Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prozkoumali jsme Opel Grandland X. Kdy přijde bratr Peugeotu 3008 na český trh?

Opel se chystá na zahájení prodeje dalšího díla vzniklého díky spolupráci se Skupinou PSA. Po malém crossoveru Crossland X přichází kompaktní Grandland X.
Zpět na článek
27. 6. 2017 19:20
27. 6. 2017 22:38
28. 6. 2017 00:25
29. 6. 2017 00:24
27. 6. 2017 19:31
27. 6. 2017 19:35
27. 6. 2017 19:42
27. 6. 2017 19:53
27. 6. 2017 21:14
27. 6. 2017 21:30
27. 6. 2017 22:42
27. 6. 2017 21:35
27. 6. 2017 22:09
27. 6. 2017 22:37
27. 6. 2017 23:32
27. 6. 2017 22:43
27. 6. 2017 22:55
27. 6. 2017 21:27
27. 6. 2017 21:36
27. 6. 2017 22:12
27. 6. 2017 23:03
27. 6. 2017 23:23
27. 6. 2017 23:47
28. 6. 2017 00:04
28. 6. 2017 08:45
28. 6. 2017 13:14
27. 6. 2017 23:52
28. 6. 2017 00:29
28. 6. 2017 11:51
27. 6. 2017 20:51
28. 6. 2017 00:49
27. 6. 2017 22:26
28. 6. 2017 00:51
27. 6. 2017 22:53
28. 6. 2017 00:16
28. 6. 2017 12:07
29. 6. 2017 00:22
28. 6. 2017 11:03
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 19:20
Opel
Zvenku vypadá výborně, pro mě nejhezčí Opel. Uvnitř zklamání, nelíbí se mi ani zakomponování tabletu, ani středový tunel. A tříválec do auta velikosti Tiguanu? Ale pokud dají časem 1,6t, bude to velmi zajímavé auto :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2017 22:38
Re: Opel
treba pockat na eclipse cross s 1,5 turbom v 4x4... to bude jedno seriozne auto v 4kolke k tomu este aj made in japan :yes:
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:25
Re: Opel
Design je nyní u Opelu ok..
Francouzská výroba a technika , bez 4*4 s děsnými motůrky.. 8-s
Není to SUV..k Tiguanovi a Atece si nemůže ani čuchnout.
Avatar - Jaros71
29. 6. 2017 00:24
Re: Opel
Např. Mokka má 4*4 , je to německý Opel...tohle je horší auto , mělo by stát méně!
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 19:31
Opel by PSA
Na 3008 je nejzajímavější design. Konzervativnější německá variace sice vypadá taky pěkně, ale s omezenou francouzskou technikou je to takový kočkopes, u kterého nevím, čím chce vlastně zaujmout.
Rozbalit vlákno
58
27. 6. 2017 19:35
Re: Opel by PSA
co je na francouzské technice 3008 omezenýho?
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 19:41
Re: Opel by PSA
Pro začátek třeba absence 4x4?
27. 6. 2017 19:42
Re: Opel by PSA
to tě omezuje u auta do běžného provozu v čem?
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 19:47
Re: Opel by PSA
SUV střední velikosti, které nejde objednat s 4x4 - tomu se rozhodně dá říkat omezení. Bez ohledu na to, jestli ty čtyřkolku potřebuješ, nebo ne.
Pokud jsem článek pochopil správně - není to napsáno úplně jednoznačně, pak lepší motory budou nejdřív na podzim 2018 - a to je tedy z mého pohledu tristní. Oba motory považuju do auta této velikosti za základní.
27. 6. 2017 19:53
Re: Opel by PSA
to ale pořád neříká nic o tom, co je omezenýho na francouzské technice, řekněme, že má auto omezenou nabídku motorů a pohonů, ale to je dočasně
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 20:00
Re: Opel by PSA
Omezení motorů je samozřejmě dočasné, omezení pohonu ne. Na vyjetí kopečku u domu bude nejspíš pohon zadku u plug-in hybridu stačit. Ale plnohodnotná čtyřkolka bych tomu neříkal.
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 20:02
Re: Opel by PSA
Hlavně ten hybrid bude kdoví kdy.
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 20:05
Re: Opel by PSA
jj, podle článku později než 2019. Bůh ví, co bude za dva roky.
Avatar - Jaros71
28. 6. 2017 00:46
Re: Opel by PSA
Tohle bohužel pro Opel není SUV...ale jen crossover...bez možnosti 4*4.
Navíc ty motory nejsou Opel..kupovat auto jen pro pěkný design?
Osloví to snad některé dámy.
Konkurence pro Tiguan..? Vtipné..
Ani ostatní SUV se třást před slátaným německo-frantíkem nebudou.
Mazda CX5 , Seat Ateca ani Nissan QQ se bát nemusí..
Čekal jsem nástupce Antary , ne tohle..
27. 6. 2017 21:14
Re: Opel by PSA
no nevím, je otázkou jaké 4 kolky budou mít ostatní v budoucnu, emise budou neúprosné a každý gram v mixu nad limit bude stát 90€ za auto na penále. Osobně se domnívám, že tohle je labutí píseň klasických čtyřkolek. Když nepočítám mechanické ztráty, tak jenom na hmotnosti to udělá cca 10g CO2/km
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 21:25
Re: Opel by PSA
Taky je otázkou, jestli v budoucnu nebudeme jezdit v elektrických autech s autopiloty.
Zatím to tak naštěstí není.
27. 6. 2017 21:30
Re: Opel by PSA
tak na tohle bych si vsadil, že to takhle na 100% bude, ale o něco později, než zánik čtyřkolek v mainstreamu z důvodu emisí. Jsem osobně zvědavý už na Euro6C a Euro6D a kolik potom zůstane aut v nabídce klasické 4x4
27. 6. 2017 22:42
Re: Opel by PSA
co ma euro-x norma spolecnyho se ctyrkolkou?
od klasicky ctyrkolky ustupuje uz i subaru
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 21:32
Re: Opel by PSA
PSA minimálně ve své moderní historii vlastní čtyřkolku nikdy neměl, pokud nepočítám spolupráci s Dangelem a rebranding, to není o labutí písni. Teda měl, ale jako diesel-hybrid s robotem, což nebyla šťastná kombinace...Z hlediska emisí a spotřeby nedávají smysl SUV jako taková a stejně se jejich nabídka každým rokem radikálně rozrůstá.
27. 6. 2017 21:35
Re: Opel by PSA
co bylo na Hybrid4 nešťastný? Teda kromě toho, že to nebyl plugin a tudíž se na něj nevztahovaly dotace, ale to není problém techniky.
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 21:49
Re: Opel by PSA
Drahé, těžké, ve výsledku neekonomické i neekologické. Proto se na jeho další vývoj už před časem vykašlali.
27. 6. 2017 22:09
Re: Opel by PSA
drahé = cena byla srovnatelná s obdobným vozem 4x4, těžký, pohon nebyl těžší než klasický pohon 4x4 (alternátor, elektromotor, baterie, kabely). Neekologické, wow, v porovnání s 4x4 to bylo neekologické v čem? V tom, že to umělo jet jen na elektrický pohon, v tom že elektromotor pomáhal při každém rozjezdu, v tom že systém umí rekuperovat energii do baterie, v tom, že při akceleraci se dalo využít elektrického pohonu, v tom, že to mělo stop and start? Hele nevím jestli se nepouštíš na tenkej led. Ukončení výroby hybrid4 stejně tak jako Hybrid Air bylo z důvodu, že se mezi vývojem a produkcí legislativa vydala jiným směrem, a tyto technologie nespadaly do škatulky na kterou lze uplatňovat v rámci EU státní dotace na nákup ekologických vozidel.
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 22:19
Re: Opel by PSA
Třeba 508 RXH byl o 240kg těžší, než 508 2,0HDI.
3008 2,0hdi hybrid byl o 225tis. dražší, než 3008 2,0hdi.
27. 6. 2017 22:37
Re: Opel by PSA
hmotnost elektrického pohonu je 120kg (baterie, alternátor, kabely, chladící kapalina a rozvod okruhu pro elektromotor, elektromotor, elektrická podtlaková pumpa pro brzdy). Hmotnost pohonu 4x4 se pohybuje okolo 100 kg. rozdíl mezi Passat Variant a Passat Alltrack 4motion je 115- 120 kg. Rozdíl mezi RXH Hybrid4 (1910 kg) a RXH (1790 kg) je 120 kg!
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 23:17
Re: Opel by PSA
Ten systém po celou dobu sklízel převážně kritiku a už je u ledu, divím se, že máš potřebu ho tak zarputile bránit. Jako sorry, ale dvoutunové auto střední třídy, to ti nepřijde ani trochu ujeté?
27. 6. 2017 23:32
Re: Opel by PSA
já to nehájím mě jen vadí ty nesmysli, které okolo panují, včetně toho tvého. Ok, jaký je zásadní rozdíl mezi RXH, které mělo hybridní technologii a vážilo 1900 kg a Passatem, který má přes 1700 kg? Je to něco podstatnýho? 1700 kg je pro střední třídu ještě OK?
27. 6. 2017 22:43
Re: Opel by PSA
PS. cena RXH Hybrid4 začínala na 995.000 CZK, cena VW Alltrack 140 kW začíná na 1.046.000 CZK
28. 6. 2017 06:04
Re: Opel by PSA
Tohle vidím na prodejce :-!
Avatar - euro89
27. 6. 2017 22:55
Re: Opel by PSA
Co bude v budoucnu, to nevim. Ale v soucasnosti tu je napr. Mazda CX-3 AWD s 2,0l v manualu. Kdo by pred takovou nabidkou zvolil za +- stejny penize trivalec v predokolce, tak musi byt z jine planety... Vseobecne jakakoliv SUV bez 4x4 jdou mimo moje chapani, natoz pak s motorem, ktery lze tolerovat u segmentu A, mozna s primhourenim oci i v segmentu B, ale vyse ne.
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2017 23:05
Re: Opel by PSA
CX-3 operuje vo vodach mokky ;-) ... navyse je v kabine ozaj malicka ( a aj razvorovo je to stale male auto ) ... grandland X je uz ine auto z inej triedy ... nejde to s CX-3 takto uz moc zrovnavat aj ked cenou sa mozu prekryvat ak zvazime vysoke ceny mazdy obecne...

mazda tu mala doniest z ciny tu novu CX-4 aj do europy ... ta jej po prichode aut ako grandland X eclipse cross alebo P3008 uz bude v eu hodne chybat... co uz.. prekaucovali to

ale inak samozrejme suhlas... ked uz SUV tak 4x4 v ponuke nesmie chybat ... v tomto sa zhodneme viaceri.. vlastne mnohi :yes:
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:23
Re: Opel by PSA
4*4 patří do SUV..
JINAK JE TO JEN CROSSOVER..TAKOVÁ STYLOVKA BEZ MOTORŮ..
Škoda.
28. 6. 2017 06:03
Re: Opel by PSA
Co to je za přístup?
Avatar - Jaros71
28. 6. 2017 00:43
Re: Opel by PSA
Bez možnosti 4*4 to není SUV.
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 20:00
Re: Opel by PSA
Jak píše Karel, u středně velkého (prý) SUV bezpředmětná otázka. V konkurenčním srovnání jde o výraznou nevýhodu. A pak je tu omezená nabídka motorizací. I když budu brát v úvahu pozdější širší nabídku, i u 3008 chybí např. silnější benzín + manuál.
27. 6. 2017 21:27
Re: Opel by PSA
já nevím, mě technicky omezený přijde spíš někdo, kdo si hraje na Das Auto a stvořitele automobilismu a přitom si musí pomáhat podvody, ale je to asi jen o úhlu pohledu
27. 6. 2017 21:31
Re: Opel by PSA
Veľmi nešťastný spôsob ukončenia prehranej debaty
27. 6. 2017 21:36
Re: Opel by PSA
tak strčíme hlavu do písku, že to tak nebylo a napíšeme, že má Peugeot omezenou techniku?
Avatar - _Karel_
27. 6. 2017 21:46
Re: Opel by PSA
Souvislost emisního podvodu VW a absence 4x4 u SUV mi tedy uniká.
Když se budeme bavit o emisích, klidně napiš, že je v tom VW omezený.
27. 6. 2017 21:48
Re: Opel by PSA
A v USA lynčujú černochov.
Čo sem pletieš VW, do debaty o Opel-Peugeot? Zo zúfalstva.
27. 6. 2017 22:12
Re: Opel by PSA
nevím, možná reaguji na " s omezenou francouzskou technikou", začínám na to být alergický. Zatímco PSA má jeden z nejlepších systému filtru pevnýchčástic nebo systému Stop and Start s reverzním alternátorem a mnoho dalších technicky vyspělých technologií, kde se ostatní zatím ani nepřibližují, tak jsou to ti s "omezenou technikou" takže možná proto.
Avatar - miromen
27. 6. 2017 22:46
Re: Opel by PSA
Co z toho, když v praxi ten SS system s reverzibilnim alternatorem funguje tak, že je vic napadny, než u aut s klasickym SS. Osobni zkušenost a porovnani s vicero auty. I když PSA neni jediny, ktery tento system použiva, ale jini ho umi lip zabudovat či odladit. Tohle, ale neni u frantiku ojediněle, kdy i přes použiti pokročilejši techniky, vysledny produkt funguje v praxi huře než konkurence s horši technikou.
27. 6. 2017 23:03
Re: Opel by PSA
no nejsem si jistý kdo všechno i-stars vyvinutý ve spolupráci mezi PSA a Valeo po uplynutí ochranné lhůty používá, co vím tak to byl chvilku Mercedes, ale je to dost drahá technologie, tak tuším že od toho upustili. To co píšeš není reverzní alternátor ale zřejmě zesílený startér, protože jinak nevím jak by ti systém, který má poloviční startovací rychlost (400 ms oproti cca 900 ms), dvojnásobné startovací otáčky (400 oproti cca 250), pohon pružným řemenem oproti zasunutí ozubeného pastorku, možnost vypnout motor již při rychlosti 20 km/h a zároveň i možnost startovat v těchto rychlostech, kdy není potřeba čekat na úplné zastavení vozu, podpořený 5V z vysokokapacitního kondenzátoru, tedy bez jakýchkoliv poklesů napětí v síti vozidla mohl přijít víc nápadný než zesílený startér. Jako bonus mikro hybridní technologii, tedy že alternátor pomáhá roztáčet motor při rozjezdu vozidla, působí přímo přes kliku na kola vozidla.
Avatar - miromen
27. 6. 2017 23:15
Re: Opel by PSA
Ne, ja mluvim o ne reverznim, ale reverzibilnim alternatoru, ktery pokud se nepletu ma 308. A praxe je takova, že i přes všechny možne předpoklady, byl tento system dosti napadny a vlastně i lehce nachytatelny, takže aniž bych se o to snažil, tak mi to během jedne městske jizdy 2x zdechlo, prostě dost flakač. U takove Fabie u ktere pochybuji, že je u ni použit reverzibilni alternator, fungoval SS system znatelně lepe a nenapadněji. Holt frantici jsou mastilove.
27. 6. 2017 23:23
Re: Opel by PSA
hmm, ta technologie se jmenuje reverzní alternátor, pokud ty nemluvíš o reverzním, ale o reverzibilním tak buď mluvíš o něčem úplně jiném než já a možná to ani v žádném autě není nebo mluvíš o tom o čem já píšu a pak mluvíš o reverzním alternátoru ([odkaz]
308 může mít buď reverzní alternátor nebo zesílený startér, záleží na emisní normě motoru a jeho objemu. Jestli ti zdechává auto při rozjezdu, tak to vůbec nemusí být systémem SaS.
Avatar - miromen
27. 6. 2017 23:34
Re: Opel by PSA
Zřejmě pujde o jedno a totež, někde psano reverzni, jinde reverzibilni....vyznam stejny.
U 308 s motorem 1.2 e-THP 130k, je použit tento dokonalejši SS system, tedy ne ten přes starter. A čim by to asi bylo, když mi auto zdechne proto, že jaksi nestihne naskočit motor ? Jeho aktivace je patrnějši, než u auta o třidu niže. A oproti focusu je ten rozdil ještě patrnějši a dle prodejce ma taky SS ne přes starter, ale přes reverzni/reverzibilni alternator.
27. 6. 2017 23:47
Re: Opel by PSA
u benzínu PSA je vždycky zesílenej startér nikoliv reverzní alternátor
Avatar - miromen
27. 6. 2017 23:56
Re: Opel by PSA
To je zvlaštni, protože Ford s PSA ma podezřele dost věci společnych a čekal bych i u benziňaku toto dražši řešeni. Každopadně ten rozdil ve funkčnosti SS je dosti značny mezi 1.2 e-THP vs 1.0 a 1.5EB. A jak jsem psal, tak i ta Fabia měla SS lepe odladěn.
28. 6. 2017 00:04
Re: Opel by PSA
Ford a PSA nemají nic společnýho podezřele ale mají spolu zcela oficiálně motorárny a kooperují na vývoji a výrobě motorů a to jak vznětových tak zážehových, základy velké části motorů jsou identické, PSA se liší použitím technologií pro filtry pevných částic s aditivy, takže to není nic zvláštního.
28. 6. 2017 08:45
Re: Opel by PSA
Netusim akym autom si jazdil, ale to co pises nemoze byt o pokrocilom S/S od PSA. Neviem ci ho dnes maju vsetky modely, ale v minulej generacii to mali len vyrane oznacene ako e-hdi, teda jedna 1.6d a jedna 2.0d.
Kazdopadne, nejake desiatky tisic s tym mam odjazdene a este som nepocul, aby sa niekto stazoval, ze je to pomale alebo porovnatelne s klasickym S/S cez starter, napriklad v Superbe.
Avatar - miromen
28. 6. 2017 11:02
Re: Opel by PSA
Psal jsem, že šlo o 308 1,2 e-THP a SS u něj fungoval nejhuř z aut, ktere jsem jel. Prostě pomalejši reakce a při aktivaci nejvic postřehnutelny. To, že si o tom neslyšel neznamena, že to jinde nefunguje lepe. Ale třeba koncern VW, ma u SS taky "super" věc a to, že se u některych modelu SS aktivuje, již při rychlosti 7km/h a to je taky slušny fail. Takže pak si někteři majitele mysli, že něco s SS maji, když se jim napřiklad aktivuje při přejezdu retarderu.
28. 6. 2017 13:14
Re: Opel by PSA
Pisal som to skor, ako som dosiel k tvojmu neskorsiemu komentaru, kde si to objasnil. Benzin som nejazdil, tak netusim. PSA ma dobre diesle, alebo potom benziny od GT vyssie, zvysok je mimo mna :-)
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 23:46
Re: Opel by PSA
Opravdu nevím, proč z toho děláš tak strašnou vědu. Mé tvrzení vycházelo v první řadě z aktuální zcela objektivně zoufalé nabídky motorizací a pohonů. Je specialitou PSA, že napříč třídami ignoruje 4x4 a tlačí místo něj ESP.
27. 6. 2017 23:52
Re: Opel by PSA
protože nesnáším rádoby závěry od stolu, mimochodem pokud je pro SUV této třídy téměř nutnost 4x4, jak si pak mám vysvětlit, že je výroba 3008 v Evropě na několik měsíců dopředu zcela vyprodaná
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2017 00:11
Re: Opel by PSA
Je to novinka, auto roku a má šmrnc. To neznamená, že absence 4x4 není proti konkurenci hendikepem.
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:21
Re: Opel by PSA
JE TO DESIGNOVÁ NOVINKA A POPTÁVKA JE HLAVNĚ DOMA VE FRANCII.
Např. u nás jich potkáš pár kusů do roka...
28. 6. 2017 00:29
Re: Opel by PSA
no, na to, že se neprodává ještě ani rok, tak jsem jich potkal už docela dost
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2017 11:00
Re: Opel by PSA
Mě nepřekvapuje, že 3008 zažívá prodejní boom. Takovou dávku stylu prakticky nikdo v segmentu nenabídne a když se to vezme kolem a kolem, jako 2WD crossover nemá mnoho slabin. Ale z velké části spoléhají právě na efekt, což ještě u francouzské automobilky chápu, u německé už ale vůbec ne. Zvlášť, když ani toho stylu tolik nemá.
28. 6. 2017 11:51
Re: Opel by PSA
V mojom malom meste 7000 obyvatelov uz jazdia 2. A na jednu caka kamarat, ktory sa mi smial, ze mam 308 s 1.2. Vybavil som mu testovacku 3008 a rovno ju objednal a s rovnakou 1.2. Uplne idealna kombinacia. S predajcom sme sa bavili a ludia to jednoducho chcu a uz ich predal okrem tychto spomenutych asi 8. Na maly okres vynikajuce predaje.
Avatar - Blue Sun
27. 6. 2017 20:27
Re: Opel by PSA
Na technice nic, na mozcích hodně.
Avatar - twistedTSD
27. 6. 2017 21:22
Re: Opel by PSA
Jakože na těch francouzských? :-O :*)
Avatar - Uživatel_5340709
27. 6. 2017 20:21
Ty světla
jsem už viděl na Audi A6, nebo fc A4 B8. ;-)
Rozbalit vlákno
0
27. 6. 2017 20:51
X
"X" ve me evokuje ctyrkolku a ejhle, ona to ctyrkolka neni.
a ta nabídka motoru, to je zoufalost.
v tomhle kontextu je i karoq svoji nabídkou techniky jako z jiného sveta
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
28. 6. 2017 00:49
Re: X
Přesně !
Francouzi Opelu takovouto technikou nepomáhají.
Bohužel.
27. 6. 2017 21:36
Je to lepšie ako 3008
Hlavne že palubovka je klasická, nie ten pežoťácky experiment. Škoda že tam nedajú benzíny od Opela.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - miromen
27. 6. 2017 22:51
Re: Je to lepšie ako 3008
Už od začatku, kdy přišly prvni zpravy o tom, že Opel jde pod PSA, jsem tvrdil, že je to velka škoda a je mi teto značky hodně lito.
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:19
Re: Je to lepšie ako 3008
Bohužel ho PSA brzy pošle do kytek..nechápu , že lidi kupovali Opel made in Germany.

Francouzská auta nikdo mimo Francii moc nechce..až na pár vyjímek typu modního Renaultu Captur..ženské řeší jen design >:-[]

Ta motorizace je tragedie.. 8-s
ABSENCE 4*4 FATÁLNÍ OMYL.. :no:
28. 6. 2017 07:51
Re: Je to lepšie ako 3008
Nemyslim si, ze by Francouzska auta kupovali jen francouzi. Samozrjemne, stejne jako všude, bude domaci znacka nejvic zastoupena, ale podivejte se kolik jen u nas v CR jezdi Peugeotu. Citroenu a Renaultu. Je pravda, ze Peugeot mel největší uspechy podleme s 206/207, 307/308, 406/407 a pak nastal podle me trosku utlum. V podstate jen 308 je jediny zastupe RADY 8, který je na silnici videt hodne. Zato Citroenu se pomerne dari, C3, C4 a hlavne C5 jezdi opravdu hodne. A potom C4 Picasso je asi jedno z nejcastejich MPV které na silnici vidim. No a i Renaul ma velmi slusne zastoupeni i mimo modni Kadjar. Hlavne Clio a Megane. NAzor na to, ze PSA vicemene ublizi Oplu...nemyslim si. Kdyby na tom byl Opel tak dobře, tak by nebyl na prodej a nebo by sam nekoho koupil. Absence 4x4 je trosku diskutabilni, ano jedna se o SUV, ale proc ho lidi kupuji? Kvuli pruchodnosti terenema nebo jen kvůli zvýšenému sezeni, kde pohon nehraje roli? Je skoda, ze není vetsi nabídka motoru. Tu 1,2 PSA bych nechal, k tomu bych pridal 1,4 T opel, 1,6T klidne opet od PSA, která uz prosla upravama a je to. No a naftaky ma PSA opravdu kvalitni, takze 1,6HDI tam uz je a ted jen počkat na 2,0HDI. I kdyby nabizeli 4x4 jde o to, kolik by se takových aut prodalo, zdali se vyplati vyvoj kvůli mizivému procentu prodejů. Na druhou stranu je pravda, ze Tiguan ma velmi často 4x4 jenom kvůli image a přitom takovy auto nikdy neopusti ani hranice velkoměsta :-)
Avatar - Jaros71
29. 6. 2017 00:13
Re: Je to lepšie ako 3008
PSA na tom bylo před pár lety hůře než Opel.
Před bankrotem je zachránily čínské peníze... 8-s
A to není dobrá zpráva pro Opel..
Lidé ho brali jako o fous levnější alternativu VW , kvalita podobná za lepší cenu.
Francouzská nekvalita Opelu zákazníků dost ubere..
4*4 je vizitka vozů SUV.
Frantíci 4*4 neumějí , Renault na to má Nissan..PSA nic.
Tohle je jen crossover na image..škoda , celkem pěkné auto.
Avatar - Hammunasakra
29. 6. 2017 00:32
Re: Je to lepšie ako 3008
Nesmysl = PSA mělo chvilku velký trable ale Opel je na tom naprosto nesrovnatelně hůř = už asi 20 let = článek je z roku 2004 [odkaz]

Rok 2012 = Opel prodělal za posledních 12 let 16 mld. dolarů [odkaz]

Opel je tak moc v ... že by měli děkovat bohu že se našel idiot kterej za automobilku která už desetiletí žije z dotací nějakej blb zaplatí přes 2 miliardy ;-)
Avatar - Barry Lyndon
27. 6. 2017 21:42
to se asi Adam Opel v hrobě obrací
Kýčovitost ala DS a jako bonus top motorizace tříválcová jednadvojka >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:16
Re: to se asi Adam Opel v hrobě obrací
Souhlas...R.I.P. Opel 8-s
Avatar - Verny_2013
27. 6. 2017 22:26
Opegueot
Kdo chce 3008 a a nezkousne i-kokpit tak je tady na správné adrese. Ale pro změnu bude muset zkousnout blesk ve znaku. Kdo chce SUV od Opla tudíž německou techniku, bude muset pro změnu zkousnout tu francouzskou techniku v německém kabátě. Jsem celkem zvědavý kolik příznivců si tento Opegueot najde.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
28. 6. 2017 00:51
Re: Opegueot
Moc tomu nevěřím.
Pár lidiček lapí na design..a tam to končí.
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2017 22:26
lepsie ako bracek od leva
minimalne face a palubovka su u opla za mna lepsie prevedene... ked zratam aj povest znacky a tak dalej... tak opel podla mna bude z tejto dvojice lepsia volba :yes:

osobne by som ale v tejto triede uz velmi rad videl a ocakval aj pohon 4x4 a 4 benzinove valce s adekvatnym vykonom .. takze taky eclipse cross tohto grandlanda s 3008 podla mna stejne v pohode zvalcuje ... to bude vlastne uplny debakel .. s 1,5 turbo v 4x4 si ich natrie na chleba tieto europske akoze imidzovky a porazi ich rozdielom triedy .. uz nech je tu ... mitsu :yes:
Rozbalit vlákno
4
27. 6. 2017 23:12
Re: lepsie ako bracek od leva
a ted si predstav, ze tenhle trihrnek 1.2 je podle ceskeho ceniku jedina benzinova motorizace i pro takovy auto jako grand scenic s celkovou hmotnosti přes 2.2 tuny a maximalni hmotnosti cele jizdni soupravy přes 3.7 tuny !!!
Avatar - 3_diamanty
27. 6. 2017 23:42
Re: lepsie ako bracek od leva
navrat 4 valcov je uz nastastie za dverami.. nove normy merania spotreby opat daju za pravdu ze mat 3 valce ktore musis turovat nie je ziadna vyhra ani v spotrebe ani v emisiach voci objemnejsim 4 valcom.. ;-)
27. 6. 2017 23:51
Re: lepsie ako bracek od leva
chudak ten co podlehne a takovej trihrnek koupi, az se objemy za par let vrati aspoň castecne do normalu, uz se toho nezbavi...
28. 6. 2017 12:02
Re: lepsie ako bracek od leva
Obaja trepete. Zaujimave, ze s tou 1.2 jazdim denne a nemam potrebu ju vobec vytacat, to auto ide dobre aj bez toho. Do 3008 tento motor zobral aj po testovacke kamarat, pretoze je to uplne ok. Ale chapem, dristat nezmysly bez realnych skusenosti je predsa len jednoduchsie.

@H/K preratas sa s tym eclipse cross rovnako ako s mazdou - budes sa znovu cudovat, preco nema vyssie predaje. Po navsteve autosalonu tesne na konci roku 2016 som vyskusal ASX, Lancer aj to ich SUV. Suverenne najhorsie dojmy. Eclipse cross mozno bude zaujimavy, ale ziadne terno a ani ziadne natieranie na chleba sa konat nebude.
Avatar - Avanti
27. 6. 2017 22:53
vyzerá
Vyzerá naozaj výborne! Nemec nemusí byť namosúrený a hranatý aj keď má francúzsky pôvod. Opel :yes: Myslím, že oproti 3008 zaujme lahodnejšími tvarmi vyšší počet záujemcov - neoviec.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:16
Re: vyzerá
bohužel nezaujme...jen design Opelu nyní sluší..např.Insignia vypadá skvěle.

Frantíkovská motorizace toto auto shodila do propasti..

Kde jsou německé benzínové motory? O dieslech původem od Fiatu ani nemluvě..
Tohle je k pláči..pro mne konec Opelu. :-(

PS: ASI UŽ NEBUDE nová ANTARA..tedy SUV 4*4...škoda !!!
28. 6. 2017 12:07
Re: vyzerá
Myslis tie "nemecke" benzinove motory, ktore vyvijal GM? Alebo malo dostat kvalitne dodrbanu 1.4T, ktora ma stale nevyrieseny problem s trhanim a stratou vykonu? Opel konecne dostane mozno normalne motory, este zapracovat na pristupe k zakaznikom a nerobit z nich idiotov a mozno bude Opel mat konecne normalne vysledky.
Avatar - Jaros71
29. 6. 2017 00:22
Re: vyzerá
Myslím , že třeba atmosfera 1.2 16v v Corse je super motor do malého auta..

1.4 Turbo je na prd podobně jako 1.4 TSI..tyto motůrky jenž nahradily dvoulitrynemám rád.

Diesly od Opelu původem od Fiatu byly skvělé..a téměř nesmrtelné , PSA je má jasně horší.

Neschopnost francouzů dělat 4*4 je známá..
Renaultu pomáhá Nissan..PSA se v tom plácá a raději dělá crossovery. :no:
Avatar - Sumi2000
28. 6. 2017 00:12
GRANDLAND nebo CROSSLAND?? Chyby v článku..
Pro autora...

Od odstavce :
Crosslandu X nechybí po stranách zavazadelníku praktické háčky na uchycení nákupních tašek....

Se píše již jen o autu jako o Crosslandu..
Když se v tom ztrácí novinář..nevím co se stupidními názvy zákazník..

Klasika Opelu že auta se jmenovala a vždy končila na A je u konce...škoda!
Rozbalit vlákno
4
28. 6. 2017 00:37
Re: GRANDLAND nebo CROSSLAND?? Chyby v článku..
Kadett, Record, Senator, Speedster, Commodore, Kapitän, GT, Combo, Adam, Chevette, Signum, Montrey, Vivaro, Movano
Avatar - Jaros71
28. 6. 2017 00:55
Re: GRANDLAND nebo CROSSLAND?? Chyby v článku..
Předpokládám že v poslední dekádě :
Astra , Corsa , Antara , Insignia , Mokka , Omega , Vectra , Zafira , Agila , Meriva , Frontera ....

Pěkné a srozumitelné.
Avatar - 3_diamanty
28. 6. 2017 10:48
Re: GRANDLAND nebo CROSSLAND?? Chyby v článku..
este tigra, calibra ;-) .. mpv sintra
28. 6. 2017 13:24
Re: GRANDLAND nebo CROSSLAND?? Chyby v článku..
Díky za upozornění. Shodou okolností jsme včera v práci řešili, jak se ta jména Grandlandu a Crosslandu pletou. Bohužel jsem si některých záměn nevšimnul.
28. 6. 2017 06:49
Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
Vyjma tvarů nulová invence, bídné motorizace, pohony atd.

Grandland je jen lehce navoněnou bídou ;-\
Rozbalit vlákno
5
28. 6. 2017 07:54
Re: Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
Tak ako píšeš. Varenie z vody. Žiaľ, stále častejšia a vlastne už zaužívaná prax v autopriemysle. Ak to takto pôjde ďalej, v konečnom dôsledku bude v každej triede jediný model, ktorý budú s kozmetickými zmenami predávať všetky značky. Smutná vízia...

Tento "Opel" je už typickým spotrebákom. Žiadny nový model, nijaké emócie a srdcové záležitosti. Žiadna chvála značky, len tuctový tovar určený na zarábanie peňazí. Fakt depresívne.
Avatar - Dinar
28. 6. 2017 08:27
Re: Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
Lepší už to nebude, pod křídly psa opel skončí u šestnáctistovky v dýzlu, bez čtyřkolek atp. Ale jistě bude mít "uhrančivý" design se "sportovním flairem", i dovnitř mu vymyslí nějakou tu fičůru, třeba budíky ve dveřích, to tu ještě nebylo... :*)
28. 6. 2017 08:55
Re: Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
4x4 je kazdopadne skoda, specialne tej s vektorovanim tociveho momentu co ma Opel, ale preco by mal koncit na 1.6d?
PSA ma dvojlitrove nafty, budez zase aj biturbo (pride s P 508). Motoricky nevidim rozdiel oproti tym najlepsim v mainstreame. Akurat tak pouzitia benzinu 1.6 pre vykonu nad 200 koni je skoda, ale je to okrajovy segment. Na druhu stranu ma 270 konova 1.6 aspon charakter a vykon graduje s otackami.

Designove riesenia su iny pribeh, tam sa aj aj chytam za hlavu a to mam PSA rad.
Avatar - twistedTSD
28. 6. 2017 10:43
Re: Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
Budíků ve dveřích se nebojím, v tomhle se právě bude Opel odlišovat. Německý design, německý interiér, německý marketing, das auto na pohled. Za tím vším se nicméně bude skrývat francouzská technika.
Avatar - Jaros71
29. 6. 2017 00:16
Re: Obhajovat podprůměrnou techniku nemá smysl
Pokud to auto bude stát jako Dacia..proč ne? :-)
Jinak se Opel kupoval pro německou techniku za dobré peníze.
Tohle je jeho konec...a já mám Opel moc rád. :-(
Avatar - Beefcake
28. 6. 2017 11:03
Koleso
Tu je podla mna navod, ako sa to ma robit: [odkaz]
Vyzera to na slusne auto, aj CVT je vyladena dobre.
Akurat, ze neviem, ci kupovat rendlik, ked je za podobnu, ci nizsiu cenu k dispozicii dlhodobo prevereny X-Trail.
A este skoda, ze maju len dechtove verzie.
Rozbalit vlákno
0