XC90 I S90 se mi hnusi- kdyz to porovnam s predchozimi modely. Ctyrvalce to dorazily. A kdyz budeme uvazovat hybrid, tak ten soucasny ujede na baterky 2km - to je o nicem. Jsem zklaman vyvojem Volva a upozornuji, ze dve jsem si v minulosti koupil - V40 se super 2L benzinem a pak S60 s uzasnym 5ti valcem. Ale soucasny design je humac pro Cinany.
jiste pujdou ve slepejich CX90 T8, kde ma hybrid dojezd az 40km na elektrinu, ono se jaksi jedna o plug-in hybrid, v te dobe kdy S/V90 pujde na trh bude jiz klasicky hybrid vyjimecnej (krome Toyoty ktera na nem "zamrzla")
Jedna z nesporných výhod hybridu je třeba i vyšší celkový výkon a úspora paliva při zrychlení, kdy pomůžou baterky... Na to není potřeba kdovíjaká sofistikovaná soustava a to je taky jediný a základní účel hybridů Toyota...
o cem hadat, ja jeden jejich hybrid "sedlam" a ikdys je to hybrid s 6 valcem, tak ani vykonem, ani zrychlenim nijak nevynika, je to proste hybrid vhodnej pro klidnejsi ridice, a kdys se s nim jezdi klidne a pohodove tak se odmeni tou vyhodou nizke spotreby
Ale on přeci nemusí překonávat ostatní rozdílem třídy. Se slabším spalovacím motorem se vyrovná stejně výkonné konkurenci a přitom nabízí bonus spotřeby při rozumné jízdě, což ta monstra zase nedovedou.
na palce prd, je zbytecne je sledovat, davat a cokoliv okolo nich resit, kdys se odnich oprostis a nebudes si jich vsimat (skoda ye nejdou schovat abz to nebzlo videt) tak je to na diskuzi razem snazsi
moje poznatky o hybridu od "Toyoty", jezdi se s tim pekne, ale nema smysl tomu davat za usi, pac krom velke spotreby se nedostavuje ani "lepsi" zrychleni (oproti nehybrid verzi mam mit zrychleni asi o pul vteriny lepsi, coz je pocitove nerozpoznatelne), ani pocitovej zatah neni nijak jinej nez nehybrid verze, pro takove jizde se dostavuje jen vetsi spotreba, ve meste o 4-5 litru a na dalnici zhruba o 2-3 litry vetsi :-) kdys se s tim jede uplne normalne tak je spotreba o chlup lepsi nez se stejnym atmo benzinem v prumeru tak o 2-3 litry asi, samozrejme jsem si u delalera projel i tu nehybridni verzi kde je ten samej benzinovej motor, a kdys se s tim hybridem jede plynule a klidne (ale nijak se nezdrzuje provoz) tak to papka proste celkem min nez jen atmosfera :-) vahu nijak nepocituju, rozdil asi 100kg je u auta co ma 2.2 tuny proste zanedbatelnej, ten kdo si hybrid porizuje si ho pravdepodobne porizuje prave pro jeho vyhody se spotrebou, jinou vyhodu jsem zatim opravdu nezaznamenal :-) ac vlastne jedna vyhoda tam jeste byla, vyssi odpocet DPH, teda pokud se to DPH tak nejak pokreje s tim ktere by clovek musel jinak vyplaznout za dane ctvrtleti, takze ve finale nevyplazne nic a jeste mu treba nejake drobne vratej >:D
Mně jsou palce dolů šumák, ale tady jde o to, že já tu napíšu jasnou tezi - větší kila hybridu jdou proti dynamické jízdě a ničí tím úspornost hybridu (tudíž mi přijde zvláštní koncipovat sportovní verzi auta jako hybrid) a místo nějakého smysluplného komentáře dostáváš akorát nesouhlasné palce - Já bych si raději přečetl něčí nesouhlasný názor, v čem že spočívá to kouzlo té hybridní sportovní koncepce, ale toho se nedočkáš.
