Přesně... my jezdíme stejnou spotřebu s nejsilnějším Scudem, takže tak světoborná ta 1,6ka zase není... nerad to říkám, ale ty motory se nedožijou 300 000 km...
Plsu tyhle 1.6 mají servisní interval 40 000km/1rok, asi je jasné, jak vypadá olej v 1.6 ve Vivaro po 35 000km. Černý a po otření měrky do čiastého ubrousku je to, jako bych ho měl z uhlí. Nahrazení v osobních vozech z 2.0 na 1.6 turbo chápu a tam bych velké problémy se životností neviděl, ale u vytěžovaného Vivara, nevím nevím.
Luxus si představuji jinak než holé plechy v kabině. V minulé generaci byla verze Vivaro Tour, kde byly komplet tapece, ale v nové generaci Trafic/Vivaro tomu tak již není, což je škoda.
Za dodávkou se často tahá i přívěs kolem 1,5-2 tun a na to je ta 1,6 opravdu málo. Čistě pro auto to stačí, ale jakmile bude potřeba tahat, tak je třeba koukat ke konkurenci a nebo vzít Opel Combo, kde je ještě dvoulitr :-!
Velmi rozpačitý jak v reálu, tak na fotkách. Ve srovnání s předchůdcem totální ztráta elegance, jeví se to jako znásilnění původního designu. I ten vnitřek je děs, co ta hnusná středová konzola a přístroje? A toto konkrétně má být nějaká luxusní verze? Já se ptám, kde se ty prachy navíc jako projevily. Na těch šílených sedadlech nebo dobastlené klimě pro cestující ve druhé třídě? Mimochodem, tu nedělenou zadní lavici bych chtěl někdy sám vydělávat z auta, to bude žůžo. Celkově nesrovnatelné se 7 let starými trojčaty Scudo/Jumpy/Expert ve dvoulitru. Uváděná spotřeba nenadchla, to trojčata umí také, a nejspíš jsou daleko více imunní vůči zatížení a jízdnímu stylu. Biturbo bude nejspíš časovaná bomba pro druhého majitele, resp. s koncem záruky...Děkuji pěkně za takový "pokrok". Howgh