Diskuse

Opel Vivaro nastupuje v nové generaci. Je to brácha nové Zafiry

26.1.2019

Vivaro v nastupující generaci už nebude sourozencem Renaultu Trafic, Nissanu NV300 a Fiatu Talento, ale využije techniku PSA.

 

  • 14 Reagovat !

    foto m-z-

    m.z. 26.01.  13:25

    pestrý výběr

    Hmm, to je super, takže stejné auto už zákazník pořídí u 5 značek, tomu říkám možnost výběru, aneb PSA 100x jinak...
    • 40 Reagovat !

      foto wakantanka

      wakantanka 26.01.  14:39

      « Re: pestrý výběr

      A doteraz bola úžitková divizia Oplu čo? Preznačené vozy iných výrobcov.
  • 13 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.01.  14:22

    Začátek konce Opelu

    Je opravdu smutné, že když se Opel konečně dostal do stavu, kdy začal vyrábět skvělé vozy (Astra, Insignia II...), také přestává existovat...

    Pouhé klony vozů PSA Opel totálně pohřbívají. Neněmecký původ, neněmecký charakter a k tomu francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost bude pro Opel zkázou :-!
    • 02 Reagovat !

      foto xxc

      xxc 26.01.  15:40

      « Re: Začátek konce Opelu

      Vraj sa to konecne predava dobre a Opel je v pluse.
      • 12 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.01.  17:29

        « Re: Re: Začátek konce Opelu

        to že se něco dobře prodává ještě automaticky neznamená že to je dobré. A naopak.
        • 21 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 26.01.  17:42

          « Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

          To jistě ne ale PSA to počítají jinak. Sdílením techniky uspoří obrovské peníze. A protože momentálně PSA jede, může se úspěch přenést i na Opel.
          A co se týče, v Opelu jsou na sdílení techniky zvyklí.
          Spolupracovali s Renaultem, Fiatem, Isuzu takže PSA je jen další v dlouhé řadě.
          • 13 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 26.01.  17:46

            « Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

            Ano, uspoří. Ale budou používat cizí (a ne zrovna dobrou) techniku...
            • 11 Reagovat !

              foto WinDiesel

              WinDiesel 26.01.  18:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

              takže ty motory:
              Isuzu - 1,7 DT/DTI/CDTI
              potom to GM koupilo a dnes to musí prát do amerických modelů GMC :-)
              Fiat - 1,6
              PSA - 1,6 a 1,5

              … no tak nevím ale to mi motory PSA přijdou skoro nejlepší (paradoxně výborná je poslední generace Opláckých 1,6 CDTi, tento motor je ale majetkem GM takže se odebírá za oceán do USA a Austrálie, kde je Chevrolet velmi silný. Spousta těchto motorů se ještě stále montuje do osobních modelů, které pomalu končí a jsou nahrazovány novými generacemi používajícími komponenty PSA ...
              • 03 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 26.01.  18:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

                Motory Fiatu i Isuzu byly velmi dobré.

                PSA 1.6 bylo fiasko :-!
                • 11 Reagovat !

                  foto sachs800

                  sachs800 26.01.  19:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

                  Motory Isuzu jsou prů*er, Fiat jak který, PSA je nejlepší. Prů*serý si dělali lidi sami svým přístupem k motoru.
                  • 11 Reagovat !

                    foto rohYpnol

                    rohYpnol 26.01.  20:31

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

                    Ne. THP byl jeden velký průšvih. Žádné zanedbávání ze strany uživatelů...

                    Motory Isuzu co se dávaly do Opelů jsou na tom dobře se spolehlivostí.

                    Motory Fiat JTD bezproblémové. Řada fire taktéž.
    • 40 Reagovat !

      foto honzaHK

      honzaHK 26.01.  16:45

      « Re: Začátek konce Opelu

      Takhle ne, takhle do diskuze přispívat nelze - tvoje konstatování je založené pouze na předsudcích (francouzská nespolehlivost a výrobní laxnost) a subjektivních dojmech (neněmecký charakter, Opel přestává existovat). Pokud řekneš jakési A, pak je nutné ve vší férovosti pokračovat i béčkem. Tím myslím předchozí a aktuální prodeje, potažmo statistiky spolehlivosti. Zkus to doplnit a pak dej vědět, jestli Opel přestává existovat či nikoliv.
      • 04 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.01.  17:28

        « Re: Re: Začátek konce Opelu

        Není to předsudek.

        Vidím jak jsou francouzská auta zpracovaná. To mi stačí k tomu, abych si mohl tvořit vlastní názor.

        Jinak ano, je to subjektivní moje tvrzení a můj názor.
        • 31 Reagovat !

          foto WinDiesel

          WinDiesel 26.01.  18:23

          « Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

          Nebuď jako Áda s firmou Rendík & Spol. :-)
          Trošku to předsudky jsou. FAKT !!! Je to Tvůj názor. FAKT !!!
          Zdraví tě, komisař Cluseau. >:D
          • 04 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 26.01.  18:47

            « Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

            Ano, je to můj názor. Ale ne předsudky.

            Ten názor je na základě toho, že vidím jak jsou auta udělaná. Nemusím být konstrukční inženýr abych měl špatný pocit z odhalených tenkých drátů, nezakrytých částí nebo nesmyslně složitých uspořádání...

            Tohle vše neznamená automaticky, že vůz bude nespolehlivý. Ale rozhodně to nedělá dobrý dojem.

            BTW. čistě subjektivně je P308 SW mým kandidátem ke koupi. Ale ani to mě nezaslepí natolik, abych neviděl že auto není vyrobeno ideálně.
            • 00 Reagovat !

              foto traveldrive

              traveldrive 26.01.  23:50

              « Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

              Tvoje pocity ako neinžiniera nemusia mať reálny základ.
              Odhalené tenké dráty, nezakryté části, nesmyslně složitá uspořádání - to všetko je laický pohľad, a tie veci mávajú obvykle reálny základ, ako napr. dostatočný štandard, programovaná životnosť, znižovanie nákladov (zbytočné kryty, ktoré sú len dizajnovou záležitosťou)...
              Inak rád by som vedel, aká výroba auta je pre teba ideálna, keď P308 SW ideálne vyrobené nie je?
              • 03 Reagovat !

                foto rohYpnol

                rohYpnol 27.01.  10:00

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Začátek konce Opelu

                Ne. Dostatečný standard a programovatelná životnost je něco, co je u VŠECH. a jestliže vidím, že jiné značky mají kabelové svazky krásně vyvázané, mají kryty na náchylných místech, a PSA má holé dráty, tak to není nějaký racionální základ :-!
    • 21 Reagovat !

      foto sachs800

      sachs800 26.01.  19:04

      « Re: Začátek konce Opelu

      Opel se již pohřbil dávno. Sám.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou fenku zachránila veterinářka

Majitelé žádali pro Lolu smrtící injekci. Zanedbanou…

Ošklivě si osud zahrál s fenkou Lolou, kterou převzal do své péče Psí domov U Lišky ve Střílkách na Kroměřížsku.…

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Unikátní službu v podobě pořízení auta přes internet spouští od února inovační laboratoř AuresLab pro prodejce…

 

iSport.cz

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala rádi přivítáme

Sáček: Pokřiky fanoušků? Máme pochopení. Dočkala…

Druhá jarní výhra, ale opět bez fanfár. Sparta dokázala na Dukle dvakrát otočit skóre a po výsledku 3:2 sebrala…

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle Plekance nebodoval

Havířov - Kladno 0:2. Jágr se vrátil po roce, vedle…

Jaromír Jágr je zpátky! Legendární útočník se po roce a jednom dni objevil v zápase, v 57. kole Chance ligy…

 

Reflex.cz

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by měl KSČM říct, jaký je rok a v jaké zemi žijí

Vladimír Mertlík: Únor bílý – komouš sílí. Někdo by…

Nic na světě se nemění – jen kostýmy a kulisy, tvrdí Zpětné zrcátko při historických ohlédnutích. Věčnou…

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo v anglické jeskyni a posunutá vesnice

Strach z temných sil: Tisíce nápisů zahánějících zlo…

Obyvatelé vesnice Creswell ve střední Anglii museli být před několika staletími přesvědčeni, že brány pekla se…