Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pagani Zonda R: nejsilnější Zonda všech dob

Malosériový producent supersportovních vozů, společnost Pagani, doveze do Ženevy nejsilnější Zondu všech dob. Verze R má nový motor, 750 koní a 710 Nm.
Zpět na článek
2. 3. 2007 13:34
neregistrovaný "lojofonik"
2. 3. 2007 14:02
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 15:33
neregistrovaný "skywalker"
2. 3. 2007 13:59
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 15:11
neregistrovaný "ZZ"
3. 3. 2007 20:56
neregistrovaný "xml"
2. 3. 2007 14:00
neregistrovaný "milujem PAGANI"
2. 3. 2007 14:46
anonym
2. 3. 2007 15:11
anonym
2. 3. 2007 15:15
neregistrovaný "t.it"
2. 3. 2007 16:39
neregistrovaný "Tommy46"
3. 3. 2007 08:50
neregistrovaný "Holota"
2. 3. 2007 17:29
neregistrovaný "merc"
2. 3. 2007 18:57
neregistrovaný "merc"
2. 3. 2007 21:55
3. 3. 2007 12:39
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2007 13:32
3. 3. 2007 15:44
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2007 16:33
3. 3. 2007 16:35
neregistrovaný "Roman Daněk"
3. 3. 2007 20:11
anonym
3. 3. 2007 21:34
2. 3. 2007 21:12
neregistrovaný "ozojik"
2. 3. 2007 21:13
neregistrovaný "ozojik"
3. 3. 2007 00:13
neregistrovaný "SuBi"
5. 3. 2007 18:42
neregistrovaný "ahoj"
neregistrovaný "lojofonik"
2. 3. 2007 13:34
krása
tato "predlzena verzia" sa mi paci ovela viac ako klasicka zonda... teraz uz vyzera naozaj ako superspott :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 13:43
Rrrrr
Tohle je hezký tak na autodráhu. Zonda nikdy nebyla mým šálkem cappucina. Jedině snad oceňuji snahu a schopnosti zakladatele/majitele..
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 14:02
Re: Rrrrr
Chce snad někdo po Zondě R, aby byla hezkou? Chce to někdo po Enzu FXX nebo jiném okruhovém plně funkčním speciálu, kde je vše podřízeno souboji se stopkami?
neregistrovaný "skywalker"
2. 3. 2007 15:33
Re: Rrrrr
od nej to nikto nechce....ona proste pekna je!!!
tot aspon moj nazor... :-)
Avatar - Pekelná Micinka
2. 3. 2007 15:49
Re: Rrrrr
To ne... Ale myslel jsem i "silniční" verzi. Jinak Enzo (neFXX) je, pro mě, pohlednější než Zonda. Co se týká zmiňovaného výběru, asi bych si nevybral, FXX je poničený Enzo, toto MC12 [odkaz] vypadá líp než dvojbarevná "série", větší huba mu jenom prospěla, ale taky mě nějak extra nebere. Pokud by se mi něco v téhle kategorii líbilo (bez ohlížení do minulosti), tak bych rád viděl toto v "sériové" podobě [odkaz]
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 13:59
Praktická Zonda
Facelifty jsou decentní ale praktické. Může mi někdo vysvětlit, jak je facelift praktický. A pak bych prosil vysvětlit praktický facelift na "praktickém" autě jako je Zonda... Nakonec bych chtěl vysvětlit praktický facelifty praktické Zondy R. ;-) Jo a pokud chcete víc informací, tak doporučuji: [odkaz] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
2. 3. 2007 14:36
Re: Praktická Zonda
Třeba prakticky faceliftované brzdy + 5mm na průměru... nebo tak něco >:D :yes:
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2007 15:11
Re: Praktická Zonda
>:-[] Aaaaahaaaa, a já čekal nějaký držáček na pití v zadním difuzoru nebo tak něco ;-)
neregistrovaný "xml"
3. 3. 2007 20:56
Re: Viac informacii....
:yes: Ani nie viac informacii ale nadhlad (insight), logika a systematickost. Vsetko to co tomuto clanku na auto.cz chyba. Tym padom trpi aj uroven celej stranky, pretoze podobne comment-clanky (ako keby urcene na popis fotiek) su na urovni casaku pre zeny. A ZZ! Diky za dobry link ;-)
neregistrovaný "milujem PAGANI"
2. 3. 2007 14:00
NADHERA
WOW KRASA >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2007 14:46
jo
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
2. 3. 2007 15:11
nic pre mna
mne sa to nepaci :no: ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "t.it"
2. 3. 2007 15:15
Re: nic pre mna
Z těch tří aut se mi nejvíce líbí MC12, v Brně bude zase jezdit ve Fia GT , myslím na podzim
2. 3. 2007 15:49
Nový král?
Pokud se bude jednat o silniční verzi, pak tu máme nového krále supersportů. Kdo pravidelně sleduje Top Gear, pak ví, že Zonda F, byla na testovacím okruhu rychlejší než Enzo, MC12 či Carrera GT. Ten motor 7.3 AMG, to je nekonečná studna výkonu. Začínal na 555 konících a dnes 750. I když nedisponuje takovou technikou jako Enzo, stále dokazuje, že nepatří do starého železa. A to se poprvé objevil v předchozí generaci M-B SL73 AMG. A co se týče vzhledu-exot je to teda pořádný, ale to FXX také. Každopádně bude zatraceně rychlá. A zvuk - lze snad ještě překonat jekot Zondy F? >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tommy46"
2. 3. 2007 16:39
Čas na okruhu není vše...
Na testovací trati TOP GEARU to teď vypadá nějak takhle:
1. Koeniggsegg CCX - 1:17,4
2. Pagani Zonda F - 1:18,4
3. Maserati MC12 - 1:18,9
4. Ferrari Enzo - 1:19,0
5. Lamborghini Murcielago LP 640 - 1:19,8
6. Porsche Carrera GT - 1:19,8

Jo a co se mně týče, já bych si jako velký fanoušek Ferrari vybral to Enzo, prosím....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Holota"
3. 3. 2007 08:50
Re: Čas na okruhu není vše...
nechybi ti tam Ariel Atom? prave ten bych bral...motor z Civicka TypeR+turbo=300koni a vazi jen pul tuny ;-) ...ale nevim jestli se vyrabi i v levostrannym rizeni...
neregistrovaný "merc"
2. 3. 2007 17:29
motor je 6,0 V12
Tak doufam, ze ted vsichni pochopi, ze MB umi delat extremne vysokovykonny motory. V tomto aute je totiz 6,0 V12 z AMG CLK GTR vysponovany na 750 koni pri 8,000rpm coz je 125 PS/litr.
Rozbalit vlákno
11
2. 3. 2007 18:19
Re: motor je 6,0 V12
Kde jsi vzal, že je v Zondě R motor z GTR? Je tam 7.3 AMG. Na motoru pro Zondu a GTR se AMG podílelo, toť vše.
neregistrovaný "merc"
2. 3. 2007 18:57
Re: z AMS
Neu ist auch der Sechsliter-V12 von AMG, der den Zonda mit etwa 750 PS in höchste Geschwindigkeitsbereiche katapultieren soll. a info mam jeste z jinych zdroju jako
2. 3. 2007 21:55
Re: z AMS
Tak hoď nějaký odkaz. Jestli tomu tak je tak beru zpět ;-) .
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2007 12:39
Re: z AMS
najdes to na AMS v sekci news nebo na worldcarfans v sekci evropska auta. Pokusim se sem dat odkazy, ale pochybuju, ze vyjdou
auto-motor-und-sport.de/…news/auto_-_prod
worldcarfans.com/…m/country/ecf/ne
3. 3. 2007 13:32
Re: z AMS
Asi opravdu používá 6.0 V12. Je to celkem překvapivý krok. I když nikde jasně nenapíšou Zonda R má ten a ten motor. Akorát všude píšou, že motor používá prvky z GTR. Počkáme na Ženevu, tam to rozlousknou ;-).
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2007 15:44
Re: z AMS
taky jsem tomu zpocatku neveril, ale jelikoz ma soucasny motor 7,3 pri nejakych 650 konich/6200RPM a 780NM a tenhle ma mit 750 koni a 710NM, tak by to nehralo. Jasne z toho vyplyva - vyssi udaj vykonu v konich nez udaj tociveho momentu v NM - ze se jedna o vysokootackovy atmosfericky plneny motor. Ono jiz hodne napovida to, ze ma servisni kontroly naordinovany po kazdych 5,000 km.
3. 3. 2007 16:33
Re: z AMS
To je v pohodě ;-) , McLarenu F1 se prý každých 10k km měnila spojka >:-[].
neregistrovaný "Roman Daněk"
3. 3. 2007 16:35
Re: z AMS
Diky za upozornění, když jsem článek psal, bylo na netu ještě málo informací, teď to jdu opravit a doplnit ;-)
anonym
3. 3. 2007 20:11
Re: z AMS
já ti ho tam blejsknu >:-[] ;-)
3. 3. 2007 21:34
Re: z AMS
:-) . Spíš bych chtěl slyšet ten jekot. Už Zonda F má hodně slušný sound a nepotřebuje k tomu točit 8000 otáček. Ale tohle bude pila >:-[] :yes: .
neregistrovaný "ozojik"
2. 3. 2007 21:12
Re: z AMS
v Zonde je motor original Mercedes a AMG ho tuni.tak je to
neregistrovaný "ozojik"
2. 3. 2007 21:13
kt
inak tomu hovorim "karbontuning".. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SuBi"
3. 3. 2007 00:13
láska moje
Do Zondy S jsem se zamiloval na první pohled...pak přišlo eFko a láska se prohloubila....a závodní sestřička s eRkem za jménem vypadá velmi nadějně....(jinak pokud nějakej supersport tak bych bral Zondu F...nejkrásnější, nejhezčí zvuk jakej jsem slyšel...a je hafec vzácná)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ahoj"
5. 3. 2007 18:42
ahoj
:no: >:-[] 8-s :-! >:D :*)
Rozbalit vlákno
0