Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Osmá generace Golfu? Prý již příští rok jako hybrid!

Ondřej Chamilla
Diskuze (41)
Nový Volkswagen Golf má podle nejnovějších informací přijít již koncem příštího roku. Dostane navíc nové technologie včetně hybridů. Cílem je pak spotřeba 4,7 l/100 km v reálném světě.

Od osmé generace Volkswagenu Golf nás již dělí pouze jeden rok. S touto informací přišel magazín Autocar, který dodává, že se navíc představí rovněž několik hybridních variant, které mají kupříkladu v USA nahradit skandální diesely. Zajímavostí přitom je, že nový Golf přijde ve stejném čase jako „pouze“ faceliftovaní sourozenci Škoda Octavia a Seat Leon.

Vůz bude stát opět na platformě MQB, inženýři se však snažili snížit náklady na výrobu. Z firemních analýz totiž vyplývalo, že je platforma pro Golf postavena až "nebývale bytelně", v porovnání s konkurencí.

Cílem vozu je reálná spotřeba 4,7 litru na sto kilometrů. K tomu poslouží rovněž nový 48V benzinový mild hybrid, který bude kombinovat litrový tříválec přeplňovaný elektrickým kompresorem s generátorem. Pro zachování energie bude sloužit malá a levná olověná baterie. Nejedná se tedy o klasický hybrid s velkými a těžkými bateriemi, ale o jakousi menší podporu elektromotorem, a to zejména při rozjezdech a při nutnosti podat maximální výkon. Elektrická energie pak dokáže pohánět právě i kompresor, který tlačí více vzduchu do motoru a zvyšuje výkon.

Náklady na výrobu a tedy i konečně cena pro zákazníka mají kopírovat částku jako u dieselu. Není tam totiž velký elektromotor ani drahá baterie. Volkswagen navíc nyní dá do každého svého dieselu přidává vstřikování močoviny, což opět zvedne cenu naftových modelů. Detaily o novém hybridu mají být známý již příští měsíc.

Ondřej Chamilla
Diskuze (41)
Avatar - AUDIRS6
1. 11. 2015 23:02
Re: Odvážná myšlenka
Emele, neviem ci si si vsimol ze pises mne... ;-)
Ak nie, tak vedz ze pises mne, a ja s tym nejake tie skusenosti mam, ok...? ;-)
Avatar - Emel
1. 11. 2015 21:30
Re: Odvážná myšlenka
No takhle, limitem výkonu výkonu motoru přece není primárně schopnost turbíny foukat. Jasně že lze "snadno" zvýšit plnící tlak a tím výkon, ale například stoupá riziko detonací - musíš to líp chladit, případně dávat lepší benzín nebo bohatší směs... nehledě na to, že i ten samotný vyšší výkon víc namáhá všechny ostatní díly.
Avatar - Emel
1. 11. 2015 20:04
Re: Místo faceliftu sedmičky rovnou Golf 8,
To hej, ale na druhou stranu pokud si dobře vzpomínám přišla s G6 spousta nové techniky...
30. 10. 2015 23:07
Re: "Bytelnost" od Golfu očekávám!
Na snižování nákladů (na vývoj motorů) už VW dojel..
30. 10. 2015 23:01
Re: Místo faceliftu sedmičky rovnou Golf 8,
Díky podobným článkům jako je tento, neočekávám po dieselgate změnu ve stylu VW.

Článek je o tom jak VW ušetří a už teď pouze kvůli MARKETINGU kalí vodu (stejně jako 8 generací, samozřejmě že to bude FL) s nesmyslnými KONCEPTY. :no:

Vsadím se, že jestli to VW dotáhne vůbec do série. Tak to bude propadák jako obvykle.
Jako všechny předražené ''EKO'' modely koncernu.
Ve výsledku se budou dál prodávat především mainstream modely, včetně TDI...