navigacie ale je to uz predsa len lepsie ako v opeli adam kde je este nizsie umiestnena..... motory vyzeraju papierovo vyborne tu sa snad ani neda spravit chybny krok...... tesim sa na test nejako hocijakeho benzinu uz teraz.........

corsa dokazala nemozne..... postavit na skelete sucasnej generacie uplne nove auto ktore si dovolim tvrdit je malem kralem triedy :yes: a mozno bude aj skutocne kralom, pockajme si na testik....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 13:37
Re: v tejto triede
Uplně nové auto? Viděls odcházející generaci? Opel je králem třídy z tvých úst/klávesnice? Neříkals, že Opel je zbytečná automobilka? Že dříve v této třídě nebyla konkurence? Všechny modely, které se dnes vyrábí, navazují na jejich předchůdce z let 90. a to je více než 20 let... Clia, Corsy, Pola, Ibizy, Peugeoti, Škodovky, i ti korejci a japonci....

Za mne je králem Fiesta, i když neni nejhezčí, skvěle jezdí a to uznal dokonce i TopGear >:D
Avatar - Jaros71
27. 10. 2014 18:51
Re: v tejto triede
Fuj..Fiesta je designová zrúda..po faceliftu ! :-! :no:
Ta new tvář Fordu je OK jen na velká auta..
Nová Corsa navázala na krásnou Corsu předchozí..spřízněnou s designem skvělým Grande Punto.. ;-)
A myslím že se povedla !
Bravo OPEL !! :yes: >:D
Snad jen malá výtka , nemám rád digi ukazatel paliva..
Jinak tleskám.
Avatar - miromen
27. 10. 2014 19:14
Re: v tejto triede
Divny pohled. Jestli ma "nova" Corsa vzhledem k něčemu nejbliže tak je to pravě Fiesta.
A tase mi z obrazku po FL libi vice než tahle Corsa.
Avatar - Ozzman
27. 10. 2014 19:44
Re: v tejto triede
Před fl vypadala dobře i základních verzích, ale [odkaz] To tak k zahození taky neni, dost mi to evokuje to Grande Punto :-)
28. 10. 2014 08:59
Re: v tejto triede
Top gear? Hmm, no az na to, ze oni testovali trosicku jinou motorizaci nez o kterych je tu rec a celkove jinak nastavene auto... navíc Top Gear trochu trpí předsudky tzn az prijde Corsa v OPCecku tak na skovo fieasta uz si nikdo nevzpomene...
27. 10. 2014 10:40
Galerie
Škoda, že tu generační fotku neudělali i s faceliftovanými modely.. Třeba první generace je mnohem známější po faceliftu, kterou i občas potkáte na silnicích. Tu původní jsem v reálu viděl tak 3x >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
27. 10. 2014 11:04
Corsa
No vzhledově posoudim až uvidim Corsu na živo. Z fotek na mě vabně vubec nepusobi a minimalně bočni profil se Oplu nepovedl. Ale nerad bych soudil dne před večerem.
Interier se mi však libi až na proklatě nizko umistněny displej. Použite materialy třidně zřejmě nadstandardni tak snad i kvalitou to bude OK. Co mě však mrzi je maly kufr.
Motorově to vypada docela zajimavě ale 3 valce mě neberou. Zvlaš po tom co jsem vyzkoušel 1.2 e-THP kde se piše jak je motor na 3 valec kultivovany atd. ale přesvědčil jsem se že oproti 4 valcum je to sakra znat. Navic 85KW a zrychleni teměř o 1s horši než 1.2 TSI ve Fabii ? Přitom zpřevodovani je podle všeho +- stejne. Že by opět obezita ?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Kubis001
27. 10. 2014 11:08
"Nová" Corsa"
No zajímavé auto to bude, očekával bych i cenu lehce nižší/srovnatelnou jako Fabia u základní 1.2 vs MPI. Obávám se že 1.0 turba klasicky cenové zabijí.

Co se ale nezmiňuje je váha auta, tady bych očekával důvod proč má 1.2 stovku za 16s. Prostě stará "hmotná" platforma se nezapře. Nedivil bych se, že Fabia bude působit už díky hmotnosti o dost živěji.. Rozdíl může být klidně 100 kg ve prospěch Fabky.

Pro mě plusy:
- velká nabídka benzínových motorů
- základ ve čtyřválci
- pohledný interiér

Minusy:
- utopená obrazovka navigace
- zřejmě hmotnost
- nezapře profilem okoukanou starou Corsu
- menší kufr

Jízdně dle prvních zahraničních testů je prý Fabie lepší. Zatím bez osobní zkušenosti ve třídě lehce vede Fabia s TSI. Vyzkouším a uvidíme...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
27. 10. 2014 11:12
zOpelieva sa tu....
no v poslednej dobe ACZ prekvapuje pozitivnymi spravami o nemeckej znacke - najprv trojite vitazstvo Astry ST 1,6 CDTI a teraz spokojnost s Corsou ;-) Na zahranicnych weboch je Corsa zvacsa porazena Polom, obcas Fiestou podla motorizacie. Zda sa, ze nove motory Opel naozaj potrebuje co najskor rozsirit aj na ine objemy.
Rozbalit vlákno
0
27. 10. 2014 16:49
Fajn auto, ale proč ta zubatá světla?
Celkově je nová corsička asi velmi povedené dílko (nový litrový turbomotor, nabídka vnitřního prostroru, podvozek, neošizená kabina), bohužel první dojem podle mého názoru kazí tvar světlometů s obrovským "zubem" na spodním okraji. Takto si sympaticky se tvářící malý hatchback nepředstavuji... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
27. 10. 2014 19:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
27. 10. 2014 21:28
Re: Fajn auto, ale proč ta zubatá světla?
Co světla, ale proč taková přední tlama? Vypadá to jak ptakopysk na lovu. Jestli tohle je nový styl Opelu, radši ať dají rovnou facelift.