Za Tvůj příspěvek děkuju, v obecné rovině mi zapadá do toho, co si myslím a co říkám (větší kila = větší spotřeba při dynamické jízdě). Koupil bys toho hybrida, kdybys neměl tu daňovou úlevu?
jo koupil, me se prposte libi myslenka jizdy na elektrinu, takze pristi bude bud plug-in hybrid nebo rovnou ciste elektro :-) ona v te vyssi cene je i nejaka ta drobna vybava navic za kterou se v nehybridu tusim priplaci
a tim ze muj revir je Praha a dalnice, tak i to preplaceni se me za zivotnost toho auta u me 4-6 let tak nejak zaplati na nizsi spotrebe
ten tablet uz na pohlad vyzera ze bude hned ucapany a usmudlany od prstov ... a nosit si tam so sebou miliony otlackov... otras... az sa mi dviha zaludok .... pocit luxusu je uplne o niecom inom..... ale snad na to vo volve pridu kym este nie je neskoro ... lebo toto smerovanie znacky ake volvo predvadza v poslednej dobe ozaj nevidim ruzovo ... teda za predpokladu ze sa stale bavime o tom ze volvo chce ostat volvom ... lebo ak uz volvo nechce byt volvom ... tak nech si kludne vyraba co len chce...
Volvo se mi designem a pojetím hybridního pohonu zamlouvá. Ale chybí mu tradiční pětiválce. Nekoupil bych nové Volvo ze 3 důvodů:
1. hlučné nafťáky, benzíny nic moc (škoda R5...) a T8 příliš drahá
2. špatně naladěný podvozek
3. tablet - ventilace bez knoflíků, to odmítám
osobne pokladam hybrid za pohon spojujici prakticky jen same nevyhody (cena, hmotnost, slozitost, atd.), tudiz ho nepokladam za mezistupen mezi ropaky a elektromobily, ale za slepou ulicku...
to je preci jasne, ne? o ni rozhoduje trh. a ten kdybys nekrivil, tak zatim jezdi v osobacich hlavne benzin, v nakladacich nafta, v dodavkach a suv se to bude michat pul na pul. fosily dost mozna v blizke budoucnosti nahradi ciste elektromobily, ale za predpokladu, ze realna objemova a hmotnostni kapacita akumulatoru (at uz budou tvoreny cimkoliv) bude o rad vetsi nez dnes a realna nabijeci doba (popr. doba nutna na uvedeni auta na plny dojezd - to muze byt treba vymena baterie, atd.) o rad klesne. ale hybrid (ono uz ten nazev napovida) opravdu neni rozumna cesta - auto s dvema pohony, ktere se (ano) vzajemne doplnuji, ale ktere se rovnez vzajemne pasivne zatezuji (jeden taha druhy) opravdu neni hudba budoucnosti. kdo rika, ze je to prechodne stadium k elektromobilum, tak se plete, elektromobil nepotrebuje proslapavat cesticku hybridy, elektromobily (tedy mam namysli trakcni systemy) zname velice dobre - trolejbusy, tramvaje, vlaky - a jsou tyto trakcni systemy vyrazne jednodussi nez u fosilu. takze tohle inzenyrske cviceni (jimz hybrid bezesporu je) nepotrebujeme ani jako technologicky mezikrok. tot vse.
Dizajn 90 roky, predok ako useknutý, zadná časť , tak na to ani slová nenachádzam, no a interier, tiež nič moc a tie monštrózne výduchy , tak ďakujem, za tie prachy je kóóópa krajších aut v tejto kategórii :no:
Zatím tedy mame potvrzene motorizace pro bezne modely XC90 a S90, vykonove rekneme ok, konstrukcne, asi zadna extra hitparáda.
Ale dřív nebo později musí svedum podle ohlasu z medii, testu, recenzi a jinych kanalu tlumocicih prani zakazniku dojit, ze do sportovního modelu v této kategorii nepatri ctyrvalec, nýbrž alespoň 6-valec, jestliže se jim takovy motor vyvíjet nechce, budiz, alespoň by pak ale svedove mohli oprasit know-how 5válcove konstrukce. V kombinaci s baterkou by ten motor produkoval vykon který nesmrdi potem a v kultivovanosti chodu by byl o dva levely vys.
Takze, jednoznacne :yes: za začátek obmeny modelu, za plany sportovních modelu ve všech kategoriích dle zvyku nemecke trojky a za to, ze sice az od 2020, ale volvo planuje další modelovou ofenzivu ve smyslu vstupu do novych segmentu (třeba MPV, uprimne, jaka jina znacka je vic predurcena k tomu, aby uspela v tomto segmentu?).
Ale také bohužel :no: za, zda se, zcela uprimné plany vyzbrojit všechny modely maximalne 4valcemi...
p.s. hadat se o designu je pitomost, nikdo ale nemuze namitat ze by byl nudny, anebo nevkusny. Zadek je zajimavy, nereknu ze hezky, ale zas volvo bude mit prostor pro slusny facelift.
Nejdříve u Volva bez náhrady zařízli charakterní pětiválce, a teď to ještě dorazí "ostrým hybridem". Nevím, jestli se mám smát, nebo plakat... :-(8-s:no::no::no: