Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia představena kaskadérským kouskem

Opel zorganizoval originální představení svého nového sedanu Insignia. Očekávaný vůz vypadl před pozvanými hosty z obří krabice, zavěšené na jeřábu.
Zpět na článek
22. 7. 2008 16:08
22. 7. 2008 16:39
22. 7. 2008 23:56
23. 7. 2008 09:17
22. 7. 2008 16:52
22. 7. 2008 17:11
22. 7. 2008 18:01
22. 7. 2008 21:33
neregistrovaný "Horways"
22. 7. 2008 16:08
IN-SIGN-ia
Insignia. Pro Opel stejně klíčová, jako Passat pro VW.

Přesto je tu rozdíl, Opel na tom není v poslední době tak dobře jako VW, Astra není kdovíjaký hit, tak snad ještě ta Corsa hájí čest.
Na autě nižší třídy ovšem automobilka jako Opel dlouhodobě stát nemůže.
Zastaralé nebo nepříliš úspěšné modely, jako například Meriva, Zafira, Antara, Signum nebo dokonce Astra Classic, v nabídce Opelu jasně dominují.

Úspěch Insignie je klíčový pro celou automobilku (možná dokonce pro celý GM).

Vectra byla v posledních letech už spíše popelkou a jak říká známý co s ní jezdí, už i radary si odplivnou když projede.
Úspěšná byla v nejlepším případě částečně. Spíše ale málo.

Je zřejmé, že na uvedení Insignie pracují v marketingovém oddělení v Opelu naplno.
A Insignia za to stojí. Dali si u Opelu načas s představením, ale vrátí se to bohatě. Zájem bude velký. Stejně jako se stalo u Corsy, kde nový model poskočil z okresního přeboru do extraligy.

O vytříbenosti jízdy a celkové kvalitě nelze pochybovat. Toto už skutečně není Vectra. Na tomto autě se opravdu pracovalo.

Přesně tohle měli u Opelu udělat i s Corsou, dát jí jiné jméno, nespojovat ji s podprůměrnou předchůdkyní.

Takže, zapomeňte na Vectru. Narodila se nová sebevědomá kráska -

INSIGNIA.

:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
22. 7. 2008 16:39
Re: IN-SIGN-ia
No o prodejnosti Opelů nemáš zrovna přesné informace - Astra současné generace je jedním z nejprodávanějších aut nižší střední třídy v západní Evropě. Velmi dobře se prodává i Meriva a Zafira. Astra Classic je dobrou alternativou pro ty, kteří chtějí nové auto za slušný peníz.
A co se týče Vectry C, zas tak špatné auto, to není, jen se svým přísně technokratickým designem nelíbí každému a první ročníky měly občas nějaký ten problém se složitou elektronikou, ale většina neduhů byla vychytána během výroby a zvláště Vectry C po faceliftu nemají žádné zásadní poruchy. :-!

Insignie je určitě designově někdě jinde než Vectra, nicméně některé agregáty a elektronika jsou (s menšími či většími úpravami převzaty s Vectry) Např. počet airbagů zůstane stejný jako u Vectry, systémy zajištující jízdní stabilitu jsou totožné s předchůdcem, čekal jsem v této oblasti větší pokrok... ;-\
22. 7. 2008 18:30
Re: IN-SIGN-ia
pocet airbagu nezustane stejny (nebo vectra mela bocni pro zadni sedadla?), podvozek je kompletne nove konstrukce, pohon vsech kol pro silnejsi 2.0 turbo a V6, nove naftove motory. myslim, ze inovaci je opravdu hodne ;-)
22. 7. 2008 23:56
Re: IN-SIGN-ia
Bohužel tě musím zklamat počet airbagů zůstane stejný- čerpám z ofic. specifikace pro Německo zde je kopie textu:
- Airbagsystem, inkl.
- Frontairbags (mehrstufig) und Seitenairbags, Fahrer und Beifahrer
- Kopfairbags, vorn und hinten außen
Takže překlad:
-Systém airbagů, obsahuje
-přední airbagy (vícestupňové) a boční airbagy, pro řidiče a spolujezdce
-hlavové airbagy, vnější vpředu a vzadu

