Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel dosáhl v roce 2007 znovu zisku

Německá automobilka Opel se dokázala udržet v zisku i navzdory klesajícímu německého trhu. Zisk v Evropě výrazně klesl celému koncernu General Motors.
Zpět na článek
13. 2. 2008 13:46
anonym
13. 2. 2008 13:52
anonym
13. 2. 2008 14:25
anonym
13. 2. 2008 14:29
anonym
13. 2. 2008 16:18
anonym
13. 2. 2008 17:57
neregistrovaný "Robin R"
14. 2. 2008 19:31
neregistrovaný "Boran Mahojakotyc"
13. 2. 2008 20:54
anonym
13. 2. 2008 21:10
anonym
13. 2. 2008 21:23
anonym
13. 2. 2008 21:46
neregistrovaný "RS5"
13. 2. 2008 22:35
anonym
15. 2. 2008 15:24
neregistrovaný "RS5"
13. 2. 2008 22:36
anonym
13. 2. 2008 23:40
anonym
14. 2. 2008 11:19
anonym
13. 2. 2008 23:44
anonym
15. 2. 2008 20:24
neregistrovaný "Riwal"
16. 2. 2008 21:00
anonym
14. 2. 2008 08:51
anonym
anonym
13. 2. 2008 13:46
už aby to celý zkrachovalo...
myslím že dny koncernu GM se pomalinku blíží do konce a po tom jejich hezkém dluhu za minulý rok v novém automobilovém rekordu jen čekám, až to amíci v automobilovém průmyslu zabalí tak nějak úplně... Ford je na tom taky dobře a ztráty prodejů na USA trhu o nějákých -16 % jsou víc než optimistické čísla... >:D
Rozbalit vlákno
27
anonym
13. 2. 2008 13:52
Re: už aby to celý zkrachovalo...
GM môže, ale jedine ak by sa Opel oddelil. Opel má dobré autá, len sú nedocenené kvoli Volkswagenu. Ja osobne by som si určite kúpil radšej corsu ako Polo, alebo Zafiaru ako Touran.
anonym
13. 2. 2008 14:25
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Polo je už zastaralé, to je fakt. U tourana bych už ale velmi váhal. Co se týká ale hlavních konkurentů jako je Golf/Astra a Passat/Vectra, tak tam je to jednoznačně VW kdo vede a to asi po všech stránkách. Dokonce i ceny jsou u VW velmi dobré za předpokladu nákupu skladového vozu.
Avatar - Ronault.
13. 2. 2008 21:27
Re: už aby to celý zkrachovalo...
No tak je jasné, že Touran ačkoliv bytelné auto, tak proti Zafiře je přecejen pozadu. Zafira první generace bylo podařené auto, dvojka v tom pokračuje. Touran je z prvního bodu a to design bohužel krabice od VW. Polo už ani konkurovat v třídě malých vozů dnes moc konkurovat nemůže snad s nikým, už by to chtělo nástupce. No a ve střední třídě je tedy pravda, že Vectra už má své nejlepší léta dávno za sebou, ale i tak bych ze střední třídy nevolil Passata, jsou lepší vozy, třeba nové Mondeo :yes:
anonym
13. 2. 2008 14:29
Re: už aby to celý zkrachovalo...
jako jeden z příkladů bych uvedl pohled do interiéru astry sedan (hlavní strana na tomto serveru) ke je poněkud tristní pohled na středovou konzoly mezi předními sedadly. Kde má konkurent v podobě jetty výškově i podélně stavitelnou loketní opěru se skrytými držáky pro 2 nápoje, odkládací schránkou, výdech ofukovačů pro zadní cestující a zásuvkou na 220 V má opel pouze hnusnou plastovou ohavnost, která se může přiřadit středové konzoly z Golfa 3 generace... takto bych mohl pokračovat i dále. Navíc cenový argument je opět o ničem neboť skladové vozy jetta se pohybují v rozmezí 450-600 tisíc, což je plně ekvivalent té astry sedan...
13. 2. 2008 14:59
Re: už aby to celý zkrachovalo...
No tak do Astry se dá tak opěrka dát samozřejmě taky za příplatek. Ona je sice brána jako konkurent aut Jetta apod., ale zase je primárně brána pro východní trhy (v západních zemích se Astra sedan neprodává), takže do ní nejde ani dost prvku co jdou do Astry H hatchback či kombi a tak proti autům směřujícím i na trhy od nás na západ je trošku chudší.
Avatar - sargis
13. 2. 2008 15:43
Re: už aby to celý zkrachovalo...
A ja ta este doplnim, ze povodna myslienka a cele auto su urcene pre trhy Brazilie. Ked sa mrknete na tamojsie VW (Gol, Rabbit a ine derivaty)tak tie vybavou neohuruju. Polsky sedan je okresanou verziou nemeckej Astry. Len uz neviem, ci sa este stale vyraba Classic II ako opcia, som uz dlho mimo SK.
anonym
13. 2. 2008 16:18
Re: už aby to celý zkrachovalo...
to beru... ale pokud je to tedy levný model s horší výbau a celkově méně propracovanou konstrukcí a interiérem, tak mě dost zaráží ta cena, která s agragátem 1,6 se pohybude na hranici 500 tisíc. U takového vozu, který nedisponuje řadou prvků typu dvouzónové klimatizace atd. atd. by dle mého názoru měla cena činit spíše 420-450 tisíc, neboť za zmiňovaných cca. 520 tisíc koupím ze skladových vozů vw jettu téměř v plné výbavě s motorem 1.9 TDi, která je rozhodně ekonomičtější provozní variantou než agragát 1.6 od opelu. Nebo můžu koupit taky 1.6 v jette a to už jsem právě okolo 450 tisíc a s lepší výbavou a celkově výrazně hodnotněji zpracovaným interiérem.
Avatar - sargis
13. 2. 2008 16:46
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Suhlasim, pomer cena/vybava tu nie je daleka idealny. Bud chcu zaplnit cenovu trhlinu po odchadzajucej Vectre (vacsia Insignia bude iste aj drahsia), co by nemuseli, alebo tu robia priestor na akcie, pripadne dlhodobe zlavy. Cena je vsak premrstena, uznavam.
neregistrovaný "Robin R"
13. 2. 2008 17:57
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Ještě se vyrábí mám jí jako služební....
neregistrovaný "Boran Mahojakotyc"
14. 2. 2008 19:31
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Opel ma velmi neprehledne www stranky, takze vecina lidi netrusi, ye na praktricky vsehny modely, jejichz oficialni ceny jsou skutecne dost vysooke, se AUTOMATICKY poskytuji slevy v rady 50 az 90 000 i vic. Taky to na jejich www strankach najdete, ale dost dobre zamaskovany...
anonym
13. 2. 2008 20:54
Re: už aby to celý zkrachovalo...
ofukovače jsou pod předníma sedačkama pro každého cestujícího zvlášť, loketka je za příplatek a zásuvka na 220 taky zrovna tak jako u jetty tak nevim co tady plácáš, porovnáváš jettu v plný palbě za skladovou cenu s astrou bez výbavy za ceníkovou cenu...trochu objektivity by to chtělo...
anonym
13. 2. 2008 21:10
Re: už aby to celý zkrachovalo...
No neviem, Golfa V by som si nikdy nekúpil. astra je spolahlivejšia a určite ovela krajšia. Taká ASTRA GTC nemá konkurenciu v 3dverových Kompaktoch. A ked si zoberiet ASTRU OPC Nurburgring v bielej farbe tak Golf Gti aj s Meganom sport sa mozu len pozerat. Tot moj nazor
anonym
13. 2. 2008 21:23
Re: už aby to celý zkrachovalo...
nic neplácám... koukni se na skladový vozy VW a zjistíš, že za cca. 520 tisíc Kč seženeš jettu s 1.9 TDi s el. oknama, zrcátkama, 6 airbagů, duální klimatizace, loketní opěra s 220 V, radio s mp3, palubní počítač, tempomat atd. atd., zkrátka celkem slušná výbava v které jsou všechny standartní věci... tedy i ty co astra v běžných cenových relacích vůbec nenabízí, takže jseš asi trochu mimo o cenách u VW... >:D
Avatar - Ronault.
13. 2. 2008 21:28
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Je třeba porovnávat oficiální cenníky, jinak je to neobjektivní. ;-)
neregistrovaný "RS5"
13. 2. 2008 21:46
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Mimo jseš ty.Pleteš akční skladové a ceníkové ceny dohromady.VW je předražený šrot s nekřesťansky drahým servisem.Vlastním Passat B6 v populárním TDI a nemůžu se dočkat konce leasingu.U další perly z produkce VW T5 Multivan jsem to po 2,5 roce nevydržel a převedl leasing.23 závad na 70tkm je trochu moc u auta za 1,4. Jediná výhoda VW je že lidi věří v jeho kvalitu a jsou ochotný platit i za ojetiny nesmyslné částky.Vrátil jsem se k Oplu a na Vectře OPC mám najeto 45tkm bez závady. Kup si Jettu a poznáš co je VW :'-( :no:
anonym
13. 2. 2008 22:35
Re: už aby to celý zkrachovalo...
kdyby sis tak nevymýšlel tak bych ti to žral... >:D
Avatar - Ronault.
