Moc jsem nepochopil doporučení autora - " ...Pokud chcete vozit větší hmotnost na zádi, nezbývá než volit valníkové Movano s dvoukabinou, celkovou hmotností 4,5 tuny a uvažovat třeba o legislativním ponížení na 3,5 tuny...."
Pokud zvolíme vyšší celkovou hmotnost ale hned ji ponížíme zpátky na 3,5 tuny, není mi jasné co tím vlastně získáme. Takže jsem z toho trochu jelen
Získáš tím podvozek stavěný na vyšší zátěž. Samozřejme se pak počítá že se to auto nakládá nad 3,5t, ale to ti nikdo narovinu neřekne.
Druhá možnost je, že s tím chceš jezdit někde v těžkých podmínkách. Pak máš odolnější podvozek a šanci že vydrží déle, ale zase menší oficiální nosnost.
Pokial chcem odolnu dodavku, alebo co trosku odveze, tak IVECO DAILY a pokial chcem vozit tazsie bremena tak bud DAILYNU 7t, alebo EUROCARCO 7,5t a viac podla potreby ;-)