Opel míří do České knihy rekordů, za 24 h prodal 948 aut
Opel sice v poslední době nepatří ke stálicím značkové TOP10, tak jako tomu bylo v polovině 90. let, ale jak známo, cesta vzhůru je obvykle trnitá. Nové modely (Astra Sports Tourer, Meriva, modernizovaná Corsa, Antara) mají do prodejních výsledků českého zastoupení promluvit výrazněji až v letošním roce. Něco už snad naznačil únorový návrat na 10. místo TOP10.
Opel letos slaví 20 let oficiálního působení na českém a slovenském trhu. GM Czechoslovakia byla jednou z prvních importérských firem, které přišly na náš trh po roce 1989. Pěkným dárkem k tomuto výročí je prodejní výsledek nejnovějšího kola kampaně Opel 24 hodin.
Akce, která probíhala od pátku 4. března od 12:00 h do soboty 5. března do 12:00 h, skončila 948 objednávkami nových vozů Opel. Takové množství nových vozů jedné značky se během jediného dne v České republice dosud nikdy neprodalo. Zastoupení značky Opel proto požádalo o oficiální registraci tohoto výkonu a jeho zápis do České knihy rekordů.
Největší zájem mezi zákazníky, kteří se do kampaně Opel 24 hodin zapojili, byl o modely Astra nové generace, kterých se prodalo celkem 305 (z toho 175 pětidveřových hatchbacků a 130 nových kombi verzí Astra Sports Tourer). Na druhém místě se umístily modely Astra Classic III (celkem 183 vozů) a třetí příčku vybojovala Corsa (159 prodaných vozů).
Nejúspěšnějším obchodním partnerem se stala společnost BS auto Brno, a.s., která ve svých provozovnách v Brně a Praze prodala celkem 154 nových Opelů. Nejsilnějším prodejním místem bylo pražské dealerství Auto-Staiger spol. s r.o., kde se prodalo 124 vozů.
Vedle 948 vozů prodaných během 24 hodin v ČR se ve stejné kampani na Slovensku prodalo 595 Opelů, celkem tedy v ČR a SR našlo své nové majitele během jediného dne 1543 automobilů Opel.