Diskuse

Opel Insignia GSi Sports Tourer nastupuje s peprným turbodieselem

11.9.2017

Opel odhaluje druhou karosářskou variantu sportovně střiženého modelu Insignia GSi v podobě kombi Sports Tourer. Obě provedení si pak jako první prohlédnou návštěvníci autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.

 

  • 60 Reagovat !

    foto Brumbal

    Brumbal 11.09.  17:04

    3.dny skluz, pozde ale prece

    3.dny stara novinka je tu, pozde ale prece. Reakce auto.cz jsou aktualizovany asi stejne rychle jak TV zpravy v KLDR o zpravach ve svete >:D
  • 05 Reagovat !

    foto wladyk

    wladyk 11.09.  17:14

    perný?

    Opravdu velmi "peprný" motor. Netušil jsem, že mám něco s takovým přirovnáním ve svém autě a na ten výkon mu stačí jedno turbo a není to novinka. >:D
    • 51 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.09.  17:32

      « Re: perný?

      154 kW nie je úplne málo, najsilnejší naftový Superb má len 140 kW. Každopádne GSi sa ani netvári ako športiak (to by označili OPC), je to najsilnejší motor s nejakými športovými prvkami, inak motor môžeš mať aj v bežných nešportových verziách (Dynamic, Innovation).
      • 14 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 11.09.  17:47

        « Re: perný?

        Zatim, do prichodu bi-tdi..

        Jinak 154kw a 7,9s a 191kw a 7,5s, to je vyslovene dynamicky propadak.

        Kombinovana spotreba u dieselu 7.5l/100, je taky masakr. I kdyby to odpovidalo realite, je to na diesel strasne moc. Ve meste to bude zrat kolik. 9-10?

        • 30 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 11.09.  18:35

          « Re: Re: perný?

          Tak A6 se stejně silným naftovým třílitrem a dvojspojkou má 7,5s, v kontextu toho mi Opel s HDM jako propadák nepřijde. Ale benzín se 191kw - to už je vážně zvláštní.
          Spotřeba 7,5 u dieselu - pokud by to byla reálná, budiž. Pokud to je papírová a reálná bude ještě min. o litr vyšší, pak dělají u Opelu něco špatně.
          • 10 Reagovat !

            foto andy2210

            andy2210 11.09.  21:00

            « Re: Re: perný?

            Pak nezbyva nez smeknout pred MB - dvoulitr 143kw 7.3s 240km/h a spotrebu dlouhodobou mam 6.3 a to jezdim.z 80% ve meste. Sice dost v
            • 01 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 11.09.  21:03

              « Re: Re: Re: perný?

              Tak o tom není pochyb, že se nové diesely MB povedly. Pokud má prase řidič jako ty 6,3, je to až neuvěřitelná cifra. >:-[] ;-)
              To nemyslím jako zpochybnění.
              • 01 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 11.09.  21:13

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Sice dost vnoci, ale rychle, rozjezdy na sport+ a plny plyn jsou kazdou chvili :-) 7.5 mam pres den ciste v hustym provozu po centru. 7.5 kombi je hrozne moc.
              • 01 Reagovat !

                foto andy2210

                andy2210 11.09.  22:06

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Kdyz jedes chvili jako prase a chvili normalne, prumer neni nijak hrozny. Ja jel ted do Tabora, co to dalo vzhledem k hustsimu provozu. Bylo tam asi 7.6. Nazpatek v klidu a vysledek 5.3. Takze tak.
                • 00 Reagovat !

                  foto King-of-rain

                  King of rain 12.09.  11:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  Hele Andy to tam budeš mít v autě určitě TéDíčko a to je majstrštyk, určitě vylepšenou verzi.Když pojedeš nad 180 km/ hod, tak ti to bude naftu vyrábět. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 12.09.  10:48

              « Re: Re: Re: perný?

              K cemu ti je proboha luxusni traktor s 240kmh ve meste?
              • 00 Reagovat !

                foto wakantanka

                wakantanka 12.09.  11:13

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Taxik >:D
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 12.09.  11:22

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                aby si mohol dávať Mustangy k svačine.
                • 00 Reagovat !

                  foto simon-sez

                  simon_sez 12.09.  15:34

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  na Mustang staci 1.6tdi, toto bude skor na Veyron :-)
              • 00 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 12.09.  17:43

                « Re: Re: Re: Re: perný?

                Co je to za hloupou otázku?
                • 00 Reagovat !

                  foto Nicco

                  Nicco 12.09.  18:38

                  « Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                  Hloupe rozhodnuti, hloupa otazka.
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 12.09.  19:07

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: perný?

                    Hloupé rozhodnutí mít coby taxi MB E 250d? Co je na něm hloupého, pokud s dovolením pomineme emise? Tohle "hloupé rozhodnutí" je v taxislužbě v celé Evropě už několik desetiletí velmi časté.
                    (pokud jsi nevěděl, že je Andy taxíkář, ok)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  09:06

          « Re: Re: perný?

          Súhlasím s tým, že na 191 kW je stovka za 7,5s slabota, už som na to upozorňoval pri uvedení modelu. Na druhej strane je to 5-metrové kombi s automatom (HDM, ktorý je v zásade pomalší, ako DSG, naviac s 8 stupňami, ktorý do stovky radí iste viackrát ako 6-st., čo stojí desatinky).
          A naftu by som za dynamický prepadák neoznačil. Ak dáš vedľa toho porovnateľne veľké a ťažké kombíky (teda horná časť strednej a vyššia stredná) s A/T, tak ten rozdiel je zanedbateľný. Napr. Mondeo kombi 2,0TDCI 154 kW: 8,1s, E220d kombi 143 kW: 7,7s, XF Sportbrake 2,2d 147 kW: 8,8s. Takže Insignia so 7,9s nie je žiadny prepadák, ale taký dynamický priemer.
          • 10 Reagovat !

            foto fOE

            fOE 12.09.  09:21

            « Re: Re: Re: perný?

            Myslim ze je chyba se tocit kolem 0-100. Za me je to jeden nic nerikajici udaj. Jinym zprevodovanim se da dosahnout sekunda hore dole, jinou setrnosti k technice (neomezovanim max Nm na prvni kvalty) se da dosahnout sekunda hore dole...
            Navic si nedovedu predstavit rezim, krom taxikareni po Praze, u ktereho bych tento udaj, a ted chvilku predpokladejme ze jej kazda automobilka uvadi vazne realny, povazoval za zasadni a denne jej vyuzival. Na dalnici se nenapajim z 0 a nezrychluju jen po 100. Pri vyjizdeni z mesta nejdriv nezastavim abych se pak rozjizdel z 0 atd.

            To auto to chce projet a porovnat pruzne zrychleni, pokud to nebude odpovidat 147kw, pak je neco spatne, jinak se dost mozna tocime kolem chimery. To same plati pro benzin.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 12.09.  09:35

              « Re: Re: Re: Re: perný?

              Presne o tom píšem, z cifry 0-100 by som nerobil ešte veľké závery, je to najmä vec sprevodovania (a je známe, že Opel robí prevodovky dosť eko, teda ťažké prevody). Aj keď je pravda, ž Opely dynamikou nikdy úplne nevynikali; Insignia 1,5t 103 kW, čo som skúšal, bola naozaj dynamicky slabota a aj tie testy 2,0t sa nesú v duchu "fajn, ale čakali sme viac".
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 12.09.  17:51

              « Re: Re: Re: Re: perný?

              Já jsem z 0 na 100 nejel naplno možná ani jednou za rok, ale rozhodně to beru jako údaj říkající cosi o dosahované dynamice. Takže je mi jedno za jak dlouho auto zrychlí na stovku, ale coby údaj porovnatelný s ostatními auty mi přijde relevantní. Daleko víc, než pružné zrychlení na pětku z testů SM.
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 12.09.  10:04

            « Re: Re: Re: perný?

            P 508gt so 150kW sa tiež motal na 100 za cca 8s pri 6st HDM prevodovke, pružné zrýchlenie mal ale slušné a minimum si pomáhal podraďovaním. Spotreba 6.2-6.5 pri miernych nadlimitných rýchlostiach a na 19 kolesách.
      • 00 Reagovat !

        foto LEGOPARK

        LEGOPARK 11.09.  17:47

        « Re: Re: perný?

        .
      • 03 Reagovat !

        foto kuny

        kuny 11.09.  21:40

        « Re: Re: perný?

        no jo, ja mam ten 2,0 tdi v passatu, 0-100 mam za 7,7 a maximalku mam 237... takze me tyhle parametry insignie prijdou take pomerne slabe :-(.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  09:09

          « Re: Re: Re: perný?

          Passat kombi má 7,9s, teda rovnako ako Insignia. Ten výkon zrejme žerie 8-st HDM automat (vs. rýchla dvojspojka v Passate).
    • 10 Reagovat !

      foto Jenik3

      Jenik3 11.09.  18:10

      « Re: perný?

      Smankote, proc dyzl?
    • 00 Reagovat !

      foto frite

      frite 12.09.  12:45

      « Re: perný?

