Opel v Německu zeštíhlí dealerskou síť
Německé zastoupení koncernu General Motors se rozhodlo radikálně snížit počet dealerů značky Opel.
V příštích třech letech by mělo z mapy prodejních míst značky Opel v Německu zmizet asi šest set vlaječek. V současnosti se tyto automobily prodávají v 2300 dealerstvích, takže se jejich počet sníží na 1700. Není přitom bez zajímavosti, že se budou vypovídat smlouvy malým prodejcům, zatímco velké řetězce velkých společností budou zachovány. Svědčí o tom totiž další uvedená čísla, říkající, že bude po uplynutí dotyčných tří let v Německu pouze 470 firem, smějících používat logo značky. Nyní má toto právo 890 prodejců.
Důvodem restrukturalizace je výrazný pád podílu Opelu na domácím trhu. Ten v roce 1995 činil 17 procent, nyní je však pouze 12 %. Vedení koncernu General Motors zároveň uvedlo, že se jedná výhradně o německou záležitost a že v současnosti nevidí důvod pro realizaci podobných poněkud drastických kroků v ostatních státech.