Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel doufá v budoucnost bez GM

Německá automobilka Opel chce být samostatnou společností, která bude mít od GM oddělené hospodaření a bude přístupná novým investicím třetích stran. Od investora se očekává převzetí 25 až 50 % akcií nové firmy nebo dokonce získání většinového podílu.
Zpět na článek
27. 2. 2009 18:26
neregistrovaný "Paninaro"
28. 2. 2009 06:30
27. 2. 2009 19:02
27. 2. 2009 20:24
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:34
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 20:36
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:22
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:48
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 23:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 20:29
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:32
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 21:59
neregistrovaný "tatraplan"
neregistrovaný "Paninaro"
27. 2. 2009 18:26
Zestátnit!!
Jedinou cestou a šancí pro Opel do budoucna je jeho zestátnění ze strany německé vlády (tedy odkoupení podílů od GM). Neb pád Oplu by Německo stálo asi tolik jako jeho převzetí od GM (25 000 nezaměstnaných, další 10 tisíc v navazujích oborech, výpadky na daních a pojistném atd.).
Rozbalit vlákno
11
27. 2. 2009 18:38
Re: Zestátnit!!
no urcite...predpokladam ze stana sprava to bude spravovat este horsie ako GM. lebo co je statne nepatri nikomu....
27. 2. 2009 22:47
Re: Zestátnit!!
Tebe sa zdá, že je napríklad Renault zle spravovaný?
Naopak, pri trhovom hospodárstve sa bude tlačiť na to, aby štátny podnik prinášal zisky a bol konkurencieschopný, a pritom má väčšiu istotu existencie ak súkromná firma. lepší Opel v štátnych rukách ako v čínskych...
Avatar - woody-alien
27. 2. 2009 22:53
Re: Zestátnit!!
Osamostatnění Opelu s účastí státu by bylo asi nejlepší řešení. Opel rozhodně není v takovým marastu jako GM, hlavně co se týká aut...A popravdě jak je to s Renaultem nevím, tam má nějakou podstatnější účast stát ?
Avatar - Falco
28. 2. 2009 06:30
Re: Zestátnit!!
Nechci Ti brát iluze, ale ten mrňavý křiklounek vlastní v automobilce Renault jen 15% podíl. ;-)
[odkaz]
28. 2. 2009 13:45
Re: Zestátnit!!
Pokud to je majoritní akcionář tak i takovýto podíl může stačit.
Avatar - Falco
1. 3. 2009 00:04
Re: Zestátnit!!
15% podíl má i Nissan
2. 3. 2009 09:19
Re: Zestátnit!!
:yes: díky za fakta, ale jak vidíš, tak i jejich jednoznačnost některým nestačí - výraz pokud je 15% majoritní akcionář tak to stačí mně nesmírně po ránu pobavil.
28. 2. 2009 20:34
Re: Zestátnit!!
chyba co je statni patri statu ;-)
1. 3. 2009 18:15
Re: Zestátnit!!
Toto ale platí len u nás, v postkomunistických štátoch, kde si politici robia zo štátnych firiem dojné kravy. Myslím, že v Nemecku i štátny Opel v rukách dobrých managerov by mohol fungovať v pohode. Ja mu držím palce, bola by ho naozaj škoda.
2. 3. 2009 09:37
Re: Zestátnit!!
Ale jdi, ty jsi například nesledoval aféru Volkswagenu a jeho odborářů cca před dvěma lety? Nebo onu kauzu s úplatky u subdodavatelů před pěti lety? A to je VW jenom "polostátní" firma.

Jak dlouho ti tloukli do hlavy, že na západě jsou samí féroví lidé, vymahatelnost práva je tady absolutní a právní řád je dokonalý a perfektně funkční?

Vadí mi podobné lez...rdelolezecká vyjádření, svědčící a neznalosti, absenci minima zdravého sebevědomí a naivní snahy se komusi zalíbit tou zdrcující sebekritikou do vlastních řad. Pokud by jsi s těmi skvělými zápaďáky přicházel bežně a především pracovně do styku, poznal by si, že jsou stejní jako my a vyžírků, šíbrů a bezskurpulózních "podnikatelů" ja tam taky spousta kromě samozřejmně lidí chytrých, seriózních pracovitých a vstřícných. Nakonec pracovnw na Slovensku jsme poznal taky obojí.

A těch afér s korupcí je i třeba v takovém Německu a v jiných oblastech dost. Státní podniky jsou dojná kráva pro politiky všude. V Japonsku stejně jako v Nigérii.

Jinak o skvělé státní správě znárodněných podniků by mohli vypravovat třeba ve Velké Británii. Privatitace po válce znárodněných oblastí tam trvala až do přelomu tisíciletí a mimochodem, automobilový průmysl, tedy ten anglický (masový) prakticky zlikvidovala. Maximu objemu výroby v UK dnes představují Japonci a jeich závody, Ford a GM. Klasicky britské značky dneska představují jenom malou část produkce, o to Mini patří pod BMW. Britové dneska nemají masovou domácí značku, čímž jsou mezi evropskými "velmocemi" raritou. Bohužel po skvělé státní správě v šedesátých a sedmdesátých letech jim ani nic jiného nezbylo, než se spolehnout na cizí investice. A poslední mohykán - Rover - toho byl více než výmluvným příkldem stejně jako peripetie jeho privatizace nejdříve Hondou, pak BMW, potom domácími "investory" až po prodej čínské firmě.
2. 3. 2009 15:37
Re: Zestátnit!!
No, pekne si to napísal, len nikde nevidím, žeby v súkromných firmách korupcia a ostatné javy neboli. Všetko závisí od ľudí vo vedení firmy a je jedno, či je súkromná, alebo štátna, pokiaľ to budú chcieť spravovať dobre, tak to pôjde, inak nie. Napokon, ČEZ je štátna firma a aké má výsledky, a u nás je Enel a žiadna sláva. O zahraničných podnikateľoch ma nemusíš poučovať, mám bohaté skúsenosti s Rakúšanmi, ale to vôbec nevylučuje to, čo tvrdím, že aj štátna firma môže prosperovať.
27. 2. 2009 18:58
Porád se omezuje výroba
A důsledek bude ten, že ta auta budou stát více než před krizí.

Opel mně velice mrzí, protože bych jsem si chtěl koupit novou Astru.

Že by se chtěl Mercedes postavit VW a tedy i Škodě? Mercedes nejdříve otestoval Chrysler a nyní i Opel?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - white label
27. 2. 2009 19:14
Re: Porád se omezuje výroba
Jak a čím by se MB postavil VW(Porsche ), tím, že by koupil Opel? Děláš si srandu...? Mercedes si "otestoval" Chrysler?
Spíš tak trochu šlápl do .....!
27. 2. 2009 22:27
Re: Porád se omezuje výroba
Já osobně se domnívám, že Opel je docela životaschopnou částí GM. Mají nyní slušné modely, Astra neustále bojuje o špičku v prodejích s Golfem, Focusem a Meganem.
Nová Corsa je velmi povedené auto, Insignia Autem Roku.

Sic já sám jsem z Oplů vyléčen na 15 let, ale dost lidí je dokáže ocenit.
Šanci na život Oplu dávám a byl bych rád, kdyby to soudruzi z Německa vzali do svých rukou a na Američany se vybodli.
27. 2. 2009 22:49
Re: Porád se omezuje výroba
Tak pod toto sa dá podpísať. ;-) :yes:
27. 2. 2009 19:02
lul
meďour? bych to tak typoval že si to veme pod křídla VW (porsche)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:24
EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
A já má pre Vás exkluzívne:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 20:34
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Tak na to se těším... :yes:
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:36
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
OCTAVIA sa deklasovala, takže to vôbec nevyzerá zle. :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 20:39
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Úspěchu Meganu věřím. Octavii jsem měl před faceliftem velmi rád. Je to velmi kvalitní auto, před faceliftem i elegantní. Co se stalo po faceliftu... 8-s
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:22
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
To nevedia ani v Škode. >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:42
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Pořád si říkám: proč? Vždyť Octavia před FL byla tak elegantní, vyvážené auto, i vcelku líbivé...je to škoda, že se vydali "korejskou" cestou...
Avatar - woody-alien
27. 2. 2009 22:47
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Tomu nerozumí asi nikdo, ale nejpravděpodobnější je "facelift za každou cenu"...OII se dobře prodávala, vypadala elegantně, takže skutečnej důvod ji zmršit nebyl. Dneska jsem zrovna proti jedný jel a uplně to zkazilo celkovej vzhled.Děsný. :no:
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 22:48
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Bohužial.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 2. 2009 22:52
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Já ji vídávám poměrně často. Je to škoda a přesně tak, jak to říkáš: facelift za každou cenu...
28. 2. 2009 20:38
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Narozdil od Meganu, ktery nebude uspesny nikdy, Octavia bude uspesna i kdyz bude totalne nepovedena, hold musis rozlisovat, znacka a znacka, Renault Megane is totally crap ;-)
Avatar - woody-alien
28. 2. 2009 21:38
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Taky musíš rozlišovat úspěch a úspěch. On se Megane v prodejích totiž měří s Astrou, Focusem a Golfem,což se o Octavii zrovna říct nedá, že... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 2. 2009 23:23
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
Totally nesouhlas ;-)
1. 3. 2009 13:32
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
:-) treba z toho vyrostes ;-) >:D
28. 2. 2009 20:35
Re: EXTRÉMNA EXKLUZIVITA
to ma byt zlej sen? >:D ja jeste nesel spat >:D >:D
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:29
OPEL INSIGNIA OPC
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Arnold Hackel
27. 2. 2009 22:57
Re: OPEL INSIGNIA OPC
320 koní, to už je slušný nářez :yes:
neregistrovaný "507--"
27. 2. 2009 20:32
GIGA EXKLUZIVITA
A ešte jedna extrémna exkluzivita: NISSAN PATROL. ABSOLÚTNE A ZBRUSU NOVÝ.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tatraplan"
27. 2. 2009 21:59
Re: GIGA EXKLUZIVITA
mas tam samej error [odkaz]
Avatar - kolmar
28. 2. 2009 00:45
Re: GIGA EXKLUZIVITA
Hmm, tak na patrola "cakam" ako na "spasenie", ved od roku 1998 by sa nastupca uz hodil (LC uz ide vymenit nastupcu jeho byvaleho konkurenta) ci nie? a to aj tento krasavec mal podvozok, riadenie (ziadne hrebenove! ale vykopavka s obeznimi gulickami) od svojho predchodcu.

Patrol sa pustil do konkurencie pre LC V8 a ono to tak aj vyzera, az velmi (velkym grilom, trochu bocnym profilom, a zadnou tak trochu jemne akoby "stupnovitou" zadnou castou) tu LC V8 aj pripomina, uvidime na techniku a na auto v reali, no zatial som v rozpakoch ;-\ , este nas toho roku caka Sorento a v jeseni nova LC, nastupca 120-tky
28. 2. 2009 20:33
Re: GIGA EXKLUZIVITA
ten Nissan vypada hrozne... 8-s