Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Osvěžení pro Jaguar S-Type

Britský automobilový výrobce poté, co minulý rok vylepšil techniku řady S-Type, přichází nyní s důkladným osvěžením vzhledu. Faceliftovaný model pro rok 2004 se představí na Detroitském autosalonu. První informace jsou k dispozici však již nyní.
Zpět na článek
23. 12. 2003 20:11
neregistrovaný "HUFUH"
23. 12. 2003 23:54
neregistrovaný "lojza"
24. 12. 2003 14:46
neregistrovaný "Ace2"
25. 12. 2003 09:25
neregistrovaný "Michal"
25. 12. 2003 13:52
neregistrovaný "Ace2"
27. 12. 2003 17:18
neregistrovaný "Niemand"
2. 1. 2004 11:40
neregistrovaný "fechta"
26. 12. 2003 22:39
neregistrovaný "omega"
27. 12. 2003 17:27
neregistrovaný "Niemand"
27. 12. 2003 18:30
neregistrovaný "omega"
27. 12. 2003 19:40
neregistrovaný "Jméno"
28. 12. 2003 01:17
neregistrovaný "omega"
30. 12. 2003 11:02
neregistrovaný "Niemand"
30. 12. 2003 14:34
neregistrovaný "omega"
3. 1. 2004 15:06
neregistrovaný "Niemand"
27. 12. 2003 01:26
neregistrovaný "us"
29. 12. 2003 16:48
neregistrovaný "Ace2"
30. 12. 2003 14:03
neregistrovaný "LK"
30. 12. 2003 14:39
neregistrovaný "omega"
30. 12. 2003 15:31
neregistrovaný "LK"
30. 12. 2003 17:51
neregistrovaný "Ace2"
30. 12. 2003 18:01
neregistrovaný "Ace2"
30. 12. 2003 18:08
neregistrovaný "omega"
2. 1. 2004 09:44
neregistrovaný "mates"
31. 12. 2003 08:18
neregistrovaný "LK"
2. 1. 2004 09:42
neregistrovaný "mates"
2. 1. 2004 11:57
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:52
neregistrovaný "fechta"
5. 1. 2004 00:59
neregistrovaný "Ace2"
5. 1. 2004 12:43
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:47
neregistrovaný "fechta"
neregistrovaný "HUFUH"
23. 12. 2003 20:11
z venku se mi líbí víc ...
... než předchozí varianta ... alespoň na fotkách ;)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "lojza"
23. 12. 2003 23:54
Re: z venku se mi líbí víc ...
to možná, ale ty dvě trubky vzadu jsou jako madla od stavebního kolečka a to je možná ta klasika jaguš....
neregistrovaný "Ace2"
24. 12. 2003 14:46
Re: z venku se mi líbí víc ...
Ví někdo, jestli bude mít v zadních svítilnách LEDky ? Jako to má teď to nejnovější XJ ? Tím nemyslím diamantový vzhled svítilen, který měl S-type v EU snad jako první, ale prostě LEDky. XJ má zadní červený pozičky v LEDkách krásně do takového mini bumerangu, což vypadá v noci extrémně efektním způsobem. Takže je nasnadě, že by i S-type mohl něco takové míti... třeba u něho tradičně do kruhu, ví to někdo ?
neregistrovaný "Michal"
25. 12. 2003 09:25
Re: LEDiody
to netuším. ale ma taky dotaz natyhle diody. vypadají samozřejmě skvěle a asi každá z nich má menší poruchovost než žárovka, ale když sečteme ty desítky, co jich jsou potřeba na celé světlomety tak by každou chvíli mohla být některá rozbitá, ne? já viděl už na pár škodovkách, že jim ve třetím brzdovém světle(tom proužku za sklem) nesvítí zdaleka všechny.
neregistrovaný "Ace2"
25. 12. 2003 13:52
Re: LEDiody
Já bych asi nesrovnával ledky v 3. brzdovém světla zakoupeným v supermarketu za 199 Kč se světly z výroby, teoreticky vzato je LEDka totiž nesmrtelná. Pokud nedojde k výrobní nekvalitě nebo nedojde k přerušení kontaktu, tak by měla svítit pořád. Maybach má vzádu už jenom LEDky, a myslím, že jich je tam nějak přes 500 kusů. Kdyby to nefungovalo, tak by si to asi lidi od Maybachu nedovolili. Takže pár diod v zadním světle jako to má Jaguar XJ či BMW M3, nebo brzdové LEDová světla jako má Volvo S80, MB S a některé E-klasse není závažný technický problém bych tedy řekl.
neregistrovaný "Niemand"
27. 12. 2003 17:18
Re: LEDiody
To jste vystihl velice slusne. Ano je tomu tak, LED technologie je skutecne v podstate neznicitelna. Jeji funkce je totiz zalozena na zcela jinem principu nez zarovka. Vynika rychlejsi odezvou, svitivosti a prave zivotnosti. Ma vyssi kontrast (samozrejme zalezi na konkretnim zpracovani svetlometu) a priznivejsi spotrebu el. energie. Mimochodem je to velmi "trendy", a proto to automobilky tak rady zduraznuji ve svych prospektech (jine to berou jako samozrejmost, prave Maybach).
