to bych neřekl...,Vel Satis byl originál z venku i zevnitř a vedle tohoto vypadal svébytně, rozhodně to nebyla variace na Lagunu s uřízlým kufrem. Tohle má jak palubku tak i vlastně celý předek z Opelu Vectra. A snaha ušetřit z toho přímo čiší !!!! :no:
Podľa mňa mal na mysli skôr koncepciu auta, teda "čudo" vo vyššej strednej triede kde sú karty rozdané úplne jasne: kupé, sedan, kombi alebo MPV... žiaden crossover sa tu nepresadil, či už Avantime, Vel Satis alebo Signum, prípadne sa dá sledovať aj neúspech BMW 5 GT.
S Maxxem jsem najel cca 10 tis. km a to auto jsem miloval. Sedlo mi jak rukavice. 3.5 V6 s automatem je fakt na pohodu, kupodivu spotreba do 8L. V Evrope jich bohuzel moc neni a dovest je nemysl. Signum me designove tolik neoslovuje.
Skoda, ze neuspel.
Jo, jo, Maxx je parádní a řidičskou zkušenost s ním ti celkem závidím. Kdežto kdybys mi řekl, že najel deset tisíc se signumem, ani bych tomu nevěnoval pozornost. Holt to auto nebylo pořádně vymyšlený...
S tímto vozem jsem najel už ca 50 tis. km. Je pravda, že to je de facto až po B sloupek čistokrevná Vectra, na stejné podvozkové platformě. Auto bylo koncipováno jako luxusnější odnož právě po chybějícím modelu Omega. Je jiné, zvláštní, německy hranaté, prostě své. Je pro lidi, kteří nemusí nutně plynout s davem. Pro mne je to parádní vůz v luxusní výbavě, díky své neotřelosti za zlomek ceny podobně vybavených aut. Spokojenost - viz odkaz níže