Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paříž živě: Fotogalerie Octavie Scout a Škody Joyster z výstaviště

Informace o škodováckých novinkách doplňujeme fotografiemi přímo z výstaviště
Zpět na článek
28. 9. 2006 11:36
neregistrovaný "kus"
29. 9. 2006 00:25
anonym
29. 9. 2006 09:13
neregistrovaný "Jackass"
29. 9. 2006 10:33
anonym
30. 9. 2006 20:55
anonym
28. 9. 2006 11:56
anonym
28. 9. 2006 11:57
neregistrovaný "nexus6"
28. 9. 2006 11:40
28. 9. 2006 13:30
28. 9. 2006 13:49
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 14:18
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 15:25
anonym
28. 9. 2006 15:32
neregistrovaný "aaaachhh jooooo"
28. 9. 2006 15:47
anonym
28. 9. 2006 16:09
anonym
29. 9. 2006 08:08
neregistrovaný "TommyEngelo"
28. 9. 2006 14:22
neregistrovaný "IT"
29. 9. 2006 06:27
anonym
29. 9. 2006 06:29
29. 9. 2006 06:44
29. 9. 2006 10:06
neregistrovaný "jozef77"
29. 9. 2006 11:47
neregistrovaný "supermoves"
29. 9. 2006 12:18
29. 9. 2006 12:26
29. 9. 2006 22:54
neregistrovaný "xpep"
1. 10. 2006 17:08
22. 10. 2006 10:41
neregistrovaný "Míra"
30. 9. 2006 21:39
neregistrovaný "Hooligan 49"
2. 10. 2006 07:58
anonym
3. 10. 2006 17:19
neregistrovaný "petto16@azet.sk"
28. 9. 2006 16:54
29. 9. 2006 06:36
29. 9. 2006 09:02
neregistrovaný "SKAJA"
29. 9. 2006 11:16
29. 9. 2006 11:22
neregistrovaný "SKAJA"
29. 9. 2006 10:55
28. 9. 2006 22:46
neregistrovaný "zoro"
28. 9. 2006 22:53
neregistrovaný "zoro"
29. 9. 2006 18:26
neregistrovaný "Jakub803"
30. 9. 2006 21:45
anonym
2. 10. 2006 11:16
neregistrovaný "jakub803"
3. 10. 2006 10:49
neregistrovaný "wlken"
1. 10. 2006 18:50
neregistrovaný "pepe"
28. 9. 2006 14:27
anonym
28. 9. 2006 11:40
neregistrovaný "allsop23"
28. 9. 2006 11:47
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 9. 2006 11:53
neregistrovaný "karel"
28. 9. 2006 11:55
neregistrovaný "iwwo"
28. 9. 2006 11:55
neregistrovaný "seeker"
28. 9. 2006 17:20
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 11:59
neregistrovaný "Darkenius"
28. 9. 2006 12:02
neregistrovaný "busta"
29. 9. 2006 18:51
neregistrovaný "Žany"
30. 9. 2006 16:08
neregistrovaný "IT"
28. 9. 2006 12:03
anonym
28. 9. 2006 12:47
28. 9. 2006 13:35
anonym
28. 9. 2006 13:48
neregistrovaný "jozef77"
28. 9. 2006 13:55
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 16:06
neregistrovaný "MK"
28. 9. 2006 17:05
28. 9. 2006 22:31
neregistrovaný "hmmm"
28. 9. 2006 23:19
anonym
29. 9. 2006 20:48
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 12:03
neregistrovaný "Mirko"
28. 9. 2006 12:09
28. 9. 2006 12:15
neregistrovaný "AkatMax"
28. 9. 2006 13:12
neregistrovaný "takyridic"
28. 9. 2006 14:44
anonym
28. 9. 2006 12:18
neregistrovaný "Lukas"
28. 9. 2006 14:07
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 23:47
neregistrovaný "Pavel"
2. 10. 2006 00:23
neregistrovaný "Green"
28. 9. 2006 12:27
28. 9. 2006 12:37
neregistrovaný "Tomato"
28. 9. 2006 12:38
anonym
28. 9. 2006 12:57
anonym
2. 10. 2006 00:27
neregistrovaný "Green"
28. 9. 2006 13:05
neregistrovaný "Hola"
28. 9. 2006 14:01
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 16:02
neregistrovaný "ne ne"
28. 9. 2006 16:03
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 16:07
neregistrovaný "stig"
28. 9. 2006 16:55
neregistrovaný "Crs"
28. 9. 2006 16:58
neregistrovaný "Crs"
28. 9. 2006 16:07
neregistrovaný "Petr"
29. 9. 2006 18:30
neregistrovaný "Venca"
28. 9. 2006 13:19
anonym
28. 9. 2006 13:22
neregistrovaný "locoid"
28. 9. 2006 14:30
neregistrovaný "miro"
28. 9. 2006 14:58
anonym
28. 9. 2006 20:54
anonym
28. 9. 2006 13:24
28. 9. 2006 13:41
28. 9. 2006 15:04
1. 10. 2006 20:57
anonym
28. 9. 2006 14:55
neregistrovaný "sepo"
28. 9. 2006 15:13
neregistrovaný "MC Zima"
28. 9. 2006 15:28
anonym
28. 9. 2006 15:59
neregistrovaný "GOTCHA"
28. 9. 2006 15:59
neregistrovaný "Radek"
28. 9. 2006 19:18
neregistrovaný "Wittgenstein"
28. 9. 2006 16:07
neregistrovaný "Jardis"
28. 9. 2006 16:28
neregistrovaný "evo"
28. 9. 2006 16:49
anonym
28. 9. 2006 20:05
neregistrovaný "Štastný"
4. 10. 2006 07:04
neregistrovaný "Klaudius"
28. 9. 2006 17:13
anonym
28. 9. 2006 17:30
neregistrovaný "hhhggffts"
28. 9. 2006 17:35
neregistrovaný "Lori"
28. 9. 2006 19:00
neregistrovaný "Trucker"
28. 9. 2006 19:37
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:38
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:39
neregistrovaný "peekey"
28. 9. 2006 19:55
neregistrovaný "škodař"
28. 9. 2006 20:04
neregistrovaný "trucker"
28. 9. 2006 21:35
neregistrovaný "cyrus smith"
1. 10. 2006 09:50
neregistrovaný "Cynik"
28. 9. 2006 20:35
anonym
28. 9. 2006 21:01
neregistrovaný "matheus"
28. 9. 2006 21:16
anonym
28. 9. 2006 21:18
neregistrovaný "misky"
28. 9. 2006 21:16
neregistrovaný "frajarasta"
28. 9. 2006 21:42
neregistrovaný "Jája a Pája"
28. 9. 2006 21:43
neregistrovaný "glock"
28. 9. 2006 23:45
neregistrovaný "Gpfrana"
29. 9. 2006 07:52
neregistrovaný "lewko"
29. 9. 2006 19:02
anonym
30. 9. 2006 16:10
neregistrovaný "IT"
29. 9. 2006 08:31
neregistrovaný "Tomas"
29. 9. 2006 09:47
neregistrovaný "neregistrovaný"
29. 9. 2006 19:04
anonym
29. 9. 2006 10:28
neregistrovaný "simson"
29. 9. 2006 11:41
neregistrovaný "OsekSpider"
29. 9. 2006 12:01
neregistrovaný "tip"
29. 9. 2006 13:17
neregistrovaný "Laky"
29. 9. 2006 15:27
neregistrovaný "LEWACK"
30. 9. 2006 12:05
neregistrovaný "Rosnička"
30. 9. 2006 18:14
neregistrovaný "bob"
30. 9. 2006 23:22
neregistrovaný "Tiberius"
1. 10. 2006 13:28
anonym
30. 9. 2006 23:59
neregistrovaný "beďa rozumbrada"
1. 10. 2006 17:42
neregistrovaný "Peekey"
1. 10. 2006 17:51
neregistrovaný "beďa rozumbrada"
1. 10. 2006 19:58
neregistrovaný "Mato"
3. 10. 2006 09:25
neregistrovaný "picaso"
2. 10. 2006 00:43
neregistrovaný "Green"
2. 10. 2006 11:23
2. 10. 2006 17:10
neregistrovaný "T."
2. 10. 2006 20:08
neregistrovaný "Jurkuj"
2. 10. 2006 22:44
anonym
3. 10. 2006 07:48
anonym
3. 10. 2006 22:54
anonym
3. 10. 2006 09:49
neregistrovaný "design"
neregistrovaný "kus"
28. 9. 2006 11:36
OK
parádá, krása
Rozbalit vlákno
4
anonym
29. 9. 2006 00:25
Re: OK
moc pekne akorat ktere motory
neregistrovaný "Jackass"
29. 9. 2006 09:13
Re: OK
Vrcholem nabídky bude určitě motor 1,9 TDI PD.
anonym
29. 9. 2006 10:33
Re: OK
Po designerském průjmu s označením roomster snad konečně něco opravdu super. Ale jak to asi bude vypadat, až to přijde do výroby.
anonym
30. 9. 2006 20:55
Re: OK
to je hnus
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2006 11:37
Dokonalé dílo...
JOYSTER!!! Není co vytknout. Napadá mě tisíc věcí... Jako by vstřebal všechno možné a vzal z toho to nejlepší. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 9. 2006 11:56
Re: Dokonalé dílo...
Tak nadseny bych nebyl, ale musim se priznat, ze rozhodne nesouhlasim s nazory, ktere rikaji, ze je Joyster splacanina. Nemusi to byt nejkrasnejsi auto (ani dle meho nazoru neni), ale skvele ukazuje ceho je Skoda schopna a ze srdce bych lidem z Boleslavi pral, at se tohle dostane do seriove vyroby. Takze, at ma Joyster svetlou budoucnost... :yes: :yes:
neregistrovaný "nexus6"
28. 9. 2006 11:57
Re: Dokonalé dílo...
Ehm... to sem byl ja :-)
Bylo by dobre, kdyby se clovek nemusel porad prihlasovat, ale zustal prihlaseny, safra...
28. 9. 2006 11:40
ENJOYster
Na studii překvapivě jednoduché, pro sériovou výrobu zcela způsobilé. JOYSTER :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
39
28. 9. 2006 13:30
Re: QUASIMODO
Jak si na to prisiel ze je to spusobive pre vyrobu? Sakra, taki odbornici nie su ani sami skodovaci...
To auto je len koncept, zlatany podla mna za par mesiacov. Nedotiahnuty, nedomysleny a nedorobeny. A maximalne skaredy.
Ked zacnu nejake taketo strasidlo naozaj vyrabat (snad nie, rizumu snad maju dost), tak na nom prerobia aj gate.
Spredu sa to tvari vyslovene nepriatelsky, nechapem, jak slabo zaoblenu spodnu liniu prednych svetiel moze niekto pasovat za usmev? Predny pohlad vyzera jak prilba stihacieho pilota (v lepsom pripade) alebo hlava robota z nejakeho sci-fi filmu. Zboku vynikne sirokansky C-stlpik, s tym autom by sa cuvalo horsie jak so skrinakom. A tie blatniky...mozno tam chceli najprv dat siroke gumy, tak lemy blatnikov krasne vytiahli von...ale potom to niekto zatrhol a vytvarovane lemy jednoducho orezali...
Zadok je uplne hrozny, auto vypada jak hrbaty Quasimodo. Napad so sedackami co sa vysuvaju z kufra je uplne streleny, pristrojovka total o nicom jedna rovna doska, ale aby neposobila fadne, tak na nu prilepili futuristicky vyzerajuce pristroje a jedno LCD. Ako cvicna studia dobre, ale na ceste by som sa za tuto zlataninu hambil jak pes...
Myslim, ze Cesi by konecne mali zabudnut na nemecky dizajn a nemecky vkus a spravit nieco poriadne a svojske, snad este dokazu prebrat z letargie svoj cit pre umenie dizajnu a automobilovu krasu...drzim im palce lebo Joyster je hrozny.
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 13:49
Re: QUASIMODO
Klid tenhle odborník mně o pár příspěvků níž tvrdí že SAMSUNG neni Korejská značka nebo firma....
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2006 14:07
Re: QUASIMODO
Víš, za to, že nevidíš nemůžeš.. Třeba k těm blatníkům - tím, že jsou takhle zploštělý, tak opticky zmenšují hmotu nad koly, což dává Joysteru z boku pěkný dynamický "look".. Víš a nejlepší je, že nám to radíš, přičemž žádná "původní" značka-automobilka ve Slovensku nestojí. Neboj, ve Škodě moc dobře vědí co dělají - myslím, že dost velká část Čechů má k německému designu blízko a Škodu těžko uživí "rady zo Slovenska"..
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 14:18
Re: QUASIMODO
Typický projevy čecháčka... on může mít názor na to auto ať u nich nějaka "původní" automobilka je nebo není... promiň já ale dneska nevidím žádnou "původní" automobilku u nás....
anonym
28. 9. 2006 15:25
Re: QUASIMODO
Proč myslíš, že je to původní v úvozovkách co?... Ale každopádně, Škoda je česká značka. Pokud vím, tak slovenská značka os. vozidel neexistuje a nikdy předtím neexistovala, takže to že "odborník" ze Slovenska radí jak by měla česká auta vypadat mi přijde zcesty.. Asi trochu zapoměl, že mi to máme blíž do Berlína, než do Kyjeva...
neregistrovaný "aaaachhh jooooo"
28. 9. 2006 15:32
Re: QUASIMODO
Takže názor Čecha (protože se tu vyrábí jeho Škoda), kterej může být třeba pekař (nemám nic proti pekařům) je něco víc než názor Slováka (protože on nemá "domácí" automobilku). Aha a kdyby tu třeba Američan řekl že je to sra.ka tak se všichni ukloní protože on má domácích automobilek hafo???
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2006 15:48
Re: QUASIMODO
To jsem byl já.. (Chybí stálá registrace...)
anonym
28. 9. 2006 16:09
Re: QUASIMODO
Tak vidíš... tak nevím přoč argumentuješ tímhle...
neregistrovaný "TommyEngelo"
29. 9. 2006 08:08
Re: QUASIMODO
Ne,je to fakt moc pěkné,i ta octavia scout je nádherná!!!! >:-[]
a ten joyster je paráda :-! >:D
neregistrovaný "IT"
28. 9. 2006 14:22
Re: QUASIMODO
Docela přesně formulováno. Je úsměvné,jak "neodborník" ví,že se něco splácalo za pár měsíců. Auto nehonotím,za pár dnů tam jedu,takže si omrknu naživo tohle a nejen tohle.Skvělý autosalon,hned po tom v Nitře,pochopitelně ;-) BTW: třeba někdy redakce napíše,jak vzniká auto,co je studie a co je jejich cílem,ono jich tam letos bude docela dost.Chce to po autosalonech jezdit.Jo,cosi je v blog-u.
anonym
29. 9. 2006 06:27
Re: QUASIMODO
Aby som toho "neodbornika" uviedol na pravu mieru, podla Tvojej poznamky predpokladam, ze Ty si odbornik. Zrejme uz dlhe roky pracujes v automobilovom priemysle, robil si vo vyvoji, mas podiel na novom designe a konstrukcnych rieseniach niektorych aut a celkovo sa pohybujes v tejto branzi...tak nazdar kolega, mozeme sa zacat bavit.
29. 9. 2006 06:29
Re: QUASIMODO
Sorry, nepostrehol som, ze nie som prihlaseny, predchadzajuci "anonym" som ja.
29. 9. 2006 06:44
Re: QUASIMODO
Mozno by sa niekto divil, prestuduj si trochu automobilovu historiu Slovenska, mozno z nej zistis, ze Slovaci maju rozum a vyvoj aut robili na svetovej urovni, napriek brzdam zo strany prazskych sudruhov.
A prepac, Ty pises o tom jak blizko mate do Berlina, nechci aby som tu politizoval a zacal pisat o Sudetoch a podobne. To by si tak ako mna zotrel aj Madara, Bulhara, Rumuna, Svajciara, Fina, Holandana a mnohych inych, ktori tiez nemaju "povodnu automobilku"?
:-) :-) :-) Mozem ti venovat len usmev. :-) :-) :-)
neregistrovaný "jozef77"
29. 9. 2006 10:06
Re: QUASIMODO
Veľmi správna a nezaujatá reakcia. :-! :yes:
neregistrovaný "supermoves"
29. 9. 2006 11:47
Re: QUASIMODO
hmm mluv o tý historii slovenských vývojářů aut prosím. já o tom třeba nic nevím tak bych byl rád poučen a to nemyslím nijak urážlivě prostě mě to zajímá, tak se rozepiš
29. 9. 2006 12:18
Re: QUASIMODO
O.K., tak aspon namatkovo. Pri BAZ Bratislava existoval VUMV (vyskumny ustav motorovych vozidiel), ktory sa zaoberal priamo vyvojom aut. Vyvoj auta strednej triedy úpre Skodu v spolupraci s Alfa Romeo bola jedna z vyvojovych uloh zaciatkom sedemdesiatych rokov. Po faze prototypov bola zrusena. Mozno si pocul o Tatre 603X (mrkni [odkaz] a [odkaz] ),

na rovnakom podvozku postavili tiez mikrobus a na podvozku T805 odtahovai voz s nizkou plosinou. Na podvozkoch skoda105/120 tu vznikli male skrinove auta davno predtym, ako sa objavili prve VW Caddy a Seaty Inca. V Bratislave uzrelo svetlo sveta kupe Locusta, postavene na zakladoch Skoda Garde, ale s novou prednou castou, piatymi dverami vzadu a motorom pod prednou kapotou, na baze Skoda Garde tu postavili tiez special na preteky do vrchu Salamander. Spomeniem este tri generacie uzitkovych aut, ktore mali nahradit Skodu 1203 a ani jednu ceski sefovia nepustili do vyroby, nakladne auto Devin v niekolkych modifikaciach, ktore malo nahradit zastaranu V3S (nedostalo zelenu do vyroby, malo lepsie vlastnosti v terene ako T815). Pre Devin vyvinuli uplne novy motor Martinske strojarne, svoj podiel mala aj TAZ Trnava, vyrabajuca S 1203. TAZ-ka aj zo skromnych prostriedkov vyvinula niekolko vyraznych vylepseni S1203 (nova dlhsia kabina, tuha zadna naprava so zvysenou nosnostou, zvysena strecha, posuvne mocne dvere) co na tak konstrukcne starom aute nebolo jednoduche. Posledny vyvoj prebiehal dokonca v 90-tych rokoch, bol zastaveny kvoli nedostatku financii po stavbe 1 prototypu. Bol to valnik s nezavisle zavesenymi vsetkymi styrmi kolesami. Vo vyhybacom manevri prekonal VW Transporter (Caravelle). Pred par rokmi zomrel p. Ivan Micik, ktory mal sukromnu vyvojovu kancelariu, pracoval na uzitkaci Mibra.
Mohol by som pisat este vela, ale aspon na aky-taky obraz to staci. Niektore z menovanych aut najdes v dopravnom muzeu v Bratislave, napr. T603X, Devin, Mibru...
29. 9. 2006 12:26
Re: QUASIMODO
jedna mala oprava, v 10 riadku odspodu ma byt "bocne" dvere a nie mocke....sorry...
neregistrovaný "xpep"
29. 9. 2006 22:54
Re: QUASIMODO
Jen mala poznamka k tem mocnym, nebo bocnim dverim ( to je jedno). Jezdil jsem s TAZkou s posuvnymi bocnimi dvermi a nic blbejsiho na tom aute snad nebylo, vecne veku to vypadavalo a pri zavirani to zustavalo v ruce. Slovakia design, "na tak konstrukcne starom aute" .Ale zase se uz nemuselo polevat benzin. cerpadlo kvuli prehrati takze to aspon jezdilo. ;-)
1. 10. 2006 17:08
Re: QUASIMODO
Mas uplnu pravdu. Tie auta boli v skutocnosti uplne hrozne. Stara konstrukcia, rucna montaz, minimalne platy ludi, to sa zakonite na kvalite auta odrazi.
Len netreba zabudnut, ze TAZ je povodne ceske auto, ktore slovenska automobilka zdedila a nemohla sa uz zbavit, napriek mnohym snaham o nahradu niecim modernejsim.
A nezabudni tiez, ze TAZ-ka zanikla kratko po revolucii, teda vyrabala v casoch minulych. A vtedy aj Skodu Favorit hned po kupe bolo treba opatrne doviezt domov a najprv dokoncit a az potom jazdit...
ALebo mas iny nazor?
neregistrovaný "Míra"
22. 10. 2006 10:41
Re: QUASIMODO
:-) Nemáte nějaké foto té locusty?Poslal by jste mi ho kdyžtak ny Miroslav.Nejdl atlas.cz .Kde bych to foto mohl sehnam.Napište mi na mejl.
Dííííííííííííík :-)
neregistrovaný "Hooligan 49"
30. 9. 2006 21:39
Re: QUASIMODO
Takže trocha historie - nemají náhodou Rumuni Dacii a Holanďani tuším Spykera??? Není to možná nic moc, ale TAZ nebo BAZ (stěží to dojelo po ose do Čech) to opravdu není >:D.
anonym
2. 10. 2006 07:58
Re: QUASIMODO
Spyker není nic moc? :-) Já bych teda takový nic moc bral všema deseti.
neregistrovaný "petto16@azet.sk"
3. 10. 2006 17:19
Re: QUASIMODO
tak to sa mylis najdi si auto K1 ATTAK :D slovaci maju najlepsie auta tak ma nezlosti a to auto vyzera skvele az na zopar detajlov A MNE SA INAK PACI
28. 9. 2006 16:54
Re: QUASIMODO
Joyster je způsobilý pro výrobu, jelikož na něm nejsou prakticky žádné designové výstřelky, složitá drahá řešení ani nic jiného co by bránilo běžné výrobě. (Nepočítám interiér, ten je vždy jen masáž) Ale chápu, že vše co vyprodukuje Škoda-Auto je pro tebe špatné ... i tací jsou :-!
29. 9. 2006 06:36
Re: QUASIMODO
Nie, to si vykladas zle.
Auto nie je podla mna zrele do vyroby, chyba mu este vela do stavu, aby sa pacilo a bolo zaroven aj vyrobitelne. Ine je pustit do sveta nejaku studiu a ine ju seriovo vyrabat.
Ja osobne som fandil Skode Yeti, ten dizajn ma vazne oslovil, asi tak si predstavujem sympaticku Skodovku. Skoda, ze do seriovky sa nedostala a na sucasnych vozoch su sice nejake dizajnove prvky z nej, ale neladia spolu tak ako na tejto studii.
Joyster JE podla mna nedorobeny, nedomysleny a skaredy. Moze mi oponovat kto chce a kolko chce. Je to moj nazor, kazdy moze mat svoj, nie?
neregistrovaný "SKAJA"
29. 9. 2006 09:02
Re: QUASIMODO
Ano, to může, dokonce musí, ale ty nám neber to naše, že to je cool autíčko, design je velmi subjektivní věc, a proto si myslím, že by nikdo neměl tvrdit o čemkoliv, že to je hnusný, splácaný, ošklivý, krásný, dokonalý,... Radši by jsi měl říci, že to na tebe působí dojmem..., nebo že se ti to zdá..., popřípadě že podle tebe to je... Názor mít můžeš, ale nemůžeš tvrdit, že je to největší moudrost na celém světě a vše ostatní je nesmysl, tobě se nelíbí, mě ano. Kdo má pravdu?? Oba?? Víš co, já si to koupím, ty ne. Nikdo ti to nenutí, ale nemusíš to urážet, ten vůz si to nezaslouží, nic ti neudělal. Nechceš, nech být. Btw, ty se o Škodovku moc nezajímáš, co, když nevíš, že Yeti jde do série a bude se prodávat v roce 2009. No nic, kritiku umí každý, ale něco zjistit nebo ověřit, popřípadě pochopit, to už ne.
29. 9. 2006 11:16
Re: QUASIMODO
Dalsi cechacek sa ozval. Najprv citaj az potom sa ozyvaj. Napisal som presne

"Joyster JE podla mna nedorobeny, nedomysleny a skaredy. Moze mi oponovat kto chce a kolko chce. Je to moj nazor, kazdy moze mat svoj, nie?

Alebo podla Teba co je ceske, to je svate a kritika je zakazana? Nevyskakuj na mna za moje nazory, to uz tu raz bolo. ;-)
neregistrovaný "SKAJA"
29. 9. 2006 11:22
Re: QUASIMODO
Tvoje názory jsou v pořádku, tu první část příspěvku jsem mířil na tovje předešlé příspěvky, především ten rodičovský, tam to prezentuješ jako samozřejmý fakt, tady jsem to připojil kvůli tomu Yetimu, který bude, toto je fakt, bude a hotovo, žádné pochyby, ale design...
29. 9. 2006 11:20
Re: Bravo YETI
Apropo, ak ide Yeti do vyroby, tak gratulujem, a ak mu zostane povodny smrncovny dizajn tak este viac. Evidentne najprv vyroba planovana nebola, ale mozno ich presvedcili reakcie verejnosti. Bravo Yeti.
29. 9. 2006 10:55
Re: Bravo YETI
samozřejmě, že vůz není zralý do výroby. Dokonce bych se dost divil, kdyby byl ten vystavený kousek vyrobený z plechů. Podle mě je použitý materiál "dřevoplast" který používají modeláři.
Vzhledem k tomu, že sám dělám ve vývoji a spousta mých kamarádů je z Česany, tak můžu potvrdit to, co píšeš. Auto bude muset urazit ještě kus cety, než půjde do výroby (snad nakonec půjde).
neregistrovaný "zoro"
28. 9. 2006 22:46
Re: Bravo YETI
dej si obklad *
neregistrovaný "zoro"
28. 9. 2006 22:53
Re: Bravo YETI
vy máte *,tak se neser
neregistrovaný "Jakub803"
29. 9. 2006 18:26
Re: Bravo YETI
Ahoj, vidím to stejně, jen si myslím, že by bylo zajímavé udělat statistiku průměrného věku lidí, kterým se Joyster líbí, a kterým ne. Myslím, že lidé odkojení Pininfarinou, klasickými vozy 70. let, Mustangem a pod. nebudou z Joysteru unešeni...naopak počítačová generace, zvyklá na asijskou estetiku počítačových her... těm by se ta přeplácanost a expresivnost mohla líbit...Můj názor je, že škoda testuje novou tvář Fabie II, protože reakce na "špionážní" fota v médiích nebyla nijak nadšená...
anonym
30. 9. 2006 21:45
Re: Bravo YETI
znovu opakuji,nová fabie má kapotu,blatníky,přední nárazník,a světla stejný jako Roomster!!!!!!!!tajk si to pamatuj
neregistrovaný "jakub803"
2. 10. 2006 11:16
Re: Bravo YETI
Víme...:o) již dlouho... zkus nejdřív číst, pak přemýšlet a až pak psát...
neregistrovaný "wlken"
3. 10. 2006 10:49
Re: Bravo YETI
tys na to kápnul- sice je mi něco přes dvacet,ale designově uznávám 60. léta daleko víc než tohle bezproporční monstrum,které hraje různými styly a nemá jednotnou linii...Asi je to tím,že jsou pro mě stále vrcholy designu Lamborgini Miura,Ferrari Dino,Lotus Elan apod. a v garáži mi stojí kupátko od Fiatu z roku 1968... :-) takže se mi nemůže nikdo divit že poté co pohladím nádherně zakulacené a perfektně vyvážené linie nestárnoucích křivek,tak se mi TOHLE prostě nelíbí,přijde mi to jako touha udělat něco jiného než ostatní i za cenu že to bude "jiné" špatným směrem...
neregistrovaný "pepe"
1. 10. 2006 18:50
Re: Bravo YETI
Šéfdizajnér Škodovky aj šéfdizajnér interiéru sú obidvaja Nemci.
anonym
28. 9. 2006 14:27
Re: Bravo YETI
Překvapivě jednoduché a škaredé... i když po Roomsteru ta škaredost možná není až tak překvapivá... toto opravdu JE paskvil... >:-[]
neregistrovaný "allsop23"
28. 9. 2006 11:40
konečně
Konečně jsou tady fotky a ne blbé počitačové retuše :-), jinak je krása
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 9. 2006 11:47
Musím uznat, povedlo se.
A tímto se omlouvám za své předešlé výroky. Jestli to takto spustí do výroby, bude to bomboa. Ale bohužel nespustí. Moc se mi líbí zadní partie. Ta je úžasná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karel"
28. 9. 2006 11:53
gut
sem se na touk znovu a čumim na to a směju se , tydle věci se mi do teď u škodovky nestávali myslim že až na to kouknu zejtra tak píšu transparenta a jedu do boleslavi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "iwwo"
28. 9. 2006 11:55
to cumim
tak toto je ozaj pekne auto.
len aby herr bordnetze fuhrer nepovedal HALT :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seeker"
28. 9. 2006 11:55
Joyster
[odkaz]
this is nice. Skoda should start production series car with it.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
28. 9. 2006 17:20
Re: Joyster
>:D :yes:
neregistrovaný "Darkenius"
28. 9. 2006 11:59
Nadhera
Fakt pekny desing, skoda ze se nedostane do vyroby a pokud tak urcite osekany...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "busta"
28. 9. 2006 12:02
aaah nice
moc pekna karka, jen aby do toho nenacpali 1,2HTP to by byl konec. Jestli se to bude delat tak verze RS bude bomba ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2006 12:03
Nemůžu se na něj vynadívat...
Dokonce si myslím, že to s ním Škoda myslí vážně - třeba kola nevypadají vůbec konceptově. A byl bych rád kdyby podobné kukuč měla i nová Fabia. Tohle se vážně moc, moc, moc povedlo.. Zejména zadní část z boku se ohromně povedla - malá hmota nad zadním kolem... mlask >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
29. 9. 2006 07:02
Re: Nemůžu se na něj vynadívat...
Z tohto prispevku vidim, ze si vazne "odbornik". "kola nevypadaji konceptove"....opat som sa raz pobavil. Takze kolesa na novu sportovu skodovku by sme uz mali. Co na tom, ze ostatne je iba koncept, kolesa su seriove... >:D . Asi co je Skoda, je automaticky super. Podobny expert na auta pisal do casopisu Speed. V jednom clanku totalne strhal jeden model Porsche z limitovanej serie, a o par stran dalej vychvalil Fabiu RS do neba ako najuzasnejsie sportove auto na svete...
S tou novou Fabiou ta asi sklamem, je uz vpodstate hotova a s Joysterom nema nic spolocneho.
neregistrovaný "Žany"
29. 9. 2006 18:51
Re: Nemůžu se na něj vynadívat...
možná že sem jen blbá blondýna,ale nepřipadá vám že se hádáte jak blbci? tak si nehoňte ego, buďte slušný a bavte se normálně.Nevim o co vám jde,pravdu máte oba,ale ohánět se českejma autama a slovenskejma mi připadá dost hnusný,o době o který ste se bavili jsme stejně byli spojený,tak byla škodovka československá a hotovo.Vy chlapi...já myslela že češi a slováci se maj rádi.No neva
neregistrovaný "IT"
30. 9. 2006 16:08
Re: Nemůžu se na něj vynadívat...
Když někteří se tak rádi vyjadřují k výrobkům z cizí země,to máš těžký.Když se k tomu přidá moudost,tak s tím nic neuděláš.Na SK autařských serverech se nediskutuje,teď jsem to omrkl.Jeden cizinec se kdesi na konkurenci vášnil, "čo za * sem píše"..,ale já naopak nenašel aktuální zprávy z Paříže slovensky. OK,jedni mají *,jiní nemají ani na to,aby tam jeli a průběžně psali.Serme na to.A´t si píší co chtějí,s některými se dá normálně diskutovat,v práci spolupracovat,druhé(menšinu)prostě ignorovat.Třeba dospějí
:-!
anonym
3. 10. 2006 08:21
Re: Nemůžu se na něj vynadívat...
zase jeden Cechacek....
anonym
28. 9. 2006 12:03
SAMSUNG
Nejlepší je ten SAMSUNG...jak tohle hrdí Škodováci /pro které je i Fábka 1.2 HTP lepší než šestiválcová Epica/ překousnou, že je něco korejského v jejich autě >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
28. 9. 2006 12:47
Re: SAMSUNG
až bude Samsung korejský, tak dej vědět :-!
anonym
28. 9. 2006 13:35
Re: SAMSUNG
Aha tak to se teda nechám poučit..... >:D >:D Ty tady vidíš Joystera a z tý nádhery ti šiblo ne??? Tak to jsi trošku zaspal
On March 1, 1938, founding chairman Byung-Chull Lee started a business in Taegu, Korea with 30,000 won. At first, Mr. Lee's little business was primarily in trade export, selling dried Korean fish, vegetables, and fruit to Manchuria and Beijing. But in just over a decade, SAMSUNG - meaning literally "three stars" in Korean - would have its own flour mills and confectionery machines, its own manufacturing and sales operations, and ultimately become the roots of the modern global corporation that still bears the same name today.
neregistrovaný "jozef77"
28. 9. 2006 13:48
Re: SAMSUNG
aha, tak podľa teba je Samsung asi divízia Škody, zaoberajúca sa výrobou spotrebnej elektroniky. >:D :yes:
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 13:55
Re: SAMSUNG
:yes: :yes: teďka si sundal ze své machršňůrky svýho nableštěnýho Samsunga otočil ho a uviděl na něm MADE IN KOREA a zhroutil se mu celej svět :-! >:D :-! protože když vylejzal ze své votuzený Feldy s nápisem RS jako kráva na zadním oknem musel ho ukazovat na své hrudi všem... neboť si doteď myslel že SAMSUNG je VW GROUP??? >:D >:D
neregistrovaný "MK"
28. 9. 2006 16:06
Re: SAMSUNG
:yes: :yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
28. 9. 2006 17:05
Re: SAMSUNG
Popel si na hlavu nesypu, ale ano máš pravdu, samsung je puvodem z korei
neregistrovaný "hmmm"
28. 9. 2006 22:31
Re: SAMSUNG
On je původem z Koreji a je Korejský... Škoda je původem z Česka, ale není česká...
anonym
28. 9. 2006 23:19
Re: SAMSUNG
boze skodovaci neuznaju nic s koreje aj ked je to korejsie ty vole 8-s
neregistrovaný "Tom"
29. 9. 2006 20:48
Re: SAMSUNG
Je to Samsung Q1, nova trida pocitacu, mam ho objednany z USA a pristi tyden mi prijde. Jenom nechapu to propojeni s palubnimi systemy auta. Kdyz si predstavim, jak se za jizdy kousnou Windowsy... To nebude bezpecny auto :-)
neregistrovaný "Mirko"
28. 9. 2006 12:03
Scout - technické parametry
Jaký má zrychlení ten Scout s 2.0 TDI?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - MeSiL
28. 9. 2006 12:51
Re: Scout - technické parametry
S 2.0 TDI (0-100 km) 10,2 s a s 2,0 FSI 10s
28. 9. 2006 12:09
design
chmm:)..nevypada zle:)..jen mi prijde, ze ma prilis jednoduche linie (asi jako Seat ;-\)..ale to se v seriovce (a ze verim ze bude:)) jiste nejak vyresi:)

..ale zcela subjektivne..110R je neprekonatelna :yes:
..tesim se, az nakope zadek GTI:) (myslim autu:))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AkatMax"
28. 9. 2006 12:15
Zeby nova Fabie?
Bylo by to pekne kdyby ji vyrabeli, ale myslim si , ze panove z nemecka tohle nikdy nepusti. Podle me se divame na zaklad Fabie nove generace a u ni to taky skonci. Proste skodovka, opravdove sportaky asi nikdy vyrabet nebude!! :-(
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "takyridic"
28. 9. 2006 13:12
Re: Zeby nova Fabie?
tak vis jak, samo ze se divame na predek novy fabie, a samo ze do vyroby se to este trochu zbrousi, doufejme ze ne tak moc jako roomster, ale pokud by tohle byla treba blizka podoba 3dver fabie, s nejakym zajimavym motorem a v stylizaci RS, tak myslim ze bych se nezlobil...nybz objednaval!! ;-) :yes:
anonym
28. 9. 2006 14:44
Re: Zeby nova Fabie?
viděl si někdy roomstera ze předu?tak přesně takový kukuč má nová fabia
28. 9. 2006 17:02
Re: Zeby nova Fabie?
Jedině tak Fabia III, protože II už je dávno hotová a testuje se. A jak se píše podemnou, má look Roomsteru ;-)
29. 9. 2006 06:37
Re: Zeby nova Fabie?
Nie, nova Fabia je uz vonku a na toto sa rozhodne nepodoba.
neregistrovaný "Lukas"
28. 9. 2006 12:18
Vysouvaci sedacky....
No to je panecku zlepsovak, takze clovek pri pokecu s kamosema na benzince nemusi sedet na hrane otevrenyho kufru >:D
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 14:07
Re: Vysouvaci sedacky....
Hlavně takový ty týpky se zlatejma řetězama, machršňůrkama s mobilama..... co teď lezou z RSek:-) napříště oželí jakýkoliv prvek příplatkové výbavy, jen aby měli tenhle pojizdnej gauč... vedle toho bude na pumpě vypadat i Ferrari nebo Lambo jako socka auto :-)
neregistrovaný "Pavel"
28. 9. 2006 23:47
Re: Vysouvaci sedacky....
Ja by som povedal, ze to bolo skor myslene ako prakticka vec ked si mladi vybehnu do prirody a budu sediet okolo ohna, alebo po americkom style niekde na plazi (u nas asi len pri jazere). Plus by to chcelo mat reproduktory niekde pri tej lavici aby sa s tym mohla robit rovno aj diskoteka :-D
neregistrovaný "Green"
2. 10. 2006 00:23
Re: Vysouvaci sedacky....
No vidis..A ja porad resim, jak si pohodlne obleci lyzaky pod svahem..Tahle sedacka je bozim prozrenim pro vsechny lyzare a SNBordaky! ;-) :yes: :yes:
Avatar - donPedro
28. 9. 2006 12:27
Bravo ŠKODA
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomato"
28. 9. 2006 12:37
Bouracka
Moc to nevypada, ze by mel Joyster vzadu nejakej naraznik.. takze az to do cloveka nekdo napere zezadu, bude menit celou karoserii (koncepty moc nebouraj, ale co kdyby to slo do serie :)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2006 12:38
jackob
foto new superb
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2006 12:57
Fuj Skoda
Nic noveho pod sluncem:
[odkaz]
:no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MeSiL
28. 9. 2006 12:58
Joyster + Audi R8
Je krásný, je svěží, je praktický, je sportovní, je agresivní, ale bát se ho nemusiš! Jen u zadní části bych odebral tu středovou část světel. Připomíná mi to takové ty dodělávky na Felicie... Jinak kop s nim do série v tomhle stavu! Motor z S3 (TFSI 195kW /265k) a je to dělo! jinak Audi R8 oficiálně! [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Green"
2. 10. 2006 00:27
Re: Joyster + Audi R8
Souhlas, ta stredni pasaz svetel, hlavne tim bilym pruhem, to uz je trochu moc..Na skice je cele cervene svetlo mnohem stravitelnejsi.. :no: TFSI? i s 1,4 TFSI by to byla parada! :yes: :yes:
neregistrovaný "Hola"
28. 9. 2006 13:05
Američanům se líbí Oktávka :-)
Jen pro rýpnutí do antiškodovkářů a milovníků amerik, výňatek z diskuze ([odkaz]

6. Any chance VW will bring the Skoda line to the US? I for some reason have a fascination with the Octavia after driving it over the summer...

#4, I doubt we'll see it, but I like the Octavia too! My car would be an Octavia Combi 4x4 with a diesel and a 6 speed manual. Or, the upcoming Octavia Scout. I want a good-looking AWD wagon with good MPG, and Subaru doesn't really deliver on the looks or the MPG.
Rozbalit vlákno
14
28. 9. 2006 13:22
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
American co chce Octavii v dehtu...to musi byt silena socka >:D
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 14:01
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
Já zase viděl tuhle BBC TOP GEAR a tam Fabku RS ohodnotili lidi v publiku jako:
ugly - nehezký
ugly - šeredný (ohyzdný)
ugly - škaredý
ugly - odporný
ugly - podlý
ugly - hnusný
ugly - sprostý
ugly - ohyzdný
ugly - ohavný
ugly - nepříjemný
Takže asi tak.... divím se že tenhle zahraniční úspěch v jednom z nejprestižnějších pořadů Škoda nezveřejnila ve svých PR zprávách >:D >:D
28. 9. 2006 15:53
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
zase je nutno poznamanat ze v TopGear, kdyz ji testovali tak o ni moderatori tak hanlive nemluvili. Prekvapive naopak. Bohuzel si uz nepamatuju proti cemu ji postavili.
neregistrovaný "ne ne"
28. 9. 2006 16:02
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
Já nemluvil o moderátorech... moderátor stál před takovou tabulí která byla rozdělená na několik tříd jako třeba cool auta apod... nevzpomínám přesně, ale zeptal se diváků a tohle slovo začali vykřikovat...
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 16:03
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
"nevzpomínám teda přesně" ty kategorie...
anonym
28. 9. 2006 16:08
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
seriously uncool :-)))
29. 9. 2006 10:58
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
no já zase viděl díl, kdy testovali Peugeot 407 a moc pěkně se o něm nevyjádřil a to v žádném směru, ani jízní vlastnosti, ani design. Osobně se mi Fabia RS taky moc nelíbí. Octavia II je o něčem jiném.
neregistrovaný "stig"
28. 9. 2006 16:07
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
coze ??? v TG testovali skodu niekedy ?? videl som vsetky serie novodobeho TG a nikdy tam nemali skodu okrem toho preteku medzi fabkou a mini......moj nazor je ze sa im zamerne vyhybaju, pretoze sa boja skodovky ze im pokazi predaj fordov. Aspon tu RSku tam mohli otestovat proti ked uz testovali Golfa GTI a konkurenciu.
neregistrovaný "Crs"
28. 9. 2006 16:55
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
Testovali Octavii II RS proti Golfu GTI.
neregistrovaný "Crs"
28. 9. 2006 16:58
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
Teda mozna to byl jenom taky nejaky mini zavod na okruhu, ale bylo to neco proti Golfu GTI
29. 9. 2006 08:55
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
presne tak, ale nebyl to TopGear ale motoristicky porad na Discovery Chanel. Vychvalili novy Golf GTi za uspesny navrat do ostrych HotHatch a na adresu Skody poznamenali, ze ve srovnani s Golfem pusobi syrovejc a vice "zemedelsky". Ale na zaver rekli, ze rozdil v cene je takovy, ze Skoda nabizi vice muziky ve sve cenove kategorii ve srovnani s Golfem
28. 9. 2006 16:57
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
Tak to se koukáš málo, protože tam měli jak Fabii tak Octavii ;-)
neregistrovaný "Petr"
28. 9. 2006 16:07
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
A s manuální převodovkou.... :-!
neregistrovaný "Venca"
29. 9. 2006 18:30
Re: Američanům se líbí Oktávka :-)
A vas zajima co si mysli amici o autech? OMG. Je zajima jen jestli to ma automat a kde se to da nejbliz koupit
anonym
28. 9. 2006 13:19
raději to ani nezkoušejte
další hnus jako roomstr :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "locoid"
28. 9. 2006 13:22
jeste hnusnejsi nez roomster
!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "miro"
28. 9. 2006 14:30
Re: jeste hnusnejsi nez roomster
presne tak, dalsi hnus zo skodovky ;-\ nepochybne sa to v tychto koncinach bude dobre predavat...
anonym
28. 9. 2006 14:58
Re: jeste hnusnejsi nez roomster
jsi debilní
anonym
28. 9. 2006 20:54
Re: jeste hnusnejsi nez roomster
no, mozno. ale aspon sa viem podpisat, inteligente >:-[]
29. 9. 2006 11:15
Re: jeste hnusnejsi nez roomster
Tak to každopádně >:D 8-s
28. 9. 2006 13:24
Obavam se
ze do seriove vyroby to pujde hodne orezane a stane se z toho prumerna plechovka. A teto podobe se bude blizit jen ta nejdrazsi verze za pul milionu a to za to nikdo neda, krome par exhibicionistu.
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2006 13:41
WRC
Tohle je hezke auto. Skoda, ze skodovka udela vetsinou hezke concepty a pak real je dost chudy. Dal Skoda (VW) neumi udelat dobre vypadajici interier (Roomster, Yetti concept). Treba jinak dobre vypadajici Octavia Scout (kopie Volva Crosscountry) ale kdyz se podivate dovnitr ARGHH!!! Nuda.
Z tohoto Joysteru by Skoda mohla udelat paradni WRC auto. Po absolutnim neuspechu Fabie by to bylo neco.
Rozbalit vlákno
2
28. 9. 2006 15:04
Re: WRC
jenze problem neuspechu WRC nebyl ve Fabii, ale v lidech. Tedy i kdyby byl Joyster sebelepsi, nekdo jako Armin a jemu podobni by ho dokazali potopit stejne jak Fabku... ;-\
anonym
1. 10. 2006 20:57
Re: WRC
to máš pravdu :-) :yes:
neregistrovaný "sepo"
28. 9. 2006 14:55
ree
je to fajn skoda ze to takto asi nebude vyzerat v reali .... no sak pockajme uvidime
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "MC Zima"
28. 9. 2006 15:13
Je to roomster v kupéčku
sem zvědavej jestli se to bude vyrábět..daj tomu hnusnej interiér jako vždy a je vymalováno
Rozbalit vlákno
1
anonym
28. 9. 2006 15:28
Re: Je to roomster v kupéčku
zatím ne
neregistrovaný "GOTCHA"
28. 9. 2006 15:59
Joyster
Ta Škoda ale válí...JOYSTER nejdrsnější!!! >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radek"
28. 9. 2006 15:59
smisene pocity
Scout se mi libi, je dobre, ze se Skoda snazi konkurovat i v tomto smeru. Joyster ma dobry nastup, ale neni designersky domysleny. Napriklad nesedi boky a celkova hmota vozu. Trochu me mrzi, ze Skoda zacina jit cestou Roomsteru. Auto to neni sice spatne, ale najde se se proste nejake misto, ktere celkovy dojem pokazi. Snad bude seriovy model, pokud k jeho vyrobe dojde, vypadat dotazeneji. Ale jinak OK. Snaha se ceni.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Wittgenstein"
28. 9. 2006 19:18
Re: smisene pocity
Asi tak. Joyster mě nechává chladným, takové auto bych si nekoupil, neboť mám rodinu, ale vcelku se mi líbí. Zato Scout je trefa do černého, ten vůz vypadá fakt zdařile! :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jardis"
28. 9. 2006 16:07
Octavia 3D
kdyby radsi udelali octavii 3D tenhle Joyster nic moc
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "evo"
28. 9. 2006 16:28
interier
mno interier je hodne podobny s VW Sciroco hlavne volant a uz ako som pisal ze ten joyster na tej prvej fotke co bola byzeral ovela lepsie toto uz je divne neake
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2006 16:49
škoda bravo
Kdyby to vyrobila jiná automobilka tak by jste byli všichni nadšení a takhle jen kritizujete, já osobně blahopřeji škodovánkům ke snaze a na přiblblé kritiky nedejte a dejte tohole auto brzy do výroby.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Štastný"
28. 9. 2006 20:05
Re: škoda bravo
máš pravdu!!!škodovka se snaží jak muže,ale rypalkové furt mektaj.když je pěkná tak je drahá,když je levnější tak je to socka a pořád dokola.ad si lidi uvědomí že skodovka drží náš průmysl.a je to česká vizitka...Češi umi auta.pivo.a hokej.to nás drží v evropě.
29. 9. 2006 07:05
Re: škoda bravo
Asi lepsie by bolo najprv Joyster poriadne dopracovat a dokoncit, aby vyzeral jak poriadne auto...Zaklad by bol, ale keby v serii vyzeral takto, neviem, ci by mal uspech. Vidis, ake rozdielne su nazory nanho uz len v tejto diskusii...
30. 9. 2006 14:04
Re: škoda bravo
Nevím ale, jak by měl být podle tebe dopracovaný?? To jako že třeba už jim nezbýval čas, tak tu záď usekli??? Nezlob se, ale to asi ne. Možná jsem podle tebe úplný vůl, ale oni chtěli, aby to auto tak vypadalo. Kdyby mělo vypadat jinak, tak by ho nejspíš i jinak udělali. Ale samozřejmě je design značně individuální.
neregistrovaný "Klaudius"
4. 10. 2006 07:04
Re: škoda bravo
Nie, tak to nemyslim. Vsimni dobre palubovku, sedacky, detaily. Zadne sedadla su uplne rovne, navyse tak tenke, ze eviem, ci by vobec vyhoveli nejakym narazovym testom. Polica pod palubkou je z jedneho kusa, da sa predpokladat, ze by to v praxi robilo galibu, vrzganie a klepanie velkych a sporo upevnenych plastov nie je nic prijemne. Pristroje su uplne vystrcene, nie su vobec zatienene, tym padom budes stale vidiet ich odraz v celnom skle, posuvny LCD display pripadne ine komponenty su zaujimavym napadom ale v praxi asi tazko pouzitelnym, pri naraze mozu v aute narobit peknu spust (to tu uz tusim niekto pisal).
Takze ako som uz v jednom prispevku pisal, ako dizajnova studia dobre (hoci tvary mi velmi nesadli, ale to je vec vkusu), ale do serie a predaja tomuto vozidlu este vela vela chyba. Hlavne co sa tyka technickych rieseni, dizajn sa prisposobi maximalne iba technologickym poziadavkam.
anonym
28. 9. 2006 17:13
Karlos
konecne dobry auta od skodovky :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hhhggffts"
28. 9. 2006 17:30
httttt
drttthhthth >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lori"
28. 9. 2006 17:35
Volvo C30 + Civic
nepripda vam toto auto jako kombinace Volva C30 a noveho Civicu???? Mi hoooodne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trucker"
28. 9. 2006 19:00
Konečně !!!!!!!!!!!
Vůz na mě působí velmi vyváženě,kolo v každém rohu.Počkám si na paletu motorů a uvidíme.Každopádně pokud vyjde seriová verze,bude na světě konečně vůz který v segmentu naší automobilky už dávno chybí.Takže,bravo!!!!!!!!!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:37
Škoda Scout
Viděl jsem Škodu Octavii Scout už i na silnici, vypadá líp jak na fotkách, trochu připomíná starýho allrouda od audi, na muj vkus je trochu moc oplastovana, ale zase asi (určitě) víc vydrží až jí člověk protáhne terénem. Teď jezdim s Octavou Combi 4x4 r.2002 a třeba prasklej kryt motoru měnim 2x ročně, a to nemluvím o jiných částěch podvozku který odešly do kytek. A to nemusel bejt ani buchví jak náročnšj terén stačil umrzlej sníh. Scout vypadá, že má spodech ohliníkovanej.
Když bude stát o něco víc než 4x4 (tak kolem 850 000Kč což nejspíš bude) je to pro mě jasná volba ;-) a všem ostatním ji doporučuju
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:38
Škoda Scout
Viděl jsem Škodu Octavii Scout už i na silnici, vypadá líp jak na fotkách, trochu připomíná starýho allrouda od audi, na muj vkus je trochu moc oplastovana, ale zase asi (určitě) víc vydrží až jí člověk protáhne terénem. Teď jezdim s Octavou Combi 4x4 r.2002 a třeba prasklej kryt motoru měnim 2x ročně, a to nemluvím o jiných částěch podvozku který odešly do kytek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peekey"
28. 9. 2006 19:38
Škoda Scout - pokračování
A to nemusel bejt ani buchví jak náročnšj terén stačil umrzlej sníh. Scout vypadá, že má spodech ohliníkovanej.
Když bude stát o něco víc než 4x4 (tak kolem 850 000Kč což nejspíš bude) je to pro mě jasná volba ;-) a všem ostatním ji doporučuju
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "peekey"
28. 9. 2006 19:39
Re: Škoda Scout - pokračování
sorry za překlepy...buhvi
neregistrovaný "škodař"
28. 9. 2006 19:55
štastný
sem fanda všech škodovek,když tohle vidím tak si řikám kdo bi předpokládal 90 letech co škoda bude dělat za pár let za studie a jaká bude auta vyrábět.ještě že mněla Škodovka takově štěstí že jí koupili měnci.kdybi jí koupili frantíci tak sme tu mněli loganky.tak bich tu ted kritizoval Škodu Logan že tam není kousek elegance.moc a moc přeju Škodovce takovíhle napady(studie)a náke to seriové auto.at je to sporták,terénák,pikap či dodávka.jen mně mrzí trochu sestřička audinka trochu mně sklamala,snad sklamala jen mně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
28. 9. 2006 20:01
Ze škodováckého zákulisí
Snad to přátelé mohu prozradit: při úklidu archivu ve Škodovce byly nalezeny i materiály z dob pánů Laurina a Klementa. A v nich se píše že s nimi nějaký čas spolupracoval i jakýsi J.C. Tento monogram, jak se nám podařilo zjistit, nepatřil nikomu jinému než největšímu (nejen) českému multigéniovi všech věd a kultur, Járovi Cimrmanovi. Mistr nejprve vyvíjel svůj vůz , skryt před nechvalně známou průmyslovou špionáží odkudsi z dálného východu v šumavských hvozdech. Leč bohužel marně. Technicky se mu příliš nedařilo, hlavně s dostatečným výkonem motoru měl problémy. A tak připřahal do šumavských kopců statného valacha Brida, kterého jeho vozka, jménem Dajmler Benc, popoháněl svým silným hlasem: Hý Brid! A také byl jeho utajený šumavský pobyt prozrazen dálně východním průmyslovým špiónum. Proto se Jára Cimrman rozhodl pro fůzi s pány Laurinem a Klementem. Firma si ponechala jméno dvou většinových vlastníků a Cimrman v ní měl na starost vývoj nových modelů. Jednoho dne přišli pánové Laurin a Klement do mistrovy dílny, kde bylo v různých stádiích zrodu několikero prototypů. Jeden z nich byl již téměř hotov a pánům L&K se velmi líbil, což kvitovali zvoláním: „Joy stroj to krásný!“ (citoslovce Joj se dříve opravdu psalo Joy). A Cimrman si udělal do výkresové dokumentace tuto poznámku o tom že automobil líbí: Joy-str. (str. = zkratka pro stroj, jak se také tehdy automobil nazýval) Dále se pánové L&K zajímali o prostorný prototyp, na což jim J.C. odpověděl že to je model pro lidi kteří se často přesouvají z místa na místo ve větším počtu a s více zavazadly. Opět si pak učinil poznámku do dokumentace: Rom-str. Prohlídka mistrovy prototypové dílny dále pokračovala. A jaké že další modely v ní byly? Nechte se překvapit. A že je ještě vskutku se nač těšit! Tož tak.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "trucker"
28. 9. 2006 20:04
Re: Ze škodováckého zákulisí
:yes: :yes: :yes:
Avatar - donPedro
28. 9. 2006 23:39
Re: Ze škodováckého zákulisí
Díky :yes:
neregistrovaný "cyrus smith"
28. 9. 2006 21:35
Re: Ze škodováckého zákulisí
pěkné >:D :yes: :yes:
Avatar - donPedro
28. 9. 2006 23:39
Re: Ze škodováckého zákulisí
Díky :yes:
29. 9. 2006 11:03
Re: Ze škodováckého zákulisí
:yes: super ;-)
neregistrovaný "Cynik"
1. 10. 2006 09:50
Re: Ze škodováckého zákulisí
:-) :-) :-) :yes:
anonym
28. 9. 2006 20:35
Zklamaní
Ze predu krasna,ale ten profil?!!!Na krasnem predku navareny zadek z Roomstera.Nez sportak tak spis Mikro MPV.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "matheus"
28. 9. 2006 21:01
couvání
Ten C sloupek je "úžasný" musí to být úžasné s tím couvat :no
kupé od škody bych ocenil ale tohle se mi nelíbí
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 9. 2006 21:16
Hezké
Ale kde je cena??? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "misky"
28. 9. 2006 21:18
Re: Hezké
este ani nevi jesi to budou vyrabet hromadne ale mely by JE TO SUPER!!!!!!!
neregistrovaný "frajarasta"
28. 9. 2006 21:16
Hezké
Ale kde je cena??? 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jája a Pája"
28. 9. 2006 21:42
Re: Hezké
Zkus se podívat třeba do konfigurátoru škody-auto >:D
neregistrovaný "glock"
28. 9. 2006 21:43
Poděs
Kolem škodovácké fabriky projel civic a někdo si řekl,ty woo "splácáme něco v tom stylu" a tak vznikl tenhle hybrid. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Gpfrana"
28. 9. 2006 23:45
Sestřenci:-)
Když se dobře podíváte tak scirocco a joyster jsou jak sestřenci:-) volant, výduch klimatizace, boční pohled.. a asi i rozvor;-).. ale musim říct že škodovka se mi libi vice.. pokud by byla konkurence joyster a scirocco.. tak jen zaryti VW fandové by sáhli po scirocco.. bo stejně je to koncernová výroba... a kvalita srovnatelná. Co se týče škodovek, většinu lidí ze zahraničí jen odrazuje pověst auta z "východu"... jinak jsou to důstojná auta. A ti co kritizují kvalitu, ať se podívají na svůj styl zachazeni s autem....mylsim že by jim zgořel i bently.. nobo snad ti machři co spálí murcielago tvrdi že je to nekvalitní auto? ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lewko"
29. 9. 2006 07:52
este nie celkom ono....
