Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel ukončí výrobu aut v Bochumi

Vedení německé automobilky Opel se rozhodlo, že do roku 2016 ukončí výrobu automobilů v továrně v Bochumi.
Zpět na článek
10. 12. 2012 07:38
10. 12. 2012 08:13
10. 12. 2012 08:18
10. 12. 2012 08:33
10. 12. 2012 09:15
10. 12. 2012 09:25
10. 12. 2012 10:14
10. 12. 2012 17:22
11. 12. 2012 05:32
10. 12. 2012 11:47
10. 12. 2012 07:44
10. 12. 2012 08:13
10. 12. 2012 08:14
10. 12. 2012 08:17
10. 12. 2012 08:14
10. 12. 2012 08:27
10. 12. 2012 09:27
10. 12. 2012 17:32
Avatar - sargis
10. 12. 2012 07:38
Smutne...
kde europska automobilka zatvara, tam azijska bude iste do par rokov otvarat.. ;-\
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
10. 12. 2012 08:13
Re: Smutne...
Opel patri Americanum, je to evropska automobilka asi tak jako Kia v Ziline a Hyundai v Nosovicich...
10. 12. 2012 08:18
Re: Smutne...
Jenže korejské automobilky odněkud přišly a nevznikly tu. Opel vždy byl, je a bude plnohodnotnou evropskou automobilkou, která má neevropského vlastníka.
10. 12. 2012 08:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
10. 12. 2012 09:25
Re: Smutne...
Strategická rozhodnutí se dělají v USA, stejně jako u HMC v Koreji.
A to je ten hlavní rozdíl a to je proč Opel/Vauxhall stojí přinejlepším někde mezi....

A to přirovnání s Volvem taky kulhá ..... Strategická rozhodnutí jsou činěna v Číně to samé se u Land Roveru / RR / Jaguaru děje v Indii.

Označení "evropská automobilka" se tímto rozplývá do vzduchu...
Avatar - sargis
10. 12. 2012 10:14
Re: Smutne...
Ono vsetky automobilky su teraz v podstate globalne. Podobne je to aj zo Skodou ci ktoroukolvek inou znackou. Opel ma eurokorene, vznikol tu, ma vacsinu zamestnancov z Europy a aj tradiciu toho, ze vacsinou nedodaval na trhy mimo Europy a tak...Ide o vnimanie znacky. To uz ani vsetko ceske pivo nie je ceske ;-)
10. 12. 2012 17:22
Re: Smutne...
Je jenom otázka času kdy se budou všechna strategické rozhodování dít už pouze mimo evropu. Všechno k tomu spěje.
11. 12. 2012 05:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 12. 2012 10:05
Re: ...ale nevyhnutne!
Zatvorenie tovarne v krajine typickej vysokymi mzdami (a rozmaznanymi odborarskymi bossmi) je naopak nevyhnutnost. Vyrabat v Nemecku si mozu dovolit premiovi vyrobcovia, ktori nemaju problem vyssie naklady premietnut do koncovej ceny.

Lenze Opel je (pri vsetkej ucte) len mainstreamovy vyrobca, ktory je pod silnym tlakom lacnej konkurencie. Je logicke, ze ak musi daku tovaren zavriet, tak tu kde ma najvyssie naklady. Nebude teda zatvarat tovaren niekde v Polsku (Gliwize, ci kde ju maju), Thajsku alebo Brazilii, ale skor v Nemecku.
10. 12. 2012 17:24
Re: ...ale nevyhnutne!
To je zajímavé, že největší evropské mainstreamové značce VW se tak v německu daří. No i když taky toho dost vyrábí v polsku a na slovensku.
10. 12. 2012 20:03
Re: ...ale nevyhnutne!
No ked si pozries zoznam fabrik VW A.G. tak vyroba priamo v Nemecku nepredstavuje velky podiel na celkovej vyrobe...

[odkaz]

Okrem toho VW si moze dovolit drzat svoje ceny, nemusi podliezat korejsku konkurenciu. VW s Hyundai/Kia nesuperi, ale Opel ano. Opel si svoju povest dost poskodil, a aby ziskal doveru zakaznikov, musi aj znizovat ceny...
10. 12. 2012 07:44
Koľko?
3000 alebo 300?
Rozbalit vlákno
6
10. 12. 2012 08:13
Re: Koľko?
Já to pochopil tak, že prvních 300 kvůli převodovek. A až to zavřou komplet, bude to 3 000.
Avatar - woody-alien
10. 12. 2012 08:17
Re: Koľko?
Tak tohle bylo jak ve Videostopu, ruce do startovních bloků.... ;-) >:D
Avatar - woody-alien
10. 12. 2012 08:14
Re: Koľko?
Já to chápu tak, že do konce roku 2013 zavřou "převodovkárnu" kde pracuje 300 lidí a do konce roku 2016 celý závod a propustí 3000 lidí.
10. 12. 2012 08:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
10. 12. 2012 09:27
Re: Koľko?
A není to jedno? :-)

Za všechno může stejně Volkswagen, teď bude muset lidi z Opelu zaměstnat. :-)
10. 12. 2012 17:32
EU
Evropa je typická v tom, že je expert v sr**ní si do vlastního hnízda. Místo toho aby zavedla vysoké cla na dovoz aut vyrobených mimo EU, tak jak to má korea, rusko, čína, indie, brazílie a další. Tak to raději bude tiše přihlížet jak se tu budou postupně zavírat továrny jedna za druhou. :no: :no:
Rozbalit vlákno
0