Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Co to tady zkoušíš?
Insignií se za rok prodá asi tolik, co CitiGouček za měsíc. Kolikrát zde člověk četl, že ty CitiGo vůbec nejdou vidět na silnicích, že ty prodeje jsou nesmyslné a beztak lživé.
Jo, a teď když Insignii označím za "kusovku", tak sklidím leda kopu minusek, musím podotknout, že leda o bezmozků, jakým jsi i ty. :-!
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Možná by to bylo hezké, ale policisté by tím určitě nadšení nebyli. V Německu si pořídila flotilu asi 300 Insignií jedna spolková země (už nevím jaká, někde v západní části) a byla z toho jen ostuda a velké problémy. Ti policajti v nich totiž odmítali jezdit, protože s výbavou na opasku se do toho auta prostě nemohli vejít a velmi kriticky posuzovali taky výhled z auta a poměr výkon/spotřeba. Tuhle story byla zveřejněná na internetu tak před 2 lety, možná i na auto. cz, to už si nepamatuju. Vím, že dokonce to policejní ředitelství chtělo Insignie vrátit a že se nějak s Opelem dohadovali... :'-(:no::no::no:8-s >:D
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Až se někdy budeš bavit s policajtem, který buď jezdil, mohl jezdit, či jezdí v těch dálničních stíhačkách, budeš překvapen, jak pozitivně mluví o Passatu. Oni ty uata prostš mají rádi, a ne proto, že to dostali rozkazem. :-!
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
:yes: >:D >:D >:D
Zaprvé s policajtama se nebavim. Zadruhé jasně že pro policajta s platem radši ani nevim jakym kterej je zvyklej tak na Fabii a nová Oktávka je pro něj autem snů je Passat 3.6 skvělá kára >:-[]
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Třeba, až tedy někdy, pokud se tak vůbec stane, budeš mít i vlastní zkušenost, a nejen své tušení, jak by to asi mohlo být, zjistíš, že například o Mondeu ST, kterým taky jezdili, rozhodně tak dobře nemluví... :-!
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Já sem je někde vodsoudil? Mě prostě policajti neberou a když mě jednou za uherskej rok zastavěj tak se s nima nevybavuju ;-)
Otázkou zůstává vodkud máš ty takovej přehled co se jim líbí a co zase ne >:-[]
Re: cetnictvo vypsalo vyberovku na asi 10 kousku stihacek
Takže si sám polda nebo s nima chodíš na pivo? A seš sou z dálniční nebo je to takový to Pepa povídal že Franta povídal že s těma 4x4 Passata [odkaz] [odkaz] se mu jezdí líp než kdysi s Mondeem? >:-[]
docela se povedlo redukovat ty tisíce tlačítek na středovém panelu a interiér vypadá k světu. Insignia OPC pak spolu s Passatem 3.6 jasně dominují mainstreamové střední třídě kde nemají žádnou schopnou konkurenci.
Ten interiér po FL je bída. Vždyť ten středovej panel vypadá jako z prvního Ceedu 8-s
[odkaz]
[odkaz]
Nemůžu se zbavit dojmu, že to vypadá, jakoby tam ten středovej panel ani nepatřil a jen tak ho přilepili na palubku...
Facelift Opelům vždy pomáhal, ať už poslední Vectra, poslední Corsa nebo Astra, ale tenhle facelift se Opelu nepovedl, bohužel :no:
Tvůj názor, respektuji, já si naopak myslím, že zjednodušení středového panelu, přidání touchpadu, přednastavené ikony na na dotykové obrazovce hodně pomohly jednoduchosti ovládání. Podobnost s Ceedem evokují jen svislé výdechy klima na středovém panelu, vše ostatní je podstatně vyšší level.
Ano, proti zjednodušení nic nemám, to určitě nebylo na škodu.
Ale opravdu to nyní vypadá, jakoby tam ten panel byl dodatečně přilepen a původně tam snad ani nepatřil.
Osobě bych dal přednost předfaceliftovému modelu :yes:
To so Ceedom si prehnal, ale suhlasim s tym, ze ten interier vyzera ako domontovany z ineho auta....je to take nehomogenne. Hlavne otackomer a spol. boli v predFL ovela elegantnejsie, tento LCD displej utopeny uprostred plastu s dolepenymi rucickami nejak nesedi...nuz, uvidim hadam v Nitre na autosalone v reale.... ;-\
No nepřehnal. Ceed taky vypadá, jakoby tam byl ten panel přilepenej dodatečně, i ty svislé výdechy ventilace. Je jasné, že materiály a zpracováním bude někde jinde, ale designově mi tu rejži dost připomíná ;-\
Jednak u benzínů ta nadváha není nijak velká (třeba Insignia 2.0T má podobnou hmotnost jako Mondeo 2.0 EcoBoost, nadváhu mají hlavně dieselové motory) a jednak při faceliftu se nedá měnit konstrukce a nějak dramaticky snižovat hmotnost, to lze až s novým modelem. I tak je Insignia OPC společně s Passatem 3.6 zdaleka nejdynamičtější model v mainstreamu. Všichni ostatní soupeři se zmohou jen na čtyřválce a dynamikou ani prestiží se Insignii nemohou rovnat.
Vnitřek se povedl vzhledem k tomu, co to bylo před tím. Škoda té hmotnosti, jinak vcelku fešné auto. A mám dojem, že po faceliftu přibude nový diesel ve dvou či třech výkonových variantách s tím, že původní 2.0 CDTI zůstává.
Citroen C5 sestivalec uz nema. Byl vyrazen z nabidky, vrcholovou motoraci je ted 2.2HDI 150kW stejne jako u pribuzneho Peugeotu 508. Nicmene ten V6 tam stejne vzdy slouzil jako reseni neschopnosti dodat do auta efektivni prevodovku. To 150kW HDI ma dynamiku s bidou srovnatelnou s beznym VW TDI 125kW, protoze o co je vykonnejsi o to je prevodovka vice Aisin. >:D
Kde ho maji v nabidce? V konfiguratoru neni (alespon u nas), v seznamu dostupnych motoru pro C5 na strankach citroen.cz rovnez a v ceniku je jen tom akcnim vztahujicim se na skladovky. Mne z toho vychazi, ze do vyroby uz neni dostupny. V kontextu nejvyssi ctyrvalcove motorace shodne s Peugeotem 508 uz ten sestivalec ani moc nedava smysl (v ramci stredni tridy).
Teď sem koukal na Německo a Francii a normálně je v nabídce. Možná ho nebudou nabízet v česku, tady se jich stejně asi moc neprodalo. A smysl určitě dává, furt je to V6 s dvěma turbama se shodnym časem 80-120 km/h jako má tahle Insignie OPC :yes:
A přitom určitě nižší spotřebou >:-[]
Můžu se zeptat, kde podle vás má v Evropě Opel nějakou prestiž? Z velkých trhů je v Anglii terčem vtipů, v Německu nemá prestiž žádnou (a Bavoráci vám řeknou, že se stydí za to, že to je německá značka), o Francii a Španělsku nemá smysl o Opelu snad vůbec mluvit. Polsko? Ukrajina? Pochybuji... Proti Opelu osobně nic nemám, ale mluvit o jakékoliv prestiži mi připadá zvláštní... a může si za to Opel jen a jen sám.
K autu - zvenku se mi FL OPC moc nepozdává (u standardní Insignie ano), auto vypadá "měkčí", interiér je obrovský posun dopředu. Tedy až na ten volant s věncem tlustým jak šiška turisty, tohle nepochopím - nefunguje to u M BMW, tady je to od pohledu ještě horší.
Co říkají Bavoráci v hospodě nebo na internetových diskuzích o ničem nevypovídá. Podstatné je, za jaké ceny je značka schopná prodávat a v jakém množství je schopná prodávat svá auta. Takže když si vezmeme nahoře popisovanou Insignii tak je to s náskokem druhé nejprodávanější mainstreamové auto střední třídy v Evropě a navíc auto, které nemá nějaké dumpingové ceny jako třeba Korejci nebo Francouzi. Takže je jasné, že image Opelu musí být vyšší než u Kia, Hyundai, PSA, Fordu, Renaultu nebo Škody.
tak v UK jsou tercem vtipu prevazne francouzska auta a skodovka taky stale tak....byt uz mene nez v minulosti. nehlede na to, ze vauxhall je stale povazovan za domaci znacku a podle toho tam i vypadaji prodeje...ostatn,e skoro v kazdem zapadoevropskem zebricku nejaky opel (ci vice) figuruji v top 10...
Ale prosím tě, si zaspal dobu,ne? Ze Škodovky si v UK už dávno nikdo srandu nedělá, hlavně její modely vidíš na každém rohu. Nejvíc Octavku a Fabii ;-)
V tom srovnani je hezky videt jak mocnou zbrani Volkswagenu jsou DSG prevodovky. Nejnizsi vykon, nejnizsi spotreba, ale nejlepsi dynamika prave diky DSG. U dieselu je to jeste patrnejsi. Jediny kdo se priblizuje je Ford s dalsi dvojspojkou, klasicke automaty uz jsou zcela mimo peloton, zastaraly petikvalt v Accordu pak hraje uz uplne jiny sport.
Nejlepsi pro silnejsi sestivalce a vsechny osmivalce a vyssi. Pro uprdene evropske ctyrvalce je DSG lepsi volbou, protoze pres vsechny vyhody klasickych automatu s menicem je faktem, ze u malych motoru strasne zabiji dynamiku a zvysuji spotrebu.
Nekteri zakaznici chteji premiovky a pak holt kupuji jine nemecke vozy. :-! Ale jinak ty prodeje VW v ramci bezneho segmentu jsou opravdu silne a treba u Passatu az prekvapive silne s ohledem na stari a celkovou vzhledovou zastaralost modelu. Jenze co je konkurenci platne ze ma modernejsi auta, kdyz funkcne stale na toho starickeho Passata nemaji.
Tak kombinaci velikost/prostor, dynamika/spotreba a flexibilita vybavy nikdo jiny v ramci nepremiovych segmentu nenabidne. To umi jenom koncern. Passat je vzhledove zastarale auto, ale stale nejlepe vymyslena kara v nepremiove stredni tride.
Myslis s tou Mazdou 6, ktera v nabidce doted nema 4x4? A ktera ma stejnou dynamiku jako sedm let stary Passat? To jim to chlapcum japonskym docela trvalo nez udelali auto se stejnou dynamikou jako tuctovy Volkswagen. :-!
>:D >:D >:D
Jo přesně s tou. A jak tě tak čtu měl bys vyrazit hned, teda jestli dál nechceš žít v bludech vo nadřazenosti Passatu >:D
A pak se zastav někde u VW a zkus ten dynamickej Volkswagen Passat >:-[]
Zkus si to, cos napsal, opakovat, opakovat, přemýšlet, hledat správný význam těch slov a co se za nima skrývá a pak, možná přijdeš na to, že to, cos napsal, není asi to, co jsi myslel. :-!
Přesně jak říká kolega, redukce hmotnosti je při faceliftu těžko proveditelná.
Nicméně Insignia OPC měla již před faceliftem odlehčené brzdy Brembo, nerezový výfukový systém Remus (o 20 % lehčí než standardní verze). Příplatková 20'' kola jsou kovaná a mají tak výrazně nižší hmotnost...
Obdobně odlehčené díly má i Astra OPC, která je navíc vybavena speciálními skořepinovými sedadly s kompozitu. (úspora 45% hmotnosti oproti standardnímu skořepinovému sedadlu).
Chcelo by to nejaku limitovanu Astru Ring ediciu ako mala predosla OPC, sexi biela, biele kola, Rámus vyfuk...k tomu teraz nejaka odlahcena kapota a pod. + zvyseny vykon na cca. 300 koni...co viem, predosla mala dobry uspech v predaji.
Jde to. Hůře se zasahuje do strukturálních částí, ale v autě je spousta haraburdí, na které lze sáhnout. Je to více méně o tom, jestli chceš, tedy kolik peněz jsi do toho ochoten vrazit.
Nevidel jsem test kde by nejak zvlast chvalili jizdni vlastnosti, vsude popisovane jako rychly mastodont na jezdeni rovne, extremni spotreba na urovni osmivalcu, jizdni dynamika s ohledem na vykon motoru spise slabsi. Na to ze to ma byt spickovy sportovni model to neni nic moc presvedciveho. To uz je ten Passat CC 3.6 lepsi, ma o dost mensi spotrebu s obdobnou dynamikou, je agilnejsi a nevypada tak poutove.
A proto Insignia OPC dosáhla na jistém okruhu 124. umístění, těsně za Audi S5, zatímco Passat CC byl na 236. místě >:D >:-[] >:-[] Vrať se do školky :no:
122. Audi S5 1:44.60 ; '07
124. Opel Insignia OPC 1:44.70 ; '09
236. VW Passat CC V6 4motion 1:48.70 ; '08
Mozna proste proto, ze ten "folcvagen" vypada mene poutove, lepe jezdi a pri srovnatelne dynamice ma vyrazne nizsi spotrebu. To je dost dobry duvod ke koupi "folcvagenu" misto Opela. :-!