Nemyslím si že by to bola hrôza.
Insignia má vyvážené tvary a je to kus pekného auta a navyše tie motory. A čo sa týka predaja zaradí sa niekde medzi Mazdu6 a Mondeo. :-)
Musim s tebou souhlasit... Nová Insignia se mi moc nelíbí... A zadek? Vyloženě divnej (dle mýho názoru má i Suberb II hezčí a to je už co říct...). :no:
Ten zadek je náhodou stylovej a moderní- je to něco mezi Porsche Panarema a BMW X6. Za to zadní část Sup. II. je tragická. Začíná to hroznou anténou- velká ploutev ala BMW a z ní na konci ční obyčejný prut, to je fakt k smíchu. Pak to pokračuje nevzhledným hranatým zadním sklem, které má asi připomínat Mercedes a končí to humpoláckými zadnímy světly, které evokují vzpomínky na starýho Megana sedan. Celkově má Sup. II. hodně nevyvážené proporce a vedle jiných aut vypadá jako hodně dlouhý jezevčík. :no::no::no:
Sanozřejmě věc názoru ;-) ale neboj, ze zadku Superbu jsem taky na rozpacích :-! Z těchle dvou aut bych ale bral právě Superb... ne proto, že je to český auto atd., proč si ho kupuje většina čechů, ale proto, že se mi zamlouvá víc... >:-[]
No já myslím, že tohle řešení stěrače je tam z důvodu hodně velkého a vyklenutého zadního skla. Ten, který je na současné Vectře by asi sklo špatně očistil. Jinak tohle řešení zadního stěrače pokračovalo i u Vectry B. ;-)
Myslím, že má takovýhle i Porsche, jestli to nezměnili ;-) . Asi jsou hezčí, ale aspoň bude stírat velkou plochu.
Každopádně hezký auto, i reakce například na motor talku jsou hodně kladné a pár lidí uvažuje hned o objednání až to bude možné. Jsem na ni zvědav, myslím, že se v prodejích určitě neztratí.
Tenhle černý liftback není jen obyčejná Insignia, ale dle časopisu Autocar je tohle testovací prototyp nejostřejší verze OPC. Na fotkách je vidět, že má vrtané brzdové kotouče a jiné tlumiče výfuku. Ostatně testovat obyčejný liftback pár týdnů před ofic. premiérou by bylo přinejmenším podivné... ;-)
BTW. Zde přidávám odkaz na jeden zajímavý srovnávací test: [odkaz]
To si nemyslím, podle toho co říkali přímo lidé ve výrobě není na OPC nyní, vzhledem k finišování příprav, čas ani chuť a lidé z russelsheimu se jím budou zabývat zhruba za půl roku. Spíše se jedná o vrcholnou verzi klasické Insignie, i když pochopitelně, kdo ví.
Oni ti lidé ve výrobě většinou neřeknou před novináři úplně všechno a částečně mlží, ale to je běžné u všech automobilek... Počátek testování některých komponent verze OPC se odehrával ještě na kamuflovaných prototypech, takže si skutečně myslím, že se v tomto případě nejedná o standardní testování vrcholné verze Insignie.
Jistěže, každopádně uvidíte, že se OPC objeví až několik měsíců po uvedení "klasické" Insignie. Proto mi připadá, že testovat jej nyní by, vzhledem k fázi příprav spuštění cevilní verze, bylo plýtváním času. PS: ne vždy se novinář člena realizačního týmu musí ptát jen na tiskovce, jsou i formální večeře a neformální tlachání na baru...jistěže neřeknou celou pravdu, ale často naznačí. To jen na tiskovce nemůžou ani naznačovat :-)
O tom, že se ostré OPC objeví až za několik měsíců je zbytečné polemizovat. Samozřejmě, že náběh výroby nového modelu si žádá spoustu času, ale divize OPC má své vlastní pracovníky, kteří spolu s prof. závodními jezdci většinou testují a vyvíjejí jen vrcholné verze. A zrovna u nové Insignie OPC se bude určitě velmi intezivně pracovat na optimálním nastavení všech nových komponent, a to jistě zabere nemálo času, takže testovat vrcholnou verzi již nyní je podle mého názoru na místě...
Tiez som uz cital, ze OPC to nie je, hlavne ale dufam, ze to nebude tak neovladatelna prisera ako OPC k VECTRA C, ktoru mohli snad spravit bez volantu...
Pokud si Vectrou OPC nikdy nejel, a soudíš ji podle videa, které má na svědomí jeden zakomplexovaný redaktor z TopGearu, tak si vedle jak ta jedle... Je jasný, že 206 kW a pohon FWD není ideální kombinace, ale pokud člověk ovládá plynový pedál s rozumem, tak se nic takového co předvádí ten blb v tom videu se nestane !!! :-! Jinak podvozek a řízení Vectry C není o nic horší, než to ve tvém vysněném Accordu... ;-)