14. 2. 2008 00:24
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Proč by si měl vymýšlet? Znám vícero takových lidí, co i s věhlasným VW stáli více v servisu, než najezdili... Je to prostě o štěstí a VW spolehlivostí nevyniká.
neregistrovaný "RS5"
15. 2. 2008 15:24
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Bohužel si nevymýšlím.Nemám k tomu jediný důvod.Možná jsem měl jenom smůlu, ale je divný že hned u dvou nových aut!
anonym
13. 2. 2008 22:36
Re: už aby to celý zkrachovalo...
já si jí nemusím kupovat neboť jí mám koupenou po té, co jsem bez jakýchkoliv problému najezdil s boru 250 tisíc km jen se základním servisem bez výměny dílů podvozku nebo motoru...

takže spokojenost s VW je na 1000%
anonym
13. 2. 2008 23:40
Re: už aby to celý zkrachovalo...
jiank to nejsou žádné akční skladové vozy... jsou to zkrátka pouze skladové vozy, kterých je v ČR k dispozici stále okolo 100-130 kusů a stačí si jen vybrat... tudíž žádná omezená akce, ale již několik let trvale výhodná nabídka... stačí dát pouze na oficiálních stránkách volbu vozy ihned k odběru a můžeš vybírat jak o život... >:D opel časem taky bude nabízet akční ceny o čemž nepochybuji. Debata ale byla o tom, že za podobné peníze nabíze horší produkt... Kdo má IQ alespoň 80 to jistě pochopil...
anonym
14. 2. 2008 11:19
Re: už aby to celý zkrachovalo...
pokud bys měl iq taspoň 60 tak bys pochopil že se opel dá koupit taky za skladovou cenu
anonym
13. 2. 2008 23:44
Re: už aby to celý zkrachovalo...
ale jetta má nejen že ofukovače na středové konzoly, ale i dvojici fukovaču pod předními sedaly pro každého ze zadních cestujících... nebudu tady ale rozebírat *... nejdřív si to auto někde prohlédněte a pak si prohlédněte tu astru a z toho si udělejte objektivní závěr sami a pokud možno před tím, než tady budete psát svý rozumy...
neregistrovaný "Riwal"
15. 2. 2008 20:24
Re: už aby to celý zkrachovalo...
Prosím tě ty tvoje ofukovače nikoho při výběru auta nezajímají, rozhodují jiné faktory... Třeba to, že VW Jettu s jistotou několikrát vykradou, v horším případě očesou díly a v nejhorším (nejčastějším)případě ti ukradnou celé auto. 8-s A zvuk motoru Jetty 1.9 TDI PD nemá daleko od rozhrkaného traktoru v nejbližším JZD. A to nemluvým o nerovnoměrném průběhu točivého momentu u motoru TDI.Komfortnější jízda je s benzinovou Astrou sedan 1.8 16V ;-)
anonym
16. 2. 2008 21:00
Re: už aby to celý zkrachovalo...
ty vypadáš že jsi s tou jettou a astrou najezdil do hromady alespoň 20 tisíc kilometrů, že to tak dobře víš... mě právě volba TDi přesvědčila až po zkušební jízdě... protože právě jako ty jsem všude četl o tom strašným a nekultivovaným projevu TDi motorů, ale skutečnost je naštěstí jiná a na volnoběh ten motor není ve voze skoro slyšet a vibratce naprosto žádné. Nárust točivého momentu skoro od volnoběžných otáček je velmi příjemný. Jinak jsem spíše příznivce benzinových motorů a tohle je můj první diesel. Zatím té volby ale rozhodně nelituju...
13. 2. 2008 22:13
Re: už aby to celý zkrachovalo...
:yes: :yes:
Souhlas
14. 2. 2008 01:37
Re: už aby to celý zkrachovalo...
"uz aby to zkrachovalo", optimisticka cisla o ztratach... Nejak to nechapu, cim by si Americani meli zaslouzit problemy? Ze maji za prezidenta cloveka, ktery, pouzijeme-li eufemismu, nehledi ve svem rozhodovani prilis do budoucna a nejedna zrovna moudre? Co s tim maji spolecnyho automobilky, resp. lidi, co v nich makaji a prijdou o praci? Ze ho nekteri volili? A co si potom zaslouzime my za nasi politickou reprezentaci?
:no:
anonym
14. 2. 2008 08:51
Re: už aby to celý zkrachovalo...
zaslouží si to tím, že toho i d i o t a zvolili... navíc americký automobilový průmysl je dlouhodobě technicky pozadu za evropskou produkcí a v produktivitě práce se zase zdaleka nevyrovná japonské produkci, takže to kam to spěje je jasné a megaobrovská ztráty GM to jen dokazuje... holt už amerika dávno není supervelmocí, ale jen velkou zemí s velkou kupní silou, která si ale musí neustále půjčovat od číny a dalších zemí, aby jaktakž ještě zachovala svůj konzumní ráz společnosti, ale už jim to dlouho nevydrží a budou muset zase začít makat...