Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Car of the Year 2009: Opel Insignia

Opel získal po 22 letech nejdůležitější automobilové ocenění v Evropě. Ford už podruhé přišel o vítězství o jediný bod, když se letos Fiesta dostala na druhé místo. VW Golf je třetí.
Zpět na článek
17. 11. 2008 16:46
17. 11. 2008 16:50
17. 11. 2008 17:03
17. 11. 2008 18:59
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 11. 2008 19:11
17. 11. 2008 23:19
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 16:53
17. 11. 2008 16:56
17. 11. 2008 17:17
neregistrovaný "exctenar"
18. 11. 2008 15:29
neregistrovaný "Eonwe"
18. 11. 2008 19:17
neregistrovaný "exctenar"
17. 11. 2008 17:13
neregistrovaný "turlupin"
17. 11. 2008 17:29
17. 11. 2008 17:44
neregistrovaný "Horways"
17. 11. 2008 23:22
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 20:24
17. 11. 2008 23:02
18. 11. 2008 13:25
19. 11. 2008 00:30
17. 11. 2008 20:52
17. 11. 2008 20:54
neregistrovaný "Johny Blaze"
18. 11. 2008 07:44
neregistrovaný "nrV"
20. 11. 2008 11:49
neregistrovaný "Johny Blaze"
18. 11. 2008 05:04
neregistrovaný "AG"
18. 11. 2008 14:17
neregistrovaný "AG"
19. 11. 2008 08:25
neregistrovaný "AG"
19. 11. 2008 11:38
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 21:47
17. 11. 2008 22:31
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:14
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:33
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 09:10
neregistrovaný "joshuaX"
17. 11. 2008 23:13
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:39
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:54
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:08
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:43
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 00:01
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:00
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:31
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:56
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:45
neregistrovaný "Donovan"
17. 11. 2008 23:48
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:57
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 09:39
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:55
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 07:02
18. 11. 2008 08:29
18. 11. 2008 08:55
neregistrovaný "nrV"
19. 11. 2008 06:58
neregistrovaný "nrV"
18. 11. 2008 09:44
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 13:54
neregistrovaný "Eonwe"
18. 11. 2008 11:29
neregistrovaný "neo029"
18. 11. 2008 14:54
neregistrovaný "507--"
18. 11. 2008 15:00
neregistrovaný ".Deadlift"
19. 11. 2008 14:34
neregistrovaný "507--"
18. 11. 2008 15:32
neregistrovaný "Eonwe"
18. 11. 2008 18:32
18. 11. 2008 19:07
18. 11. 2008 23:25
neregistrovaný "RS5"
18. 11. 2008 23:50
18. 11. 2008 19:41
neregistrovaný "exctenar"
19. 11. 2008 10:58
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:56
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 11:49
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 14:14
19. 11. 2008 14:36
19. 11. 2008 15:13
19. 11. 2008 15:20
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:27
19. 11. 2008 18:05
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:22
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:25
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:29
19. 11. 2008 18:02
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 14:59
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:11
19. 11. 2008 15:21
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:32
19. 11. 2008 17:23
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:28
19. 11. 2008 15:32
19. 11. 2008 17:20
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 20:04
19. 11. 2008 22:18
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 07:34
19. 11. 2008 14:36
19. 11. 2008 14:59
neregistrovaný "babo"
20. 11. 2008 12:01
neregistrovaný "Johny Blaze"
Avatar - Pjenkava
17. 11. 2008 16:46
Hehe!
Blázni! Superb nemohl vyhrát. Je to hezké, ta národní hrdost, ale Superb nemá na to bejt auto roku. Furt má dost nedostatků. Říkal jsem to.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 16:50
Prekvapivy vitez
No, tak nevim jak pro vas, ale pro me je to docela prekvapivy vitez. Ja osobne tipoval spis fiestu nebo C5, ale ze to vyhraje Insignia, to jsem necekal. Nezbyva nez zvolat Bravo, Insignia :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Leg
17. 11. 2008 17:03
Re: Prekvapivy vitez
Tak tak, bravo... prvé miesto Opel a prvé tri miesta z Nemecka v ankete, ktorá preferuje najmä Francúzke a Talianske autá je to úspech :yes:
17. 11. 2008 17:11
Re: Prekvapivy vitez
To asi jo, ale preci jen je pro me prekvapenim jak vitez, tak i 3. misto Golfu. Jako on podle me vypada dobre, VI. generaci jsem sice zatim na zivo nevidel, ale na fotkach vypada dobre, ale preci jen to je spis takovy vetsi facelift a nevim, jestli si zaslouzi byt na 3. miste treba pred C5 a Superbem. Ale mozna je to jen moji neznalosti inovaci, ktere Golf VI prinasi.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 11. 2008 18:59
Re: Prekvapivy vitez
Ktore tri nemecke auta?

Fiesta je Mazda 2 v inom kabate. Opel Insignia sa v inych castiach sveta predava ako Buick. GM je americka firma a na europsky Opel/Vauxhall si robia narok Nemci rovnako ako Briti.
Avatar - Leg
17. 11. 2008 19:11
Re: Prekvapivy vitez
Máš pravdu, ale v dnešnom globalizovanom svete je ťažko určiť "národnosť" auta. Ja som skôr narážal na to, v tejto súťaži zvyknú dominovať značky z francúzka a talianska.
18. 11. 2008 14:05
Re: Prekvapivy vitez
To bude asi tim, ze porota neni slozena jen z nemcu a ruznych podvratnych germanofilu >:D
17. 11. 2008 19:12
Re: Prekvapivy vitez
Až na to, že celkové naladění si jednotlivé značky řeší samy.A tady se hodnotila německá verze.
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:19
Re: Prekvapivy vitez
hlavne u tych britov je to smiesne, ked casto ich zasah do Vauxhall je tak "prehodenie volantu na druhu stranu" :-) Ale ono tradicne britske znacky su na tom tak zle, ze im neostalo nic ine, ako si robit narok na Ford, alebo Vauxhall :-) Lebo je to pre nich smutne, ze tak motoristicky narod je bez poriadnej vlastnej beznej znacky...
17. 11. 2008 16:53
OJ
No tak Opel super, Fiesta taky ale toho golfa tam nechapu přece je to jen nepovedený facelift
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 16:56
Ale jo..
Insignia je vítěz, nicméně nechápu jak facelift Golfu může skončit před novými auty jako je Mito a Superb na třetím místě.
To není dobrá reklama pro hlasující novináře.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - euro89
17. 11. 2008 17:02
letošní ročník byl na ho**o:-((
letošní ročník mě hodně zklamal... Delta se nedostala ani do finále a MiTo je až 5(!)... :no: navíc třetim místem pro přepudrovanou pětku Golfa u mě tahle soutěž hodně ztratila na hodnotě... :no: snad ten titul aspoň pomůže Opelu ze současný bídy, v který už nějakej ten pátek je... ;-\
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "exctenar"
17. 11. 2008 17:17
Re: letošní ročník byl na ho**o:-((
Pamatuji tuto anketu od dětství,někdy z roku kolem 1968,kdy otec začal kupovat SM(už nežije,já SM 25 let nečtu,ale tehdy byl ještě Automobil a pak už nic)tuto anketu nijak nevnímám a je snad úplně jedno,co vyhrálo.Kdosi píše něco o novinářích-s výjimkou jednoho další neznám a jsou mi ukradeni a nevím,co má anketa o nich vypovídat?Že nefandí domácímu výrobku,tj. že by nebyli až tak zmanipulováni,jak se stále podsouvá? Asi...BTW:výhoda nezískat titul tu je-cena se líp smlouvá.Takže já jsem z tohoto pohledu hodně spokojen. :yes:
18. 11. 2008 14:14
Re: letošní ročník byl na ho**o:-((
V ankete auta hodnoti novinari z myslim temer vsech evropskych zemi, nebudu hazet konkretni cisla, protoze je neznam, ale jedno vim urcite. Jediny cesky zastupce v ankete auto roku je Ing. Tomáš Hyan. Sefredaktor casopisu Automobil Revue, coz je momentalne jediny casopis nezatizeny protezovanim nemecke a souvisejici produkce. Pan Hyan je mimo jine take clen jury Engine of the Year.
neregistrovaný "Eonwe"
18. 11. 2008 15:29
Re: letošní ročník byl na ho**o:-((
No, já nevím, AR už pár let nečtu, ale i za Hyana už tam bylo tolik reklam a materiálů o Škodovkách, že jsem myslel, že je to Škoda bulletin.
neregistrovaný "exctenar"
18. 11. 2008 19:17
Re: letošní ročník byl na ho**o:-((
Tak reklamy tisknou všichni. Jako jediní při uvedení nového modelu Škody dají přílohu, která je u prodejců a možná,pokud by si ji pár lidí přečetlo, alespoň by začali tušit,z čeho se auto skládá.Měsíčníkem Škody rozhodně nejsou.Jinak ing.T.H. je fanda amerik, od dětství a ani dnes to neskrývá.Navíc se časák snaží psát obecně o techn. novinkách,konstr. podvozků,motorů,skeletů...takže tenhle časopis(z mého pohledu strojaře a profese) patří k tomu málu v tištěné podobě, co se dá číst a nepíší debilní bludy,k tomu Autoexpert (ale tam je třeba odbornost),Autodesign a AutoDiesel. Zbytek je brak a je jen otázka,jak moc velký či ještě větší.Např. Ing. Gregora z AutomobilRevue patří k novinářské špičce, žádný Ondrášík co psával na konkurenci. Gregora je RR mezi novináři a trabant je náš GOES,když přirovnám k autům.Konečně metodika Gregory měření spotřeby na testovacím okruhu jižně od Prahy je dokonalá. Stačí vědět, o čem jsem teď psal.Ale je fakt,že můj pohled na dnešní AutomobilRevue je dán čtením od roku 1970.Všech čísel vč. odborných konstr. příloh-dnes se už nedávají.Jsou DVD o autech.
Avatar - euro89
18. 11. 2008 20:48
Re: letošní ročník byl na ho**o:-((
Automobil mám taky rád - je to bezesporu jeden z nejkvalitnějších časopisů u nás, ale určitě si nemyslim, že "zbytek je brak".. já mám třeba hodně rád i Auto Hit, ptž díky spolupráci s časopisem Quattroruote tam píšou často o chystanejch novinkách koncernu Fiat Auto S.p.A. :yes: v každym případě nesnášim Svět Motorů, v tomhle časopise minimálně testujou normální auta a každý číslo je tam jen srovnání fóbie, Loganu, Avea a podobnejch pleček za pár výplat (řečeno s nadsázkou).. navíc skoro vždy tam vítězí domácí šáde, i když neni zdaleka nejlepší... :no: prostě SM je takovej Mladoboleslavskej týdeník.. :no: ;-\ a pokud jde o anketu Car od the Year, tak souhlasim s vítězi ročníků 1964, 1965, 1967, 1968, 1969, 1970, 1972, 1977, 1978, 1979, 1980 (velká spokojenost!), 1984, 1989, 1990, 1995, 1996, 1998, 2001, 2004, a 2008 :yes: ;-) ostatní ročníky jsou pro mě zklamáním...
neregistrovaný "turlupin"
17. 11. 2008 17:13
Bah...
Můj ty smutku, kam ten svět spěje-do záhuby!
Fejzliftovanej golfista je třetí.Brrr.... :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 17:29
Gratulace
Gratuluju Insignii k úspěchu. Jak tu již někdo říkal, tak Opel se teď nemá díky velké krizi GM zrovna nejlépe, tak doufám, že to Insignia zvrátí (22.11 se má začít prodávat v Německu a předpokládám i na jiných západních trzích). Každopádně docela mě zaráží C5, tu bych osobně dal tak na druhé maximálně třetí místo. Moc mě nesedí Golf na 3.pozici, ale budiž.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
17. 11. 2008 17:44
Opel
Gratulace Oplu, ale designově stvořil šilenej paskvil. >:D
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 17:45
VELICE PRIJEMNE PREKVAPENI
Zprava o vitezi me velice prijemne prekvapila. Sam jsem tipoval uplne jinak. Je dobre, ze se porota drzi svych pravidel. Insignia opravdu prinasi z finalistu do sveta automobilismu nejvice.
Zde hrajeme na viteze, druhy a treti nehrajou zadnou roli. o nominovanych jsme zde jiz diskutovali. Prekvapujici je nominace a hlavne umisteni druheho facelitu Golfu IV. Ale jak jsem jiz napsal oslavujme viteze, zbytek nehraje zadnou roli. VYBORNE OPEL!!
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 18:14
První místo překvapení, ale zbytek ne
1. Gratulace Opelu. Sice mne Insignia neoslovuje, ale své nesporné kvality má.
2. Já jsem nejvýše viděl C5, bohužel zde propadli.
3. Jde vidět, že Golf si drží své vysoké postavení.
4. Superb... Škoda, ale Škodovka má ještě čas.
5. Zbytek tak nějak sedí.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 18:19
...a co na to nas vizionar?
Nedavno sme tu v podani nasho majstra pera citali oslavne ody o tom, ze Superb "...je už bezmála vozem roku 2009". A vysledok? Sieste miesto. Zo siedmich finalistov, aby sme boli presni. Ani nie polovica bodoveho zisku vitaza. Naozaj "tesne vedla"...

Tak teraz ocakavam, ze nas vizionar nam objasni, ze vlastne anketa "auto roka" vobec nema vyznam, a vysledky nie su podstatne, no a kazdy predsa vie, ze "velmi dobre situovany" kupec Superb-a nehladi na dake ankety ani 100-tisicove zlavy, ked si kupuje tuto "prestiznu skoro premiovu limuzinu"... :-)
Rozbalit vlákno
12
17. 11. 2008 18:22
Re: ...a co na to nas vizionar?
Jen človíček jako ty, by si snad nepřál, aby Superb vyhrál. Chápeš o co jde?
17. 11. 2008 18:32
Re: ...a co na to nas vizionar?
Myslim, ze my vsichni jsme si v hloubi duse prali, aby se Superb umistil. Zde se vsak prani nespojuje s realitou. Vyhra Superba v konkurenci Insignie a C5 by byla urazkou vsech zasad COTY.
17. 11. 2008 18:38
Re: ...a co na to nas vizionar?
Ano, jde o přání na slušné umístění Superbu. Na tom autě škodováci udělali kus práce, ale ještě nenastal čas. Škoda bude bodovat někdy v budoucnu.
17. 11. 2008 23:18
Re: ...a co na to nas vizionar?
Podľa mňa problém Superbu z veľkej časti spočíva v postavení Škody v rámci koncernu. Škoda zatiaľ nemá dovolené vyrábať tak dobré autá, aby mohla ohroziť VW. Twindoor je originálny, ale zvyšok je technika, ktorá sa v iných modeloch koncernu už dáku dobu používa (motory TDI PD ani nespomínam), napr. šesťvalec len v benzíne a bez turba. Ťažko porovnávať s Insigniou, šírka ponuky ani technika nepustí.
Ocenenie auto roka by malo zohľadňovať aj prínos pre rozvoj celého automobilizmu, tam superb dieru do sveta neurobil. Golf VI tiež nie, netuším, ako sa dostal tak vysoko.
18. 11. 2008 08:57
Re: ...a co na to nas vizionar?
To je jasné, že má Škoda ešte čas, však ma len nieco vyše 100 ročnú históriu.
17. 11. 2008 19:14
Re: ...a co na to nas vizionar?
Tu nejde o to, co by si clovek prial. Jasne, ze je v tom aj ista narodna hrdost, tak to superb-u prajeme. Lenze treba byt aspon trochu objektivny. V danej konkurencii Superb zdaleka nie je najlepsi. Na druhej strane si treba uvedomit, ze to je top7 aut, uvedenych vlani na trh. Niet medzi nimi zleho auta, ani priemerneho! Len velmi dobre, este lepsie, a najlepsie. Tak treba tuto anketu chapat. Nie su tam porazeni. Len vitazi...

Uz to, ze sa superb prebojoval do finale je velky uspech. Ovsem na vitazstvo nemal. A ak sa odosobnis od toho, ze je to auto z dielne Skodovky, musis to uznat aj ty. Svojim prispevkom som nijako nechcel znizit kvality Superb-a, napokon dost jasne som toto auto pochvalil v predoslej diskusii. Len som chcel pripomenut jeden z pamatnych vyrokov nasho vizionara "superb je už bezmála vozem roku 2009". Ako vidno, zase sa "trafil"! Asi tak 30 metrov vedla ciela...
17. 11. 2008 19:28
Re: ...a co na to nas vizionar?
GTI píše, jak píše. Ten kdo má pod čepicí, ho pochopí.

GTI to napsal dobře, nenapsal, že Superb bude, ale, že bezmála je. A pro mne jako Čecha autem roku je. Takže s GTIho prognózou naprosto souhlasím.
Avatar - chlapecx
17. 11. 2008 21:59
Re: ...a co na to nas vizionar?
tak nějak, ono už to, že auto, kterýho se po evropě prodá pár kousů - jak tu někdo měl ty statistiky - se dostalo do toho užšího finále, je úspěch když si vemem, kolik těch aut evropští výrobci aut v tý třídě maj ne???
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:22
Re: ...a co na to nas vizionar?
ja toto oddusevnenie pre auto, ktore bolo poskladane v zemi, kde nahodu zijem nechapem... Tak ako slovak by som teraz mal zit jedine kia ceedom nie? superb je dizajnovo tak nepodareny, ze nema co hladat ani vo finalovej sedmicke. A GTI pise dobre, ale obcas smiesne. Lexus za 800 je smiesny, ale Freeladnder za 599 super, superb tiez mohol zlavnit to je OK :-) Nevyvazene >:D
17. 11. 2008 23:57
Re: ...a co na to nas vizionar?
A ja to zase chapem, napriek tomu ze o novych modeloch skodovky sa rozhoduje mimo MB a napriek tomu ze velka vecsina pouzitej techniky je implantovana z koncernu, este stale je tu pri vyvoji novych modelov priestor na tvorivu cinnost. My na SK sme oproti tomu doslova a do pismena montovna. Na druhej strane nam tie montovne davaju pracu a je preto uplne prirodzene tesit sa z uspechu ceedu a ostatnych montovanych modelov na SK.
17. 11. 2008 18:48
Re: ...a co na to nas vizionar?
ano ano, náš místní génius se opět trefil.... >:D
18. 11. 2008 14:16
Re: ...a co na to nas vizionar?
Pro superb byl velky uspech uz postoupeni mezi 7 nejlepsich. Nerad to priznavam, ale objektivne musim rict, ze naprosto zaslouzeny uspech.
17. 11. 2008 20:19
Na vítěze jsem tipoval dva...
Tipoval jsem na 1. až 2.Opel a Renault.Nechápu proč nudný Ford a face VW skončil třetí a že je VW Škoda na 6. je v pořádku.Vítěz je jen jeden a tak je to dobře.Nechápu to falešné češství,aby VW Škoda byla co nejvýš,vždyť je to úplně jedno.Je to stále koncern VW a nikdy už nebude samostatná Škoda.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 20:24
Insignia
Neříkám že je to špatný auto, má plno nových elektronických vychytávek, ale ve chvíli kdy vzadu nemůže průměrně vysokej člověk pořádně sedět díky nízkýmu stropu tak může vyhrát 10 soutěží a stejně je o ničem. Těžko říct kde udělali chybu, pro srovnání stará Leganza má výšku o 6 cm menší a vzadu nad hlavou je místa dost. Že by moc vysoko sedáky? Nebo to budou prodávat jako auto 2+2 ? >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - VDC
17. 11. 2008 23:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2008 13:25
Re: Insignia
Leganzu má brácha, na to jak je to auto starý tak je hodně prostorný, pohodlný a kvalitní, tak proto s ním srovnávám ;-) Vzhledem k nedostatečnýmu protoru proto dost nechápu euforii kolem Insignie, když je to bohužel jen době poplatná tuctovka kde design zvítězil nad praktičností.. :no:
Avatar - VDC
19. 11. 2008 00:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 11. 2008 20:52
Jo
Opel rulezzz :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny Blaze"
17. 11. 2008 20:54
Škoda
Škoda že to nevyhrála škoda, moc jsem si to přál. Ale myslím že v současné automobilové krizi je (z marketing. hlediska)celkem jedno kdo vyrál.
Mimochodem jak tu čtu o x-tém faceliftu golfa, tak myslím že facelift vypadá jinak. Třeba takový fiat bravo má taky podvozek ještě ze starýho tipa, a co?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nrV"
18. 11. 2008 07:44
Re: Škoda
Trochu to upřesním, ze starýho Tipa měla podvozek první generace Bravo/Brava i když s mnoha úpravami. Současné Bravo má zase upravený podvozek ze Stila. Stejně tak jako novej Golf VI má upravenej podvozek z Golfu V. Golf IV měl úplně jinou zadní nápravu. Megane III má taky upravenej podvozek z Meganu II, Megane I měl upravenej podvozek z R19. "Životnost" tzv podlahové plošíny (60% dílů auta) je cca 12 let, "životnost" karosérie je ale pouze cca 6 let, proto většinou 2 generace po sobě mají "stejný" podvozek.
neregistrovaný "Johny Blaze"
20. 11. 2008 11:49
Re: Škoda
No já viděl bravo na zvedáku a bylo úplně stejný jak tipo. A o novým bravu jsem si přečetl že převzalo podvozek ze svého předchůdce... takže asi tak
17. 11. 2008 21:42
SUPERBÁLNÍ COTY 2009
Tak je to tady, už to víme. Můžeme být hrdí, celý svět ví, že Škoda vyrábí auto, které bojovalo mezi sedmi nejlepšími o toho, kdo vskutku nejlepším na rok 2009 prohlášen bude. Superb zaslouží naše velké gratulace. Auto na pomezí střední a vyšší střední třídy boduje v Coty... nebývalé. Totiž čteme-li výsledky selektivně (jak jinak) pak ve středním mainstreamu je v Evropě na rok 2009 Insignia jedničkou a Superb trojkou. BRAVO ŠKODA :yes:

Co je v COTY 2009 důležité - konečně také došlo na auta. Po nedávných vítězích spíše z kategorie přívěsků na klíče nyní konečně nastává příklon k tom, co dělá auto autem, tedy důstojný rozměr pro čtyři dospělé osoby. A Opel? Zajisté zasloužené vítězství. BRAVOPEL :yes:

No, a pak tu máme další místa. Z nich nás asi nejvíc zaujme souboj GOLF x Megane. No, tak je vidět potence jednoho každého. Údajný pouhý lifting zajistil Golfu absolutní kompaktní převahu, Megane doslova (doslova) utřel. To je podle mého druhá nejdůležitější informace COTY 2009. BRAVWO GOLF :yes:

Na závěr už jen drobky - osobně jsem mírně překvapen z umístění Fiesty, cepětky (!) a tak vlastně ten, který ani nepřekvapil ani nezklamal je Míťa. Jo, nepochybně zasloužené páté místo. Draveček pro mladého horkokrevného evropského býčka.

Tak tedy Insignia... tohle pro Opel nemohlo přijít v lepší dobu. Můžeš se stavět do front. Insignia v sobě snoubí vše krásné z BMW 5, nastoluje navíc novou stylistiku boků, má krásnou sympatickou tvář, uvnitř je vskutku povedená... k tomu čtyřkolka a snad i dobré motory... no, myslím, že Bond, James Bond by Insignii vzal všema deseti. A když ne Bond, ty určitě.

Letos tedy velmi velmi upřímně - BRAVOPEL :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
11
17. 11. 2008 22:08
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
James Bond jezdi ve Fordu a Aston Martinu, do Insignie nebo Passatu by nesedl ani kdyby dostal 10x pres hubu od Dominic Greena ;-)

K urcite kvalitni Insignii, vyhrat o bod pred mini Fiestou je skoro trapne >:D O druhem Golfu ani nemluve. >:D

BRAVOPEL moc neni realne, PrumerOPEL je presnejsi :no:
neregistrovaný "AG"
18. 11. 2008 05:04
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
Nebuď hloupý.Když 007 sedl do Mondea,tak by si kupříkladu v CC,nebo v Insignii připadal neméně důstojně.Takže jednoznačně ze svých zásad slevuje bez ohledu na počet obdržených přesdržek od kohokoliv.Ale tobě doporučuji se postavit do fronty na mlátičku od Dominica Greena,třeba se ti pak v hlavě zajiskří. ;-)
Avatar - T613
18. 11. 2008 08:00
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
dnešní Bond jezdí v tom, od koho dostane bakšiš. Takže příště to bude třeba Picanto >:D
neregistrovaný "AG"
18. 11. 2008 14:17
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
To by eště celkem šlo,po tom faceliftu.Ale aby bohatý pan Tata nechtěl podpořit prodeje Nano.To by byl hukot. >:D
Avatar - T613
18. 11. 2008 14:27
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
>:-[] :yes:
18. 11. 2008 20:07
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
Baksis dava Ford nejlepsi, v nove Bondovce jsou dva Fordy je tam KA a EDGE ;-)

Picato ani Passat CC tam neni a nebude :yes: :yes:
Avatar - T613
18. 11. 2008 20:23
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
tomu se říká odvážná prognóza >:D
18. 11. 2008 20:23
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
A tobe by nepomohlo ani kdyby ti Green tu hlavu utrhl >:D >:D Presneji vyslo by to nastejno >:D >:D >:D

Do CC,nebo Insignie nesedne a vis proc protoze Ford uz to ma koupene a natocene. >:D
neregistrovaný "AG"
19. 11. 2008 08:25
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
Ach jo,jak už řekl legendární doktor Štrosmajer: "kdyby blbost nadnášela...." ;-\
Avatar - T613
19. 11. 2008 11:02
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
tak by z něj byl první mezigalaktický balónek
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 11:38
Re: SUPERBÁLNÍ COTY 2009
>:D ;-)
17. 11. 2008 21:47
Nanič prognózy
Čitali sme tu za posledné dva mesiace spústu prognóz, ale výsledok aj tak prekvapil asi každého. Mňa dobré umiestenie Golfa a hlavne zlé Méganu. Tak neviem, či je naozaj medzi nimi taký veľký rozdiel, alebo tu hrá rolu nejaká lobby. Veľmi by ma zaujímalo, koľko novinárov to hodnotí a z ktorých krajín sú.
Že Superb nevyhrá bolo také jasné, ako vlani s Kia ceed, už len účasť vo finále bola pre tieto značky úspech, nabudúce možno príde od nich taká novinka, že vyhrajú.
Rozbalit vlákno
0
17. 11. 2008 22:21
Moralni vitez Ford Fiesta
K urcite kvalitni Insignii, vyhrat o bod pred mini Fiestou je skoro trapne >:D O druhem Golfu ani nemluve. >:D

Podle meho Insignie vyhrala proto ze to je "Insignia" kdyby se to menovalo Vectra nebo Omega byly by to posledni jako Renault Mégane >:D >:D >:D

Jinak bravo Fiesta, stejne jmeno, minimalne stejne dobra kvalita, za tradici se u Fordu nemusi jako jinde stydet!!!! :yes: :yes:

Kde jsou ti co zde prskali orgasmi z MiTo >:D >:D
Rozbalit vlákno
40
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 22:31
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
uhm, precital som si AUTOCAR, test tyzdna HONDA JAZZ... Na okruhu 1.4 rychlejsia (ani verzia sport pre EU nema urpaveny podvozok) porazila fiestu 1.4 zetec na okruhu. No tak ja mam dost, vysoke auto, miniMPV s taziskom hodne vysoko porazi auto so sportovym podvozkom a porovnatelnym vykonom motora. Skor to mi pride trochu trapne, byt porazeny autom, co vobec nema tendenciu byt sportove :-)
A nova fiesta je fakt oskliva. Aj tak je to asi najlepsie male auto, aj zabavne, aj relativne prakticke. Ale na orgazmus z fiesty to fak nie je... MiTo je aspon stylove
Avatar - miromen
17. 11. 2008 22:41
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
A ty si opravdu mysliš že jazz je jizdně lepši než fiesta ktera je momentalně nejlepšim vozem b skupiny ?
17. 11. 2008 22:50
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Už jsem četl vícekrát, že třeba Mazda 2 je jízdně lepší. Nová Fiesta je dokonce horší (nebo hůře odladěná) než starý model.
Avatar - miromen
17. 11. 2008 23:05
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
No ja zas četl že je na tom fiesta lip než mazda 2 ale tam asi velke rozdily nebudou.A špatně odladěna určitě neni když patři jizdně na špici a ještě ktomu patři mezi nejkonfortnějši a tu se mazda nechyta. A pravě proto je fiesta nejlepšim autem skupiny b a ne jen jizdně ale jako celek.
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:14
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
a okrem toto kto z vas novou fiestou isiel? Ja kratko. Mazda2 aj ibiza sa mi podvozkovo zdali lepsie (s tymi som isiel dost). ibiza ma problem strasnych motorov, fiesta ma aspon tu 1.4 variantu, co vyzera konecne ako slusny motor.

To co kde kto napisal treba brat s rezervou. Ostrovy strasne tlacia ford, co si ludia az tak neuvedomuju, ako im to dojde v nemeckych, kde ani nemusis citat test a na 95% uhadnes vitaza
17. 11. 2008 23:28
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
No jo ty po 5 minutach poznas vse >:D Ty kecale. Ty poznas prd.

S rezervou? Aam zde pises o vymyslenem clanku Autocaru a Jazzu, vis co je logika? Ber to s rezervou az nekde v tve hlave vyhraje zase Honda !!!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:33
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Povedal som, ze Fiesta je asi najlepsie auto v B segmente, chces este nieco? :-! Ze sa ja zas s Tebou bavim
neregistrovaný "joshuaX"
18. 11. 2008 09:10
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
No ty aby ses nekde, kde je zminka o Fieste, neozval, co? Zatim co clovek cte ruzne recenze, tak pocity z nove Fiesty jsou mnohem rozladenejsi nez z jeji predchudkyne, takze ono zase takovy zazrak to nebude :-)
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:13
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
mazda2 bude lepsie na tom jazdne. Lenze zase tie spravy z britanie, ako je nova fiesta stale jazdne uzasna bla bla bla... prehanaju to. Malokde napisu, ze proste to viac ma byt auto aj pre zeny (aj preto elektricky posilovac miesto hydrauliky - samozrejme emisie tiez) a ze to z daleka nejazdi tak dobre, ako predchadzajuca fiesta atd atd. A pri ZETEC na sportovom podvozku sa uz uplne rozplyvaju. Preto sa len smejem, aky je autocar divny, lebo porazka na okruhu od neportoveho jazzu? A od nissan note nie nahodou :-) alebo zafiri, ci modusu, alebo ineho "mini-mpv"??? je mi len smiesne.
a ako som napisal, v univerzalnosti je fiesta asi opat najlepsie v b segmente, len tie chalopsevy su prehnane
17. 11. 2008 23:33
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Prehnane jsou jen tve keci o Honde >:D Proste Fiesta je podvozkem skvele auto na vrcholu tridy pred JAZZem nebo Ibizou a ani ty nebo jiny fanda to neokeca.

Stejne jako je Focus pred Civicem.

A nejeky test v Autocaru na to nema vubec vliv.

Jel jsi uz Fiestou Zetecem 1,6 Sport?
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:39
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Ty si nou urcite isiel, ja sa stavim. Rozmyslat o ZETEC v CR a SR je este viac mimo, ako rozmyslat o Honda Fit (americky nazor pre jazz), 1.5 120ps vybava sport so sportovym podvozokom a lepsim zadnym stabilizatorom... Isiel si uz Fit 1.5 sport? Nesiel ani ja a ani jeden z nas nikdy nepojde, takze poprosim bez takychto zbytocnych vsuviek.

Focus ma v beznej vybave naj podvozok v triede. Focus ST vs. CTR tu odmietam riesit. Ale ah nechces HH, tak proti CIVIC TYPE S 3D nema ford co postavit (zetec sa ku nam v podstate nevozi a je popularny len v Britanii). TYPE S ma totiz velmi podraeny podvozok, ktory je aj komfortny. A chvali ho cela europa, aj trebars perun na blog.auto.cz :-)
Tu focus biedu s motormi okrem 2.5T od Volvo ani nerozoberajne
18. 11. 2008 00:19
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Je videt jak jsi mimo. A jak jsi ani nemel v ruce katalog nove Fiesty natoz volant.

Je videt jak neustale tahas z vody.

UK Fiesta Zetec S s 1,6 Ti-VTC 120 PS je jen jiny nazev pro ceskou puvodem nemeckou Fiestu Sport. A to plati od roku cca 1999 kdy se zacala prodavat s 1,6 16V 103 PS a nasledne potom s 1,6 16V 101 PS 2003.

Technicky je to uplne schodne auto.

Tak ze jet jsi s ni urcite mohl ze jsi nejel je jina vec. Po CR jich jezdi kupa. Jako sportovnich Pum 1,7 VCT 125 PS.
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:54
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Co to meles? Bavime sa o novej fieste. Zetec S este nie je v predaji ani v nemecku, uz vobec nie. Ze sa pred tym dala nakonic dopravit staara fiesta sport, alebo Puma 1.7 je ina vec. Dost casto sa ale vozili kvoli zavodom do vrchu a podobne
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:08
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
nie, to si nemyslim ani omylom. Jazz ma byt variabilne prakticke auto pre malu rodinu, alebo starsiu generaciu. a to novy splna naramne, honda tentokrat pokasala len to, ze sa nevozi 120ps verzia 1.5, ako jedine auto do rodiny by to tak bolo optimum.

Ale ze ho jazz porazil na orkuhu, z toho som mimo a myslim, ze taka mazda2 je potom znacne sportovejsia ako Fiesta (aj ked uznavam, ze mazda2 je mozno az moc a to nie je pre kazdeho)
17. 11. 2008 23:39
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Fiesta je podvozkem jeste lepsi nez Mazda 2, tak ze ta tva teorie nejak plave. Navic Fiesta ma veci torzni tuhost kastle nez Mazda 2. Mazda ma akorad o 70 kg mene ale Fiesta je vetsi. O nejakem fiktivnim testu na okruhu povidej doma mame.
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:43
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
nie, fiesta lepsia podvozkovo ako mazda2 nie je ani omylom. v zkadnych verziach ani nahodou. mazda 2 je ale trochu malo kultivovana, to je problem
17. 11. 2008 23:58
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Ale je, dit je to ten sami podvozek a Fiesta ma lepsi kastli. To je cele. >:D Ale presvecovat te nebudu stejne jsi v ni nikdy nejel.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 00:01
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
m2 a fiesta zdielaju len platformu a to je dnes sakra sirky pojem. Takze nekecaj :-) ako vraivm, mazdu 2 som isiel viackrat, fiestu len chvilu, o ale staci. mazda ma lepsi podvozok, ale je moc sportova, asi ako stara fiesta. nova fiesta je uhladenejsia
18. 11. 2008 00:06
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Kvalita podvozku se nedeli na nekvalitni komfotni a kvalitni tvrdy, kdy uz to konecne pochopis?

Chytremu napovez....
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 13:00
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
sportovy != tvrdy ale sportovy != makky ani. u beznych aut je tvrdost vacsinou doprovodny znak. Ano, sotolina setup aj na amatersku rallye za stvrt mega je fakt makky. To je ale asi o inom, ze.
M2 je hravesjia ako fiesta na prvy pohlad
18. 11. 2008 18:29
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Na pohled hravesjia >:D >:D >:D
Na pohled je hravejsi Fiesta >:D
18. 11. 2008 10:16
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Lepsi kastli a interier, ze bych se ztoho pozvracel... tosi rovnou muzu napsat, ze to navrhoval predator vs vetrelec
18. 11. 2008 10:14
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Tak na okraj: vetsi neznamena lepsi, pokud nemas problem s obezitou!
17. 11. 2008 23:24
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Jeste tu o Cervene karkulce please >:D >:D >:D >:D

Nic takoveho v Autocaru neni. Naopak tam je ze Fiesta je jasny lead tridy, Jazz se nechyta, ani nemel nominaci v COTY!!!!
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:31
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Kup si AUTOCAR, lebo na WEBE nenajdes taku verziu, kde su aj tie poznamky, ze na okruhu a podobne... Uz som Ti raz vravel, to by si musel dat 29 CZK ze? :-) no to je moc, ja viem.
Je to na strane 26, v lavo hore, na okruhu "Suchy okruh HONDA JAZZ 1.4 1:30.5 , Ford Fiesta 1.4ZTEC 1:31,3".

takze to mas o cervenej karkulke na dobru noc. Je to len klasika autocaru, ze taketo nieco moc nerozpytvava a v clanku ani nespomenie :-) Len to mlcky prejdu.

a nie, ja sa neznasim povedat, ze jazz je sportovya ma ambicie mat sportovy podvozok, to na mna neskusaj. Ako som pisal, jeho uloha bude uuuplne ina, ziadne "sport" zazitky
17. 11. 2008 23:49
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Testy na okruhu mne nezajimaji, to neni pro kvalitu podvozku rozhodne rozhodujici, navic nas u Fordu zajima rally a ta se jezdi po okrskach a sotoline ;-)

Pokud je to pravda.... jako ze ne, na webu to neni.

Mimo to JAZZ mohl mit lepsi pneu. Nebo take lepsiho ridice, asi tebe. Vypovidajici hodnota zcela nula.

Na okresce bude mit HONDA JAZZ 1.4 1:32.5 , Ford Fiesta 1.4 16V 1:29,3".

A co koupis si ty potom Fiestu?
>:D
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:56
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Tu len vidno, aky si smiesny. Pred chvilou si ma oznacil za klamara a ze rozpravam pohadky o cervenej karkulke.
Co tak raz povedat, no OK, mas pravdu, mylil som sa, fakt to v tom autocar je? To Ta nenapadne, radsej zase utocis. Na webe to nie je, inak by casopis nikto nekupoval. Na webe nemas porovnavacky a rozne taketo dodatocne informacie.
Zajdi aspon na SHELL a len si to tam pozri, ked uz to nechces kupit

Osobne si myslim, ze Fiesta rozhodne lepsi podvozok ako Jazz ma. Len ze to nie je az taky uzas a ZETEC by som cakal, ze rozmacne jazz o 3s.
Fiestusi nekupim, ani jazz, jazdim ato o 2 triedy vyssie a momentalne ma B segment nezuajima (trebars sa prestane darit a zacnem, kupim mazdu 2 a bude to).
18. 11. 2008 11:47
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Takovy co prectou jednou ve stredu nove vydani Autocaru ci Auto express a pote delaji soudy je to hodne.

Az budes cist kazdy tyden Sunday Times a jine noviny Jako mistni tak pochopis ze Jazz je jednim z nejoblinenejsich a prodavanejsich rodinych aut a fiesta take alespon pokud mluvime o te stare generaci.

To je jako ja bych si udelal ctenarskou hodinku z Auto tipu a pote tady delal vyroky, na zaklade najakeho redaktora.

Chceto studenou sprchu a horky cas pro nas vsechny.
neregistrovaný "Donovan"
17. 11. 2008 23:45
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Co to je za úchylku, tahat nákupní tašky s půlmotorem na okruh? :no: Tohle je skutečně to, co mě na těchto autech zajímá úplně nejmíň.
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:48
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
jo jasne, ja byt AUTOCAROM, tak tam tie aut s touto verziou netaha vobec :-)

Vytiahnut tam Fiesta ST, Clio RS, Corsa OPC, to uz dava zmysel.

Ja len narazam, na tu nezmyselnost a ze mi je autocar obcas smiesny. Ako pisal Dinar, redaktori maju najazdene a casto tam vselico najdes, co si s nejakym autom skusal a fakt je to tak, ale tie tendencne zavery, tlacenka fordu... tie su jasne. Fiesta ma na prvy pohlad znacne horsi podvozok ako predchodca a to pisu malokedy, to mi vadi.
Stale len pripominam, ze aj tak fiesta si asi prim v B segmente zasluzi, ale...
17. 11. 2008 23:50
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Jako asi ty >:D Ne vazne v Autocaru to delaji dobre testovat se da vse i na okruhu nebo jinde, Je otazka proc z toho delaji jine zavery nez ty!!!
neregistrovaný "babo"
17. 11. 2008 23:57
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
mne vadi, preco na rovinu nenapisu, ze ma nova fiesta o 2 triedy horsie riadenie ako stara a podvozok napodobne... Keby potom vysvetlitli, ze pre globalne auto je to tak lepsie a zrejme si to takto kupi viacej ludi, tak by som to bral. Chapes? Asi nie ze
18. 11. 2008 00:03
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Chapu. Protoze to neni pravda. Ten kdo to tvrdi ve stare Fieste nikdy nejel, jako ty.
18. 11. 2008 00:15
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
[odkaz]

napr. aj tu na auto.cz v teste vyhlasili ze nova verzia nedosahuje sportovnost predchadzajucej verzie. Doslova pisu "Jedno je jisté – tahle Fiesta si už nedělá ambice být nejsportovnějším autem segmentu B. Pokud preferujete nade vše řidičské zážitky, asi byste měli zkusit spíš Alfu MiTo, Mazdu 2, Seata Ibizu nebo Mini.
"
Jadnoducho fiesta urobila podobny krok ako mondeo smerom k väcsiemu komfortu a pohodliu. Urcite je to skvele auto, o tom nemam pochyb, ale nemoze byt zaroven aj najrychlejsie, najvecsie, najsportovejsie, najkomfortnejsie, ...
18. 11. 2008 00:32
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Tak kazdy asi mame o sportovni dobrem podvozku jinou predstavu asi jako autor clanku, zdravim pana Fokta.

Pro nekoho je nejvice sportovni podvozek ten nejtvrdsi, pro nekoho ten ktery nejlepe drzi stopu i na rozbite okresce.

Navic bezny model ma byt univerzalni pro vsechny, sportovni ma byt sportovni verze.

Bezna MiTo, Mazdu 2, Ibiza nebo Mini ma podvozek take komfortnejsi nez vylozene spotovni verze, ale to autor v clanku nerekne. A snazi se urcovat kvalitu podvozku podle tvrdosti radoveho modelu coz je zcela spatne a je to i celkem scestne.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 09:39
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
persne tak, ale to deadlift nepochopi, lebo chapat nechce.

v clanku nikde nie je pisane, ze by mensia sportovost podvozku bola zalozena na nizsedj trvdosti. A nikto nikdy nenapisal, ze sportovy=trvdry.
18. 11. 2008 18:26
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Hmm mozna to nechapu ale clanek jsem cetl narozdil od tebe pozorne.

sportovy=trvdry tam jasne mezi radky je receno :no: :no: :no:
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:55
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
v Tvojej hlave
17. 11. 2008 22:47
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
Myslim ze Fiesta stratila par bodov aj koli svojej "rodovej" pribuznosti s Mazdou2. Mozno to poniektori novinari brali tak, ze Fiesta nie je az tak kompletne nove auto. Skoda, lebo Ford/Mazda takto zbytocne triestili sily. Vlani Mazda2 druha, tohto roku Fiesta tiez druha...

