Koukák, že už i Opel si chce na "cross" verzích přihřát polívčičku >:D A vlastně proč ne, když to lidí koupí, tak bude alespoň zas o něco větší výběr ;-)
po vzore VW ide aj opel. Usetrit na farbe naraznikov a prahov a zvysit podvozok a to vsetko za dalsich 100k? Som zvedavy kolko si v opli za to vypytaju..
Tak nějak mi uniká smysl těhle pseudoteréních hrůz . Stejně nejextrémnější terén kam se s tím majitel vypraví je zablácená cesta k chatě . Tak k čemu je to hnusný oblepení auta kilama zbytečnejch plastů ???
přesně tak...a garantuju ti že ten kdo jezdí po rozblácený cestě na chatu má obvykle rozum a pořídí si něco co opravdu nějakej ten terén vyjede...auta jako tohle si obvykle kupují lidi co terén viděli nejblíže v televizi v nějakém akčním filmu nebo dokumentu... ;-)
trochu se tomu směju když vidím auta jako allroad, scout, subway, brzo i alltrack a podobné vylomeniny...a obzvlášť lidi co z toho obvykle vystupují...ano manažer co jezdí denně do práce a parkuje v podzemce nebo na firemním parkovišti, o víkendech postává v podzemkách v paladdiu nebo oc chodov...tam skutečně potřebuje takové auto které se ale jen drsně tváří a oproti civilní verzi ji obvykle odlišuje pouze směšný bodykit a horentní příplatek... :yes:;-) protože ta 4x4 se dá obvykle nakombinovat do téměř jakékoli verze auta...a nemusím si hrát na šaška s "terénním" a "ohromně drsným" scoutem...a tvářit se jako kdybych jel v hummeru...současnou plastmánii moc nechápu...dle mého je uchylka olepit si pohledná auta jako passat nebo insignia nějakým plastem, příplácnout tomu nesmyslnou cenovku a vydávat to za novou variantu
Vidíš, mně to dává smysl. V zimě potřebuji auto, co má větší světlou výšku. Bydlím na horách, občas se stane, že ráno není prohrnutá silnice a do práce bych se dostal až po projetí pluhu... Co na tom, že v práci je parkoviště vyhrnuté a hlavní tahy sjízdné.
A myslím si, že nejsem jediný, kdo bydlí na horách v podobných podmínkách...
Ne každý si podobná auta kupuje proto, "že má chalupu a k ní polní cestu" nebo že je to "cool" :-)
Plasty navíc bych asi oželel, jenže bez nich se většinou tato auta neprodávají, takže není jiná volba. A na druhou stranu, občas je lepší odřít v zimě o sníh jen plast než plech...
tak stále si můžeš coupit nějaký crossover nebo forestera viď...a nebo prostě normální auto se 4x4 ;-) dnešní trh je rozmanitý...ale zdá se že i na tolik rozmanitý že tyhle plasty se lepí na auta typu polo, panda nebo sandero... ;-) často to ani nemá 4x4(pandu nepočítám to je údajně skutečně schopné autíčko) v takovém případě je to prostě jen pozér...mírně předražený samozřejmě...
PS. mám pocit že tato insignia na nízkoprofilech o moc vyšší světlou vejšku nemá...já v tomto autě spatřuji navíc plastovej bodykit, nějakej ten nápis někde venku a v interiéru, 4x4 kterou si ovšem můžeš nakonfigurovat aj do civilní verze...takže ti zbyde tučný příplatek za plasty... ;-)
Jak jsem psal, potřebuji něco s větší světlou výškou... Už jsem zapadl i s Outbackem, takže klasická 4x4 s normální světlou výškou (což asi bude i tahle Insignia) není zrovna to, co bych mermomocí chtěl... Forester není špatný, ale na delší trasy jsou lepší "normální osobáky" než SUV.
Jinak víceméně souhlas s Polocross a spol., to je jen o vizuální stránce věci... Ale když jsou lidi ochotní to koupit, proč by to automobilky nenabízely, že? ;-)
Když jsem pobýval v Jeseníkách denně, tak Octa II 4x4 a poté Outback byl, vzdor všem škarohlídům nejlepší auto, třeba v Ladovské zimě 2005/2006. Ano, v Ostravě už to pak byla pohoda, ale dostat se do Opavy v 6 ráno byla pro ostatní katastrofa, ne tak pro mne.
Myslím, že pro podobně "naložené" se ty auta vyplatí. :yes:
to samozřejmě...trh reaguje na poptávku a když jsou lidé co jsou za tuto legraci s plastama ochotní dát leckdy hodně tučnej příplatek...tak to ty automobilky prodávat budou.. ;-) a o tom to je...ať si každej vybere tak jak chce...ale tuty plastový káry jsou z mého pohledu hlavně v kontextu kdo s tím povětšinou jezdí a kde...srandovní... :yes:
Trh s 4x4 je rozmanity? ja uz premyslam nad 4x4 mesiace a nemozem prist na to, ktore auto by bolo vhodne ak chcem auto strednej triedy, ziadny kombik a ziadne SUV. Impreza? To by pasovalo ale nechcem staly pohon (80% z ciest som na dialnici a nie v kritikych zimnych podmienkach a za skoro 10 litrov jazdit nebudem). Yeti? Uz je prilis vysoke! Tak kde je ten rozmanity trh? Golf? Za milion? dakujem, nie! Keby to mal Ceed, Astra, focus, C 4, 307, Auris, Octavia (nie kombi),Lancer....
jak jsem řekl...pokud někdo skutečně potřebuje auto na chatu, horské bydliště a lehký terén má mnoho možností: CR-V, Forester, Tiguan, RAV4 a tak můžeme pokračovat dál...kdo si koupí auto tohoto typu a bydli obvykle ve městě...tak je jasné že ho k ničemu podobnému používat nebude...a v takovém případě je to prostě pozérství...samozřejmě když se tento typ aut někomu líbi a má na to peníze tak je za ně utratit může...od toho máme demokracii a svobodu volby... ;-)
No já osobně bydlím přímo na horách ( Jeseníky ) a často jezdím po ostatních horách jak už českých ,tak zahraničních. Dokonce jezdím i mimo asfaltky - občas. Potřebuji auto 4x4 s velkým kufrem a aby bylo pohodlné pro 3 osoby vzadu. Subaru legacy co mám mi tohle splňuje a nemusím mít nikde žádné plasty pod kterými se drží voda apod. Myslím ,že 80% lidem co vlastní offroady, pick upy ,allroady by takové auto stačilo taky.
ne...jen se podivuji nad lidmi co jsou ochotni za podobné výstřelky utrácet statisíce navíc...jinak je to samožrejmě každého věc... ;-) kdyby to lidi nekupovali...nikdo by to neprodával...a když je poptávka...fine...ať se vesele prodávají dál auta jako třeba tyhle scouty a nebo podivnosti jako X6 nebo aston cygnet a toyota iQ ;-) ...to mi však ještě nezakazuje se nad tím pousmát když to vidím...když si allroad skutečně koupí člověk co s tím jezdí každej víkend na špatně dostupnou chatu kdesi v horách...nebo jak píše Miracle...že tam bydlí a auto podobného gusta využije tak palec hore...i když asi mu neposlouží nejlépe zrovna tato insignia, passat nebo scout... ;-)