Kdybys mi neřek, že je třeba větší IC a mezichladič voleje, tak bych na to stejně jako tuneři v US nepřišel >:D >:D
*, ten svět by byl uplně v *, nebejt chytráků Pepiků z pupku světa 8-s
Myslím si, že to tak je. Mustangů přibývá, dnes jsem potkal 3 nové. Nemohu to tvrdit s jistotou, ale myslím, že vše 8 válce. Atmo V8 je jeden z hlavních důvodů, proč do toho jít....
Nechci vyloženě už jako sr..t, ale proboha vždy´t je to auto nefunkční.
leda snad protože se někomu líbí?
protože poručík Bullit?
proč jinak..
Mě se líbí víc Camaro i Challenger teda, ale to je můj problém.
Prodává se jich hodně, poevadž je to levný. To je jasný.
Toyota GT86 je levnější a neprodává se. Stang je nejprodávanějším sporťákem na světě. Nefunkční? On je funkční až až. Nabízí to, co už konkurence ne - manuál, V8, atmo - potřebuje skutečného řidiče. K tomu přidává specifický design, historii, legendu a slušnou cenu. Pro mě je ale jedním z hlavních důvodů opravdu široká možnost individualizace...od továrních dílů po desítky firem, co se specializují (Shelby, Roush, Saleen...).
Navíc je to docela praktické auto. 2+2 a velký kufr.
Jj, za ty prachy je to paráda. O tom žádná. za to, co koupíš nasypanej V8 máš sotva hodně vybavenýho kodiaqa.
Jinak já s tím jezdil. Jakoby nic moc. Příjemný překvapení byla super manuální skříň. A za ty penze je to neskutečný. no a abys měl jak říkáš man+RWD+atmo 400PS+ je to neuvěřitekný. To s tím nefunkčním jsem myslel v nespravedlivém srovnání s jinejma autama, se kterejma jsem na tom okruhu jezdil.
Jinak samozřejmě :yes::yes::yes:
Kufr?!?! KOHO TO ZAJÍMÁ!
Hej tak kufr mě jo, páč jsem tam narval i rozložený kočárek. >:D ...aspoň nějaký argument pro manželku, že vedle její FieSTy musíme mít Stanga. Jasně není to speciál na dráhu...to musí člověk buď udělat pár úprav, a nebo jít do některého z modelů Shelby. Já těch úprav udělal docela dost, i interiér, ale do žádného snižování jsem nešel, ani tužší tlumiče apod...protože s tím chcu i cestovat.
Vlastně je asi funkční až moc - paka na stránkách českýho Fordu píšou, že generuje boční přetížení 97g. potěš klobás. Kdo to řídí? To nepřežije ani terminátor.
>:-[] >:-[] >:-[]
[odkaz]
Zkusil jsem a je mi to jasné - ATM V6 v Mustangu 2015 je proti ECO uplně v ři*i. Je mi jasné, proč to nikdo nekupoval. Líné, těžké, žravé, bez krouťáku a možnosti s tím cokoli bez dodatečné montáže turba udělat. V6 u Fordu vzkřísí jedině turbo a tedy ECO V6 ;-) Kdo chce plnotučnou verzi, koupí V8, kdo chce ekonomiku, koupí ECO - ATM V6 je v Mustangu dávno pasé. PS: není to V4 ale jde o řadový agregát :-!
Ono to tež chce s atmosférou jiné zacházení. 4 válec ve Stangu působí nepatřičně, zvláště, když otevřeš tu kapotu a vešel by tam bez přehánění 2x. Ale jinak samo, do Stangu patří 8 válec.