Mimochodom, pocet vitazstiev v europskej ankete Car of the Year:
1. FIAT, 9x titul "car of the year"!
2. RENAULT, 6x
3. FORD, 5x
(...potom dlho nic, velky plot, vodna priekopa, a na konci...)
x. VW, 1x (Golf v 1992) :-P
Avatar - skejpa
18. 11. 2008 01:46
Re: Moralni vitez Ford Fiesta
velikost auta nehraje v celkovem bodovani roli. proto mohli minule rocniky vyhrat i miniauta.

jinak CG insignia :-)
Avatar - Dinar
18. 11. 2008 07:02
Klobouk dolů,
před porotou COTY! Musím uznat, že v tipech ji hodně z nás, přiznávám, že včetně mě, podcenilo. V letech minulých často hrál roli i určitý prvek módnosti, ohlasu veřejnosti na auto, které se pak stalo vítězem, tentokrát zvítězilo auto, které veřejnost mohla vidět max. na nějakém autosalonu. Druhým, ne zcela obvyklým jevem, je vítězství střednětřídního sedanu, po letech zase větší auto z těch relativně obyčejných, sice se to letos čekalo a nominace tří zástupců stř. třídy dávala něco tušit, ale přesto je to milý odklon od trendů, žádný crossover nebo malá stylovka, ale velké auto střední třídy. A že je to Opel? Poprávu, sám jsem hlavně kvůli obavě z vlivu výše zmíněné módnosti očekával výhru C5ky, ale dle prvních ohlasů z těch několika mála testů, kterými zatím Insignia prošla, to vypadá na útok až na absolutní vrchol segmentu, na který se jak C5ka tak Superb, i když každý z jiného důvodu, vyškrábat nedokázali a zůstali, byť malinký, tak přece jen jakýsi kousek pod vrcholem. Takže ať žije vítěz, INSIGNINA, letos to opravdu vypadá, že vyhrálo nejlepší auto! :yes: :yes:

A, chlapci, přestaňte plakat nad faceliftem golfu, koho zajímá jestli jde o facelift nebo zcela nový model, GVI je pořád tam, kde byl Golf vždy, na špičce třídy, a jestli zcela nový model Renaultu nedokáže porazit jeho pouhý facelift, můžete buď pět chválu na dobrou práci VW nebo nadávat na Renault. :-) ;-)
Rozbalit vlákno
7
18. 11. 2008 08:29
Re: Klobouk dolů,
Ano ano. To hlavní sdělení COTY 2009 je sdělení o Golfu a o... Meganu. Myslím, že Renault vyhlásil tryznu za megana. Oč lepší bude mít nástup Insignie, o to horší to bude mít megane. Samotného mě ten propad velmi překvapil.
Avatar - Katikakus
18. 11. 2008 11:06
Re: Klobouk dolů,
Trosku schiza, ne? U Superbu je podle tebe nominace obrovsky uspech, u Meganu to je totalni propad? Tve prispevky jsou cim dal hloupejsi. :no:
neregistrovaný "nrV"
18. 11. 2008 08:55
Re: Klobouk dolů,
Ano, je to tak, porota COTY nás všechny překvapila, na druhou stranu vítězství Insignie je zasloužené, je to asi nejlepší Opel všech dob. Opel nemá dobré jméno, hlavně co se týká spolehlivosti a také díky některým nelogickým ovládacím prvkům. V posledních 5 letech Opel zapracoval na kvalitě, což se projevilo ve statistice spolehlivosti TUV a u Insignie zapracoval i na technice. Z celé finálové skupiny se taky jedná asi o jediný opravdu nový auto. Fiesta je "facelift" Mazdy 2, Golf VI je "facelift" Golfu V, MiTo je "facelift" Grande Punta, Superb je "facelift" Pasatu a Megane III je "facelift" Megane II. C5 doplatila trochu na "německý" design.

Jeden zápas skončil, gratulujeme vítězi i ostatním na stupních vítězů a těšíme se na další zápas příští rok.

A ještě ke Škodovce, pro tu je velký úspěch už jenom nominace do finálové 7. Vzpomeňme si co vyráběla před 20 lety, kdy se pokoušela po 40 letech začít vyrábět moderní auto a 200 000 aut ročně byl pro ni nesplnitelný sen. Ten posun je ohromný. Na vítězství v anketě si ale ještě budem muset chvíli počkat (jestli ovšem vůbec někdy přijde). Díky tomu, že VW ponechal Škodě jméno, udělal velmi dobrý marketingový tah, takže Češi stále berou Škodovku jako "tu naši" automobilku a tím, že ponechal i část vývoje a neudělal z ní pouze montovnu VW patří VW (i když nerad) dík.
Avatar - euro89
18. 11. 2008 21:25
Re: Klobouk dolů,
máš dobrej nick :yes:
neregistrovaný "nrV"
19. 11. 2008 06:58
Re: Klobouk dolů,
Dík. Když jsem byl "malej" tak se mi líbili Šmoulové.
neregistrovaný "babo"
18. 11. 2008 09:44
Re: Klobouk dolů,
osobne si myslim, ze v tomto roku boli aj ine zaujimave auta, ale hold hlasovanie ludi je hlasovanie ludi. Osobne najviac nesuhlasim tiez s GOLFOM, bude to posun k lepsiemu, ale je to len velky F/L a neprinasa nic extra nove.

Inisignia - preco nie, aj ked nechapem je obrovitost a v sedane sa mi vobec nepaci. Uvidime, ake to bude zvezenie, na zabavnejsie ambicie to prilis nebude, ale na pohodove zvezenie snad hej. V pohodlnosti nieco na sposob MONDEO a SUPERB ocakavam. V agilnosti na MONDEO zrejme bude mat tazko
18. 11. 2008 15:06
Re: Klobouk dolů,
Konečně rozumný názor. Hodně lidí tady nedokáže uznat porážku od Insignie, přičemž je to bezpochyby výborné a kvalitní auto s mnoha užitečnými technologiemi :yes: :yes:
18. 11. 2008 08:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
11
18. 11. 2008 10:04
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
:yes:
Avatar - Dinar
18. 11. 2008 10:27
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
Šmejd, správně, jinak se to, co máš v hlavě, označit nedá, ale že nás o tom pokaždé musíš znova přesvědčovat, no, tvoje věc. Auto, které získá nominaci do finálové sedmičky, nikdo z nominujících logicky za šmejd považovat nemůže.
18. 11. 2008 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 11. 2008 11:01
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
No to je fakt, velakrat tu zaznelo ze nie je nic zvlastne ak narodnu sutaz v Taliansku vyhra Talian, vo Francuzsku Francuz, z tohto pohladu je pre mna velmi zaujimava ignoracia superbu vo finale zo strany nemeckych novinarov. U Nemcov totiz ostal superb beznadejne posledny. Za Meganom. Nech si to kazdy preberie ako chce.
18. 11. 2008 11:59
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
já bych to tak tragicky neviděl. Je fajn že konečně vyhrála znova i kárá tročišku větší, a že je to právě Insignia mi vůbec nevadí. Souhlas s Dinarem - všichni co se dostali do finálové sedmičky budou hodně dobré auťáky. Já Superba, i když se mi osobně moc nelíbí, rád vidím ve finále. Myslím, že na to prostě má.
18. 11. 2008 12:34
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
Kvality superba ani opravnenost jeho ucasti vo finale nespochybnujem, bez pochyb je to uspech. Pisal som o pre mna necakanom rozhodnuti nemeckej casti poroty. Vo finale boli dva vozy z VW. Golf to u nich vyhral(pochopitelne), superb skoncil posledny(pre mna nepochopitelne). Od koho by si Ty logicky cakal najväcsiu podporu pre superb? Ja od Cecha a Nemcov. A vies od koho ju nakoniec dostal? Od Rusov. Obaja Rusi mu dali najviac bodov. To su paradoxy, ze?
18. 11. 2008 14:09
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
hmm, to je fakt zaujímavé. ale jasne to dokumentuje, ako sa Nemci pozerajú na Superba. Bohužial. Tam to veru nie je žiadná vábička na diamantových kovbojov >:D
18. 11. 2008 18:13
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
ty nemozes pisat ako myslim narod podla 3 novinaroch. Skutocnost ukazu predajne cisla, vo Focus som cital len velku chvalu (cesky phaeton, cestovne auto snov atd..) precitaj si aj nazor ludi: [odkaz]

aby superb dostal titul auto roku mu podla mna tiez chyba nieco vynimocne, uspech je uz to ze sa dostal medzi finalistov
19. 11. 2008 13:50
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
v poho. ja si myslím, že tam určitú rolu hrajú aj predsudky. Predsalen, vieš si predstaviť novinára napr. z GB, že by dal 10 bodov Kii? (modelová situácia) No a Škodovka, priznajme si to, je na západe stále vnímaná ako lacnejší variant VW. Ale že je medzi finalistami je určite úspech :yes:
neregistrovaný "Eonwe"
19. 11. 2008 13:54
Re: nejzajimavejsi je podrobna statistika
No, ty seš dílo. Zrno od plev - to je vůůůl!
20. 11. 2008 00:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "neo029"
18. 11. 2008 11:29
:-) Německo zachraňuje Opel :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
18. 11. 2008 12:37
Re: :-) Německo zachraňuje Opel :-)
Jim ani tak nejde o Opel, ale o nemecke pracovni sily, coz vlastne jen papouskuju clanek. >:D
neregistrovaný "507--"
18. 11. 2008 14:54
Len malá pripomienka
Skúste sa posadiť do Insignie vzadu. Ak nie ste deti, tak miesto pre hlavu nenájdete. To by ste museli byť liliputáni. A takéto auto, kde sa v jeho triede hrá aj o priestor má byť autom roka?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný ".Deadlift"
18. 11. 2008 15:00
Re: Len malá pripomienka
seděls někdy v carreře?

