věc názoru mě připadne že Ferrari dělá dospělá auta a ne za každou cenu narvat do auta aspoň něco ceného jako dnes Bugati a Pagani tohle prostě nejde srovnávat Ferrari je sport a tohle je luxus
Určitě věc názoru, já bych naopak řekl, že Ferrari sice dělá dospělá auta, ale spíše o luxusu a pohodlí, než vyloženě o sportu - California - krásné CC, ale s celkem těžkou střechou, teď FF, které je dokonce čtyřkolka, nebo 599 GTB, které ti na Launch kontrol udělá 30m dlouhé pruhy od pneumatik - vyloženě frajeřina. Oproti tomu Zonda si drží váhu a každá drahá hračka, která na Zondě byla použita, vedla ke snížení celkové hmotnosti a k tomu nadupaný motor, to je podle mne pravý supersport. Jsem zvědavý, jaké budou recenze na řízení, protože nad Zondou se všichni dost rozplývali... :-)
Nedá mi to nerýpnúť ;-)
Motor Pagani preplňovaný 2 x turbom - OK.
Už sa teším, ak bude mať nové BMW M5 preplňovaný motor (čo iste bude mať), čo sa tu bude písať >:-[]
Pokud pujde tocit nad osm tisic, bude mit krasny zvuk a postupne gradujuci vykon, proc ne?
Jenze se obavam, ze se charakterem bude zase blizit spis lokomotive.
o kvalitach auta neni pochyb, design exterieru taky fajn. ale ten interier, to je strasne. Vetsi kyc uz snad vymyslet nemohli. Aspon mohli dat misto chromu karbon, to by tomu z nejhorsiho pomohlo. Kazdopadne designer interieru musel byt hodne sjetej, kdyz to vymyslel. :-)
Asi jsem jinej, ale interiér je OK, rozvýjí dál tvary Zondy... Ale exteriér na těchto ofiko fotkách mi příjde dost nudnej, rybí tlama je hodně podobná novému Focusu ST a zadek zase se svýma světlama vypadá jak hračka. Zde se tedy Zonda musí hodně mrskat, čím ji nahradily. Za exteriér od mne :no: Zonda je prostě jen jedna. :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
Co tím myslíš nové Ferrari jako konkurenta pro Pagani a Lambo? Nástupce Enza by měl být snad již brzy, ale zatím jsem o něm nic neviděl... A srovnávat toto Pagani a Lambo s 458? To asi není to pravé, určitě je to dobré sportovní auto, ale supersport je jiná liga. Zde bude spíš konkurencí Ageila..
Exteriér mi přijde skvělý. Předvedený interiér úplně odporný (takový dubajský, jen místo chromu tam mohli ještě hodit 24-karátové zlato). Jméno je zcela nepoužitelné. To aby k tomu do hranaté závorky přidávali výslovnost, tak jako Olympus ve snaze přesvědčit nás, že se mikro čte mju:. Ale, kruci, fakt bylo třeba těch dvou turb, aby se z šestilitru vydolovalo 515kW, když už uměli ze 7,3l atmosféry dostat 506kW (Zonda Cinque)? Ať jde EU se svými emisními válkami do háje. Metan, co každý rok vypustí do ovzduší termiti a krávy, udělá pro globální oteplení víc, než všechna auta, vlaky a lodě v Evropě.
už vidim, jak se tu bude propírat, že vypadá jak novej mclaren šoustlej eselesem... a... je to pravda >:D Akorát ani jedno z těch dvou aut co stojej polovic nemá tak kýčovitej interiér :-)
Ale pojede určitě parádně, o tom žádná... :yes: