Diskuse

Opel Insignia GSi Sports Tourer nastupuje s peprným turbodieselem

11.9.2017

Opel odhaluje druhou karosářskou variantu sportovně střiženého modelu Insignia GSi v podobě kombi Sports Tourer. Obě provedení si pak jako první prohlédnou návštěvníci autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

 

  • 60 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 11.09.  17:04

    3.dny skluz, pozde ale prece

    3.dny stara novinka je tu, pozde ale prece. Reakce auto.cz jsou aktualizovany asi stejne rychle jak TV zpravy v KLDR o zpravach ve svete >:D
  • 05 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 11.09.  17:14

    perný?

    Opravdu velmi "peprný" motor. Netušil jsem, že mám něco s takovým přirovnáním ve svém autě a na ten výkon mu stačí jedno turbo a není to novinka. >:D
    • 51 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.09.  17:32

      « Re: perný?

      154 kW nie je úplne málo, najsilnejší naftový Superb má len 140 kW. Každopádne GSi sa ani netvári ako športiak (to by označili OPC), je to najsilnejší motor s nejakými športovými prvkami, inak motor môžeš mať aj v bežných nešportových verziách (Dynamic, Innovation).
      • 14 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 11.09.  17:47

        « Re: perný?

        Zatim, do prichodu bi-tdi..

        Jinak 154kw a 7,9s a 191kw a 7,5s, to je vyslovene dynamicky propadak.

        Kombinovana spotreba u dieselu 7.5l/100, je taky masakr. I kdyby to odpovidalo realite, je to na diesel strasne moc. Ve meste to bude zrat kolik. 9-10?

        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 11.09.  18:35

          « Re: Re: perný?

          Tak A6 se stejně silným naftovým třílitrem a dvojspojkou má 7,5s, v kontextu toho mi Opel s HDM jako propadák nepřijde. Ale benzín se 191kw - to už je vážně zvláštní.
          Spotřeba 7,5 u dieselu - pokud by to byla reálná, budiž. Pokud to je papírová a reálná bude ještě min. o litr vyšší, pak dělají u Opelu něco špatně.
          • 10 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 11.09.  21:00

            « Re: Re: perný?

            Pak nezbyva nez smeknout pred MB - dvoulitr 143kw 7.3s 240km/h a spotrebu dlouhodobou mam 6.3 a to jezdim.z 80% ve meste. Sice dost v
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 11.09.  21:03

              « Re: Re: Re: perný?

              Tak o tom není pochyb, že se nové diesely MB povedly. Pokud má prase řidič jako ty 6,3, je to až neuvěřitelná cifra. >:-[] ;-)
              To nemyslím jako zpochybnění.
              • 01 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 11.09.  21:13

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Sice dost vnoci, ale rychle, rozjezdy na sport+ a plny plyn jsou kazdou chvili :-) 7.5 mam pres den ciste v hustym provozu po centru. 7.5 kombi je hrozne moc.
              • 01 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 11.09.  22:06

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Kdyz jedes chvili jako prase a chvili normalne, prumer neni nijak hrozny. Ja jel ted do Tabora, co to dalo vzhledem k hustsimu provozu. Bylo tam asi 7.6. Nazpatek v klidu a vysledek 5.3. Takze tak.
                • 00 Reagovat !

                  foto King-of-rain

                  King of rain 12.09.  11:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  Hele Andy to tam budeš mít v autě určitě TéDíčko a to je majstrštyk, určitě vylepšenou verzi.Když pojedeš nad 180 km/ hod, tak ti to bude naftu vyrábět. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 12.09.  10:48

              « Re: Re: Re: perný?

              K cemu ti je proboha luxusni traktor s 240kmh ve meste?
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 12.09.  11:13

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Taxik >:D
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 12.09.  11:22

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                aby si mohol dávať Mustangy k svačine.
                • 00 Reagovat !

                  foto simon-sez

                  simon_sez 12.09.  15:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  na Mustang staci 1.6tdi, toto bude skor na Veyron :-)
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 12.09.  17:43

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Co je to za hloupou otázku?
                • 00 Reagovat !

                  foto Nicco

                  Nicco 12.09.  18:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  Hloupe rozhodnuti, hloupa otazka.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.09.  19:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                    Hloupé rozhodnutí mít coby taxi MB E 250d? Co je na něm hloupého, pokud s dovolením pomineme emise? Tohle "hloupé rozhodnutí" je v taxislužbě v celé Evropě už několik desetiletí velmi časté.
                    (pokud jsi nevěděl, že je Andy taxíkář, ok)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  09:06

          « Re: Re: perný?