Proboha, co to meleš ? ECO má po fabrickým naladění Ford PERFORMANCE (vše v záruce FORD, tuším něco kolem 500 dolarů) 370hp a 510Nm a naprosto plochou křivku krouťáku od 2,5k až do 7k otáček - V6 tahá až někde kolem 5k - nebe a dudy. ECO má lehčí předek - téměř ideální rozložení váhy 49:50. V6 se navíc do EU ofic nedováží, takže je o dost dražší (dále problémy se zápisem vyjímek v TP) a lze i v Us koupit jen v základní výbavě bez PP balíčku (hadrové sedadla, na p*ču brzdy i tlumiče, tvrdý plasty a napodobenina švů na palubce, nemožnost origo infotaimentu, bez přidání turba za 8k dolarů žádná šance na vyšší výkon). Takže vyšší cena, horší výbava, vyšší váha, nižší výkon, vyšší spotřeba, nemožnost ladit - prostě s*ačka ;-) ECO je jízdně i výkonově i co se komfortu týče o několik levelů jinde. Pro méně chápavé opakuji - V6 ATM se od r. 2018 nebude dodávat ani v US, neb to byl obchodní propadák. Pánové, odborníci, vytáhněte hlavu z pr*ele, něco si o těch autech zjistěte, než tady budete omílat ty hospodská klišé a nechte tu V6 zombie spát ;-) PS: S tou starou dýchavičnou V6 bys ty gumy utrh tak maximálně na mokru >:D (osobní zkušenost z půjčenou šunkou V6 při tripu po US) Jo, ještě bych zapoměl 2 roky starou V6 2015 i přes její vyšší pořizovací cenu zde na kontinentu koupím v průměru o 200 tis. levněji, než dva roky starý ECO - tady netřeba nic dodávat :-!
Kamaráde, kdybys neznal auta pouze z obrázků a katalogů, tak bys věděl, že je důležitý i průběh krouťáku a taky hmotnost vozu. A proč bych se neměl bavit o úpravách ? Jenom to dokresluje, jak je V6 ATM na ho*no, když ji ECO s originální fabricko příplatkovou úpravou (žádný tuning) za 500 dolarů přechčije na plné čáře a s pořizovací cenou za nový vůz v EU jsem pořád níže, než s V6. A o tom interiéru verze V6 kvalit ubytovny ukrainských dělníků už jsem se zmiňoval a o podvozku asi tobě nemá cenu nic říkat - to už je asi nad tvoje chápání. Můžeš koně přivést k vodě, ale pít ho nedonutíš. Klidně si V6 kup. Já bych šel do V8 pokud by mi šlo o prestiž. Pokud půjdu po provozních nákladech, výkonu a jízních vlastnostech je jasnou volbou ECO. V6 je mrtvá a novou už ani neseženeš. Ford stejně jako zákazníci v US ji na rozdíl od pepiků v česku pohřbili ;-) >:D
Ty jsi jeden z největších klaunů, co tu kdy byl
Mě řekneš, že jezdím v OC TDI, Barykovi že zná ameriky jen z obrázků /teda všechny auta)
...ty krávo, jeď dál, šlapej do toh, je to zábava!
až skončíš, spláchni se :-! >:D:-! >:D
To víš no, se pozná znalec. Já znam ameriky z V6 jen z vobrázků no, škoda že už vlastím 4tou V6 ameriku >:D >:D >:D Pravda, Stratus měl motor Mitusbishi, abych byl poctivý.
Jasně, vůbec to nejede, 300-340 koní měly před pár lety V8 4-5 litry a to nejen v USA, ale i ty evropské. Asi taky nejely. A že měly točivej moment o 150 Nm větší by je nezachránilo, když to často byly 1,7-2 tunové káry. Mustang V6 váží 1,6 tuny.
Jaguar někdy do roku 2009 dělal 4,2 V8 kompresor, co měl cca 410 koní z kompresorvýho 4,2 V8. Tedy výkon o cca 70 Hp větší, než má dnešní atmoséra od GM s menším objemem, bez dvou válců a kompresoru.
:-)
Jinak právě sem přijel šetiválcovým CTS 3,6 311 HP a kupodivu mě cestou žádný oturbený čtyřválce nepředjely, zajímavý - když to přeci nejede, a to má co CTS oproti Mustangu 200 kg navíc >:D
By mě zajímalo jak docílí zázračných hodnot za 12 tis Kč. Tolik nestojí ani pořádné cold air intake sání nebo výfuk. Mimochodem se správným kompletním výfukem vč potrubí a svodů, s cold air intake a přeprogramovanou RJ není problém z té V6 vyrazit cca 340 koní (z té fordí), z GM klidně i 380-390 :-)