      Zrychlení z nuly na sto není žádný homologovany údaj. automobilka si tam víceméně může napsat co chce a některé automobilky jsou známé tim že tento údaj dávají hodně optimistický - ono to pak na papíře při prodeji lip vypadá..
  • 10 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 11.09.  17:30

    unikátní pohon kol

    Ten unikátní pohon zadních kol bez diferáku asi zas tak unikátní nebude. Obdobné řešení má určitě i Focus RS a měla jej už před hromadou let tuším i starší generace Legendu
    • 10 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 11.09.  17:34

      « Re: unikátní pohon kol

      Práve na ten Focus RS sa poukazovalo ako na referenciu (myslím, že aj samotný Opel), ale v rámci stredného mainstremu je to jedinečné (a zrejme i v rámci celej strednej). Legend bola vyššia trieda.
      • 00 Reagovat !

        foto kalousek

        kalousek 11.09.  18:06

        « Re: Re: unikátní pohon kol

        Jasně, jestli auta rozkouskujeme do tříd tak v každé pak může být to stejné řešení unikátem.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 12.09.  08:48

          « Re: Re: Re: unikátní pohon kol

          To už je skôr chyba nadpisu (typické pre ACZ), unikát to samozrejme nie je, každopádne stále je to jedno z mála bežných áut, ktoré má takýto pohon 4x4 a v triede jediné. Mňa by osobne celkom tešilo, že môžem mať vo svojom rodinnom dostavníku pohon 4x4 zhodný s jedným s najlepších hothečov s výkonom o polovicu väčším.
  • 00 Reagovat !

    foto Mr-Murphy

    Mr.Murphy 11.09.  17:38

    Muhehe, prej GSi....

    .... chápu že marketing chce své, ale označovat kombíka v naftě pro Opel poměrně ikonickou zkratkou GSi je poněkud.... no.... ale tak co, taková je doba....
    • 20 Reagovat !

      foto Bubaq

      Bubáq 11.09.  18:06

      « Re: Muhehe, prej GSi....

      Tak podvozek i sedadla určitě označení GSi odpovídají. Není třeba vůz pomlouvat ještě před tím, než bude otestován.
    • 11 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 11.09.  19:13

      « Re: Muhehe, prej GSi....

      To je ten dnešní kindermarketing. Když chci benzínovej dvoulitr s turbem, tak musím nějaké RS, GT atp. Jako "bonus" si musím zaplatit nějaký hnusný oplastování, vejfuk řve jak eunuch v přechodu a přitvrdí tomu podvozek, jak kdyby po tom každý toužil. Jinak ten motor prostě neprodají.
      • 12 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 11.09.  19:17

        « Re: Re: Muhehe, prej GSi....

        Tak kupodivu třeba Superb jde i bez toho. ;-)
      • 20 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 12.09.  08:30

        « Re: Muhehe, prej GSi....

        To ale přece není pravda, Insignia má ten dvoulitr už od začátku v ostatních výbavách, jen teď k tomu přišlo GSi. Stejně jako Superb, Mondeo, Passat - ty můžeš taky koupit i s top motorem v normální výbavě.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 12.09.  08:50

        « Re: Re: Muhehe, prej GSi....

        Ako Ti už vysvetlili kolegovia vyššie, dvojlitrové turbo v triede máš v prevažnej väčšine v bežných verziách, žiadne športové deriváty, žiadne krídla či strieľajúce výfuky. Trošku si pletieš triedy (zrejme píšeš o hothečoch nižšej strednej).
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Poslední rozloučení s legendárním Wabim Daňkem: Vdova prozradila datum a místo pohřbu

Poslední rozloučení s legendárním Wabim Daňkem:…

Poslední rozloučení s folkovým písničkářem Wabim Daňkem (†70) se uskuteční 23. listopadu od 12 hodin v Praze ve…

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí: Sjezdovka se znovu otevře ve středu

První lyžování v Krkonoších přilákalo asi 2500 lidí:…

První lyžování v Krkonoších v nové zimní sezoně si o prodlouženém víkendu vyzkoušelo asi 2500 lyžařů. Na Černé…

 

iSport.cz

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím duelu chyboval už podruhé

Zelinka vzal dle komise Spartě penaltu. V jejím…

Sudí Miroslav Zelinka upřel fotbalistům Sparty Praha v závěru pátečního utkání 14. kola první ligy proti Jihlavě…

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu Jana Novotná (†49)

Rána pro český tenis! Zemřela vítězka Wimbledonu…

Smutná zpráva jako blesk z čistého nebe zasáhla nejen český tenis. V neděli po těžké nemoci zemřela legendární…

 

Reflex.cz

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která pomalu zabíjí své obyvatele

Ghanská laguna Korle: Skládka bez života, která…

V řece Odaw, která protéká Accrou, hlavním městem Ghany, byste jakoukoliv rybu hledali jen marně. Břehy místní…

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují lidmi ve vlastní prospěch

Britští vědci zjistili, že psi vědomě manipulují…

Téměř každý majitel psa vám potvrdí, že ten jeho se umí smát, radovat, být smutný i naštvaný. Jenže proč výraz…