Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel přemýšlí o uzavření továren v Bochumi a Ellesmere Portu

Vedení německé automobilky Opel příští týden představí dozorčí radě podnikatelský plán, který bude pravděpodobně zahrnovat uzavření dvou evropských továren s cílem snížit výrobní kapacitu o zhruba 30 procent.
Zpět na článek
23. 3. 2012 13:05
23. 3. 2012 14:31
23. 3. 2012 13:05
JOOOOOOOO
Auto roku R U L E Z :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - matii
23. 3. 2012 14:00
Evropo, Evropo ...
... kam to spěješ. Na pěstitele slepic, prasnic a jiných, to si dokážeš vyskočit a diktovat, ale udržet automobilovou výrobu, na to seš krátká. Jinak další kousek do mozaiky ... podle nových informací (nevím jestli na AUTO.CZ zazněly) hodlá PSA zrušit v Evropě 5000 pracovních míst a přesunout je do jižní Ameriky ... :-(

P.S. chtěl jsem sem vložit odkaz na obrázek a vyhodnotilo to jako spam ... hmmm hmmm
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 16:34
Re: Evropo, Evropo ...
Kam by spěla. Každý týden není posvícení, nic objevného.
Avatar - Uhlik
23. 3. 2012 14:31
Konecne,
Ak chcu, aby Opel nebol stratovy, nemozu si dovolit zivit zbytoce kapacity. Mozno este vyzmychaju od statu nejake tie zachranne dotacie, garancie ci pozicky a ked uz naozaj nikto nebude mat z coho dotovat tieto zavody, tak sa zavru...

Nie aby GM vyuzila tieto kapacity, ked este mala Saab, pripadne tam supla vyrobu niecoho dalsieho, ale oni cakali, asi ze sa to same vyriesi.

A tiez tomu nepridali ani "lacni" EU robotnici a "nizke" danove a odvodove zatazenie...
Rozbalit vlákno
0
23. 3. 2012 17:09
Nešikovné maso musí pryč
To vždycky říkal můj strýc. Opel dělá dobrá auta, ale jaksi zapomněl na svojí identitu a je z něj trochu napodobenina VW a to v tomto krutém světě nestačí.
Kromě Opelu a PSA vyklízí pozice i Fiat - už je potvrzeno, že úplně přestane existovat v nižší střední (Stilo, Bravo, Croma), t.j. v nejdůležitějším segmentu, kde nemá ani u Chrysleru žádného silného zástupce. Je to jako nemocnej strom, kterej má díru hned nad kořeny - uhnije dřív nebo pozdějc. Pamatujte na má slova: v Evropě bude možná už za dva roky napříč segmenty vládnout čtveřice koncernů: VW, Ford, Hyundai a Toyota. Všichni tři francoužští výrobci (Renault, Peugeot, Citroen), zůstanou existovat pouze proto, že mají obrovský domácí trh a loajální francouze v hrsti, ve zbytku Evropy to zabalí. Toyotě nestojí v cestě nic, jen zemětřesení. VW by měl useknout nemocnou ruku Seat, Ford je OK, Hyundai nemá chybu.
Rozbalit vlákno
1
26. 3. 2012 14:19
Re: Nešikovné maso musí pryč
Opel se mohl vybabrat z dlouhodobych ztrat, kdyby ti K * * O T I nevymysleli Opel Ampera / Chevy Volt.
Podle me na kazdem prodanem aute za mega minimalne dalsi 2 mega ztraceji (maloseriova vyroba je nakladna, naklady na servis a garance jsou vysoke, cena za vyvoj zustava nezaplacena). Jeste jsem nezazil, aby auto roku bylo jeste tentyz rok stazeno z vyroby, ale OPEL k tomu smeruje MILOVYMI KROKY. Dobre jim tak. Doufam, ze patricne managery vyhodi bez zlateho padaku.