Joyster. Prakticke - ano, napadite - ano, dych beruce... nie. Skode sa opat raz nepodarilo vymanit z ramca priemerneho vyrobcu automobilov. A to uz bola taaak blizko. Koncept Tudor bol o hodne lepsi a podarenejsi....ale bohuzial pani z VW povedali nie. No bratia cesi, verim ze keby nebola Skoda v rukach VW (mozno uz sice neexistuje) dokazala by ten koncept sportoveho vozidla dotiahnut do konca. Z Joystera mam prilisny pocit ze niekto designerom v Skode pristrihava kridelka aby "nepreskocili" (kolegov z VW). A to je skoda... Zmysel konceptu je predsa naplno ukazat potencial designerov a vyvojarov...a nie prasknut OMPC Samsung miesto stredoveho multifunkcneho display-a. Ak sa vsak dockame seriveho modelu v nezmenej podobe (o com naplno pochybujem) pripisem Skode prvy bodik za inovaciu v automobilovom priemysle (v 21.storoci).
Rozbalit vlákno
2
anonym
29. 9. 2006 19:02
Re: este nie celkom ono....
to je úžasnej názor.....
neregistrovaný "IT"
30. 9. 2006 16:10
Re: este nie celkom ono....
ale v intencích myšlení,ne?
neregistrovaný "Tomas"
29. 9. 2006 08:31
Tak to asi ne.
Moc hezky auto. A vzhledem k tomu ze to je Skoda by to nemuselo stat ani moc penez - a to vicemene znamena, ze se to nikdy nebude vyrabet. Skoda bude vzdycky koncernem zadrzovana.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neregistrovaný"
29. 9. 2006 09:47
29,9,06
je pekna len akurat ten predok sa mi nepáči na moj vkus sa velmi usmieva ale inak super
Rozbalit vlákno
1
anonym
29. 9. 2006 19:04
Re: 29,9,06
mě se nelíbí ten zadek,na můj vkus moc červenýho plastu,tak nějak to tam nesedí.
neregistrovaný "simson"
29. 9. 2006 10:28
Civic
Mně se ten koncept docela líbí, myslím si, že ten odvážnější přístup Škody je do značné míry zásluhou úspěchu nového Civicu - inspirace Civicem např. v oblasti přístrojového panelu je patrná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OsekSpider"
29. 9. 2006 11:41
Kopie Hondy civic
:no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tip"
29. 9. 2006 12:01
hustý
amíci chtějí oktavku...... >:D :*) :-! >:-[] :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Laky"
29. 9. 2006 13:17
laky
;-) To jsem zvedavej na cenu v zakladu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LEWACK"
29. 9. 2006 15:27
Hukot
Je to hustý - hlavně ten display :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
29. 9. 2006 17:07
BMW : za škodovku se už nemusím stidět ani na poli
SCHADE BUDE POŘÁD SCHADE
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Rosnička"
30. 9. 2006 12:05
Re: BMW : za škodovku se už nemusím stidět ani na poli
Za škodovku ne, ale za pravopis určitě
neregistrovaný "bob"
30. 9. 2006 18:14
Re
auto pěkné ze všech stran,ale kde je zadek,myslim zavřený??????
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tiberius"
30. 9. 2006 23:22
q
NECHÁPU CO SE VÁM NA JOYSTRU NELÍBÍ.PODÍVEJTE SE NA OBYČ OCTAVKY NEBO FÁBIE VE KTERÝCH NENÍ NIC ZAJÍMAVÉHO.SNAD MOŽNÁ SUPERB.ALE KDYBY NĚCO TAKOVÉHOTO UDĚLAL TŘEBA PEUGEOT ČI WV TAK JSOU Z TOHO VŠICHNI VYDŘENÝ.BUĎTE RÁDI ŽE ŠKODOVKA CHCE UDĚLAT NĚCO TAKOVÉHO.JE MOŽNÉ ŽE SE JOYSTER DOSTANE I DÁL DO SVĚTA,COŽ SE TŘEBA O FABII ŘÍCI NEDÁ!!..
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 10. 2006 13:28
Re: q
jak myslíš dál do světa? fabia se vyváží asi do 86 zemí to se ti zdá málo?
neregistrovaný "beďa rozumbrada"
30. 9. 2006 23:59
motor
Jak znám škodovku, tak v tom bude 0.8l dvouválec nebo 8.5l ale pouze pro americký trh. ;-\ :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peekey"
1. 10. 2006 17:42
Jak tady psal kolega - "Ze škodováckého zákulisí"
Ve Vrchlabí v automobilce po válce našli auto udajně konstruované pro nejakého němce- jak jinak- které mělo raketový motor...nasli tam i model s nejakým benzínovým asi 7 litrovým 12 válcovým motorem. Nechali v tom svést nějakého tehdejšího závodníka, tuším že Antonína Vitvara, ale ten s tim jen ujel pár metrů a řekl že s tim nechce mít nic společného, že to je k neuřízení...
no jo stovka pod 5 vteřin byla tenkrát passé.
P.s. jestli o tom nekdo vi vic napiste. slysel jsem ze by k tomu meli byt i nejake fotky
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "beďa rozumbrada"
1. 10. 2006 17:51
Re: Jak tady psal kolega - "Ze škodováckého zákulisí"
taky jsem to někde slyšel či viděl
neregistrovaný "Mato"
1. 10. 2006 19:58
Kde je GTI
Caute, sorac za blbu otazku ale niesum tu az tak casto, ale kde je alebo co je s GTI lebo ho tu dako niet. :-O
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "picaso"
3. 10. 2006 09:25
Re: Kde je GTI
GTI je všude tam , kde se něco děje a je tam zajímavá diskuse, jsem jeho tiskový mluvčí, máte nějaký dotaz na jeho adresu? Rád vám odpovím :-)
neregistrovaný "Green"
2. 10. 2006 00:43
3 dver Hot Hatch, Wov!
3 dver Fabia nema sanci, ale tohle, to je trefa do usedleho a rasami zarostleho ceskeho rybnika! Pokud se mi tam vejdou lyze pro dva a termoska s grogem, jdu si ji zitra koupit! :-) A jestli se jeste neda koupit, pak to bude asi pekne auticko pro budouci manzelku...i kdyz asi v jine barve a rozhodne s parkovacimi senzory..No a do te doby Scoutik 4x4..boze jak dlouho na nej cekame! Videl jsem ho na ulici...s 2.0 TDI jednoznacna volba! Kazdopadne s trochou uprav prvni dravec v ceske staji (kdyz pominu rychly zebrinak v modre barve RS) ;-) ;-) ;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
2. 10. 2006 11:23
škodylak
Scout je super varianta Oktávky a jednoznačně mohu říci - líbí se mi. Zato Joyster se mi nelíbí ani za mák. Divný pokus o sportovní škodovku... :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "T."
2. 10. 2006 17:10
Skoda Joyster
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jurkuj"
2. 10. 2006 20:08
Cena
Kolik si myslíte že bude stát ?
Rozbalit vlákno
1
anonym
2. 10. 2006 22:44
Re: Cena
SCOUT bude stát základ 735 000
anonym
3. 10. 2006 07:48
JOYSTER
Mno, není to asi špatný nápad, škodovka se profiluje jako "chytrá cesta pro mladé". Jestli joyster nedopadne jako někteří jeho bratříčci, do kterých se montují jen zastaralé motory, to ukáže čas...
Nicméně cena docela vysoká,ne? :-|
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 10. 2006 22:54
Re: JOYSTER
cena je k Octavii Scout
neregistrovaný "design"
3. 10. 2006 09:49
...co vidím v kamnech, když se dívám do budoucnosti...
...už se nemůžu dočkat toho, až ten joyster vyjede jako seriový vůz...zase to bude buď VW FOX nebo VW POLO, který bude mít z původní studie převzatý jen tvar předního světlometu ( viz. Roomster-zbytek je prodloužené Polo ve verzi pick-up pro živnostníky...), ale všechno ostatní bude vychytaný wartburgový "design"( min. 5let zastaralý..), který od VW známe...pardon...od Škoda Auto...
Rozbalit vlákno
0