...skoda, ze az pronikave uspechy dvou predchozich generaci Mazdy dokazaly primet konkurenci k zamysleni, takze: "Ze slunce vzdy z vychodu prichazi, pozde vsem ze zapadu dochazi. Snad nekdy zapadni vetry vanou, slunce vsak nikdy nedostanou!" Sayonara auto san! ;-)
Jak jinak Oply moc nemusim, tak tohle beru všema dvaceti! Nový GT vypadá skvostně. Jestli to bude mít i odpovídající jízdní vlastnosti, tak se u Opla právě zrodila nová IKONA!!! Je prostě báječnej :-)
Speedster byl celkově příliš radikální a tak se bohužel moc neprodával, ale tohle vypadá, že by to mohlo jít na dračku ("dračku" nutno chápat v rámci třídy ;-) )! Aby se to však cenově přiblížilo MX-5 (která je dnes svým způsobem tak trochu samotnou třídou pro sebe), budou muset přijít určitě ještě s jiným motorem - dle mého názoru by se k tomu skvěle hodil nějaký atmosférický dvoulitr(kam jinam už dávat nepřeplňované motory než do lehkých sportovních aut?), pak to bude ta správná bitva nahoře bez! :yes:;-)
Jedenáctej díl... skoro všechno už jsme probrali, víme už JAK auto
koupit, a dnes ještě proberem to, JAKÝ auto koupit. Tak pokud se
domníváš, že jsi svobodnej a můžeš si koupit káru svýho gusta
a svejch snů, rychle otoč, máš-li zájem poměrně v poklidu prožívat svý řidičský roky. Především zásada - auto musíš koupit trochu lepší naž má tvůj soused z paneláku. To snad chápeš. Automobilky maj v tomhle ještě rezervy, nabízej ti bez příplatku, že ti na zadek nenalepí údaj o motorizaci... to je na nic, ty bys potřeboval obrácenej postup. Umíš si představit tu radost souseda, až by zjistil, že ty sis koupil sice taky Fabiu, ale narozdíl od jeho tříválce 1,2 tam máš podle nálepky dvoulitr? Tohle zažít... za to stojí koupit i zadní víko z nějaký havárky, kde se ovšem skvěje označení 2,0l. Ale bacha, osmiválec 5,8l ti ve Fabii nebude věřit ani bába z přízemí, tak buď realistickej. Ovšem tímhle to nekončí. To hlavní kriterium je auto tvýho šéfa. Zákon omerty znáš, ne? Četl jsi Kmotra, tak nikdy, rozuměj -nikdy- nemůžeš koupit auto lepší než má šéf... to pak bůh s tebou. Tady prostě uplatni obrácenej postup - máš tam dvoulitr ale na zádi číslo - 1,2l. Trpké, viď, to víš Mario Puzo to v Kmotrovi uměl popsat věrohodně. Zásadně kupuj auto nový. Svou holku už si nezajedeš, vždycky
bude někdo rychlejší než ty, tak si tu rozkoš užij aspoň u svýho
auta. Z týhle zásady platí výjimka. Pokud se rozhodneš pro Jaguar
Type - E, tak toho už dneska v šourůmu u vás na vsi neseženeš.
Koupíš jetýho, ale nemusí tě to mrzet, do půl roku ti ho stejně
někdo ukradne. P.S. Na Úřad práce pro dávky jezdi zásadně na tříkolce. Pochop, to, že se umíš elegantně flákat na státní útraty, úředníka, kterej ti vyplácí dávky, nemusí zajímat. A už vůbec nic mu není do toho, že za měsiční státní almužnu naplníš jen dvakrát nádrž svýho Porsche Cayenne Turbo jentaktak po hrdlo. Život je krásnej, tak si ho nekomplikuj. Šťastnou cestu. :yes:
Lones je medium... hádá to skzevá volant Caddyho z padesátýhošestýho. Můj tip je, že tě uhádne. Ale netlač na něho... mohlo by tě to mrzet... mnohdy totiž je lehká mlha dobrodiním naděje ;-):yes:
A do *:-( Totální zklamání. Původní GT se mi moc líbilo a říkal jsem si jestli bude to nové v něčem navazovat. A *. Nové je moc pěkné - ale čekal jsem retrodesign ve stylu 70. let. No co říct - Speedster s novými světly - toď vše.
Re: OT: FORD MOTOR COMPANY REPORTS JANUARY U.S. SALES INCREA
Běžím pro šampus. >:D Lincoln nárůst 26,4% :-):yes::yes::yes: Zephyr a Mark LT jsou tutovky. A růst Land Roveru už je klasikou. Holt škoda Mercury a Jaguaru. Tak teď ještě počkám na GM respektive hlavně Cadillac.
Vrátím se k původnímu tématu diskuze, pokud dovolíš, GTI. ;-) Jak už jsem psal pod špiónsnímky, tohle auto nelze ani s dobrou vůlí brát jako nástupce legendy Opel GT. Není to kupé, není to GT a Opel je to taky jen těsně... (Ten poslední argument berte s nadhledem, proti globalizaci můžem brojit, ale stejně nic nenaděláme. Takže v klidu, Lonesi, už jsme se na tom jednou shodli ;-) ) Takže v tomhle Opel přeťápl. Kdyby se tohle auto nejmenovalo Opel GT, myslím, že by jeho přijetí bylo podstatně chápavější. Měl se jmenovat Speedster, o tom žádná. Ale to je jen otázka názvosloví, popojedem. Tím se dostáváme k druhýmu palčivýmu tématu tohohle Oplíka. A to je design. Stalo se přesně to, co všichni čekali - totiž design vozu zůstal od špiónfotek nezměněn. A já tvrdil tehdy a tvrdím to i dnes, že Opel měl možnost vložit do vínku tohohle dítka víc osobitosti. Nebyla vůle. Tím netvrdím, že je to nepovedený auto. Vůbec ne. Ale přiznejme si, že pro sportovní roadstery platí trochu přísnější kritéria než pro zbytek produkce. Já bejt Oplem, tak se sakra snažím, ať moje výstavní skříň vypadá. Zvlášť po propadáku s Vectrou a zvlášť, uvážím-li, že za velkou louží se prohaní auto, co je technicky shodný a vypadá líp...
Je mi jasný, jak to myslíš a reaguješ pouze na tu, myslím, méně podstatnou část mý reakce... ;-) A odpověď? Možná by voněla stejně. Když Ti ale budu tvrdit, že psí lejno voní po růžích, čichneš si? >:D
jak to bylo...kdyz drstkovou polevku nalijes do stribne case, bude to stale jenom drstkova polevka. Ale kdyz chateaubriand hodis na plastovej talirek, uz to nebude chateaubriand...
byla jenom jedna. Já se teď mrknul na auto.cz na obrázky OPEL GT z r 1968... to auto tu bylo ikona ikon... dnes... musím potvrdit, že Miura byla fakt jen jedna... tak bych nepřeceňoval historický souvislosti. Nakonec, možná, Opel, vědom si toho, že na remake namá původní GT dostatek geniality, učinil rázné vykročení do budoucna a tak má další generace fandů prostor přemějšlet, zda i pro ni bude GT to, co pro generaci starších hochů... Jestli tedy něco musím pochválit, pak je to jednoznačně předek... konečně Opeltvář... která ve mně nevzbuzuje rozpačitý pocity (už jsi viděl liftovanej předek Vectry?...), i když... zalomení kastle podle středové podélné osy... na tohle dojela Primera už před lety... Přesto, GT má drsnou hubu... a tak to mám rád. Mrkni na starší článek, tam je ve stříbrný... a moc mu to sedí. Cením pohon na zadní... bude to to pravý, levný náčiní pro mladýho, úspěšnýho kluka, kterej si po nocích nechává zdát o něčem lepším. Tak já zvedám palec :yes: P.S. v černý ho neber... aby ses v Revoluční ve vejlohách nelek´ sám sebe. Stříbrňáček je o tři patra jinde.
Souhlasím, že moje narážka na nomenklaturní nesrovnalosti, může bejt vnímána jako nemístný hnidopišení. Taky tomu nepřikládám zvláštní význam, jen mi přišlo fér na to upozornit. Nereptal bych proti zmrtvýchvstání slavného jména u adekvátního nástupce (myslím tím alespoň kupé, když už ne GT...). A moje hodnocení designu je možná příliš tvrdé. Takže zdůrazňuji to, co jsem možná nevyjádřil dost jasně. Jako nástaupce Speedsteru to beru. Všema deseti. Bude to správný auto pro ty kluky. A jako takovýmu mu prostě musím fandit. Takže palec nahoře - přes jistý výhrady... :yes:
Copak brácho, nelíbí se ti Vectra?? No jestli mluvíš o té předliftové - pak jen plný souhlas. Ale lift bych až tak neodsuzoval - cením snahu vylepšit tu hrůzu. I když výsledek bude vždy tak nějak napůl. Předek Astry trochu násilně naroubovaný na zbytek.. :-( Prostě Opel to nějak poslední dobou nevychytává. Nicméně tenhle Speedster/GT se mě vážně líbí :-)
Víš proč se ti líbí? Připomíná totiž Kadilakááá z tý reklamy, co v ní rozdávaj ty sekačký a sou tam ty kadilacíííí! ;-) (nic proti Cadillacům, jako omluvu přikládám jednu filmovou scénu:
/negr v černém autě v autosalónu(n),prodávající(p) stojí u něho a do okýnka povídá:/ "Jestli máte rád kadilaky,tak se podívejte na tohodle! To je styl a luxus. A vídíte toho místa? Tam se vejdete i se sousedy! Má všechno co potřebujete:tempomat,automat a silnej motor!" /černoch nastartuje/ "Slyšíte? ten šlape! No, měli jsme problémy, ale ty už jsou za námi! Určitě neprohloupíte!" n: "Víte,proč si ho vezmu?!" p;-\"Pročpak?" n;-\"Kvůli ceně!" /zařadí zpátečku a couvne. Prodávající se vyděšeně postaví před auto/ p;-\"Počkejte,… nemůžete,takhle...áááá" /černoch tam vrazil jedničku a vyjel ven. Prodávajícího vyvezl na kapotě ven skrz skleněnou tabuli/...
....jo, tak takhle,hochu,začínají filmy pro tvrdý hochy...Komando (taky z něj často cituju-ten samej černoch má pak hlášku se zelenym baretem,kterou tady často šířim v souvislosti s WRX) ;-) Tak přeju šťastnou ruku u kola (ne)štěstí >:D