LED jsou vsude, i v predu. Ale ono to ma uz i Audi kompletne v LED. Xenony tam nejsou, jestli se daji doobednat, to nevim, zda to maji v ceniku, ale ono asi neni moc duvodu.
Díky za upozornění. :yes: Očekával jsem, že pro základní modely (jako 250 CDI) komplet LED dávat nebudou, ale proč ne. Zase o tolik dražší to dnes už není.
Edit: Podíval jsem se do Německa a LED v základu mají, ale není to ILS, který mají na jiných modelech. Ten je za příplatek asi 45 tisíc. To to vysvětluje. Web jim neustále padá, takže s detailnějším zkoumáním budu muset počkat.
I dioda může odejít. Jen to není tak časté a mají v průměru mnohem delší životnost. Daní za vysokou životnost bude drahá výměna, pokud na to někdy dojde.
No více méně ano, pokud žádná neumře předčasně. Životnost dost ovlivňuje napájení a kolikrát na ně v autech opravdu tlačí, aby dostali kýžený tok. Nezapomínej, že je udávaná pro ideální (laboratorní) podmínky. Světlomet tvoří desítky diod, jakákoli z nich může selhat a budou se i v budoucnu nejspíš měnit jako jedna jednotka, tedy celý světlomet. S postupem času se také bude jejich výkon zhoršovat. V laboratorních podmínkách by na konci životnosti měly být zhruba na polovině. I když je možné, že to elektronika zvládne kompenzovat (což životnost sníží).
Líbilo se mi laserové zadní světlo, které představilo Audi. Auto za sebe promítá na asfalt čáru v doporučené vzdálenosti, čímž autu jedoucím za tebou napovídáš, jaký odstup si má držet. :-) Zajímalo by mě, jak si počíná na horizontu.