          Súhlasím s tým, že na 191 kW je stovka za 7,5s slabota, už som na to upozorňoval pri uvedení modelu. Na druhej strane je to 5-metrové kombi s automatom (HDM, ktorý je v zásade pomalší, ako DSG, naviac s 8 stupňami, ktorý do stovky radí iste viackrát ako 6-st., čo stojí desatinky).
          A naftu by som za dynamický prepadák neoznačil. Ak dáš vedľa toho porovnateľne veľké a ťažké kombíky (teda horná časť strednej a vyššia stredná) s A/T, tak ten rozdiel je zanedbateľný. Napr. Mondeo kombi 2,0TDCI 154 kW: 8,1s, E220d kombi 143 kW: 7,7s, XF Sportbrake 2,2d 147 kW: 8,8s. Takže Insignia so 7,9s nie je žiadny prepadák, ale taký dynamický priemer.
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 12.09.  09:21

            « Re: Re: Re: perný?

            Myslim ze je chyba se tocit kolem 0-100. Za me je to jeden nic nerikajici udaj. Jinym zprevodovanim se da dosahnout sekunda hore dole, jinou setrnosti k technice (neomezovanim max Nm na prvni kvalty) se da dosahnout sekunda hore dole...
            Navic si nedovedu predstavit rezim, krom taxikareni po Praze, u ktereho bych tento udaj, a ted chvilku predpokladejme ze jej kazda automobilka uvadi vazne realny, povazoval za zasadni a denne jej vyuzival. Na dalnici se nenapajim z 0 a nezrychluju jen po 100. Pri vyjizdeni z mesta nejdriv nezastavim abych se pak rozjizdel z 0 atd.

            To auto to chce projet a porovnat pruzne zrychleni, pokud to nebude odpovidat 147kw, pak je neco spatne, jinak se dost mozna tocime kolem chimery. To same plati pro benzin.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.09.  09:35

              « Re: Re: Re: Re: perný?

              Presne o tom píšem, z cifry 0-100 by som nerobil ešte veľké závery, je to najmä vec sprevodovania (a je známe, že Opel robí prevodovky dosť eko, teda ťažké prevody). Aj keď je pravda, ž Opely dynamikou nikdy úplne nevynikali; Insignia 1,5t 103 kW, čo som skúšal, bola naozaj dynamicky slabota a aj tie testy 2,0t sa nesú v duchu "fajn, ale čakali sme viac".
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.09.  17:51

              « Re: Re: Re: Re: perný?

              Já jsem z 0 na 100 nejel naplno možná ani jednou za rok, ale rozhodně to beru jako údaj říkající cosi o dosahované dynamice. Takže je mi jedno za jak dlouho auto zrychlí na stovku, ale coby údaj porovnatelný s ostatními auty mi přijde relevantní. Daleko víc, než pružné zrychlení na pětku z testů SM.
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 12.09.  10:04

            « Re: Re: Re: perný?

            P 508gt so 150kW sa tiež motal na 100 za cca 8s pri 6st HDM prevodovke, pružné zrýchlenie mal ale slušné a minimum si pomáhal podraďovaním. Spotreba 6.2-6.5 pri miernych nadlimitných rýchlostiach a na 19 kolesách.
      • 00 Reagovat !

        foto LEGOPARK

        LEGOPARK 11.09.  17:47

        « Re: Re: perný?

        .
      • 03 Reagovat !

        foto kuny

        kuny 11.09.  21:40

        « Re: Re: perný?

        no jo, ja mam ten 2,0 tdi v passatu, 0-100 mam za 7,7 a maximalku mam 237... takze me tyhle parametry insignie prijdou take pomerne slabe :-(.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  09:09

          « Re: Re: Re: perný?

          Passat kombi má 7,9s, teda rovnako ako Insignia. Ten výkon zrejme žerie 8-st HDM automat (vs. rýchla dvojspojka v Passate).
    • 10 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 11.09.  18:10

      « Re: perný?

      Smankote, proc dyzl?
    • 00 Reagovat !

      foto frite

      frite 12.09.  12:45

      « Re: perný?

      Zrychlení z nuly na sto není žádný homologovany údaj. automobilka si tam víceméně může napsat co chce a některé automobilky jsou známé tim že tento údaj dávají hodně optimistický - ono to pak na papíře při prodeji lip vypadá..
  • 10 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 11.09.  17:30

    unikátní pohon kol

    Ten unikátní pohon zadních kol bez diferáku asi zas tak unikátní nebude. Obdobné řešení má určitě i Focus RS a měla jej už před hromadou let tuším i starší generace Legendu
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.09.  17:34

      « Re: unikátní pohon kol

      Práve na ten Focus RS sa poukazovalo ako na referenciu (myslím, že aj samotný Opel), ale v rámci stredného mainstremu je to jedinečné (a zrejme i v rámci celej strednej). Legend bola vyššia trieda.
      • 00 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 11.09.  18:06

        « Re: Re: unikátní pohon kol

        Jasně, jestli auta rozkouskujeme do tříd tak v každé pak může být to stejné řešení unikátem.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  08:48

          « Re: Re: Re: unikátní pohon kol

          To už je skôr chyba nadpisu (typické pre ACZ), unikát to samozrejme nie je, každopádne stále je to jedno z mála bežných áut, ktoré má takýto pohon 4x4 a v triede jediné. Mňa by osobne celkom tešilo, že môžem mať vo svojom rodinnom dostavníku pohon 4x4 zhodný s jedným s najlepších hothečov s výkonom o polovicu väčším.
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 11.09.  17:38

    Muhehe, prej GSi....

    .... chápu že marketing chce své, ale označovat kombíka v naftě pro Opel poměrně ikonickou zkratkou GSi je poněkud.... no.... ale tak co, taková je doba....
    • 20 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubaq 11.09.  18:06

      « Re: Muhehe, prej GSi....

      Tak podvozek i sedadla určitě označení GSi odpovídají. Není třeba vůz pomlouvat ještě před tím, než bude otestován.
    • 11 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 11.09.  19:13

      « Re: Muhehe, prej GSi....

      To je ten dnešní kindermarketing. Když chci benzínovej dvoulitr s turbem, tak musím nějaké RS, GT atp. Jako "bonus" si musím zaplatit nějaký hnusný oplastování, vejfuk řve jak eunuch v přechodu a přitvrdí tomu podvozek, jak kdyby po tom každý toužil. Jinak ten motor prostě neprodají.
      • 12 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 11.09.  19:17

        « Re: Re: Muhehe, prej GSi....

        Tak kupodivu třeba Superb jde i bez toho. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 12.09.  08:30

        « Re: Muhehe, prej GSi....

        To ale přece není pravda, Insignia má ten dvoulitr už od začátku v ostatních výbavách, jen teď k tomu přišlo GSi. Stejně jako Superb, Mondeo, Passat - ty můžeš taky koupit i s top motorem v normální výbavě.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.09.  08:50

        « Re: Re: Muhehe, prej GSi....

        Ako Ti už vysvetlili kolegovia vyššie, dvojlitrové turbo v triede máš v prevažnej väčšine v bežných verziách, žiadne športové deriváty, žiadne krídla či strieľajúce výfuky. Trošku si pletieš triedy (zrejme píšeš o hothečoch nižšej strednej).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní Čína. Norové nesouhlasí

Severní Korea se otřásla: Způsobila to exploze, míní…

V Severní Koreji bylo v sobotu zaznamenáno zemětřesení o síle 3,4 stupně, které mělo ohnisko nepříliš daleko od…

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR filmy, má to ale háček

Na novém iPadu Pro konečně můžete sledovat i HDR…

Apple na zářijové konferenci kladl velký důraz na technologickou vlnu 4K a HDR, kterou začíná aktivně chytat a…

 

iSport.cz

Výhru Realu vystřelil Ceballos, Barceloně pomohly vlastní góly

Výhru Realu vystřelil Ceballos, Barceloně pomohly…

Ve šlágru šestého kola španělské ligy fotbalisté Atlética Madrid porazili 2:0 Sevillu a posunuli se na druhé…

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia remizovala ve Zlíně

SESTŘIHY: Výhru slaví Plzeň i Olomouc, Slavia…

Fotbalisté Slavie získali ligový rekord v neporazitelnosti, ve Zlíně ale brali jen bod za remízu 1:1. Další…

 

Reflex.cz

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New Yorku 80. let

Sex, drogy a peep show: Slavné Times Square v New…

V dnešní době navštíví nejproslulejší náměstí New Yorku přes 130 milionů turistů ročně. Stojí tu obří obchod s…

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

Za poznáním Ruska a pochopením ruské duše: Domov pravé víry

„Marino, slyšíte mne? Přijedete pro nás?“ snažím se z Moskvy dovolat do kláštera na Solovecké ostrovy…