Nové velké kombi se značkou Opel bude opravdu velké. K pěti metrům mu bude scházet jen 9 centimetrů. Přesto už neponese tradiční jméno Caravan, ale nové označení Sports Tourer.
Kombícko vyzerá zaujímavo, rozmerovo sa tlací do vyssej strednej tríedy. Zaujímavé sú i motory z horného spektra (2,8 V6 T a 2,9 CDTI), naopak neviem si dost dobre predstavit 1,6-ku v takomto obrovskom aute. A ako kazdý Opel, predpokladám brutálny nárast hmotnosti.
"Bohuzial" myslím to, ze u nás si bezný clovek aj tak moze dovolit kúpit iba z toho spodného okraja motorov, kde zase nijak spickovú techniku Opel neponúka (1,6, 1,8). Preto viac ocenujem napr. japonský prístup, ktorí nemajú 20 motorov v ponuke, ale 2 -3, ale uz základné sú spickové (napr. najslabsia Yaris s var. casovaním ventilov alebo Swift so základnou 1,3 s 68 kW). Dobrý základný motor reálny kupujúci ocení viac ako pocit, ze "moje auto by mohlo mat aj xxx kW".
Pro srovnání motory současné Toyoty Avensis: 1.6 16V-81 kW, 1.8 16V-95 kW a Opel Insignia: 1.6 16V-85 kW, 1.8 16V-103 kW oba motory Opelu mají proměnné časování ventilů-takže co se týče výkonu 16V benzínů má Opel lepší nabídku! Btw. V hodnotách točivého momentu je na tom Opel taky lépe... :-!
Ta 1,6ka je sice minimum,ale rozhodne se to tvari lip, nez 1,4v Superbu,ale na tohle Superb uz moc nema..Kazdopadne to bude ta 1,6tka bud s variabilnim systemem na ventilech,respektive na vackach,nebo ta s turbem ;)
Más pravdu, 1,6 s 85 kW nie je zlá... v Astre. Ale v kombícku s takmer 5 metrami a odhadom 1400 kg pohotovostnou hmotnostou jednoducho nemá co robit, ani ako základ.
Jak už jsem psal v jiném vlákně, v některých zemích (např. Švýcarsko) bude základní motor (pro všechny verze Insignie) 1.8 16 V 103 kW a navíc tu 1.6ku si podle mě koupí jen spořivý Němec, nebo chudá česká firma, takže bych to nějak extra neřešil. Kdo bude mít odpovídající obnos peněz a bude chtít benzín na solidní výkonové úrovni zvolí 1.6 T nebo 2.0 T a pro fajnšmekry je vyhrazen 2.8 V6 T. :-!
Někdo je na MPV, někdo preferuje SUV, jiný uznává jedině sedany, další nedá dopustit na liftback. Hromada lidí je ochotná se prezentovat pouze dvoudveřovým autem. Jiný cokoli dvou či třídveřového odmítá nazývat autem. Další dokonce nebudou už nikdy jezdit čímkoli méně prostorným než dodávka.
Ale jsou i tací, kterým se opravdu líbí kombíky. Líbí se jim nejvíc ze všech variant karosérií a vyberou si ho i když nepotřebují denně převážet pračky a ledničky.
Existuje spousta modelů u kterých se většina lidí shodne, že kombík vypadá lépe než krátká verze. Příkladem budiž nová Fabia. Ovšem zdaleka nejen ona.
Kombík od Insignie vypadá zatraceně dobře. Alespoň v mých očích.
Ano, kombíky bývají často firemní auta, což je u mnohých degraduje někam k dodávkám. Často plní roli rodinného auta, hlavně u levnějších modelů. V nižší třídě a kupují se kvůli dobrému poměru praktičnosti a ceny.
Napsat ovšem do článku že karoserie kombi jsou nudné je hodně subjektivní názor. Rozhodně to neplatí obecně.
Fabia je jeden ze spousty modelu, u kterych je kombi doslova tragické oproti původnímu hatchbacku, nebot popira jeho designovou filosofii...podle mne opravdu hroznym zpusobem ;-)
preco neni v ankete aj alfa romeo 159 Sportwagon??? to nie je kombi vyssej strednej triedy??? 8-s ;-\ a nech mi nikto nehovori ze to nie je nove auto... prednedavnom tu bol jej facelift
je pekná to treba uznať,ale je aj dosť malá mal som možnosť ju skúšať a stiesnená ostatne ako 156ka čo bolo tiež male ,ale zato velmi krasne auto,ešte aj dnes jedno z tých krásnejších
jako , že mne sedan vůbec neoslovil , tohle kombi je opravdu fešák , jen mi k tomu vezření auta pořád nějak nejde ten předek.Nevím co mi tam vadí , ale asi ten tvar světel a nebo ta masivní chromovaná lišta.Ale zadek se povedl ovšem opět bych vynechal ten chrom pod zadním oknem. Jako celek to ale působí vcelku dynamicky :yes:
Neviem prečo,ale vždy sa mi viac páčili kombíky ako sedany,či liftbacky...napríklad taká škoda od éry octavie robí nádherné kombíky octavka a fabia v kombíku velmi pekne autá.Insignia tiež viac zaujala ako kombi,ale aj tak si počkam na stretnutie live a ešte čakam na Superba v kombiku čo bude veelmi elegantné.
P.S: inak celkom zaujímavá škola designu som zvedavý čo nové vypustí Opel do sveta :yes:
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Asi tak, v některých zemích (např. Švýcarsko) bude jako základní motor nabízen 1.8 16V 103 kW a co se týče délky, tak předchozí Vectra Caravan měla délku 4839 mm, takže taky téměr 5 metrový kombík. A už předchozí Vectra Caravan měla být zároveň náhradou Omegy Caravan, takže tyto nemalé rozměry jsou podle mě na místě. :-!
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Sportovní kamion, tzv. UP_TIR,přece musíme sedět výš,ještě výš,úplně co nejvýš,musíme to udělat co nejširší, co nejdelší,co největší motor, spotřebu, co nejrychlejší atd...prostě udělat co největší pitomost, protože většina z nás už tak jako tak víc času tráví jízdou v koloně než skutečnou jízdou pro radost.Pak bude lidstvo šťastné, ale toho se,doufám,houby,pevně v to věřím,už nedožiju :yes:
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
2,8 V6 a elektronickej podvozek...to ti sportovni neprijde?Co RS6ka?Ta taky neni sportovni,jenom proto ze ma kufr?Nebo je pro tebe ,,SPORT" jen Lambo a jemu podobne vozy.
Tedy kdybych řekl, že je tohle kombi ošklivé, lhal bych, když pominu, že ten předek je taký... čudný. Ale proč tuhle masu plechu pojmenovali Sports? Co přesně je na tom sportovní? Proporce? Ne. Ostré tvary? Ne. Silueta? Ne. Jak tu někdo správně napsal, sportovní dneska musí být všechno. Není zvláštní, že jediné značky, kdo své produkty nepojmenovávají Sport a Sports, jsou ty, jejichž auta skutečně sportovní jsou? >:D
A jinak s tou změnou označení, to mě zase dojali. Opel kopíruje Hondu už od astry minulé generace, jejíž příď jako by z oka vypadla tehdejšímu Civicu 5D a kombi 6. generace a opajcovaný pětiúhelník si Opely ponechaly dosud, i když jsou výrazně jemnější než u druhého plagiátora - Mazdy. Ovšem zaříznout tradiční označení Caravan a použít Tourer od Hondy, to už mě přijde fakt na hlavu. No jo, Sports Caravan by asi znělo blbě. :no:
Ale slovo tourer se v nekterych zemich pouziva jako obecne oznaceni toho cemu se u nas rika kombi (jinde estate nebo station wagon nebo jen wagon). Takze ani Honda na to nema patent.
Aston Martin DB5 Shooting Brake, DB6 Shooting Brake, Lagonda V8 Shooting Brake, Virage Shooting Brake, Ferrari 456 Shooting Brake Venice a z těch co to nemají v názvu třeba Volvo P1800 a 480, BMW Z3 Coupé, Lancia Beta HPE, Vauxhall Chevette pak myslím i jakejsi Fiat a další
Suhlasim s tebou v tom, ze oznacenie Sports je na tomto aute nemiestne. Ale dovolim si upozornit, ze Mazda mala patuholnikovu masku PRED Hondou, a dnes sa uz o patuholniku neda hovorit.
probud se. honda s tim petiuhelnikem prisla az po mazde ty plagiatore. a i tak je to uplne jedno kdo s tim prisel driv. podstatny je ze to ted pouzivaj oba a nikomu to stejne nevadi...
tak nejak kazdy novy auto se necemu vzdalene podoba. uz je to takova ohrana pisnicka. prijde neco noveho a hned no to je "jako tohle" a "to je zas jak tamto"...
kdyby to oznacili estate nebo wagon, je mi to uplne jedno. je to proste porad insignia v kombiku...
skeipo, probud sa Ty. Mazda proste tu masku ukradla a priznali to aj dizaneri, co robili v mazde v tom case (ze vraveli, ze to nie je dobry napad). Podobne ako si nemozem pomoct z profilu M6 sedan zase prebrala par veci od ACCO 7G (stupajuca linia, chormovanie lemovanie okien)
proboha co to tu zas řešíte?? kdo co komu ukrad a podobně?? Buďte rádi že tu máme auta jako Accord a Mazda 6. Mě je srdečně jedno kdo co komu "ukrad" a kdo ne. Líbí se mi obě a vážně nemám problém s nějakým pětiúhelníkem.... :-!
Jistě, máš pravdu maska chladiče z Hondy Mazdu neudělá... ;-) Mimochodem, Mazda ji měla už na Xedosu 9 o pěkných pár let dřív... Jen ty zlomy vždycky víc zakulacovala.
jasne, stupjaucu liniou ma skoro kazdy, ale ked si porovnas z profilu ACCO7G a MAZDA 6 2G, tak vidis tu inspiraciu, kde ju mazda brala. Proste rovnako zacina, podobne konci... na rovnakom mieste cez dvere ide.
8G oproti 7G ju en vylepsil, krasne zakomponoval klucky a neskutocne pekne ju potiahol az na kufor
King, Babo: To hledání společných znaků u Hondy a Mazdy to už je nemoc. To by se mělo léčit ;-) . Vždyť jsou ty auta tak odlišná, každý má svůj jedinečný styl. Taky nikdo nenapadá Forda, že poslední dobou hledá inspiraci u Mazdy. Pořád to má všechno čtyři kola a jeden volant.
Tohle kombi vypadá dost sportovně, třeba ve srovnání s Passatem, Mondeem, nebo se 407. Předek je stejný jako u ostatních Insignií, takže v tom nevidím problém. A navíc ta nekonvenční záď je až na tu širokou chrom. lištu hodně zajímavá. To, že Opel kopíruje Hondu je k smíchu, jak už tady někdo psal všechny auta si jsou v něčem podobná a navíc na kopírování Hondy tady máme jiné experty: [odkaz]
S tím kopírováním od někoho jiného mi to přijde tak ...xxx...jako když jsem kdysi nějak nedopatřenim procházel nějakým městem, šel k autu a on tam byl meetink cocanů a kulička Škromach a Becher tam hulákali a blbci jim tleskali,..".... že všichni podnikatelé jsou zloději, podvodníci a jezdí si pro soc. dávky v Mercedesech"...konec přibližného citátu.Víme, že je to neskutečná lež...auta si holt v dané kategorii musí být podobná.Kdysi jdeni u C-sloupku udělali negat. sklon šikmo dopředu a dnes to má téměř každý.Hodně dávno to měla M3... :-!
Ty kluku jeden omezena ;-) , copak jsi si nevsiml,ze auta jsou si podobna cim dal vic a vic?Tezko nekdo bude kopirovat starej design,tezko muzes nazev Tourer prirknou jen Honde atd. atd....Co bys rekl na sportovni kombajny od Audiny?CO je na nich sportovniho?Odpocet DPH?Nechapu tvou logiku a jsem presvedcen ze plno kombiku spraska sedanove a hecbrec sourozence,uz jen kvuli vetsimu rozvoru..Jestli je nekdo skutecne sportovni,tak je to Lambo,Fero,Porsche atd..jenze tam by poznamku SPORT potrebpval jen * ze...achjo,promin,ale dal se vyjadrovat k tvemu prispevku postrada smysl.. :no::no:
Koukám na dosavadní výsledky ankety o nejhezčí kombík a je vidět, že jsme národem designérských fajnšmekrů. >:D Dost mi to připomíná anketu o nejhezčí auto ČR, už nevím, kdo to pořádal a kde, ale vítězem se stala Octavia Combi před ubohými zpackaninami od Ferrari, Maserati a dalších značek. Držitel red dot 2008 Accord Tourer za Alfou (budiž), Audi ;-\ , Citroenem 8-s , Insignií :'-( a Mazdou 6 (dejme tomu)? Bez komentáře. :no:
Jak vidim nebo slysim Vox popapuli :-) , vybavi se mi ta budka TV Nova, co do ni chodili ti ichtylove sverovat nam vsem svuj svetonazor. A co udelal hlas lidu v obdobi francouzske revoluce nebo u nas po r 1948 radsi nevzpominat. :-!
No když je anketa na webu o autech, tak lze předpokládat, že ti co hlasují mají třeba s auty nějakou zkušenost a jejich názory tedy nejsou zcela mimo mísu. Stejně je hodnocení designu věc ošidná, co člověk to názor... Ale hodnocení designu z pohledu budoucího zákazníka je pro každou automobilku důležité, názor designérů bývá většinou druhá strana mince. Accord si jistě své zákazníky najde, mě osobně vadí podobnost s předchozí generací a omezená nabídka motorů. :-!
neuspesny pisalku i uspesny fanatiku Hondy...dejte si oba rrrrozchod... :-) ...psat o kombi od hondy jako o designovem skvostu muze jen IGNORANT s cervenym bodem/nosem...coz tak, abys nastudoval neco o designu?
myslel jsem to tak, ze hodnotit styling Audi, Citroenu a Opelu výše než Hondy mi přijde poněkud nepochopitelné, zatímco u Mazdy a Alfy bych ještě bych schopen si to rozumně vysvětlit. Cos na tom nepochopil? ;-)
No a? A co je na tom? Mne osobne se libi jak C5 touring, tak nova Insignia kombi, tak Accord, 6 i 159, ale muj hlas stejne dostala A4 >:D To je co? >:D >:D
Tak nemam vkus no. Kdybych se v te A4 nekdy mohl vozit, tak mi bude docela putna, jestli si o mne nekdo ve fabii bude myslet, ze nemam vkus. Ted to neber nijak osobne, nemyslim to jako nejak spatne vuci tobe, jen proste ze by me to nejak netrapilo >:-[] Mne se z nich proste nejvic libi A4 avant (i kdyz ti ostatni jsou opravdu rajcovni taky).
A4 AVANT ma problem, ze proste na A4 sedan (celkom pekny) placli ten zadok z A6 AVANT a proste to neladi k sebe... ten velky zvlastny zadok sa im na A4 nepodarilo napasovat ani z 1/2 tak dobre.
Design nové A4 sedan je na dnešní dobu velmi usedlý, už by to chtělo nějaký nový nápad... Ty klasické křivky sedanu byly k vidění už u předchozí generace. ;-\ :no:
Mne prave prijde, ze to vypada dobre. Audi ty kombiky proste vzdycky davalo skvele. Tak nekomu to nemusi sedet no. A4 Avant jsem nejdele videl v Chorvatsku, kdyz jsme za nim nekolik km jeli a pusobilo to auto na me dost dobre.
ja som teda pozeral na ne, aj som za nejakou isiel, aj som ju pozeral na autosalone a nie, ten sklon zadneho skla je tam priserny, zadne svetla sa mi hodia jedine na A5, uz ani na A4 nie... A6 AVANT este davam, ale stejne sa mi najviac pacil ALLROAD predchadzajucej generacie, to bola krasa :yes:
Jo, stary Allroad byl paradni, ale mne se treba vic libi novy. Celkove se mi libi vic aktualni generace A6 nez ta predchozi. A Avant je podle me jeste paradnejsi nez nez sedan, mne se proste ty kombiky od Audi libi. Ale tak chapu, ze se nemuzou libit kazdymu, takze tvuj nazor plne respektuji.
BTW: ted jsem byl se psem a jela kolem me A5 v cerne, 3.0TDI, paradicka. Ne ze bych jich uz spoustu nevidel, ale vzdy me dostane.
Jak si ty dvě auta vybavuju tak mě to nepřijde ale je možný že vypadají podobně, musel bych srovnat fotky. Každopádně C5 je jako celek pro mě mnohem zajímavější a nápaditější (hlavně nemá velké plochy a zaoblené prolisy jako Audi 8-s ) a dokázala udělat viditelný posun od minulé generace :yes:
To je proste ciste subjektivni, prijde mi trosku nesikovne to takto pausalizovat, ze kdyz v ankete vede treba Audi, Citroen a Opel nad Hondou, ze to svedci o necem negativnim o ceskem narode. Vsechna ta auta jsou moc krasna a kazdy ma na ne jiny nazor, kazdemu se libi jine, tak proste da hlas tomu, co se libi jemu. A to ze Honda nevede? Vsak to nic neznamena, Accort kombi je krasny, ale tak proste v ankete nevede no.
to jsem zmínil v souvislosti s tou jistou anketou o nejhezčí auto v ČR, žádný z těch kombíků co jsou vysoko hodnoceny není ošklivý (no dobře, ten citroen jo ;-) ), takže rozhodují preference. Zrůdné mi přijde vítězství octavie combi nad ferrari 430...
no už rozumiem. ale nemožem suhlasit stebou.. ja accorda radim až na konec listiny, citron alfa audi mazda opel su u mna podarenejšie
btw red dot dostal koncept nie seriovka...
Red dot dostal seriový vuz, nikoli koncept. Red dot se udeluje vyrobkum. Nemluve o tom, že je mezi nimi minimální rozdil. Ovsem co oceni designeri se nemusi libit masam, to je znama pravda. ja s designery treba v tomto pripade souhlasim. :-)
maš pravdu seriovka :-) no jasne, avšak neni designer ako designer >:D , musim sa priznat že som mal v hlave staru akordku, tu novu neradim na konec listiny:D
Ten Citrónek taky nechápu. Auto které vypadá na živo tak nudně a fádně, je zde na auto.cz čtenáři hodně tlačeno. Já hlasoval pro Rencka, protože unylost Audiny, Hondy ani podivné tvary Alfy nemusím. Taky se Rencek neprezentuje jako sportkombík a za to má moje sympatie :yes: .
..ty pate dvere, to se oplu fakt povedlo...nekdo tukne naraznik a bude muset menit i dvere...chapu ze v dnesni dobe je design uplne jinde nez byl treba pred 10 lety, ale nektere veci jsou na autech z nejakeho duvodu...treba naraznik...
V kazdem pripade je to ale velice pohledne kombi. :yes:
Kdyz nebudu brat ohled na nic jineho nez design, je to proste nadhera. Asi nejkrasnejsi kombik stredni tridy. Kdybych to tedy pocital jeste do stredni (podle me insignia do vyssi stredni nepatri a muze mit klidne 20m >:D ). Ta nafouknutost mi ale vadi. 4,9m je moc. Pristi generace bude muset jit dolu a bude to znamenat ubytek prostoru. Vubec nechapu, o co jim jde timto nafukovanim. Pak budou muset jit dolu, takhle to nemuzou drzet vecne a vys uz jit taky nemuzou. Ale designove se mi to moc libi.
Ahoj draku, rád tě tu vidím.. ;-) přečet sis SZ?? Psal jsem ti tam něco na téma RS6 a spol. A teď k Insignii kombíku - když opomenu tn nesmyslný název této karosářské verze a téměř obludnou velikost, jedná se o (alespoň z fotek) o velice pohledné auto, které mi přijde dokonce i hezčí jak liftback anebo sedan. Designově se rozhodně povedl, velikostně už tolik ne. Již jednou jsem tu kdyi psal, že se těším na pátou generai Oktávky, která svou délkou 5,2 metru trumfne S-kládu od Mercedesu... >:-[] Mám obavu, že v neustálém nárůstu velikosti a hmotnosti u aut střední třídy se budoucnost nerýsuje. 4,9 metru dlouhé auto je na tuto třídu pro mne naposto neuchopitelné... :-!
Ved vravim, ze sa to nepaci mne ;-) Tebe sa moze ;-)
ale ta velkost - Opel zjavne komenzuje, ze nema vyssiu strednu a preto urobil takuto vyslvoene "kravu". Podobne ako MONDEO... Proste na strednu triedu sedan mi pride dlzka 4.5m idealna (kombi o kusok dlhsie)
No jak som sa napriklad vozil v novom ACCO 8G tak sice ma fakt hodne dobry podvozok a zda sa, ze to spravili slusne. Ale ten rozmer proste citit, menej feeedbacku od vsetkeho...
Ja bych proti Fabii a Superbu II nerekl ani popel, kdyby mely spravne proporce. Ne ze Fabka je vysoka, uzka krabice a superb je hubeny jezevcik. A jak tomu daji jeste tu velkou *, tak se to jeste opticky prodlouzi a bude to pusobit stejne blbe jako Fabia combi, ktera na me pusobi jeste hur nez hatchback.
Ako hovoril v TopGear Ricahrd Clarcksonovi "Good news, Vauxhall Vectra is dead" ;-);-)
aj ked mne Vectra C zas tak priserna dizjnom neprisla, skor jazdnymi vlastnostami (ale koniec koncov nie kazde auto sa musi hrat na sportove ze ano, pohodlne bolo dost). Horsie boli prave pokusy o sportovyu verziu ako OPC 2.8 TURBO atd.
Top Gear už moc lidí vážně nebere, protože hledají senzaci za každou cenu! Je jasný, že 206 kW v kombinaci s předokolkou není ideální stav, ale než přišel do Saabu 9-3 pohon 4x4 byl tam identickej motor- nikdo neremcal na jízdní vlastnosti a to jsou ty podvozky prakticky stejný... >:D
Co to plácáš za blbosti ??!! Poslední Vectra je pořád dobrá, sedan ma solidní vzhled a za elegatním pětidvířkem (zvlášť ve verzi GTS:) se lidi pořád otáčejí.
Kombík je možná trochu težkopádnej, ale ta velká masa hmoty zase budí respekt, zvlášť v černý metle. >:-[]
Jj, presne tak. S tou Octavkou je to docela kruta predstava >:D Je to podle me silenost. Pak to bude trapne, az nova generace bude mensi, s mensim vnitrnim prostorem. :no:
jo jo přišlo až teď jsem na to koukal. ještě snad pochybuješ o tom jak bouchá ingolstadtské kladivo RS6???
Já myslím a pevně doufám, že současné generace střednětřídých modelů aut dosáhly ve svém růstu svého maxima. Další zvyšování rozměrů a hmotnosti je slepá ulička, kudy se vývoj doufám ubírat nebude. Budiž Mazda 6 názorným příkladem, jak se to dá dělat i bez toho nesmyslného bujení.
Ostatně i dinosauři rostli a rostli a rotli a kam to vedlo?? Nerad bych se dočkal v důchodu S-klassy velikosti Foxe a Oktávky o rozměrech Smarta... :-!
Tak toto je dobra veta >:D >:D Ale naprostou souhlasim, M6 je mi v tomto naprosto sympaticka a taky proto ji radim na spicku segmentu, nejen kvuli designu, co jsem cetl, tak taky skvelym jizdnim vlastnostem, peknemu interieru (z fotek).
>:D njn, ale bude to takove divne. Misto toho, abychom se v testu docetli - "proti minule generaci doslo k zvetseni mista pro posadku jak vepredu, tak vzadu" - se docteme - "proti minule generaci doslo k ubytku prostoru pro posadku jak v predu, tak vzadu, v dusledku snizovani obludne velikosti predchozi generace". Zni to proste blbe. Spatna reklama :-!
Je to dobou,ted se zvetsuje pak se bude zmensovat.Koukni se treba na starickou 205ku stojici vedle dnesni Fobie..oba zastupci stejne tridy,jen 20 let vzdalena data narozeni (cca)
už sem ji měl možnost viděl "live" v Praze dneska na Letný.. sice to byl jen základní model, ale i tak vypadá úžasně.. jen při pohledu zezadu je trochu zvláštní.. už se těšim, až si ji budu moct u nás vyzkoušet >:D
Nejezdil, jen jsem ji oseděl. Co mě zarazilo byla nekvalita předních sedaček (krátký a měkký sedák). Na obranu Corsy musím říct, že stejně je na tom Fiesta, Mazda 2 i Punto. Asi jsem z Jazzu zhýčkaný. Design mi přijde příšerný, ale co člověk to názor.
Zvlastni je ze zrovna k Jazzu se vetsina automobilove odbornych lidi i laiku vyjadruje,jako k nepovedenemu hybridu cehosi s cimsi...Mala kola,velky obestaveny prostor,velka variabilita,Sportovni volant,tragicka prevodovka,podvizivenej motor,akcni sedacky,naklon jak prase...Ale do mesta asi pohoda,jen nesmi jet do kopecka.Sam jsem v tom sedel a rozhodovat se mezi Corsou a Jazzem,sel bych do Corsy,ale jsou to pojetim jina auta,tak tezko srovnavat.
Tohle je mi zajímavá spekulace...Otvírání víka zavazadelníku po vzoru Q7, uvidíme, jak bude vypadat v reálu. Nicméně to vyadá zajímavě, i když chromovaná lišta na zádí se s designovou harmonií zrovna nesetkala... ;-\
nu ani dockat se uz nemohu ked mi pride cosmo diesel v6 a dam tam p-box, to budem asi na 300 PS. bude to SPORT alebo nie? verte jar bude pekna!!!!! :-!
Tak nevím, mě to přijde mírně těžkopádné, a to jsou na fotkách nějaké nízkoprofilové 20". Chtě nechtě jsem si vzpomněl na Passat... a jak napovídá anketa, moc velká pochvala to není.