Vysvětlil někdo klukům a holkám, kteří u českého importéra Opelu stanovují ceny, že pokud chci prodat pod názvem "Classic" minulou generaci nějakého modelu (a moc povedenou, o tom žádná), musím se cenově dostat POD ceny moderní konkurence současné generace?
Z těch cen mám dojem že:
a.) kluci a holky z Oplu si z nás dělají srandu.
b.) kluci a holky z Oplu absolvovali nějakou tu hyper super cool a moderní soukromou VŠ kde vás, za patřičný poplatek, naučí ekonomii bez vyučování matematiky a krom diplomu obdržíte ještě malý nenápadný odznáček, aby jste se navzájem vždy a všude poznali s ostatními lemply z tohoto "elitního" klubu.
Není apríl, že ne?
Ps.: Ta chybka v cenové tabulce u 1,8 88kW Classic Plus by přesně odpovídala. Akorát že ta 3ka je tam omylem, místo číslice 4 .
Souhlas. Pro potřeby mé rodiny velmi zajímavé auto (prostor a variabilita, nekomplikovaná robustní technika, na MPV nadprůměrné jízdní vlastnosti-vlastní zkušenost). A pro mne velmi podstatné: Bezproblémová přestavba na LPG za rozumné peníze (nemá přímý vstřik). Cena by měla být níže, ale dealera jsem prudit pravda zatím nezkoušel.
Vyzera dobre? Pri sucasnej konkurencii neobstoji...a hlavne navyse ked Zafira Tourer je jedno z najkrajsich MPV na trhu...a je v sucasnosti s 1,8kou lacnejsia ako Classic s 1,6kou...
v com pri sucasnej konkurencii neobstoji? Kukam cenniky a rozdiel ceny v SR je cez 2OOO€ v prospech starej zafiry. Co maju tu staru davat zadarmo? Dizajn je ciste subjektivna zalezitost.