pro každého není jediným měřítkem velikost kufru a pod. To bysme všichni jezdili ve felicii kombi :-)
18. 11. 2008 20:26
Re: Len malá pripomienka
Nevice 10 dostala Fiesta >:D Zajimave.
neregistrovaný "507--"
19. 11. 2008 14:34
Re: Len malá pripomienka
Toto mi nestojí ani za reackiu.
neregistrovaný "Eonwe"
18. 11. 2008 15:32
WEB www.caroftheyear.org
Doporučuji obhlídnout [odkaz]

Jsou tam bodová i slovní hodnocení jednotlivých porotců. Hlavně ta slovní hodnocení jsou hodně zajímavá (je to anglicky a dá se to celkem dobře přelouskat). Zajímavé je, jak moc se Superb nelíbil Němcům a naopak líbil Britům.
Rozbalit vlákno
3
18. 11. 2008 18:05
Re: WEB www.caroftheyear.org
Skvělý odkaz :yes: .Opel si cenu COTY za Insignii plně zaslouží.
Hodnocení Superbu německými porotci je zarážející.Ve všech hodnoceních je ale u Superbu jeden fakt,který někteří asi nebudou rádi číst.
18. 11. 2008 20:27
Re: WEB www.caroftheyear.org
Nevice 10 dostala Fiesta >:D Zajimave.
18. 11. 2008 21:56
Re: WEB www.caroftheyear.org
Bohužiaľ, keď si niekto podrobne pozrie, kto, ako a prečo hlasoval, tak musí pochopiť, že toto je tiež o politike, či lobbingu. Veď napr. český zástupca absolútne odfajčil francúzov, pre neho C5, či Mégane neexistujú, ani číselne, dokonca ani písomne, Briti odfajčili Francúzov, Nemci potiahli Golf, ale absolútne pokorili Superb!!!, Francúzi odmietli Mito a Superb, Švédi úplne vynulovali Golf a Mégane, mne sa najsolídnejší zdajú Rusi a Taliani. Môže to byť fair-play, keď jeden dá C5 8 bodov, a o dva riadky druhý 0 !! Určite nie, hoci Insignia zrejme aj napriek týmto rozhodcovským vylomeninám vyhrala zaslúžene.
18. 11. 2008 18:32
Golf
Co tam dělá ten facelift Golfu >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2008 19:07
Opel?
Opel nie je auto! Opel vseobecne zaspal dobu. Zobudil sa no podla mna neskoro. Tazko dosiahne na Passaty a pod. Casy Opla ako Senator, Calibra, Vectra I 4x4 a Omega su definitivne prec. Jedine co urobili dobre je ze konecne zrusili ten hnusny zlty dot display v strede palubky. To bol roky uplny grc. Ked k tomu pripocitam krizu (pod kridlami GM), je dost mozne ze nemecka vlada ich este aj zostatni. Takze suma-sumarum ziadna vyhra pre Opel.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RS5"
18. 11. 2008 23:25
Re: Opel?
Proč by neměl být Opel autem? Barva palubního počítače nemá vliv na jeho funkci. Mě třeba zrovna vadí ta hnusná kombinace modrá červená ve VW. A přesto považuji VW za auto.Jeho design sice nenadchne ... neurazí a o spolehlivosti je lepší mlčet,ale je to auto.
Prostě si musíš přiznat,že Opel udělal za posledních pár let hodně práce a první místo si Insignia právem zaslouži.

:yes: :yes: :yes: OPEL
18. 11. 2008 23:50
Re: Opel?
Opel je dobra znacka ty blbounku.Display zustal,jen se zvetsil.Opel momentalne s prehledem valcuje VW,tak nevim kde vidis problem,jestli mas stareho Kadeta,tak se nedivim,ale co z tech let dneska jezdi ...voe
neregistrovaný "exctenar"
18. 11. 2008 19:41
for _Teddy_
Ač maje svůj stát, stále se leckdo bude navážet.OK, takže seznam kandidátů podle abecedy je:Audi A4 a Q5,BMW 7čkové řady a X6,Citröen C5,Berlingo/Peugeot Partner,Citroen Nemo/Fiat Fiorino/Peugeot Bipper,Dacia Sandero, Dodge Journey, Ford Fiesta, Ford Kuga, Honda Acccord, Honda Jazz, Hyundai i10a H1/i800, Chevrolet HHR, Chrysler Grand Voyager, Jaguar XF, Jepp Cherokee,Lancia Delta, Mazda6,Mercedea-Benz SLK, Mitsubishi Lancer,Nissan Murano,Opel/Vauxhall Agila/Suzuki Splash, Opel/Vauxhall Insignia,Renault Kangoo a Koleos, Renault Mégane, Seat Ibiza, Subaru Forester, Škoda Superb,Toyota Lang Cruiser 200(V8),Volkswagen Golf, VW Scirocco, Volvo XC60.Jak si čtenáři všimli, jedno české a nula z SK.Porotců je 59 a z SK ani jeden.No, co naděláme? Je to o kontaktech,vědomostech a tradicích.Ale to nic nemění na tom,že mne tahle anketa míjí stejně jako každá anketa.Tj. nezajímá, ale panu věčnému a chytrému ze zahraničí jsem musel pár info dát. Uznávám,že být mezi sedmi je nic moc, ale z pohledu ankety je ještě horší tam nebýt či nemít auto, které by tam mohlo být-myslím mezi nominovanými,že.... :-! Připomíná mi to jednoho s.premiéra, který "si dne 17.11.1989 ničeho zvláštního nevšiml"..bodejď, když seděl kdesi na stranickém školení VUMLu, tj. ŠPUKu=školy pro udržení koryta >:D :no:
Rozbalit vlákno
0
18. 11. 2008 21:54
Asi som divný...
...ale mne sa Insignia nepáči. Pôsobí na mňa dojmom bacuľatého medvedíka. Proste nezaujímavé. A teraz ma zastreľte.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - GuitarsHero
18. 11. 2008 22:43
Re: Asi som divný...
Preco zastrelte? Mna to auto tiez vobec ale vobec neoslovilo ... je take bezpohlavne. Neviem ho nejak nikam zaradit. Respektive vo mne evokuje hybrid viacero inych znaciek. ;-\
18. 11. 2008 23:54
Re: Asi som divný...
To neni hybrid vice znacek,ale novej design...to ze ma 4 kola atd..to nezmenis..
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:58
Re: Asi som divný...
no ono to celkom dost "opisovalo" z ACURA TL americkej. Akurat zse je to poevropstene, zatial co TL je vyslovene pre USA trh :-)
18. 11. 2008 23:53
Re: Asi som divný...
Design je vec vkusu,me se libi.Ale vyhrala hlavne diky technologiim...
19. 11. 2008 06:50
Re: Asi som divný...
To jej uprieť nemožno, v súvislosti s mojimi antipatiami k tomuto auto možno hovoriť jedine o vzhľade.
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 10:56
Re: Asi som divný...
ja som videl len sedan live a nepaci sa mi to teda ani za mak tiez :-) Velka brambora :-)
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 11:49
OT BMW7
No oni Ti briti tu 7er nejak nemaju predsa len radi:

[odkaz]

"BMW admits the 750Li will make up a tiny proportion of European sales compared with the diesel 730d" - No neviem, ci 30d je predsa len pre 7er trochu nedostojne, zas je tam ta diesel lobby, mna porazi. 30d najlepsia v 3er, 5er, 7er - vsade :-( Dobre ze nie 130d

"The new 7-series gets three-position adjustable dampers, but we found the ride fidgety and unsettled in all three settings (comfort, normal and sport). Our test car had big 18-inch wheels. We tried another with 17s and felt some improvement – but not enough" - no tak E65 mi na 19-kach prisla trochu nekomfortna na pomery triedy, mozno aj na 18. Ale ze by aj nova, trochu si odporuju s clankom, co uz vysiel a ludia, ktorym celkom verim a jazdili hovorili tiez nieco ine trochu :-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Dinar
19. 11. 2008 14:14
Re: OT BMW7
Ale jo, už jsme se o Autocaru bavili, docela zvažuju předplatné na příští rok, tenhle článek je až legrační, hluk od kol, aerodynamický hluk, já sem měl přesně opačné dojmy, zvlášť ta aerodynamika je dokonalá, není slyšet ani náznak od zrcátek i kolem dvoustovky. A komfort? Ještě měli napsat, že odpružení nedosahuje kvalit LS a pro mě můžou začít balit krám. Nevím, na jakých gumách jsi jel S-klasse, o tvrdosti LS ani nemluvím, ale E65 na osmnáctkách je měkčí než současná eskláda na stejných gumách. Nová sedma je v režimu komfort naprosto hladká, žádné houpání, ale necítíš nic, auto pluje a zadek se nehne, zvuk práce podvozku není slyšet, tohle je aktuální dokonalost. Kdyby napsali nějaké výhrady k ergonomii, nebo stísněný prostor a jiné obvyklé bla bla, nedá se na to nic moc namítnout, prostě názor, ale tahle kritika hluku a jízdního komfortu je úchylná, prostě jen AC ztratí na důvěryhodnosti, lidé se svezou a zjistí opak. Prostě pro AC pod aktuální testérskou taktovkou Sutclifa je nejlepší Ford a Lexus. Ať si to na ostrovech užijou. ;-)
19. 11. 2008 14:36
Re: OT BMW7
Já už to dávno nekupuju. Když si ještě připočteš, že si s tim "kříďákem" ani nevytřeš zadek a nezapálíš v krbu, tak to nepotřebuju.
Avatar - Dinar
19. 11. 2008 15:13
Re: OT BMW7
Jenže já jsem předplatitelem britského Autocaru od roku 93, považoval jsem se za skalního, ale v poslední době, fakt nevím. O české mutaci vůbec nemluvím, tam píšou děti.
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:20
Re: OT BMW7
Mihalik (sefredaktor) je ale dobry a jeden z mala v Cechach, co vie aj jazdit. Mam ale pocit, ze maju niekedy nakazane od Britov, ako musia niektore clanky vyzerat. Ti dalsi tam su ale deti, jeden minule plakal, ako tusim v Scirocco ze ked stalcis brzdu, tak plyn uz nefuguje... Ako uz ho vidim, ako v zakrute brzdi lavou nohou, to nepouziva ani kazdy rallye jazdec
Avatar - Dinar
19. 11. 2008 15:27
Re: OT BMW7
Nějaký Mihálik psával i sem na Auto.cz, nevím jestli je to on, ale na tom bylo vidět, že ví, co od auta chtít, a uměl i napsat. Poslední český AC jsem četl, když tam byl redaktor taková mánička s cigárem, v editorialu, jeho názory to byla bída a utrpení, a pak nějaký hošík se vypisoval z lásky k "ostré" verzi punta či čeho, v tom smyslu, kdo potřebuje něco dražšího, já ho chápu, optika mladíka bez peněz, ale od takových nelze čekat nějakou objektivitu danou zkušeností projetých stovek aut a nákupem alespoň několika vlastních. ;-)
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 18:05
Re: OT BMW7
jo to je ten Mihalik, potom sa stal sefredaktorom AUTOFUN.CZ (ktory patri pod auto.cz). A potom asi dostal ponuku na sefredaktora CARAUTO, ci AUTOCAR, cize cesku verziu. Kvoli ostatnym detom som ale objednal britsku verziu, ale ono ma tie britske clanky niekedy s.ru viacej, ako tie decka skoro :-)

Sefredaktor AUTOFUN.CZ je najaky Fokt, ktory je vraj tak asi druhy novninar v CR, co vie jazdit. Niekedy si testy na autofun.cz ked sa budes nudit pozri, ja tam tiez obcas nesuhlasim, ale obcas tam najdem to, ako fakt to auto funguje a to ma bavi :yes:
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:22
Re: OT BMW7
Pod este rok do toho, nech v tom nie som sam. Ja som uz anglicku verziu fakt objednal 8-s . A potomto teste 7er toho fakt zaicnam lutovat
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:25
Re: OT BMW7
Navtechu, vies co si??? Proste SNOB :-) :-) :-) ;-)
19. 11. 2008 15:29
Re: OT BMW7
A to si mam pr.del vytírat holou rukou???
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 18:02
Re: OT BMW7
jasne, inak si snob. Hlavne po poziti TOLOUENu >:D (poziva ten kto to tvrdi, nie Ty)
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 14:59
Re: OT BMW7
Mam pocit, ze ako som to zacal kupovat v poslednom case intenzivne, tak je to kvoli mne :-) :-) A to som zaplatil predplatne na dalsi rok za original, takze je to uplne v keli >:D Fandim HONDE od asi 2000, zacina pomaly * aj motori, BMW tiez dlho, 335i je horsia ako nova S4 (ja snad fakt nosim smolu :-) )

LS mne sa stale strasne paci (nemozem si pomoct), ale jeho jedina nevyhoda je vazne podvozok, ktory prenasa dost ran a neviem, co tam s tym vzduchom vo vzduchovom podvozkom robia. Akourat by som nesuhlasil, ze E65 na 18 je pohodlnejsia ako S klada (E65 som najazdil tak 2000km, ale je pravda, ze to bola 2002 alebo 2003) a S-ko mi prislo na prvy pohlad komfotrnejsie a aeste tichsie od kol. Ake presne gumy to boli... fu, asi CONTI klasika, snad bli rovnake

Inak ale nova 7ma - vacsina ludi to skor vidi ako Ty... Tou sa ale tak skoro nezveziem, skoda.Akurat som ju uz videl, celkom pekne, az na rpedne a zadne svetla

Suttcliffe - zabudol si este na R26 :)Ale dost fandia aj VW v poslednom case (vratane AUDI). BMW ale teda utieraju desne. Pri tom v tej porovanvacke z S-klasse povodne 7er dost chvalil (podobne divne, ako Mondeo vs. Insignia, v jednom cisle pisalo, ako to Mondeo bude mat fakt tazke a v dalsom cisle porovnavacka a tak umele argumenty na vyzdvihnutie Mondea, aby vyhralo... no bleee. Chrisi Harrisi, kde si??? :) )
Avatar - Dinar
19. 11. 2008 15:11
Re: OT BMW7
S tou E65 vs. S-klasse, jel jsem je několikrát v přímé srovnávačce a za měkčím podvozkem E65 si stojím, naopak pravda je, že E65 je hlučnější od kol než S-klasse. Ale nová je v tomto o kus lepší, ten test je paskvil.
Jinak, v náhledu na AC se shodnem, Harrise je škoda, ale zajímavé je, že co odešel, tak např. zmíněný Sutclife, naprosto zavilý Porsche fan, , otočil o stoosmdesát, a teď u něj porsche nestojí za nic, a nejlepší emtrojka je lexus. Je fakt, že v poslední době, je na zadní straně reklama lexe dost často. :-!
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 15:21
Re: OT BMW7
posche sa este zastaval pred GT-R, ale odporucit hocikedy lexus IS-F miesto M3, tak ja mam lexy celkom rad (na rozdiel od Teba :-) ), ale to je prehanka fakt
Avatar - Dinar
19. 11. 2008 15:32
Re: OT BMW7
Četls ten test "nejzábavnější kára roku", tam je zvykem vybírat auta bez ohledu na třídy a peníze, a od Porsche tam šoupli základní carreru, proti tomu Gallardo a GT-R, s velkou slávou vyhrálo GT-R, vůbec nezpochybňuju, že to tak může být, ale jestli nejde o prachy, což vždycky zdůrazňují, a lambo to dokládá, proč tam nebylo aspoň turbo?
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 17:23
Re: OT BMW7
jasne, ze cital ... AC podla mna GT-R az tak nefandilo, ale tam som bol hodne prekvapeny, ze to vyhralo (aj ked mne sa zda GT-R zda uzasne a dokonca a nie hnusne, ale zas to sialenstvo okolo neho tiez nechapem a 911 je si proste moze dovolit dat cenovku ako ma). A tam s tym porsche mas pravdu, co tam nasadili
19. 11. 2008 15:28
Re: OT BMW7
Koukáš někdy na ty stránky Harrise?
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 17:20
Re: OT BMW7
[odkaz] a
[odkaz]

Posobi tam :-)
19. 11. 2008 20:04
Re: OT BMW7
Jo, to je ono. Takový videa se mi líbí, kde vidíš, jak se auto doopravdy chová (M3,C63,IS_F). Ne že bych to potřeboval k rozhodování, ale je to OK.

[odkaz]
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 22:18
Re: OT BMW7
presne, ako na pozretie je to prijemne :yes:
Avatar - Dinar
20. 11. 2008 07:34
Re: OT BMW7
Parádní stránky, nádherné fotky a ty recenze, těším se, jak si to celé prolezu. Ale nedalo mi to, abych hned neprohlídnul Harrisův test S4ky, a musím říct, že mi udělal radost, pár dní jsem si tu připadal, jak vyděděnec, s tou chválou na S4, a jak to čtu, Harris měl z auta velmi podobné dojmy, např. v pasážích o motoru píše o nenuceném předvádění svého potenciálu, jo, psal jsem o tom, že motor působí dojmem, že se u své performance moc nenadře, nebo to o zvuku, anebo pasáž kde rozebírá řízení, je to velmi podobné, vč. srovnání s BMW, fakt mě potěšil, třeba se teď Navtech přestane posmívat nám audinářům. >:D ;-)
19. 11. 2008 14:36
OT: AVANTIME
Wow, tak mam dnes supr zazitek - videl jsem Renault Avantime. Poprve v zivote a predpokladam, ze na dlouhou dobu naposled. No, proste jsem jen stal a neme ziral. Vic k tomu neni potreba dodat :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "babo"
19. 11. 2008 14:59
Re: OT: AVANTIME
no ja som zas avantime videl a dufam, ze sa mi to viackrat nestane >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
20. 11. 2008 12:01
Re: OT: AVANTIME
to já zase viděl novýho megana na živo. Nevěděl jsem jestli se mám vyzvracet hned nebo až doma 8-s Ten předchozí měl alespoň jasně daný styl, tohle je taková nemastná neslaná slátanina...