Nový vrchní tvar palubky pro nové rádia, budíky z Astry K, přesunutí ovládání OnStar (předfl model ho měl taky), nový předek do stylů Astry K, který celou Zafiru nejvíce zabijí a připomíná mi Merivu B, ke které mám hrozný odpor. Výplně dveří stejné, středová konzole stejná, zadek stejný. Zase tak rozsáhlý Fl mi něpříjde.
Pravda, Zafira jezdí velmi dobře v OPC paketu v bílé to bylo velmi krásné MPV (jedno z posledních), teď je v bílé OPC line koukatelné.
Především by ale mělo jít o využití prostoru - jde přeci o MPV. Jinak ztrácí "šatník" smysl. Nejde nevzpomenout na vzory: Fiat Multipla a následnou Hondu CRF.
Dřív se jmenovala Zafira Tourer, teď New Zafira, prostě normální snaha firmy o co největší prodej svého výrobku a hned je z toho půlka článku o ničem. "My" známe daleko horší marketingové a častno neférové marketingové oblbováky.
3 nezávislá plnohodnotná (doufejme!) místa ve 2. řadě konečně jsou, tak teď se chlapci v Russelsheimu vrhněte na prostřední nezávislé sedadlo vepředu v 1. řadě a vykašlete se už na hloupá místa ve 3. řadě.