Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel přichází s nabídkou operativního leasingu pro soukromníky

S operativními leasingy pro soukromníky se roztrhl pytel. Po Škodě a Volkswagenu s ním příchozí také Opel.
Zpět na článek
Avatar - Swordfish76
9. 9. 2014 10:09
Konkurence sazí ceny
Z článku vyplývá, že maximální nájezd je 20.000 km za 36 měsíců, tedy cca. 6700km ročně. Chci vidět toho šílence, co bude platit 10 tisíc měsíčně za auto v hodnotě kolem 600 tisíc kvůli 6700km ročně. Pokud to ovšem autor článku jen nenapsal blbě a neměl na mysli, že roční limit je 20.000km tedy 60.000 celkem za 3 roky, což sice taky není nic extra, ale části lidí by to mohlo vyhovovat. Soukromníci stejně budou preferovat verzi bez servisu a pneu, protože si dokáží zajistit stejný servis za lepší peníze. Ceny jsou celkem vysoké, ale to časem půjde dolů až se zapojí víc konkurence. Výhodou se ale zdá to, že si lze nakonfigurovat auto dle svého, ne jako u škodovky, kde je daný jeden základní motor a jedna pevná výbava.
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2014 10:31
Re: Konkurence sazí ceny
Nevím, jestli to stihli za těch 15min opravit, ale je tam napsáno "Smlouvy se uzavírají na 36 měsíců s maximálním ročním nájezdem 20.000 km", takže je to 60tis km za 3 roky.
Verze bez servisu je podle mě blbost, protože automobilka má jistotu, že udělala vše správně (resp. pokud neudělala, ví kde je chyba..). Mamka má Corsu s dokoupenou zárukou na 6 let a je tam v podmínkách, že musíš servisovat u Opelu, jinak ji ztrácíš.. Takže tady to taky nepůjde bez toho..
Vlastní konfiguraci vidím jako obrovské plus a jak už tady někdo psal, ceny jdou udělat i poloviční, což už je mnohem zajímavější. Osobně nad tím budu hodně uvažovat až budu měnit auto.. :yes:
Avatar - Swordfish76
9. 9. 2014 13:07
Re: Konkurence sazí ceny
Už to opravili. Jinak verzí bez servisu jsem nemyslel to, že by se nejezdilo do servisu, ale že náklady na servis nejsou součástí operativního leasingu, tedy, že si nájemce jede do servisu sám, stejně tak do pneuservisu a zaplatí si to sám a taky si ohlídá co a kolik platí. Navíc u operáku si často člověk nevybere značku pneu, takže mnohdy dostane nějaké levné jebky typu Sava Eskimo i když by chtěl lepší. Ale zase je pravda, že takhle se o to nemusí starat. Třeba u škodovky tenhle "servis" byl za 900 měsíčně, tedy téměř 11 tisíc ročně, což mi nepřijde přehnané, když v tom jsou započítané i ty pneu.
Avatar - grifith
9. 9. 2014 14:24
SMĚŠNÉ CENY VOZŮ
Naprosto se musím zasmát na stanovením cen vozů pro operativní leasing. Proč jsou ceny v průměru o 80 tisíc vyšší než aktuálně nabízené v cenících, to mi hlava nebere. Nejspíš aby se ukazovala a "výhodnost"...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Swordfish76
9. 9. 2014 14:55
Re: SMĚŠNÉ CENY VOZŮ
To bude možná tím, že tady jsou ceníkové ceny a ne ty akční, které jsou v průměru o 80- 100 tisíc nižší. Alespoň mi to tak přišlo, když jsem zběžně skouknul ceny uvedené v článku a ty v akčním ceníku.
Avatar - grifith
9. 9. 2014 15:09
Re: SMĚŠNÉ CENY VOZŮ
Ani ty ceníkové ceny nejsou většinou tak vysoké. Ale i kdyby, stále jde o dosti pochybnou cestu propagace. Na ceny v akci dosáhne zcela každý, ani případná dodatečná sleva u prodejce nebude až takový problém. V tomto pohledu je ukázka cen pro operák a splátkový "program" zcela mimo mísu...