Re: merivou jsem jel a brzdy rozhodne nemaji pozvolny nastup
Článek má nadpis JÍZDNÍ dojmy a projel jsem se celkem ve třech Merivách - tolik ke zdrojům. Za svým dojmem z malé prudkosti nástupu brzdného účinku si stojím a nevíc si myslím, že to není negativní vlastnost. O tom, že by Meriva měla méně účinné brzdy, jsem nepsal vůbec.
Objem zavazadlového prostoru, stejně jako další podrobné informace, jsou součástí představovacího textu - nikoli jízdních dojmů. Ale díky za podnět. Pro úplnost - jsou to zajímavá čísla: Se třemi místy vzadu v klasické poloze sedadel 560 litrů, ve čtyřmístném uspořádání s vzad posunutými sedadly 350 litrů, se sklopenými zadními sedadly a opěradly 1410 litrů. Lze sklopit i opěradlo spolujezdce, čímž vznikne teoretický prostor o objemu 2000 litrů, který umožňuje přepravovat předměty dlouhé až 2,3 m.
Je to pekné auto, ale výbava je dost chudá. Ani nejdrazsí verze Cosmo nemá v základu ABS (!!), o klimatizaci nemluve. Vybavený model se dostává na úroven vetsích modelu typu Xsara Picasso nebo Renault Scénic.
1,7 CDTI muze být dobrá volba, ale príplatek za diesel bude asi více nez drastický, jak je u Oplu zvykem
Když jsem četl první recenzi, psali tam, že má velký prosklený plochy, ale přes přední sloupky není vidět ven-jsou moc tlustý...
Nijak mě toto auto nebere...
... no když přes tlustý sloupek přehlédneš auto přijíždějící ze strany, tak ti ty sloupky, taky moc nepomůžou.
Meriva, zvenku docela pěkná, variabilita interieru je super, ale ten interier se jim vůbec nepovedl, nelíbí se mi.