Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
3
/
16
Prohlédnout znovu
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD: Sedm
|
acz
Krátké převodování (foto na 6. stupeň) pomáhalo nevýraznému motoru dodat vozu přijatelnou dynamiku
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Pod zadním sedákem pro čtyři cestující se nachází velký odkládací prostor pro nářadí a další cenné předměty
|
acz
Velká stropní polička zahrnuje přípravu pro tachograf
|
acz
Přístup k zadní řadě sedadel je díky téměř pravoúhle otvíratelným dveřím výborný
|
acz
Chválíme kapsu ve dveřích s prohlubní na 1,5litrovou láhev
|
acz
Konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce je jednoduše geniální pomocník
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Čtyřválec 2.3 CDTI s jedním turbodmychadlem neudělá v Movanu příliš parádu a hodí se zejména do města
|
acz
Pečlivé zabalení katalyzátoru a filtru pevných částic podporuje jejich funkci
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Opel Movano L3H1 Crew Van 2.3 CDTI Biturbo FWD
|
acz
Za zkoušeného movano jsme mohli ještě připojit brzděný přívěs o hmotnosti 2,5 tuny
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků