Výrobci dělají jeden motor ve více výkonových variantách
a vymlouvají se na EU. Do velkého auta patří vhodný motor, větší s malým výkonem, aby motor netrpěl a aby zaměstnanci neměli tendence honit se s osobákama v levém pruhu. Záruka je hezká věc, ale ve vašem případě se nejedná o závadu motoru, ale závadu způsobenou nevhodným zacházením. Například couváním na nezpevněném povrchu směrem k pracovišti. Velký motor to odbublá, malý to zvládne přes spojku, aby nechcípnul.
Re: Výrobci dělají jeden motor ve více výkonových variantách
Ano, chce to 2.0 CDTi, 2 turba na 1.6 znamenají, že když ti odejde jedno, tak odejde i druhý = dvonásobné náklady na opravu, nejlépe hned po záruce ;-) A to se vyplatí za minimální rozdíl ve snížení emisí... >:D
Prosím o informaci, zda raketové zrychlení jste pozorovali u vozu zatíženého jednou, dvěma nebo více osobami. Tento typ vozidel málokdy jezdí jen s řidičem a prázdným kufrem, důležité pro posouzení dynamických vlastností má proto měření u vozu zatíženého nejméně polovinou, spíše ale 90% povolené užitečné hmotnosti.
Můj názor je,že to naložené moc nepojede ,ale spotřeba prudce poroste,nehledě na odpor karoserie při dálniční rychlosti..
Můj transporter 7,5 okresky 9 litrů dálnice...a to byla dobrá 1,9 tdi...
V každém připadě se toto auto nevyplatí,ikdyby žralo udávaných 6 litrů,jelikož bude drahý servis a po záruce to klekne..downsizing je špatná cesta..