Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Oživený Saab 9-3 má karoserii z finské oceli

Automobilka Saab pod novým vedením kvete. Finové budou nově dodávat i materiály pro klíčové prvky karoserie.
Zpět na článek
29. 1. 2014 17:09
29. 1. 2014 17:26
29. 1. 2014 18:23
29. 1. 2014 18:32
29. 1. 2014 19:02
29. 1. 2014 19:27
30. 1. 2014 09:54
30. 1. 2014 14:11
30. 1. 2014 14:19
29. 1. 2014 17:51
29. 1. 2014 19:27
Avatar - Misanick
29. 1. 2014 17:09
Čína
A pak kdo je číňan. Čínské automobilky vyrábí v Evropě a evropské automobilky včetně Škody kupují komponenty z Číny ;-\ .
Rozbalit vlákno
9
29. 1. 2014 17:26
Re: Čína
No hlavně se ukazuje, že Číňan (nebo Ind) nemusí být vůbec špatný vlastník. Má hodně kapitálu, velký vlastní trh a zároveň nechá evropany auta vyvíjet a vyrábět. Takže třeba takové Volvo, LR, nebo Jaguar jsou teď mnohem autentičtější automobilky, než když to byly koncernové skládačky Fordu, nehledě na to, že se jím i víc daří.
Avatar - KubikCv
29. 1. 2014 18:23
Re: Čína
je tragikomický,že komouš hospodaří líp než západní kapitalista :-)
Avatar - ManInBlack
29. 1. 2014 18:32
Re: Čína
Když se to vezme čistě z pohledu podnikatelskýho, tak je možná Čína daleko kapitalističtější než celá západní polokoule dohromady.
Avatar - John Doe
29. 1. 2014 19:02
Re: Čína
"kapitalističtější" asi nebude ;-)
ale (možno) lepšie zvláda trhový princíp!

...aj keď často na úkor svojho obyvateľstva a životného prostredia. ;-\
Avatar - Bristol
29. 1. 2014 19:27
Re: Čína
sice se to říká špatně ale EU by se mohla do komunistické Číny chodit učit kapitalismu... >:D komunistický tam totiž zůstal nejspíš jen název...
Avatar - Emel
30. 1. 2014 09:54
Re: Čína
Kapitalismus v Číně má jeden velký problém a to je velká nerovnost bohatství a absenci sociálních jistot. Ne, nejsem komunista a ani levičák. Ale na druhou stranu si nemyslím, že by 1% populace mělo mít víc než polovinu bohatství země...

V mém pohledu je jádrem každé země její střední třída. Nechtěl bych žít v zemi, kde střední třída znamená život na okraji chudoby... a to ani pokud bych patřil do toho horního 1%.
Avatar - Bristol
30. 1. 2014 14:11
Re: Čína
nikdo netvrdí že Čína je kdesi na přelomu 19. a 20. století...je tam oligarchie, pak dlouho nic a pak zbytek více jak miliarda lidí, ale o tom že i ten zbytek se začíná mít lépe a lépe svědčí i to že najednou je čína největším automobilovým trhem, trhem elektroniky a tak dále...

nejinak je na tom i Rusko...tam taková ta emancipovaná střední třída jak jí známe například z Evropy taky není...
Avatar - Emel
30. 1. 2014 14:19
Re: Čína
Jasně, na obyvatele se tam prodá srovnatelné množství nových aut jako u nás... přesto si myslím, že učit se kapitalismus v Číně není úplně šťastná myšlenka.
Avatar - Ja Prvni 123
29. 1. 2014 21:33
Re: Čína
no hlavně.. Hong Kong není Čína...
a v Číně je feudalismus... tuhej, zamrzlej.. že si to ani neumíme představit.
:-(
Avatar - peter_ko
29. 1. 2014 17:22
mňa by zaujímalo...
odkiaľ bude granulát na výrobu spätných zrkadiel.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
29. 1. 2014 17:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - romgator
29. 1. 2014 17:46
Jsem milovník SAABu, ale
do stavu, jak se píše, že automobilka jen kvete, to má ještě trochu dost daleko. Ale ocením jakýkoliv pokrok. Viva SAAB

Dodatek NEVS není finská, ale švédská firma.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - šmoula nešika
29. 1. 2014 17:51
Re: Jsem milovník SAABu, ale
Jojo, NEVF to není... ;-) (ještě že se k tomu zatím nedostal Gilgit...)
Avatar - romgator
29. 1. 2014 18:06
Re: Jsem milovník SAABu, ale
jen počkej, cítím to v kostech, nebude to trvat dlouho. :-)
29. 1. 2014 18:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - romgator
30. 1. 2014 09:35
Re: Jsem milovník SAABu, ale
Ty jsi tak hodný, ani nevíš, jakou jsi mi udělal radost, že jako první jsem na to upozornil. A jako odměnu zasloužíš smajla. :-)

Jinak, ony ty SAABy vezou hlavně do číny, pokud jsem to ale četl správně ( zdroj: [odkaz] ), tak dokonce v Nizozemsku a další pár zemích se už možná dokonce začal prodávat.
30. 1. 2014 10:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stejsn
29. 1. 2014 22:17
Re: Jsem milovník SAABu, ale
A taky to nepsali na začátku února, ale ledna. Chtělo by si to po sobě články víc číst. ;-\
Avatar - narona
29. 1. 2014 17:51
Ruukki
Ruukki - jim blbne klávesnice ne? >:-[]
Rozbalit vlákno
1
29. 1. 2014 19:27
Re: Ruukki
narona, tak to si za-píš: [odkaz]
29. 1. 2014 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
29. 1. 2014 19:38
Nová budoucnost SAAB
Zprávu o znovuzahájení výroby SAABu, i když to je v rukou nového vedení a čínského vlastnictví vítám. Bude záležet jak provedou náběh již historického, ale dosud pokrokového typu 9.3 a jak se rozvine další vývoj.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Iv8
30. 1. 2014 08:53
Re: Nová budoucnost SAAB
Fandím a držím palce aby to Saabu vyšlo. Každá změna uniformity ala VW je vítána. Doufám, že v rámci úspor nezačnou ta auta šidit a zůstanou u nadstandardní bezpečnosti, výběru materiálů a dílenského zpracování.