Marně hledám zadní boční airbag a dnes již běžný kolenní airbag. O podvozku jsem nemluvil, ten je přirozeně součástí nové platformy Epsilon II. No a motor 2.8 V6 Turbo je jen s malými úpravami převzatý z Vectry C. :-!
23. 7. 2008 08:28
Re: IN-SIGN-ia
Tak jeste hledej, zadni bocni jsou za priplatek 300 EUR krome zakladni verze. Ostatni reakce byla na ten system jizdni stability o kterem jsi psal. A ze V6 Turbo byl uz ve Vectre, to pro me novinka opravdu neni ;-)
23. 7. 2008 09:17
Re: IN-SIGN-ia
No jo měl si pravdu, na německých stránkách je taky napsáno, že Insignia bude první Opel s airbagy v zadních sedadlech, ale ten kolenní airbag tam pořád nevidím. V takovéhle třídě aut by měl být somozřejmostí... ;-)
23. 7. 2008 09:46
Re: IN-SIGN-ia
To souhlasim, byt by mel. Otazka je kolik pomuze pri nehode, ale kdyz ho ma i skodovka... Schvalne jsem koukal na BMW a vidim dobre, za trojka nema bocni vzadu ani kolenni? To by pak oproti BMW byla i Insignia top :-)
22. 7. 2008 16:52
Re: IN-SIGN-ia
podle mě je potřeba nahradit starší ale úspěšnou merivu a ukončit výrobu zastaralých nebo neuspěšných modelů jako je astra classic, signum a tigra...myslím že nová agila, corsa, astra, zafira a insignia jsou velmi povedená auta na hony vzdálená předchozím oplům... ještě by to chtělo ukončit nešťastnou spolupráci s renaultem v užitkových autech a přijít s vlastními modely...
22. 7. 2008 17:11
Re: IN-SIGN-ia
Nástupce Merivy se už pilně testuje, Astra Classic vydrží zřejmě do roku 2009. Signum skončí s příchodem Insignie. A navíc i starší modely Opelu měly úspěch, stačí si vzpomenout na prodejní úspěchy Vectry B, nebo Omegy B. Co se týče spolupráce s Renaultem v oblasti užitkových vozů, je to zřejmě jen otázka úspory finačních prostředků v oblasti vývoje a výroby.
Avatar - twistedTSD
22. 7. 2008 22:57
Re: IN-SIGN-ia
tigra se nevyrabi ne?
Avatar - twistedTSD
22. 7. 2008 23:02
Re: IN-SIGN-ia
aha ty myslis novou tigru, ja jsem na ni nejak zapomnel ;-),sry
22. 7. 2008 18:01
(R)EVOLUCIA
Insignia ma nanovo zadefinovat znacku Opel, podobne dorazne ako sa o to pokusil Citroen s C5, Renault s Lagunou...vsetci sklonuju novu kvalitu, techniku, auta vypracovane s nemeckou preciznostou. Konkurencia je skvela vec. Su to nepochybne kvalitne auta :yes: tak im drzme palce aby to tak vnimali aj zakaznici :-!

Dufajme ze konecne skonci hegemonia passatov, superbov a octavii a na nasich cestach budeme castejsie vidavat aj inych zastupcov (strednej) triedy...napokon, skvele Mondeo uz pekne miesa karty v Cesku :yes:

BTW vsimnite si Hondu - ako sa Accord s kazdou novou generaciou priblizuje premiovkam :yes: chybaju uz len 6valce z Acury
Rozbalit vlákno
1
22. 7. 2008 18:33
Re: (R)EVOLUCIA
nevim jak na slovensku, ale v cechach vlada skodovky jentak neskonci, o to strach nemam. jedno jestli skoda 120 nebo "nova" fabie, v cechach to bude vzdy jeste o stupen vys nez mercedes...
neregistrovaný "Horways"
22. 7. 2008 21:33
.
7200 hodin strávenejch takovou kravinou... >:D .
Rozbalit vlákno
0