České zastoupení automobilky Opel představilo rovnou ceník s akčními slevami. Ty na každou verzi činí 50.000 Kč, ani tak se ale vůz nepodívá pod 300.000 Kč
palivovej nadrze zasahujuce do lemu blatnika vyzera divne.. asi som detailista ale nemohlo byt mensie a bez toho zasahu do hrany ( lemu) blatnika? .. takisto 4 valce v benzine by si toto pekne auto rozhodnie tiez zasluzilo ... ale ok... viem ze 3 valce s buducnost ok... ;-\
auto ale inak fakt pekne.. dokonca na mna posobi nieco ako 500L od fiata .. cize nie ako SUV ale skor ako MPVecko a to je v dnesnych casoch docela vzacne.. dvojfarebne zladenie kasni tiez chvalim.. je rozhodne lepsie prevedene ako napriklad na Q2 :yes:
Tady nejde o to si něco vybrat. Tady jde o ten systematický dlouhodobý ideologický tlak z Bruselu, který ve finále ztrpčuje a prodražuje život motoristům a potažmo i řadovým občanům. >:-[]
Převodku manuál nebo automat už má dneska na výběr každej vč. Dacie i Lady :-) Akorát u daražších a luxusních modelů bývá už někdy jenom automat, milovníci fofrklacku maj halt smůlu no.
Výbava záleží co očekáváš a výkon bývá u atmosfér spojený s objemem že. Čekat u 1,6ky 200 koní je asi dost naivní :-)
pokud by si ty tříválce nikdo nekupoval, asi by jaksi začla automobilky hejkat u Bruselu, že nic neprodaj a že to takhle nepůjde. Nebo by to musel pak zakázat Brusel komplet, což je pak nutný vzít vidle a vyrazit do ulic nebo to ve volbách do EU parlamentu hodit někomu jinýmu, žee
Automobilky měly začít "hejkat", když se jim ekofašisté a neomarxisté z Bruselu chystaly zatnout tipec. Teď už je pozdě na zastavování rozjetého vlaku.... Tady v ussrraným Česku můžeš do eurohujeru parlamentu volit koho chceš. My jsme jen malá rybička v evropském megarybníce. A s vidlema když vyrazíš do ulice, tak ti je akorát někdo vytrhne z ruky a vrazí ti je do řitti... ;-)
Systém mě nutí k tomu abych kupoval to co nechci, protože to nenabízí.
Já totiž tohle auto chci, ale se čtyřválcem a ten není v nabídce. Vypadá to že za čas si my, co chceme normální motor, budem kupovat jenom ojetiny.
Přední silueta zaujme mnohem více než zadní partie. Cena mile překvapila. Doufám, že barvy budou nevšední a neokoukané. Žlutá nebo světle modrá by byla fajn
To je přesně důvod, proč popularitu SUV naprosto nechápu. Vůči srovnatelnému kombi či MPV dražší, přitom zdaleka ne prostorově lepší...
Třeba včera jsem zrovna srovnával Clio Grandtour a Captur. Rozdíl porovnatelných verzí je cca 25 tisíc a to ještě byl Captur o něco hůře vybaven, než Clio.
Pro mě osobně jsou taky MPV sympatická auta. Mají určitou ryzost. Ale právě proto současnou Merivu považuju za nepovedené auto, protože se té ryzosti vzdala ve prospěch manýry se zadními dveřmi a celkově hůř využitého prostoru.
U Merivy to byl jediný způsob, jak ji zachovat, aby přežila a byla využitelná. Vždyť malá MPV zanikla v podstatě úplně, zůstaly Meriva, Jazz a B-max. Teď zabijí i Merivu...
Práve tieto Citroeny stretávam skoro na každom rohu. Neobyčajne vydarené auto. Jeden máme aj v rodine a je to kus pohodlne zariadeného a príjemne jazdiaceho priestoru vo vkusnom kompaktnom vyhotovení.
Vyborne fuzia sa podarila, motory a podvozok PSA...
Dalsia automobilka, ktora prispievala do diverzity jadznych vlastnosti, feelingu a svojej techniky prisla o gule a bude z toho citroen... presne toto som cakal, dufam ze sa v nejakom posahanom roku v buducnosti spoja vsetky automobilky do jednej a bude tu 100 modelov s rovnakym hardwarom a odlisnou marketingovou sračkou