Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel slaví 50 let svého designérského studia v Rüsselsheimu

Designérským centrem Opelu v Rüsselsheimu prošly v minulosti takové osobnosti jako Chris Bangle či Chuck Jordan.
Zpět na článek
Avatar - lexi
2. 7. 2014 23:13
Opel tvořil historii i budoucnost
Bez ohledu na dnešní situaci, myslím že značka Opel ovlivnila nejen rozvoj automobilismu v Evropě, ale i některé z nás. Já měl Opely dva a užil jsem si to.....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - qwerty99
3. 7. 2014 01:22
Re: Opel tvořil historii i budoucnost
Jojo Moje slova :-) ja mam 4tej :-) a jsem stale maximalne spokojen.

plus pri pohledu do historie kousky jako Opel GT 69 - 73 , Commodore GS/e s v cervene barve a s cernou strechou, Manta, Ascona, nebo Monza. Pak z novejsich Vectra B mela prevratnej design, kterej si myslim, ze ani ted se nema za co stydet, a nebo soucansa pofaceliftova Insignia a Zafira Tourer jsou proste designove povedene kousky ;-)

Bohuzel z ameriky prisel tlak na cenu a tim to hodne ovlivnilo kvalitu na v 80tej a 90tejch letech a to se bohuzel se znackou tahne stale. I kdyz ted se v testech kvality umistuji opely vzdy vcelku vysoko.

Qwerty
3. 7. 2014 11:07
Re: Opel tvořil historii i budoucnost
Za mne je dizajn Oplu jednim z nejlepsich - Astra H, J, Insignia, Vectra C, Omega, Signum, Tigra, Speedster, Calibra, GT, Corsa... to jsou vsechno pekna auta. Kez by Ford mel takovy dizajn.
3. 7. 2014 11:18
kvalita nekvalita v 90 letech
stále se mluví o nekvalitě oplů v devadesátých letech, ale možná trochu neoprávněně, pokud vezmu třeba Astru G, tak co vyloženě odcházelo tak např. čerpadla na dieslech 2.0 a 2.2 - což nebyla chyba opelu ale bosche, který stejná čerpadla dodával mnoha jiným značkám a odcházely i tam, nebo motor 2.2 benzín, mnoho znich se nedožilo ani 100tis km, znám dva případy kdy praskla ojnice a vyběhla blokem ven, jeden v 40tis km a druhý případ ve 110tis km (oboje ověřené), nebo běžně přetrhané "doživotní" řetězy na těch samých motorech, "doživotí" nastalo třeba ve 170tis km, ale opět se nejednalo o motor opelu ale americký motor dodávaný koncernem GM, pak např. odcházející čidla abs, které se mění s celým nábojem (dodavatel SKF), takže nic vyloženě oplího co by odcházelo, snad s výjimkou spotřeby oleje u X16XEL a krytu řidičova airbagu... no ale podívejte se na 2.0TFSI, výměna motoru na 60tis a pak opět při 100tis výměna pístů na tom novém motoru na jednom autě... kam se hrabe opel s nekvalitou...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - qwerty99
3. 7. 2014 17:51
Re: kvalita nekvalita v 90 letech
no jasne ne vzdy to bylo vina primo opelu ale povest to kazilo opelu, bohuzel auta v 90tej letech dost rezly. staci kouknout na Corsu B, astry F ci vectry A.

No ja osobne jsem rad, ze se z toho vyskrabali a pokracuji smela dal.
Uvidime jak na tom budou nove motory SiDi doufam jen v nejlepsi, vykonove josu super ted uz jen aby namotaly 200k bez zavahani.

a co se tyka toho 2.2 benzinu, kamarad ho ma v beckove omeze a pouziva ji na stavbach jako dodvku a motor slpe stale a ma najeto snad 350k :-)

Qwerty
3. 7. 2014 21:40
Re: kvalita nekvalita v 90 letech
2.2 benzín v omeze je jiný motor ;-)