Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Stav vstřikovačů musí posoudit odborník. Zcela průkazné je pouze fyzické měření na stanici, kde jsou sledovány závislosti tlaku, ovládacího impulzu, dávky a zpětného toku.
|
acz
Měření korekčního množství elektronickou diagnostikou na motoru může vypovídat nejen o horší kvalitě rozprachu některého vstřikovače, ale též o snížené kompresi daného válce.
|
acz
Tester KTS 200.
|
acz
Vysoká kouřivost též může ukazovat špatný stav vstřikovačů. Ale pozor: může být způsobena netěsným sáním, vadným EGR ventilem či nízkou kompresí. Auto by mělo do diesel-servisu jezdit celé a před opravou vstřikovačů projít kompletní diagnostikou.
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků