Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia Sports Tourer: Caravan(a) odtáhl(a), Opel má velké sportovní kombi

Nové velké kombi se značkou Opel bude opravdu velké. K pěti metrům mu bude scházet jen 9 centimetrů. Přesto už neponese tradiční jméno Caravan, ale nové označení Sports Tourer.
Zpět na článek
14. 8. 2008 11:24
14. 8. 2008 11:45
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 16:47
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2008 11:44
14. 8. 2008 17:19
14. 8. 2008 12:07
14. 8. 2008 12:17
14. 8. 2008 16:54
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2008 13:43
14. 8. 2008 13:58
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2008 15:08
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:48
neregistrovaný "babo"
15. 8. 2008 06:55
neregistrovaný "Jutilla"
14. 8. 2008 17:51
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 22:11
neregistrovaný "Well"
15. 8. 2008 02:31
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2008 17:05
neregistrovaný "exctenar"
17. 8. 2008 20:51
neregistrovaný "VectraB"
14. 8. 2008 13:49
14. 8. 2008 14:08
14. 8. 2008 15:05
14. 8. 2008 15:56
14. 8. 2008 16:00
14. 8. 2008 16:41
14. 8. 2008 22:35
14. 8. 2008 14:38
14. 8. 2008 15:01
14. 8. 2008 16:41
14. 8. 2008 16:48
14. 8. 2008 22:13
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 15:06
14. 8. 2008 15:24
14. 8. 2008 15:26
14. 8. 2008 15:27
14. 8. 2008 15:32
14. 8. 2008 16:23
14. 8. 2008 15:42
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:51
14. 8. 2008 17:03
14. 8. 2008 17:43
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:25
14. 8. 2008 17:56
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 18:33
14. 8. 2008 15:50
14. 8. 2008 16:56
14. 8. 2008 17:17
14. 8. 2008 17:25
14. 8. 2008 15:29
14. 8. 2008 15:31
14. 8. 2008 15:34
14. 8. 2008 15:36
14. 8. 2008 15:41
14. 8. 2008 15:51
14. 8. 2008 15:54
14. 8. 2008 16:01
14. 8. 2008 16:03
14. 8. 2008 16:10
14. 8. 2008 16:24
14. 8. 2008 16:39
14. 8. 2008 15:58
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:04
14. 8. 2008 17:36
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:34
14. 8. 2008 15:43
14. 8. 2008 15:46
14. 8. 2008 15:59
14. 8. 2008 16:14
14. 8. 2008 17:38
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:03
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 22:17
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:23
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:37
14. 8. 2008 22:19
14. 8. 2008 13:54
neregistrovaný ".Deadlift"
14. 8. 2008 14:37
14. 8. 2008 14:53
14. 8. 2008 15:04
14. 8. 2008 15:09
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:16
14. 8. 2008 15:40
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:44
14. 8. 2008 16:01
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:55
14. 8. 2008 15:57
14. 8. 2008 16:03
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:13
14. 8. 2008 17:37
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 18:30
14. 8. 2008 15:49
14. 8. 2008 17:42
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 18:29
15. 8. 2008 13:39
15. 8. 2008 13:25
14. 8. 2008 15:24
14. 8. 2008 15:32
14. 8. 2008 15:38
14. 8. 2008 15:48
14. 8. 2008 15:54
14. 8. 2008 16:02
14. 8. 2008 16:10
14. 8. 2008 17:58
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 18:47
14. 8. 2008 16:21
14. 8. 2008 17:58
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 18:29
14. 8. 2008 16:26
14. 8. 2008 15:36
14. 8. 2008 15:51
14. 8. 2008 16:12
14. 8. 2008 16:15
14. 8. 2008 16:22
14. 8. 2008 16:27
14. 8. 2008 22:40
14. 8. 2008 15:30
14. 8. 2008 15:33
14. 8. 2008 16:02
neregistrovaný "Stenleydc"
14. 8. 2008 19:58
neregistrovaný "mario007"
14. 8. 2008 20:39
neregistrovaný "scratch"
14. 8. 2008 22:34
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:44
14. 8. 2008 23:07
neregistrovaný "scratch"
14. 8. 2008 23:42
neregistrovaný "Well"
15. 8. 2008 00:51
14. 8. 2008 21:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 8. 2008 22:41
15. 8. 2008 14:23
Avatar - iudex
14. 8. 2008 11:24
Vyssia stredná?
Kombícko vyzerá zaujímavo, rozmerovo sa tlací do vyssej strednej tríedy. Zaujímavé sú i motory z horného spektra (2,8 V6 T a 2,9 CDTI), naopak neviem si dost dobre predstavit 1,6-ku v takomto obrovskom aute. A ako kazdý Opel, predpokladám brutálny nárast hmotnosti.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "RayBan"
14. 8. 2008 11:45
Re: Vyssia stredná?
Vyšší hmotnost bude, o tom žádná ....
14. 8. 2008 13:00
Re: Vyssia stredná?
Zajímavé motory to možná jsou, ale v ČR budou prakticky neprodejné.
Avatar - iudex
14. 8. 2008 13:51
Re: Vyssia stredná?
Bohuzial i na Slovensku...
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2008 16:47
Re: Vyssia stredná?
Proč myslíš? Nebo proč slůvko "bohužel"?
Avatar - iudex
15. 8. 2008 09:18
Re: Vyssia stredná?
"Bohuzial" myslím to, ze u nás si bezný clovek aj tak moze dovolit kúpit iba z toho spodného okraja motorov, kde zase nijak spickovú techniku Opel neponúka (1,6, 1,8). Preto viac ocenujem napr. japonský prístup, ktorí nemajú 20 motorov v ponuke, ale 2 -3, ale uz základné sú spickové (napr. najslabsia Yaris s var. casovaním ventilov alebo Swift so základnou 1,3 s 68 kW). Dobrý základný motor reálny kupujúci ocení viac ako pocit, ze "moje auto by mohlo mat aj xxx kW".
15. 8. 2008 13:08
Re: Vyssia stredná?
Pro srovnání motory současné Toyoty Avensis: 1.6 16V-81 kW, 1.8 16V-95 kW a Opel Insignia: 1.6 16V-85 kW, 1.8 16V-103 kW oba motory Opelu mají proměnné časování ventilů-takže co se týče výkonu 16V benzínů má Opel lepší nabídku! Btw. V hodnotách točivého momentu je na tom Opel taky lépe... :-!
14. 8. 2008 22:21
Re: Vyssia stredná?
Ta 1,6ka je sice minimum,ale rozhodne se to tvari lip, nez 1,4v Superbu,ale na tohle Superb uz moc nema..Kazdopadne to bude ta 1,6tka bud s variabilnim systemem na ventilech,respektive na vackach,nebo ta s turbem ;)
Avatar - iudex
15. 8. 2008 09:20
Re: Vyssia stredná?
Más pravdu, 1,6 s 85 kW nie je zlá... v Astre. Ale v kombícku s takmer 5 metrami a odhadom 1400 kg pohotovostnou hmotnostou jednoducho nemá co robit, ani ako základ.
15. 8. 2008 12:41
Re: Vyssia stredná?
Jak už jsem psal v jiném vlákně, v některých zemích (např. Švýcarsko) bude základní motor (pro všechny verze Insignie) 1.8 16 V 103 kW a navíc tu 1.6ku si podle mě koupí jen spořivý Němec, nebo chudá česká firma, takže bych to nějak extra neřešil. Kdo bude mít odpovídající obnos peněz a bude chtít benzín na solidní výkonové úrovni zvolí 1.6 T nebo 2.0 T a pro fajnšmekry je vyhrazen 2.8 V6 T. :-!
15. 8. 2008 14:49
Re: Vyssia stredná?
souhlasim...nikdo to asi kuopvat s timhle motorem nebude,ale je to moderni,mit v nabidce jednu povizivu :-)
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 11:44
Pětimetrovej stěhovák
S tím chcou dobýt Ameriku?
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2008 11:44
NUDNÉ KOMBÍKY
Kombík. Nuda.

Někdo je na MPV, někdo preferuje SUV, jiný uznává jedině sedany, další nedá dopustit na liftback. Hromada lidí je ochotná se prezentovat pouze dvoudveřovým autem. Jiný cokoli dvou či třídveřového odmítá nazývat autem. Další dokonce nebudou už nikdy jezdit čímkoli méně prostorným než dodávka.

Ale jsou i tací, kterým se opravdu líbí kombíky. Líbí se jim nejvíc ze všech variant karosérií a vyberou si ho i když nepotřebují denně převážet pračky a ledničky.

Existuje spousta modelů u kterých se většina lidí shodne, že kombík vypadá lépe než krátká verze. Příkladem budiž nová Fabia. Ovšem zdaleka nejen ona.

Kombík od Insignie vypadá zatraceně dobře. Alespoň v mých očích.

Ano, kombíky bývají často firemní auta, což je u mnohých degraduje někam k dodávkám. Často plní roli rodinného auta, hlavně u levnějších modelů. V nižší třídě a kupují se kvůli dobrému poměru praktičnosti a ceny.

Napsat ovšem do článku že karoserie kombi jsou nudné je hodně subjektivní názor. Rozhodně to neplatí obecně.

Pěkný den :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2008 14:31
Re: NUDNÉ KOMBÍKY
Fabia je jeden ze spousty modelu, u kterych je kombi doslova tragické oproti původnímu hatchbacku, nebot popira jeho designovou filosofii...podle mne opravdu hroznym zpusobem ;-)
14. 8. 2008 11:46
Kde je Alfa???
preco neni v ankete aj alfa romeo 159 Sportwagon??? to nie je kombi vyssej strednej triedy??? 8-s ;-\ a nech mi nikto nehovori ze to nie je nove auto... prednedavnom tu bol jej facelift
Rozbalit vlákno
6
14. 8. 2008 12:16
Re: Kde je Alfa???
nevedia co je pekne :no:
14. 8. 2008 12:19
Re: Kde je Alfa???
jj alfa 159 sw je NAJ NAJ :yes: :-!
14. 8. 2008 12:27
Re: Kde je Alfa???
je pekná to treba uznať,ale je aj dosť malá mal som možnosť ju skúšať a stiesnená ostatne ako 156ka čo bolo tiež male ,ale zato velmi krasne auto,ešte aj dnes jedno z tých krásnejších
14. 8. 2008 12:30
Re: Kde je Alfa???
no ja som neni tiež 2 metrový, mne je akurat >:D ale pravdu mas, 156 aj 147 su maličke
Avatar - Jáchym
14. 8. 2008 15:14
Re: Kde je Alfa???
Myslím že je to proto že jsou tam jen ty nové kombíky a 159 už mezi ty nejnovější nepatří. Ale jinak je moc hezká o tom žádná. :-)
14. 8. 2008 17:19
Re: Kde je Alfa???
Souhlas, když jsem hlasoval, tak tam Alfa nebyla, musel jsem vybrat Opel ... diskriminace ;-)
Avatar - radhro
14. 8. 2008 12:07
jo jo
jako , že mne sedan vůbec neoslovil , tohle kombi je opravdu fešák , jen mi k tomu vezření auta pořád nějak nejde ten předek.Nevím co mi tam vadí , ale asi ten tvar světel a nebo ta masivní chromovaná lišta.Ale zadek se povedl ovšem opět bych vynechal ten chrom pod zadním oknem. Jako celek to ale působí vcelku dynamicky :yes:
Rozbalit vlákno
1
14. 8. 2008 12:17
Re: jo jo
mas pravdu vyzera to celkom pekne ale moje top3 je citron C5 peugeot 407sw a ford mondeo combi :-) ...kazdy mame iny vkus >:D
14. 8. 2008 12:17
Insignia kombajn
Neviem prečo,ale vždy sa mi viac páčili kombíky ako sedany,či liftbacky...napríklad taká škoda od éry octavie robí nádherné kombíky octavka a fabia v kombíku velmi pekne autá.Insignia tiež viac zaujala ako kombi,ale aj tak si počkam na stretnutie live a ešte čakam na Superba v kombiku čo bude veelmi elegantné.
P.S: inak celkom zaujímavá škola designu som zvedavý čo nové vypustí Opel do sveta :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
14. 8. 2008 12:17
sportem ku zdraví!
tady je taky jeden supersport! [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
14. 8. 2008 12:55
Re: sportem ku zdraví!
0-100 N/A >:D >:D >:D
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 15:43
Re: sportem ku zdraví!
Liaz Sports Cisterna >:D
Avatar - T613
14. 8. 2008 17:32
Re: sportem ku zdraví!
to je Bobr mlíčňáku ;-) >:-[]
14. 8. 2008 22:24
Re: sportem ku zdraví!
ty kraaavo :-! >:D :yes:
14. 8. 2008 12:58
Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Sporotvoní MPV, sportovní 5 metrové kombíky ... co vymyslí marketikgová oddělení automobilek příště ? Sportovní dodávku? :-!
Rozbalit vlákno
6
14. 8. 2008 13:00
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Neznáš tranzita? Sport je dneska všechno
Avatar - iudex
14. 8. 2008 13:34
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Príklad zo zivota: Fabia 1,2 HTP Sport >:-[]
14. 8. 2008 22:27
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
A co teprv Octavia RS a Fobia RS >:-[] >:-[]
14. 8. 2008 14:25
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Asi tak, v některých zemích (např. Švýcarsko) bude jako základní motor nabízen 1.8 16V 103 kW a co se týče délky, tak předchozí Vectra Caravan měla délku 4839 mm, takže taky téměr 5 metrový kombík. A už předchozí Vectra Caravan měla být zároveň náhradou Omegy Caravan, takže tyto nemalé rozměry jsou podle mě na místě. :-!
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2008 16:54
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
Sportovní kamion, tzv. UP_TIR,přece musíme sedět výš,ještě výš,úplně co nejvýš,musíme to udělat co nejširší, co nejdelší,co největší motor, spotřebu, co nejrychlejší atd...prostě udělat co největší pitomost, protože většina z nás už tak jako tak víc času tráví jízdou v koloně než skutečnou jízdou pro radost.Pak bude lidstvo šťastné, ale toho se,doufám,houby,pevně v to věřím,už nedožiju :yes:
14. 8. 2008 22:26
Re: Motor 1.6,délka 4,9 metrů ... Sport Tourer ???
2,8 V6 a elektronickej podvozek...to ti sportovni neprijde?Co RS6ka?Ta taky neni sportovni,jenom proto ze ma kufr?Nebo je pro tebe ,,SPORT" jen Lambo a jemu podobne vozy.
Avatar - King
14. 8. 2008 13:43
Sports? Tourer?
Tedy kdybych řekl, že je tohle kombi ošklivé, lhal bych, když pominu, že ten předek je taký... čudný. Ale proč tuhle masu plechu pojmenovali Sports? Co přesně je na tom sportovní? Proporce? Ne. Ostré tvary? Ne. Silueta? Ne. Jak tu někdo správně napsal, sportovní dneska musí být všechno. Není zvláštní, že jediné značky, kdo své produkty nepojmenovávají Sport a Sports, jsou ty, jejichž auta skutečně sportovní jsou? >:D
A jinak s tou změnou označení, to mě zase dojali. Opel kopíruje Hondu už od astry minulé generace, jejíž příď jako by z oka vypadla tehdejšímu Civicu 5D a kombi 6. generace a opajcovaný pětiúhelník si Opely ponechaly dosud, i když jsou výrazně jemnější než u druhého plagiátora - Mazdy. Ovšem zaříznout tradiční označení Caravan a použít Tourer od Hondy, to už mě přijde fakt na hlavu. No jo, Sports Caravan by asi znělo blbě. :no:
Rozbalit vlákno
46
14. 8. 2008 13:56
Re: Sports? Tourer?
Ale slovo tourer se v nekterych zemich pouziva jako obecne oznaceni toho cemu se u nas rika kombi (jinde estate nebo station wagon nebo jen wagon). Takze ani Honda na to nema patent.
Avatar - King
14. 8. 2008 14:06
Re: Sports? Tourer?
Patent na to určitě nemá. ;-) Ale existuje určité pravidlo, že si výrobci svá charakteristická označení nekradou.
14. 8. 2008 14:25
Re: Sports? Tourer?
Pri tom kolik automobilek pouziva u svych modelu oznaceni kombi ... :-)
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:15
Re: Sports? Tourer?
kombi s Ká??
Avatar - King
14. 8. 2008 15:18
Re: Sports? Tourer?
S Ká zvlášť, s C zvlášť. :-) ale s K jich asi bude ještě méně než sports tourerů >:D
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:19
Re: Sports? Tourer?
nebyl s Ká warťas, trabant anebo žigul??
Avatar - King
14. 8. 2008 15:20
Re: Sports? Tourer?
Nevím, možná v ceníku Tuzexu. :-)
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:22
Re: Sports? Tourer?
no tak napiš nějaký to kombi! já si marně lámu hlavu... ;-)
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 15:39
Re: Sports? Tourer?
Škoda Oktávia Kombi
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:41
Re: Sports? Tourer?
combi je tam... ale ricardo ty seš takovej anglofil, vyjmenuj mi prosím šútynk brejky.. >:-[]!!
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 15:46
Re: Sports? Tourer?
Jako ty co to mají přímo v názvu? Těch je minimum...
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:47
Re: Sports? Tourer?
no jen vzpomínej... ;-)
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 15:51
Re: Sports? Tourer?
jejejej...tych bolo vcelku dost
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 16:02
Re: Sports? Tourer?
Aston Martin DB5 Shooting Brake, DB6 Shooting Brake, Lagonda V8 Shooting Brake, Virage Shooting Brake, Ferrari 456 Shooting Brake Venice a z těch co to nemají v názvu třeba Volvo P1800 a 480, BMW Z3 Coupé, Lancia Beta HPE, Vauxhall Chevette pak myslím i jakejsi Fiat a další
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 16:03
Re: Sports? Tourer?
Ještě mě napadl hranatej Accord s mrkačkama
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:06
Re: Sports? Tourer?
Zabudol si na Reliant Scimitar...to je bozska vec.
A pamatam aj na jedno Porsche 944.
Avatar - gld
14. 8. 2008 15:31
Re: Sports? Tourer?
wartburg bol v kombíku tourist..alebo sa mi to s niečím pletie..? >:D
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:33
Re: Sports? Tourer?
máš recht, bol to deutsche demokratische tourist - DDT... >:-[]
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
14. 8. 2008 13:58
Re: Sports? Tourer?
Suhlasim s tebou v tom, ze oznacenie Sports je na tomto aute nemiestne. Ale dovolim si upozornit, ze Mazda mala patuholnikovu masku PRED Hondou, a dnes sa uz o patuholniku neda hovorit.
Avatar - King
14. 8. 2008 14:07
Re: Sports? Tourer?
To už se tu řešilo vícekrát, s tím pětiúhelníkem, bohužel - nemáš pravdu. Acura jej používá od roku 1995 a Honda od 1996.
Avatar - gld
14. 8. 2008 15:32
Re: Sports? Tourer?
keby acura a honda nebolo viac-menej to isté..
Avatar - skejpa
14. 8. 2008 14:10
Re: Sports? Tourer?
probud se. honda s tim petiuhelnikem prisla az po mazde ty plagiatore. a i tak je to uplne jedno kdo s tim prisel driv. podstatny je ze to ted pouzivaj oba a nikomu to stejne nevadi...
tak nejak kazdy novy auto se necemu vzdalene podoba. uz je to takova ohrana pisnicka. prijde neco noveho a hned no to je "jako tohle" a "to je zas jak tamto"...
kdyby to oznacili estate nebo wagon, je mi to uplne jedno. je to proste porad insignia v kombiku...
Avatar - King
14. 8. 2008 15:05
Re: Sports? Tourer?
Ale jdi ty. ;-) Tos vyčetl v Ohníčku?
Avatar - skejpa
14. 8. 2008 20:31
Re: Sports? Tourer?
ne, v bravíčku :*)
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:08
Re: Sports? Tourer?
skeipo, probud sa Ty. Mazda proste tu masku ukradla a priznali to aj dizaneri, co robili v mazde v tom case (ze vraveli, ze to nie je dobry napad). Podobne ako si nemozem pomoct z profilu M6 sedan zase prebrala par veci od ACCO 7G (stupajuca linia, chormovanie lemovanie okien)
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:14
Re: Sports? Tourer?
proboha co to tu zas řešíte?? kdo co komu ukrad a podobně?? Buďte rádi že tu máme auta jako Accord a Mazda 6. Mě je srdečně jedno kdo co komu "ukrad" a kdo ne. Líbí se mi obě a vážně nemám problém s nějakým pětiúhelníkem.... :-!
Avatar - King
14. 8. 2008 15:20
Re: Sports? Tourer?
No, mně je to taky jedno, maska chladiče z Mazdy Hondu neudělá. ;-) Mazdy mám rád, ale tohle od nich nebylo hezký. :-!
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:21
Re: Sports? Tourer?
Kingu ale minulá mazda6 byla na světě o chlup dříve jak minulý accord, nechci ti do toho mluvit... ;-)
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:48
Re: Sports? Tourer?
to nic nemeni na tom, ze ked vysla MAZDA6 1G, tak spusta ludi povedala - aha HONDA. a 2G zas podedila nieco po ACCO 7G, hoci vysla skorej.

Tiez mam mazdy rad, ale toto sa mi od noch fakt nepaci
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 15:40
Re: Sports? Tourer?
Dolezite je ake cisla mas na konci roka v uctovnej knihe a nie ci si bol na konkurentov dobry alebo nie. ;-)
neregistrovaný "Jutilla"
15. 8. 2008 06:55
Re: Sports? Tourer?
Jistě, máš pravdu maska chladiče z Hondy Mazdu neudělá... ;-) Mimochodem, Mazda ji měla už na Xedosu 9 o pěkných pár let dřív... Jen ty zlomy vždycky víc zakulacovala.
Avatar - skejpa
15. 8. 2008 09:55
Re: Sports? Tourer?
to je zbytecny :-) kdyz se nechce, tak se to nepochopi :-)
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 15:42
Re: Sports? Tourer?
Chrom kolem oken je snad u dražších aut normální... a stoupající linie má dneska skoro všechno - aby to bylo SPORTOVNÍ :-)
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:47
Re: Sports? Tourer?
stodvaciášek měl v lepších verzích taky chrom, linie byla klesající a jakej to byl fešák... ;-)
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 16:06
Re: Sports? Tourer?
Pierro přepadá tě ostalgie? >:D
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:51
Re: Sports? Tourer?
jasne, stupjaucu liniou ma skoro kazdy, ale ked si porovnas z profilu ACCO7G a MAZDA 6 2G, tak vidis tu inspiraciu, kde ju mazda brala. Proste rovnako zacina, podobne konci... na rovnakom mieste cez dvere ide.

8G oproti 7G ju en vylepsil, krasne zakomponoval klucky a neskutocne pekne ju potiahol az na kufor
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:11
Re: Sports? Tourer?
King, Babo: To hledání společných znaků u Hondy a Mazdy to už je nemoc. To by se mělo léčit ;-) . Vždyť jsou ty auta tak odlišná, každý má svůj jedinečný styl. Taky nikdo nenapadá Forda, že poslední dobou hledá inspiraci u Mazdy. Pořád to má všechno čtyři kola a jeden volant.
Avatar - skejpa
14. 8. 2008 22:39
Re: Sports? Tourer?
presne. lip to snad ani napsat neslo...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
15. 8. 2008 02:31
Re: Sports? Tourer?
Keby len inspiraciu... Probe? Mazda MX-6. Americky Fusion? Stara Mazda 6. Stvorvalce Duratec? Mazda MZR. Sasi Focusu? Vacsinu prace odviedli Mazda/Volvo.
Avatar - skejpa
14. 8. 2008 20:32
Re: Sports? Tourer?
to mi teda prosim najdi kde to kdo uznal >:D
14. 8. 2008 14:51
Re: Sports? Tourer?
Tohle kombi vypadá dost sportovně, třeba ve srovnání s Passatem, Mondeem, nebo se 407. Předek je stejný jako u ostatních Insignií, takže v tom nevidím problém. A navíc ta nekonvenční záď je až na tu širokou chrom. lištu hodně zajímavá. To, že Opel kopíruje Hondu je k smíchu, jak už tady někdo psal všechny auta si jsou v něčem podobná a navíc na kopírování Hondy tady máme jiné experty: [odkaz]
14. 8. 2008 22:34
Re: Sports? Tourer?
:yes: :yes: :-! :yes:
neregistrovaný "exctenar"
14. 8. 2008 17:05
Re: Sports? Tourer?
S tím kopírováním od někoho jiného mi to přijde tak ...xxx...jako když jsem kdysi nějak nedopatřenim procházel nějakým městem, šel k autu a on tam byl meetink cocanů a kulička Škromach a Becher tam hulákali a blbci jim tleskali,..".... že všichni podnikatelé jsou zloději, podvodníci a jezdí si pro soc. dávky v Mercedesech"...konec přibližného citátu.Víme, že je to neskutečná lež...auta si holt v dané kategorii musí být podobná.Kdysi jdeni u C-sloupku udělali negat. sklon šikmo dopředu a dnes to má téměř každý.Hodně dávno to měla M3... :-!
14. 8. 2008 22:33
Re: Sports? Tourer?
Ty kluku jeden omezena ;-) , copak jsi si nevsiml,ze auta jsou si podobna cim dal vic a vic?Tezko nekdo bude kopirovat starej design,tezko muzes nazev Tourer prirknou jen Honde atd. atd....Co bys rekl na sportovni kombajny od Audiny?CO je na nich sportovniho?Odpocet DPH?Nechapu tvou logiku a jsem presvedcen ze plno kombiku spraska sedanove a hecbrec sourozence,uz jen kvuli vetsimu rozvoru..Jestli je nekdo skutecne sportovni,tak je to Lambo,Fero,Porsche atd..jenze tam by poznamku SPORT potrebpval jen * ze...achjo,promin,ale dal se vyjadrovat k tvemu prispevku postrada smysl.. :no: :no:
neregistrovaný "VectraB"
17. 8. 2008 20:51
Re: Sports? Tourer?
neviem či si slepý, ale ja za športový považujem určite bombový design :yes: :yes: >:D :-!
Avatar - King
14. 8. 2008 13:49
Anketa
Koukám na dosavadní výsledky ankety o nejhezčí kombík a je vidět, že jsme národem designérských fajnšmekrů. >:D Dost mi to připomíná anketu o nejhezčí auto ČR, už nevím, kdo to pořádal a kde, ale vítězem se stala Octavia Combi před ubohými zpackaninami od Ferrari, Maserati a dalších značek. Držitel red dot 2008 Accord Tourer za Alfou (budiž), Audi ;-\ , Citroenem 8-s , Insignií :'-( a Mazdou 6 (dejme tomu)? Bez komentáře. :no:
Rozbalit vlákno
54
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 14:08
Re: Anketa
Hlas ludu, hlas bozi...zvykaj si.
14. 8. 2008 15:05
Re: Anketa
Přesně tak ocenění za design Red Dot je sice příjemná věc, ale hlas lidu, je přece jen důležitější. ;-)
Avatar - King
14. 8. 2008 15:56
Re: Anketa
Jak vidim nebo slysim Vox popapuli :-) , vybavi se mi ta budka TV Nova, co do ni chodili ti ichtylove sverovat nam vsem svuj svetonazor. A co udelal hlas lidu v obdobi francouzske revoluce nebo u nas po r 1948 radsi nevzpominat. :-!
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:00
Re: Anketa
Ale toto su presne ty ludia ktory na taketo auta nemaju...preto sa o Accord Touring neobavam. :yes:
14. 8. 2008 16:41
Re: Anketa
No když je anketa na webu o autech, tak lze předpokládat, že ti co hlasují mají třeba s auty nějakou zkušenost a jejich názory tedy nejsou zcela mimo mísu. Stejně je hodnocení designu věc ošidná, co člověk to názor... Ale hodnocení designu z pohledu budoucího zákazníka je pro každou automobilku důležité, názor designérů bývá většinou druhá strana mince. Accord si jistě své zákazníky najde, mě osobně vadí podobnost s předchozí generací a omezená nabídka motorů. :-!
14. 8. 2008 22:35
Re: Anketa
:yes: setris mi klavesnici :-! :yes:
14. 8. 2008 14:38
Re: Anketa
mas pravdu, accord tourer tam nepatri...totiz, abych to upresnil...vubec nepatri do ankety, pac skrine na kolech jsou zvlastni kategorie :-)
Avatar - King
14. 8. 2008 15:01
Re: Anketa
Koukám, že dneska byl zase k houbové polévce i houbový čaj, což? :-O
14. 8. 2008 16:41
Re: Anketa
neuspesny pisalku i uspesny fanatiku Hondy...dejte si oba rrrrozchod... :-) ...psat o kombi od hondy jako o designovem skvostu muze jen IGNORANT s cervenym bodem/nosem...coz tak, abys nastudoval neco o designu?
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:48
Re: Anketa
No pod s kozou na trh a hod nam nejaky svoj skvost pan designer!
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:13
Re: Anketa
Lowick nám zamrznul u minulé generace Accordu ;-) .
14. 8. 2008 15:06
Re: Anketa
mohol by si to lepšie formulovat prosim ta? od red dot 2008.. som nepochopil trošku, že ako si to myslel. diky
Avatar - King
14. 8. 2008 15:24
Re: Anketa
myslel jsem to tak, ze hodnotit styling Audi, Citroenu a Opelu výše než Hondy mi přijde poněkud nepochopitelné, zatímco u Mazdy a Alfy bych ještě bych schopen si to rozumně vysvětlit. Cos na tom nepochopil? ;-)
14. 8. 2008 15:26
Re: Anketa
No a? A co je na tom? Mne osobne se libi jak C5 touring, tak nova Insignia kombi, tak Accord, 6 i 159, ale muj hlas stejne dostala A4 >:D To je co? >:D >:D
14. 8. 2008 15:27
Re: Anketa
Tak nemam vkus no. Kdybych se v te A4 nekdy mohl vozit, tak mi bude docela putna, jestli si o mne nekdo ve fabii bude myslet, ze nemam vkus. Ted to neber nijak osobne, nemyslim to jako nejak spatne vuci tobe, jen proste ze by me to nejak netrapilo >:-[] Mne se z nich proste nejvic libi A4 avant (i kdyz ti ostatni jsou opravdu rajcovni taky).
Avatar - King
14. 8. 2008 15:32
Re: Anketa
Přemýšlím, v čem bude problém a asi to bude tím, že máš před tím Kingem ještě to Vi. ;-) >:D
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:42
Re: Anketa
A4 AVANT ma problem, ze proste na A4 sedan (celkom pekny) placli ten zadok z A6 AVANT a proste to neladi k sebe... ten velky zvlastny zadok sa im na A4 nepodarilo napasovat ani z 1/2 tak dobre.
Avatar - King
14. 8. 2008 15:51
Re: Anketa
JJ, sedan A4 považuju za jedno z designových top 3 stredni tridy. Ale co udelali s kombikem, to se mi nezamlouva.
14. 8. 2008 17:03
Re: Anketa
Design nové A4 sedan je na dnešní dobu velmi usedlý, už by to chtělo nějaký nový nápad... Ty klasické křivky sedanu byly k vidění už u předchozí generace. ;-\ :no:
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:43
Re: Anketa
presne, mne by sa tam ta A4 tiez do to 3 mozno zmestila, ale COMBI nie
14. 8. 2008 16:25
Re: Anketa
Mne prave prijde, ze to vypada dobre. Audi ty kombiky proste vzdycky davalo skvele. Tak nekomu to nemusi sedet no. A4 Avant jsem nejdele videl v Chorvatsku, kdyz jsme za nim nekolik km jeli a pusobilo to auto na me dost dobre.
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:56
Re: Anketa
ja som teda pozeral na ne, aj som za nejakou isiel, aj som ju pozeral na autosalone a nie, ten sklon zadneho skla je tam priserny, zadne svetla sa mi hodia jedine na A5, uz ani na A4 nie... A6 AVANT este davam, ale stejne sa mi najviac pacil ALLROAD predchadzajucej generacie, to bola krasa :yes:
14. 8. 2008 18:33
Re: Anketa
Jo, stary Allroad byl paradni, ale mne se treba vic libi novy. Celkove se mi libi vic aktualni generace A6 nez ta predchozi. A Avant je podle me jeste paradnejsi nez nez sedan, mne se proste ty kombiky od Audi libi. Ale tak chapu, ze se nemuzou libit kazdymu, takze tvuj nazor plne respektuji.
BTW: ted jsem byl se psem a jela kolem me A5 v cerne, 3.0TDI, paradicka. Ne ze bych jich uz spoustu nevidel, ale vzdy me dostane.
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 15:50
Re: Anketa
A4 může být cokoliv jen ne pěkná. Naopak C5 a Accord jsou designově velmi zdařilé a dá se říct že i inovativní :yes:
14. 8. 2008 16:56
Re: Anketa
Az na to, ze C5 podle me naprosto okopirovala zadek A4 >:D Aspon mne to tak pripada, nvm no.
Avatar - Ricardo
14. 8. 2008 17:17
Re: Anketa
Jak si ty dvě auta vybavuju tak mě to nepřijde ale je možný že vypadají podobně, musel bych srovnat fotky. Každopádně C5 je jako celek pro mě mnohem zajímavější a nápaditější (hlavně nemá velké plochy a zaoblené prolisy jako Audi 8-s ) a dokázala udělat viditelný posun od minulé generace :yes:
14. 8. 2008 17:25
Re: Anketa
C5 je krasne auto, to uznavam, ale podle me je prekrasna i A4. Oboje se mi moc libi. Ale ten zadek mi proste prijde trosku moc podobny.
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:29
Re: Anketa
no tak já teda c5 rozhodně stavím deignově výše jak accorda a že hondy se mi velice líbí...
14. 8. 2008 15:31
Re: Anketa
To je proste ciste subjektivni, prijde mi trosku nesikovne to takto pausalizovat, ze kdyz v ankete vede treba Audi, Citroen a Opel nad Hondou, ze to svedci o necem negativnim o ceskem narode. Vsechna ta auta jsou moc krasna a kazdy ma na ne jiny nazor, kazdemu se libi jine, tak proste da hlas tomu, co se libi jemu. A to ze Honda nevede? Vsak to nic neznamena, Accort kombi je krasny, ale tak proste v ankete nevede no.
Avatar - King
14. 8. 2008 15:34
Re: Anketa
to jsem zmínil v souvislosti s tou jistou anketou o nejhezčí auto v ČR, žádný z těch kombíků co jsou vysoko hodnoceny není ošklivý (no dobře, ten citroen jo ;-) ), takže rozhodují preference. Zrůdné mi přijde vítězství octavie combi nad ferrari 430...
14. 8. 2008 15:36
Re: Anketa
to fakt nekde vyhralo? >:D >:D JEZISI KRISTE >:D >:D
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 15:41
Re: Anketa
Mozno v nejakom zenskom casopise! >:-[]
Ale pravdou je ze sa na nieco podobne aj ja pamatam! 8-s
14. 8. 2008 15:51
Re: Anketa
Tak na druhou stranu - Proc koupit F430 ne radsi Octavii combi? >:D >:D Kufr vetsi, plasty nevim esli lepsi, motor bude urco porovnatelny >:D
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 15:54
Re: Anketa
Kusuj...uz nikdy viac! 8-s >:-[] ;-)
14. 8. 2008 16:01
Re: Anketa
Njn. Ale ja bych radsi R8 nebo 911 nez 430. Asi tedy. Nvm, tezke rozhodovani >:D
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:03
Re: Anketa
Pochybujes o R8? Stalo sa ti nieco? 8-s >:D
ZR-1 je jasna :yes:
14. 8. 2008 16:10
Re: Anketa
Nn, ale 911 jsem miloval od malicka, proto by to bylo tezke rozhodovani R8 vs. 911, ktere by asi nakonec R8 o chlup vyhrala.
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:24
Re: Anketa
Asi by som tiez zvolil R8. Na ceste vyzera svalnatejsie a ma super zvuk.
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:58
Re: Anketa
no ked sme pri tom Ferrari je krasne, ale F430 teda fakt nie a 430 Scuderia teda uz vobec nie
Avatar - King
14. 8. 2008 16:04
Re: Anketa
bla bla bla bla bla 8-s >:D
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:36
Re: Anketa
tym som nepovedal, ze by som F430 nechcel vlastnit ;-) Ale dizajn - proste krasna je trebars Modena, F430 fakt nie
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:34
Re: Anketa
Ser na anketu, jdi za hlasem svého srdce... ;-)
14. 8. 2008 15:46
Re: Anketa
no už rozumiem. ale nemožem suhlasit stebou.. ja accorda radim až na konec listiny, citron alfa audi mazda opel su u mna podarenejšie
btw red dot dostal koncept nie seriovka...
Avatar - King
14. 8. 2008 15:59
Re: Anketa
Red dot dostal seriový vuz, nikoli koncept. Red dot se udeluje vyrobkum. Nemluve o tom, že je mezi nimi minimální rozdil. Ovsem co oceni designeri se nemusi libit masam, to je znama pravda. ja s designery treba v tomto pripade souhlasim. :-)
14. 8. 2008 16:14
Re: Anketa
maš pravdu seriovka :-) no jasne, avšak neni designer ako designer >:D , musim sa priznat že som mal v hlave staru akordku, tu novu neradim na konec listiny:D
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:38
Re: Anketa
stary ACCORD TOURER som teda radil na koniec lsitini aj ja, proste to bol stehovak a nie kombi
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:03
Re: Anketa
red dostal koncept? No to asi takzo ;-)
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:17
Re: Anketa
Ten Citrónek taky nechápu. Auto které vypadá na živo tak nudně a fádně, je zde na auto.cz čtenáři hodně tlačeno. Já hlasoval pro Rencka, protože unylost Audiny, Hondy ani podivné tvary Alfy nemusím. Taky se Rencek neprezentuje jako sportkombík a za to má moje sympatie :yes: .
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:23
Re: Anketa
Tak až teď jsem si všiml, že je v nabídce i Subaru Legacy. To je myslím jednoznačně nejpohlednější kombík ve střední třídě.
14. 8. 2008 22:37
Re: Anketa
Covece nenasetril jsi ty na sveho prvniho Civica?Jinak si tvou posedlost Hondou nedokazu vysvetlit :). :-!
14. 8. 2008 22:19
Re: Anketa
Jestli si kupujes auto podle rudy tecky,tak jsi borec >:D >:D :-!
neregistrovaný ".Deadlift"
14. 8. 2008 13:54
sport
třeba se dnes sportem myslí to že tam hodíš kolo nebo golfové hole a jedeš si užívat do přírody
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2008 14:37
Gratulace
..ty pate dvere, to se oplu fakt povedlo...nekdo tukne naraznik a bude muset menit i dvere...chapu ze v dnesni dobe je design uplne jinde nez byl treba pred 10 lety, ale nektere veci jsou na autech z nejakeho duvodu...treba naraznik...

V kazdem pripade je to ale velice pohledne kombi. :yes:
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2008 14:53
krasa
Kdyz nebudu brat ohled na nic jineho nez design, je to proste nadhera. Asi nejkrasnejsi kombik stredni tridy. Kdybych to tedy pocital jeste do stredni (podle me insignia do vyssi stredni nepatri a muze mit klidne 20m >:D ). Ta nafouknutost mi ale vadi. 4,9m je moc. Pristi generace bude muset jit dolu a bude to znamenat ubytek prostoru. Vubec nechapu, o co jim jde timto nafukovanim. Pak budou muset jit dolu, takhle to nemuzou drzet vecne a vys uz jit taky nemuzou. Ale designove se mi to moc libi.
Rozbalit vlákno
37
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:04
Re: krasa
Ahoj draku, rád tě tu vidím.. ;-) přečet sis SZ?? Psal jsem ti tam něco na téma RS6 a spol. A teď k Insignii kombíku - když opomenu tn nesmyslný název této karosářské verze a téměř obludnou velikost, jedná se o (alespoň z fotek) o velice pohledné auto, které mi přijde dokonce i hezčí jak liftback anebo sedan. Designově se rozhodně povedl, velikostně už tolik ne. Již jednou jsem tu kdyi psal, že se těším na pátou generai Oktávky, která svou délkou 5,2 metru trumfne S-kládu od Mercedesu... >:-[] Mám obavu, že v neustálém nárůstu velikosti a hmotnosti u aut střední třídy se budoucnost nerýsuje. 4,9 metru dlouhé auto je na tuto třídu pro mne naposto neuchopitelné... :-!
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:09
Re: krasa
presne tak. nezmyselne obludne a navyse sa mit o ani nepaci
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:16
Re: krasa
babo, a to mě sa celkom páči. Oproti poslednej Vectre je to krásavec. Ale tá velikosť, tá velikosť.... 8-s
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 15:40
Re: krasa
Ved vravim, ze sa to nepaci mne ;-) Tebe sa moze ;-)

ale ta velkost - Opel zjavne komenzuje, ze nema vyssiu strednu a preto urobil takuto vyslvoene "kravu". Podobne ako MONDEO... Proste na strednu triedu sedan mi pride dlzka 4.5m idealna (kombi o kusok dlhsie)
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:44
Re: krasa
ja myslím, že stredná by sa mala zmestiť do 4,7 metra... čo je viac to už pôsobí ako velké hovado. Aj keď niektoré autá to dokážu dobre maskovať...
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:01
Re: krasa
No jak som sa napriklad vozil v novom ACCO 8G tak sice ma fakt hodne dobry podvozok a zda sa, ze to spravili slusne. Ale ten rozmer proste citit, menej feeedbacku od vsetkeho...
14. 8. 2008 15:55
Re: krasa
Jeste horsi v tomto bude Superb II combi. Ten nejen ze bude dlouhy jak krava, ale jeste navic uzky jak anorekticka krava. Takze to bude vypadat blbe.
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:57
Re: krasa
až na oktávku vypadaj všechny současné škodovky více či méně blbě... 8-s
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 16:03
Re: krasa
a oktavku po F/L za sa ze pokazia tiez ;-(
14. 8. 2008 16:13
Re: krasa
Ja bych proti Fabii a Superbu II nerekl ani popel, kdyby mely spravne proporce. Ne ze Fabka je vysoka, uzka krabice a superb je hubeny jezevcik. A jak tomu daji jeste tu velkou *, tak se to jeste opticky prodlouzi a bude to pusobit stejne blbe jako Fabia combi, ktera na me pusobi jeste hur nez hatchback.
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:37
Re: krasa
presne tak, presne takto to vidim ja
Avatar - King
14. 8. 2008 15:49
Re: krasa
nic horšího než poslední vectru už snad ani opel udělat nemůže.
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:42
Re: krasa
Ako hovoril v TopGear Ricahrd Clarcksonovi "Good news, Vauxhall Vectra is dead" ;-) ;-)

aj ked mne Vectra C zas tak priserna dizjnom neprisla, skor jazdnymi vlastnostami (ale koniec koncov nie kazde auto sa musi hrat na sportove ze ano, pohodlne bolo dost). Horsie boli prave pokusy o sportovyu verziu ako OPC 2.8 TURBO atd.
Avatar - gld
14. 8. 2008 18:29
Re: krasa
týpci z top gearu sú vymletí čajochľasti >:-[]

vectra c kombík je náhodou celkom pohľadné auto
15. 8. 2008 13:39
Re: krasa
Top Gear už moc lidí vážně nebere, protože hledají senzaci za každou cenu! Je jasný, že 206 kW v kombinaci s předokolkou není ideální stav, ale než přišel do Saabu 9-3 pohon 4x4 byl tam identickej motor- nikdo neremcal na jízdní vlastnosti a to jsou ty podvozky prakticky stejný... >:D
15. 8. 2008 13:25
Re: krasa
Co to plácáš za blbosti ??!! Poslední Vectra je pořád dobrá, sedan ma solidní vzhled a za elegatním pětidvířkem (zvlášť ve verzi GTS:) se lidi pořád otáčejí.
Kombík je možná trochu težkopádnej, ale ta velká masa hmoty zase budí respekt, zvlášť v černý metle. >:-[]
14. 8. 2008 15:24
Re: krasa
Jj, presne tak. S tou Octavkou je to docela kruta predstava >:D Je to podle me silenost. Pak to bude trapne, az nova generace bude mensi, s mensim vnitrnim prostorem. :no:

SZ jsem precetl a odepsal, neprislo ti?
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:32
Re: krasa
jo jo přišlo až teď jsem na to koukal. ještě snad pochybuješ o tom jak bouchá ingolstadtské kladivo RS6???
Já myslím a pevně doufám, že současné generace střednětřídých modelů aut dosáhly ve svém růstu svého maxima. Další zvyšování rozměrů a hmotnosti je slepá ulička, kudy se vývoj doufám ubírat nebude. Budiž Mazda 6 názorným příkladem, jak se to dá dělat i bez toho nesmyslného bujení.
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:38
Re: krasa
Ostatně i dinosauři rostli a rostli a rotli a kam to vedlo?? Nerad bych se dočkal v důchodu S-klassy velikosti Foxe a Oktávky o rozměrech Smarta... :-!
14. 8. 2008 15:54
Re: krasa
Tak toto je dobra veta >:D >:D Ale naprostou souhlasim, M6 je mi v tomto naprosto sympaticka a taky proto ji radim na spicku segmentu, nejen kvuli designu, co jsem cetl, tak taky skvelym jizdnim vlastnostem, peknemu interieru (z fotek).
Avatar - King
14. 8. 2008 16:02
Re: krasa
decka, vy jeste furt posuzujete auta podle fotek? jezdit to chce, jezdit... :-)
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:10
Re: krasa
Klidek chlape...ved on raz zacne.
btw. ta M6 jazdi naozaj dobre.
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:58
Re: krasa
M6 nechcem tu spustat vlnu diskusie, lebo mazdu mam dost rad, ale M6 nova nejazdi ani tak dobre, ako starsi ACCORD 7G
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 18:47
Re: krasa
Nejdem s Tebou na tuto temu polemizovat...nemam tusenie ako jazdi minuly alebo sucasny Accord a tak Ti mozem jedine verit.
14. 8. 2008 16:21
Re: krasa
Njn, tak ale kdyz nemam s cim a kdyz nemuzu, tak je to tezky 8-s >:D
neregistrovaný "babo"
14. 8. 2008 17:58
Re: krasa
nahodou, mi Ta berieme, ze este nemas 18 a zaujimas a o auta, v pohode :yes:
14. 8. 2008 18:29
Re: krasa
Dik :-) Ja se opravdu moc tesim, az si udelam autoskolu a budu moct ridit. Ale do te doby nevim, jestli si to budu mit prilezitost zkusit. Se uvidi.
14. 8. 2008 16:26
Re: krasa
No nepochybuju. A doufam, ze jsi pochopil, jak jsem se ti to snazil popsat s tim interierem >:D
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 15:36
Re: krasa
Trapne? To hadam nie! Nebude to mat 600 l kufor ale len 550 a namiesto 0,5m mezdi zadnymi sedakmi a prednym operadlom len 0,3 m. >:-[]
14. 8. 2008 15:51
Re: krasa
>:D No ale to bude vypadat smesne, kdyz se v nove generaci zmensi prostor >:D >:D
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:12
Re: krasa
Mne ti je to nejak jedno....este som nenasiel auto za volant ktoreho by som sa nevmestil. A ty ostatny? Nech idu busom! >:-[] ;-)
14. 8. 2008 16:15
Re: krasa
>:D njn, ale bude to takove divne. Misto toho, abychom se v testu docetli - "proti minule generaci doslo k zvetseni mista pro posadku jak vepredu, tak vzadu" - se docteme - "proti minule generaci doslo k ubytku prostoru pro posadku jak v predu, tak vzadu, v dusledku snizovani obludne velikosti predchozi generace". Zni to proste blbe. Spatna reklama :-!
Avatar - jurajos
14. 8. 2008 16:22
Re: krasa
Este sa da s ponuknutym podorysom aj spatne nalozit...prikladov ja viac nez dost.
14. 8. 2008 22:40
Re: krasa
Je to dobou,ted se zvetsuje pak se bude zmensovat.Koukni se treba na starickou 205ku stojici vedle dnesni Fobie..oba zastupci stejne tridy,jen 20 let vzdalena data narozeni (cca)
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2008 15:30
nevim nevim
moc se mi to nezamlouva ;-\ ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
14. 8. 2008 15:33
nevim nevim
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stenleydc"
14. 8. 2008 16:02
Viděl jsem ji
už sem ji měl možnost viděl "live" v Praze dneska na Letný.. sice to byl jen základní model, ale i tak vypadá úžasně.. jen při pohledu zezadu je trochu zvláštní.. už se těšim, až si ji budu moct u nás vyzkoušet >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mario007"
14. 8. 2008 19:58
Nudný OPEL
Že by se Opel chtěl zbavit pověsti nudných a nespolehlivých aut s jestě nudnější technikou a extra nudnými zážitky za volantem ?

Pamatuji doby, kdy byla u nás Vectra druhým nejprodávanějším autem. Pak přišla Octavia a Opelům zazvonil zvonec.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "scratch"
14. 8. 2008 20:39
pecka
videl som ju na zivo (sedan) a padnete na zadok. Opel uz asi nasiel recept na come back. (napr. Corsa ...)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 22:34
Re: pecka
Co je na Corse tak zázračného??
14. 8. 2008 22:44
Re: pecka
Podvozek a design,ale ten je vzdy veci vkusu,stejne,jako podvozek..
neregistrovaný "scratch"
14. 8. 2008 23:07
Re: pecka
asi si este nejazdil ... velmi dobre a kvalitne auto ako celok a pridana hodnota - dizajn! a to nie vzdy vyjde napr. nova fabka prip. ibiza
neregistrovaný "Well"
14. 8. 2008 23:42
Re: pecka
Nejezdil, jen jsem ji oseděl. Co mě zarazilo byla nekvalita předních sedaček (krátký a měkký sedák). Na obranu Corsy musím říct, že stejně je na tom Fiesta, Mazda 2 i Punto. Asi jsem z Jazzu zhýčkaný. Design mi přijde příšerný, ale co člověk to názor.
15. 8. 2008 00:51
Re: pecka
Zvlastni je ze zrovna k Jazzu se vetsina automobilove odbornych lidi i laiku vyjadruje,jako k nepovedenemu hybridu cehosi s cimsi...Mala kola,velky obestaveny prostor,velka variabilita,Sportovni volant,tragicka prevodovka,podvizivenej motor,akcni sedacky,naklon jak prase...Ale do mesta asi pohoda,jen nesmi jet do kopecka.Sam jsem v tom sedel a rozhodovat se mezi Corsou a Jazzem,sel bych do Corsy,ale jsou to pojetim jina auta,tak tezko srovnavat.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 8. 2008 21:44
Spekulačka...
Tohle je mi zajímavá spekulace...Otvírání víka zavazadelníku po vzoru Q7, uvidíme, jak bude vypadat v reálu. Nicméně to vyadá zajímavě, i když chromovaná lišta na zádí se s designovou harmonií zrovna nesetkala... ;-\
Rozbalit vlákno
0
14. 8. 2008 22:41
Ehm...
Pekné, priam dokonalé rendery. Ale ten zadok....no neviem. Počkám na realitu.
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2008 14:23
SPORT?
nu ani dockat se uz nemohu ked mi pride cosmo diesel v6 a dam tam p-box, to budem asi na 300 PS. bude to SPORT alebo nie? verte jar bude pekna!!!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
15. 8. 2008 21:27
Trošku těžkopádné
Tak nevím, mě to přijde mírně těžkopádné, a to jsou na fotkách nějaké nízkoprofilové 20". Chtě nechtě jsem si vzpomněl na Passat... a jak napovídá anketa, moc velká pochvala to není.
Rozbalit vlákno
0