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:40
Re: LEDiody
původní konstrukce tzn. diamant
neregistrovaný "omega"
26. 12. 2003 22:39
Prostě hrůza
Tak po kombíku a dieselu už Jaguar sáhl i na S-Type. Zlatá původní verze - jestli ji něco dělalo výjimečnou, tak to byla právě kapota pod větším úhlem. Po faceliftu vypadá jako každá druhá limuzína. Teď už jen čekám, kdy Jaguar představí SUV..
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Niemand"
27. 12. 2003 17:27
Re: Prostě hrůza
Udrzet exkluzivitu v dnesni dobe neni vubec snadne. Muzete rikat co chcete, ale podivejte se na prodeje naftovych agregatu v te ktere tride a zjistite, ze jsou segmenty, ve kterych tvori prodej techto jednotek i 70 a vice procent. Pokud Jaguar chce pomyslet na prosperitu, jednoduse musi nabidnout i tuto alternativu. Ja jsem mimoradne rad, ze si to manageri jaguaru uvedomili a ucinili tak. S kombi to mate podobne, jde o to nabidnout co nejsirsi paletu typu na bazi jednoho modelu (podvozku chcete-li). A s tim SUV, proc ne? Podivejte se na Porsche a jeho Cayenne. Kdo by jsi pomyslel, ze je neco takoveho vubec mozne. Kdyz byl model predstaven, na techto strankach (i jinde) jsem cetl glosy na tema, ze se u Porsche zblaznili a ze je to konec automobilky a vida, svete div se, model je prodavan jak na bezicim pase, automobilka prijima objednavky na rok dopredu.
neregistrovaný "omega"
27. 12. 2003 18:30
Re: Prostě hrůza
No a právě o tom je - být exkluzivní nebo dosahovat maximálního obratu. Skákající kočka podle mě vždy patřila do té první skupiny. Také se myslím, že nasadit diesel nebyl ani tak nápad manažerů Jaguaru, ale spíš politika vysokého obratu Fordu. Ale to byl jen příklad. Ať tak nebo tak, nový facelift S-Typu se mi vůbec nelíbí...
neregistrovaný "Jméno"
27. 12. 2003 19:40
Re: Prostě hrůza
kdyz oni i zamestnanci exkluzivnich automobilek chteji vyplaty
neregistrovaný "omega"
28. 12. 2003 01:17
Re: Prostě hrůza
To určitě chtějí, ale pak je na Fordu, jestli bude třeba "ze svého" dotovat Jaguar s tím, že vlastní "exkluzivní značku", nebo bude i Jaguar vyrábět všechno možné, hlavně, když na sebe vydělá...
neregistrovaný "Niemand"
30. 12. 2003 11:02
Re: Prostě hrůza
Snad si nemyslite, ze v dnesni dobe (ono tomu tak bylo vzdy) bude nejaka automobilka dlouhodobe dotovat chod jine, jenom proto, aby mohla svym partnerum ve svych materialech uvadet, ze vlastni exkluzivni znacku. Jaguar je jako kazdy jiny podnik, a proto by mel vydelavat (respektive presneji, dosahovat uspokojeni svych akcionaru/majitelu). Ja si myslim, ze na to rozhodne ma. Jestli k tomu budou treba mozna pro nekoho nepopularni kroky, tak to je otazka.
neregistrovaný "omega"
30. 12. 2003 14:34
Re: Prostě hrůza
A vy myslíte, že se současnou modelovou řadou (X, S, XJ, XK) Jaguar nevydělává??
neregistrovaný "Niemand"
3. 1. 2004 15:06
Re: Prostě hrůza
Pokud jste cetl moji glosu presne, pak se me nemuzete na toto ptat, protoze jsem nic takoveho nenapsal. Ja samozrejme nemam prehled zisku na jednotlive modely firmy Jaguar (konecne urcite ani vy ne), takze na toto tema muzeme maximalne spekulovat. Kazdopadne nova modelova ofenziva ma Jaguaru pomoci, aby naplnoval predstavy svych manageru a majitelu, coz jiste neni ztrata a dlouhodobe zadluzovani.
neregistrovaný "us"
27. 12. 2003 01:26
bez titulku
Bude vzprimenejsi taky "kocka" na kapote? (myslim logo, sosku, jak ji smej vozit za morem.)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Ace2"
29. 12. 2003 16:48
Re: bez titulku
Soška na kapotě nesmí být, alespoň ne v ČR, takže bude jen ta mince. Jenom by mě zajímalo jak je to vyřešený u RR.... hádal bych na vyjímku...
neregistrovaný "LK"
30. 12. 2003 14:03
Re: bez titulku
Proč u nás nesmí být soška na kapotě?
neregistrovaný "omega"
30. 12. 2003 14:39
Re: bez titulku
Nevím, odkud máte info, že u nás nesmí být "kočka" na kapotě. Pokud vím, tak k XJ ji nabízí automaticky a na ničem nevypadá líp, než na S-Typu
neregistrovaný "LK"
30. 12. 2003 15:31
Re: bez titulku
Mně to taky překvapilo, ale psal to Zdeněk o příspěvek výše:Soška na kapotě nesmí být, alespoň ne v ČR
neregistrovaný "Ace2"
30. 12. 2003 17:51
Re: bez titulku
To je jednoduché. Stačí se podívat na Jaguara prodávaného v UK, nebo USA a na Jaguara prodávaného v ČR. Originální Jaguar má skutečně to krásnou sošku skákající kočky, v ČR tato soška není a je jen nahrazena takovou tou mincí s logem Jaguara. Když se na tu sošku podíváte, tak je to element, který v případě nárazu s chodcem hodci zcela bezpečně rozpárá vnitřnosti. Problém té sošky je, že je zalisovaná napevno, a ještě ke všemu špičkou (hlavou) dopředu. U Mercedesu, Cadillacu, Chevroletu, Buicku, Lincolnu, a Toyoty LC jsou sice na kapotě znaky také, ale ty znaky jsou na pérku či kloubu, tedy znak se případě narazu nakloní směrem ke kapotě a neni nijak nebezpečný. Soška na Jagu je bohužel pro milovníky velmi nešťastně řešena z pohledu bezpečnosti. A já víme z vyhlášky či ze silničního zákona ČR, na autě nesmějí být žádné ostré hrany... BTW podle mě není tahle restrikce jen ČR. Podívej te se na stránky amerického Jaguara na model XJ a na to samé u českého zastoupení, nebo ještě lépe běžte se podívat do autosalonu po sošce ani památky, jen mince s logem ve stylu S a X-type.
neregistrovaný "Ace2"
30. 12. 2003 18:01
Re: bez titulku
Tak vám to usnadním a tady jsou linky jak na amerického XJ tak na českého.
Tohle je americký XJ, všimněte si sošky na kapotě
a tohle je v ČR prodávaný XJ, žádná soška
neregistrovaný "omega"
30. 12. 2003 18:08
Re: bez titulku
v tom případě minimálně v jednom autosalonu Jaguar v ČR porušují zákon :-) Pokud vím, tak policie nechává kočku kočkou (mám ověřeno ve dvou případech - bohužel ne s vlatním autem)
neregistrovaný "mates"
2. 1. 2004 09:44
Re: bez titulku
Vzhledem k tomu, ze v Cechach jsou jen dva a v Praze to neni, tak ve kterem?
neregistrovaný "LK"
31. 12. 2003 08:18
Re: bez titulku
Tak to jo, ja jsem si toho jiz vsiml (ze v cechach casto kocky nejsou) a myslel jsem si, ze je nekdo ukradl, tak si majitel poridil nejakou zaslepku (tu minci :-)
neregistrovaný "mates"
2. 1. 2004 09:42
Re: bez titulku
Mate spatne informace. Ani u XJ, ani u zadneho jineho modelu prodavaneho v Cechach neni soska kocky v zakladni nabidce. Nelze ji oficialne u Jaguaru ani objednat. Jestli chcete kocku musite si ji sehnat od jineho vyrobce napr. Arden, nebo moc prosit, aby vam ji u Jagu objednali. Montaz vam oficialne take neprovedou. Kocka nesplnuje nejakou homologaci pro stret s chodcem. Videl jsem nektere kocky, ktere byly "na pevno" a neslo s nima vubec pohnout. Original od jagu ma pevnou zakladnu prisroubovanou ke kapote a samotna soska je na pruzine, takze se ruzne otaci a vyklapi. To same dela kocka od Ardenu, ta je navic i demontovatelna. Nekteri si koupi tezitko na stul s kockou a tu pak amatersky montoji na kapotu, coz je opravdu hruza. Soska, ktera je montovatelna na kapotu se pohybuje okolo 15 tis. Kc, coz je duvod, proc si ji moc lidi namontovat nedava. Mam pocit, ze jedina homologace kocky na kapote je v USA, ale nevim to na 100%.
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:57
Re: bez titulku
to big.cat: míš 100% info. Jenom bych dodal, že jediný model na který nejde soška je teď XJčko. /bavíme se o evropě/
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:52
Re: bez titulku
máš zaručeně špatné informace, žádná soška se na XJ v ČR nenabízí automaticky ani na ostatních modelech. Ano na S-Typu vypadá nejlíp. Jo a sošky se dneska dělaj sundavací, ale ne ani tak kvůli bezpečnosti, ale nenechavejm ručičkám a sběratelům odznáčků z aut apod.
neregistrovaný "Ace2"
5. 1. 2004 00:59
Re: bez titulku
To je nesmysl, výrobce skutečně nedává sošky kvůli zlodějům.... :) to je naivní myšlenka. Jde o bezpečnost.
neregistrovaný "fechta"
5. 1. 2004 12:43
Re: bez titulku
s těma zlodějema to bylo mšleno ironicky, sorry, že jsem tam nedal smajlíka!
neregistrovaný "fechta"
2. 1. 2004 11:47
Re: bez titulku
u RR je samozasunovací (u starých to tak bylo), stačilo cvrnknout do sošky a motorek ji dost rychle zatáh