Ceny běžných aut jsou většinou nejvyšší krátce po jejich představení a s blížícím se příchodem nástupce klesají. V případě supersportů je situace výrazně odlišná.
Zonda je legenda, Huyura je paskvil, vzhledově, techniku má lepší huyura,ale pověst a charizma Zondy, huyura nemá a nikdy mít nebude, Huyura bude vždy druhá a brzo se na ní zapomene, na Zondu se nezapomene nikdy
A teď když připustíme, že byste seděli na ředitelském postu fy. Pagani, jak byste to dělali vy??? Jak byste odlišili zondu o hyuary? Na které zákazníky byste ji směřovali? Jak byste sladili prodejnost, požadavky zákazníků /ty co mají prachy, ne požadavky tlučhubů/ s ultimativností daného stroje? Hlavně při vědomí špatného rozhodnutí, že půjdou do kanálu tvoje prachy, tvoje investice, ... ne imaginární od sociálky, nebo od státu. No...............................? :-!
/Kdo nic nedělá nic nezkazí/ ;-)
Výborný je test Huayry od Chrise Harrise. Horacio říká, že AMG jim původně nabízelo a doporučovalo V8, ale oni, na základě požadavku zákazníků trvali na V12. AMG tedy řeklo OK, ale počítejte s turby. Celkem by mě zajímalo, jak vypadala ta specifikace V8 (atmosféra ?).
Každopádně jeden ze střípků, který ukazuje, že si Horacio velmi dobře uvědomuje, že nemůže ignorovat zákazníky. Myslím tedy ty reálné, ne letájící chlapce.
Horacio má asi tolik zákazníků, že je může znát všechny jménem, ignorovat je - skončí do půl roku.
Nicméně si myslím, že tato auta vznikají z posedlosti jak konstruktéra/výrobce, tak zákazníků, tam slovo kompromis nemá místo.
Tak to každopádně, tohle je auto jako umělecké dílo :yes:
Každá doba potřebuje mít svoje nedostižné superauto, kdysi to bylo Ferrari, pak Lamborghini, teď je to Pagani, mohl to být Koenigsegg, ale ten prostě na maestra HP nemá...