Nejvýraznější změnou vnějšího designu Superbu je nová maska chladiče s výraznější třídimenzionální podobou, směrovky integrované ve zpětných zrcátkách, nové vnější barvy a varianty interiérů.
To některý automobilky se víc odvážou změnit design. Maska je pěkná, ve stylu Roomster, ale volant z Octavie, to bych si u luxusní limuzíny, jak Superb rádi 3kodováci nazývaj, odpustil. No už sem celej zvědavej na novou generaci. Snad to nebude jenom kopie Passatu. Jinak vše v dobrým, Škodě fandim :yes:
nesmysl to není. škodě fandím, takže jen houšť! Sice Superb není limuzína, po které bych toužil, ale stejně je to moc dobré auto! zamrzí nemožnost namontovat 3.0 TDI... ;-\
Zajímalo by mě, zda ti vadí kvalita a parametry Superbu nebo že ho Škoda vyrábí. Moc nerozumím ani jednomu - Superb je konzervativní, ale to byl ve svém segmentu dlouho Lexus také a nikdo mu to nevyčítal. A jestli ti vadí, že Škoda vyrábí to, na co nemá (právo?, síly?, postavení?), tak je to jen problém v tvé hlavě :-)
Jestli jsem to dobře pochopil, tak ten tmavý interiér patři do výbavy L a K tudíž se nejedná o imitaci, nýbrž aspoň podle článku o pravé dřevo.. a mně naopak přijde tahle přístrojovka víc než povedená, ikdyž už jsou na ni léta samozřejmě vidět. Jen ty zadní světla... ;-\
Kámo, ten design neni sice the newest, ale je to hlavně a předším klasika! Mně se ten facelift líbí a jestli Tobě, ne, postavte si na SK svojí Automobilku, třeba: Smůla-Auto, Tři Duby... A nešahej nám na Superba :-!
No mohli, nemohli, zas by to stálo zbytečný prachy a vzhledem k tomu, že snad už brzo přijde další generace, tak by to byly prachy vyhozený.. Jako myslíš přebouchat kastli jo? >:-[]
Já nevím, za jak dlouho příjde další generace, ale mohli (když už se v tom hrabali) nasadit trochu víc inovací. Jenomže, ruku na srdce, co je tohle proti FIATOVI? >:-[]
konzervativní design... zezadu to je uplnej Passat B6 tomu rikam osobity design to jo. je to pekac, v zatackam pri jinem nez klidnem stylu je superb chudak, v kombinaci s TDI a zakourenym zadkem je to typycky rakovinak produkt made by VW :-!:no: jako taxik je to dobry, jako auto na urad taky ale jako auto, ktery bych mel mit rad NIKDY
Přijde mi, že tohle je přesně ten typ změn, které jsou dělány, jen aby nějaké změny byly provedeny. Prostě aby mohli představit MY2007. Interiér mi nyní přijde neskutečně hnusný. Imitace dřeva do auta typu Superb je nevkus. Předtím si interiér alespoň na nic nehrál. A chrom na masce ve stylu "více chromu, více auto" :no: Definitivní hřebíček do pomyslné rakve jsou zadní lampy. U Škody mají snad nějakého specialistu, kterého platí za design nejhnusnějších světel napříč modelovou nabídkou 8-s Nepochopím lidi, kteří si koupí Superb. Ideální využití jako taxikářského vozu, jak tu někdo zmínil, je jedinou výjimkou.
hele, včera jsem ho cestou na sport viděl - snažil jsem se na posádku vrhnout pohled "vy hnusný prasata bez estetického cítění, styďte se" , ale když jsem ho viděl...nechme ho žít. není to nic supr, ale za ty peníze to má fakt nádherný vnitřek.
Jo, to já taky ne. Ale Superb a Opirus je ta samá cílovka >:-[] I když... já bych měl větší pochopení pro toho s Opirusem. Prokázal víc odvahy a snahu o individualitu. To se o tom se Superbem vážně říct nedá. Pokud ho nekoupil se švihadlama a šestnáctistovkou >:D;-)
První generace byla fakt superhnus, ale ta současná už je IMHO hodná tolerance.. ne, že by se mi líbíla, ale žaludek se mi z ní už nezvedá.. ještě dvě generace a bude to dobré
ked som to prvykrat videl ... dobre auto za dobre peniaze .. len sa az tak dobre nepredavalo .. asi je to limuzina .. a v znaku skoda ... ale ja si skor myslim ze by mal byt trochu odvaznejsi design [dalsia generacia samozrejme] ... to by superbu pomohlo .. takto ho vecsina vnima ako divnu kopiu passatu ... uvidime ze co
a to na čem měli nejvíc zapracovat a trochu polepšit snad nic neudělali..? teda jako na podvozku? ;-\ Jinak pro mě Superb trnem v oku není a ve hledáčku už vůbec ne.. ;-)
Koukám, že je to tu samej dřevorubec... pamatuj - neexistuje auto, mimo Rolls-Royce u něhož bys s dřevem nebyl za kýčaře. Do auta dřevo nepatří... kevlar, hliník, kůže... tam se orientuj. Škoda ti to dřevo jen nabízí... nevnucuje... Takhle to dělá každej kvalitní výrobce, protože ví, že mimo ostrejch hochů, kupujou auta i kýčaři. S dřevem ho neber. Ale když už ho vezmeš, vysvětli těm, co jezděj na délku v polovičních konzervách, že sis koupil auto, aby ses v něm dobře cejtil, aby ses v něm mohl pěkně rozložit a klidnou jízdou za šumění pneumatik mohl klouzat po krajině. Superb je velmi nadčasové, konzervativní auto. Za cenu, za jakou ho dostaneš nemá konkurenci... vždyť se prodává za cenu mainstreamu střední třídy, přitom vnitřním prostorem atakuje třídu TIR. Uvnitř je radost sedět. Zkus si to. Jo,jo, kdyby tam dali třílitráčka v naftě... jsou u Škody fronty.
Jasně, jedině se dřevem na palubce jsi opravdovej střelec. Ještě tygrovaný potahy a kokosovej stromeček a můžeš vyrazit. A nezapomeň pověsit růženec na zrcátko! >:D
kvalitní dřívko v jaguáříčku taky není špatné (PS: taky cítíš, že třílitr by byl gut?) (PPS:myslel jsem cítíš jako vnímáš, ne cítíš jako že je to diesel :-) )
Kůže... na přístrojovce kůže... tohle ví i u Alfy... i u Porsche. Jinak jistě... kořenové dřevo u klasického auta... může sehrát svou roli... osobně bych to do auta nedal. No, ten třílitráček by Superb tady vrhnul do nebeskejch výšin.
Stejně na sebe teď vztahuju označení dřevorubec, balsovej kutil a kýčař. Narozdíl od většiny to ale dokážu snadno spolknout a ne udělat z toho téma pro mé osobní msty během následujícího půl roku. >:D;-):yes: Vždyť to tu má být takový malý automobilový Hyde Park a ne vyhlazovací válka. ps: ty zadní světla se jim vážně nepovedla a měli je na Superbu nechat jak byla.
Ty původní byly velmi pěkné... uvidíme až naživo, jak tam pásnou ty nové. P.S. díky za amnestii ;-):-):yes: Jinak... k dřevu... abych to nějak upřesnil... dřevo patří tam... kam se hodí... :-);-) to je dobrá úvaha :-) No, a kam, že se tedy hodí... myslím, že tam, kde má podtrhnout jaksi důstojnost, noblesu, určitou vyjímečnost auta. řekl bych, že musí to dřevo být na těch správných místech... jaksi "vrostlé" harmonicky do přístrojovky... pak ano... většinou ovšem to dřevo plní funkci "rádobyklasa"... a to jsem měl kritikou na mysli.
Jo, ten nádhernej Logan je taky bezkonkurenční.Mohou si podat ruce.Je to prostě ***. Jen doufám, že příští generace bude opravdové auto. Tak jako v případě Octavie.Do minulé se muselo na zadní sedadla naskakovat šipkou, nové je dobré auto. Superb je škaredej, a v zatáčkách se kroutí jako guma. Uvidíme.
Drevo je nejklasictejsi a nejpuvodnejsi material v aute!!!! To ze dnes do nekterych nepatri je fakt, ale zuzit to na RR?????? Takze drevo do auta PATRI!!! Musi to byt teda AUTO!! Coz Superb teda moc neni;-)
Docela by mne zajimalo, jestli se zmena masky tyka ciste vzhledu, nebo zda se s novou maskou zlepsi ochrana chodcu. Dosavadni model mel podle Euro NCAP nula hvezdicek ze ctyr moznych (jako jediny a s prehledem nejhorsi ve sve tride). "Protection offered to pedestrians was abysmal. The car scored no points and gained no stars: a dreadful result, says Euro NCAP." Srovnani viz [odkaz]
Životní úlohou superbu je jednoznačně dělat dobrou službu manažerovi, který chce říkat "jsem úspěšný, ale stojím nohama na zemi a můj patriotismus dodává věrohodnost mému jednání". Superb si koupí majetnější dvojice s dospělými dětmi - na cesty po Evropě, ale i do Tesca. Superb bych si koupil i já, ale mám už Mazdu 5 ;-)
Haha, a nebo taky: "Jsem úspěšný, ale bojím se, aby mi ostatní nezáviděli, tak jsem si koupil Škodu. Neojedou mi ji tak často klíčem, jak by to udělali u západního auta." nebo "Nejsem sice moc úspěšný, sotva tahám leasing, ale musím vypadat, že jsem úspěšný a mám na pořádnou limuzínu", nebo "Superb je velký sedan, ve kterém můžu jet na jednání i na chalupu a nestojí víc než je nutné, ovšem vím, že nemá image prémiovky. Za své peníze jsem dostal maximum." nebo "Jsem vylízanej taxikář, co má folii namotanou i kolem hlavy" nebo "Jsem taxikář, co chce pro své zákazníky maximum pohodlí" nebo "Nemám na dražší a tak jezdím v Superbu" nebo "Mám více peněz a tak nejezdím v Octávce" nebo prostě jen "Super se mi líbí a tak jsem ho koupil"...... No, ale zkusil jsi to hezky. V každých očích budeš v čemkoliv vypadat jinak... i v té Mazdě 5 :-)
PS: "Nejsem sice moc úspěšný, sotva tahám leasing, ale musím vypadat, že jsem úspěšný a mám na pořádnou limuzínu" - ano přesně tací si kupují bazarové MB a BMW s nejčernějšími foliemi v nabidce ;-)
Ja jsem zatim od majitelu Superbu jako argument proc si ho koupili slysel jen, ze to bylo za dobry penize. Takze vlastne u nej se chvali to co se u korejce odsuzuje:-( Dle meho je to slusnej taxik.
Stejně tak, jako se prodává Octavia ve dvou verzích I/II, tak když už nám přestali dělat starýho dobrýho a konzervativního Pašíka, můžeš si koupit Superba, protože ten novej vítr se né každýmu zamlouvá...třebas zrovna mě. Jen ty "Céčkový" lampy vzádu nejsou tak výrazný a hlavně hezky pro voko, jako na OII
České, neznamená být vždy dobré a hezké!!!
To jsme ani nemuseli zvonit. Nevím, proč v době globalizovaného světa bych se měl posrat před výrobkem made in šmejd!!!
Pán chtěl asi říct, že výrobky automobilky Škoda jsou šmejd! Docela odvážné tvrzení, které žádné statistiky nepotvrzují. Ono je spíš otázka, zda si pan OZZY tím označením "šmejd" nelečí své komplexy :-(
Díky bohatým zkušenostem s těmito auty( odjezdil jsem 2 po více jak 170.tis. s každým ) tak si troufám říci, že mohu hodnotit. Horší křápy jsem nikdy neměl. Nebudu popisovat závady, bylo jich víc než hodně. A ty peníze? Na blití je slabý výraz.
Ale čti příště pořádně text. Nešlo jen o auta. Jde o proncip.Zjištění, že za zdí je jiný skutečný svět než ti celou dobu lžou může přinést velké zklamání. To chápu. Pak ale nepiš, když nemáš rozhled. :no:
Pro marta a sika.
Vím že jsem krutý a že se Vám zhroutí svět. SORRY. Ale byly to dva vozy OCTAVIA TDI. 1 r.v. 2000, 2 r.v. 2003.
Opakuji, auto OCTAVIA nechci ani vidět, natož kupovat.To že jsou designově 100 let za opicema bych snad i v rámci strategie VW koncernu pochopil, ale netoteloval. To by však nebylo to nejhorší. :no::no:
Pánové moje ŠKODA FAVORIT GLXi SILVER LINE r.v.: 1994 najeto 600 000 Km
nikdy nenechal ve štichu, nikdy žádný problém. Celou dobu mi nemuseli v servisu sáhnout na motor, převodovku, spojku atd. ( všechno vydrželo tak jak to vyjelo z továrny)všechno drželo dokonale. Vždycky Ti technici nevěřícně kroutili hlavou. A kvalita jde stále nahoru, takže si dovolím Ti oponovat. Škodovky nejsou žádné sráče které by Tě zradili. Předpokládám že nerozeznáš Fiat 500 od Fordu Transit. V tom případě bych Tě pochopil, protože nevíš v čem si vlastně celou dobu jezdil. ŠKOÉDOVKA TO URČITĚ NEBYLA :yes::yes::yes:;-)
Není toho sice moc, ale ASPOŇ něco. Už bylo na čase. Nejvíc mě překvapila(a to velmi mile) výbava Laurin+Klement, to by nemělo v žádném českém autě chybět. I OII by to mohla dostat. Sláva vy tam hoši. :yes::yes::yes:
trochu sem se uklikl,me prijde ze superb je vrakoviste pro motory VW 2,8 V6?to se davalo do trojkovyho golfa!2,5TDI?120kw? to uz dedecek motor !! des a ta imitace dreva je trochu trapas...ale jinak je to pekny auto...
No, jo, oblozeni z praveho dreva prominent >:D Jeden prominentovnik mi roste na zahrade >:-[] ale vypada dost hnusne teda, tak na podpal mozna >:-[] >:-[] >:-[]
to skutečně není dřevo, to je imitace i v tom LK - a když už jsme u toho dřeva, tak to není klasickej masiv (špalek), ale lepí se to z několika vrstev speciální dýhy (něco jako překližka), protože to se líp zpracuje (tvaruje, brousí, lakuje a leští) a proti "špalku" to má pružnost, která je zase žádoucí z hlediska bezpečnosti. je to výrobně dost odlišná věc třeba od nábytkovýho masivu a tudíž i cenově dost náročný. např u VW (ne koncern, ale VW samotný) nemá imitaci pouze božský syn Phaeton, který je cenově "maličko" ;-) jinde. kůže je skutečná, ale dřevo je pouze imitace (i v LK)
ano, máš naprostou pravdu, výrobci nakupují různou produkci specializovaných dodavatelů a prodávají to za neskutečný peníze těm, kteří se chtějí nějak odlišit od ostatní seriové produkce. nech si u dealera ukázat zvláštní katalog "Original Zubehör" a tam si vyber třeba skutečnej dřevěnej dekor nebo skutečnej kevlarovej kevlar nebo skutečný hliníkový pedály nebo co chceš jinýho. pozor, nejedná se o doplňky tunerů, ale skutečnou nabídku výrobce, která však není v klasickém ceníku, ale na vyžádání ti ukážou ten katalog. jenom se dopředu připrav ty pálky :-O8-s:-(
Pozor. Škoda je vrakoviště pro VW ve všem. Motory,podvozky,převodovky atd.
Daj tomu relativně hezkej kabát( trapně uhlazenej) a pošlou za nehorázný prachy do světa. A díky mega agresivnímu marketingu zaměřenýmu patriotisticky nacionálně oblafnou Čecháčka.
Je to ale naopak. Hrdej Čech podvod prokoukne a reaguje racionálně.
Bohužel jsem v menšině. Vona kolaborace nám šla vždycky dobře. :no:
Priznam se, ze Skodu moc nemusim kvuli jejimu agresivnimu marketingu, ale suberb si zrejme nasel sve misto. Za ty prachy nabizi velice dobry komfort a uchazejici vybavu. Drevo cpou do aut skoro vsechny automobilky, tak proc ne Skoda. Jinak co se tyce konkurence, Skoda nasadila model zase na pomezi trid. Ovsem srovnavat ji s vyssi stredni tridou je smesne avsak Skoda se o to ani nesnazi.
Ten volant je fakt Octavcovskej ale urcite zlepsi bezpecnos vzdyt Superb ma prisernou ochranu hrudniku napr Ivan Hlinka :-( Jinak se mi kara libi bravo :yes:
tak jednoho Superba mám - Elegance Black magic edition, a musím říct, že lepší auto jsem nevlastnil . Prostě VW kvalita a CZ cena . Kdo to ovšem nezažil, nebo jezdí rallye Acropolis po cestě do práce , samozřejmně bude tvrdit, že tohle auto je na nic....
vw kvalita... to je presne ;-)
z lidoveho auta na podvozku z pasika (stredni tridy) limuzinu neudala ani kouzelnik, natoz koncernem svazana skodovka...
kvalita motoru je po mnoha zkusenostech z jinema znackama tragicka a o male sirce superbu se radsi nezminovat...
Znáte to, ne? Po zemi chodili dost dloho, prudili všechny slušný savce a řvali jako studený Pumpe-Düse. Tak se příroda rozhodla, že ty pravěký potvory odkáže do propadliště dějin a uvelní místo na slunci jiným, perspektivnějším druhům.. Superb je prostě normální druhohorní Brontosaurus. Dokonce má i podobnou charakteristiku podvozku. :no:
Stačí zavřít dveře a nasednout třeba do 607... I přes ty roky to je prostě báječnej kočár. Pořádnej kus železa v pevných opratích chlapa, co ví přesně co chce a co ROZHODNĚ ne! :-!
No tak zrovna s 607?....jel jsem na zadnim sedadle v 607 2400km a nejak nadsen z mista jsem nebyl. Na zadnich sedadlech je Superb zlate auto. Z pohledu ridice to bude mozna trosku jiny ale srovnani pro spolucestujici je jasny....Superb!
To se jim povedlo. Moc se mi líbí ta maska a koncová světla. Hned vypadá o pár let mladší. Superb je skvělý auto pro podnikatele, managery, ředitele, státní představitele a obecně lidi s vyšším postavením, přitom si však zachovává praktičnost i jako rodinné auto a to vše za rozumné peníze. Moc se těším na novou generaci, doufám, že bude trochu odvážnější a jeho kvality stoupnou minimálně tak, jako u Octavie první a druhé generace. Praktická bude jistě zadní část ve stylu sedan-liftback. Pokud příjde combi a navíc pohon 4x4 ve spojení s moderními diesely common-rail a třeba nějakým osmiválcem, tak to bude opravdu silný hráč ve střední a vyšší střední třídě, který bude těžko hledat konkurenci. Ještě by se mi líbila ostrá verze coupe ve stylu Tudor, ale to je spíš jen sen, ikdyž, zázraky se dějí.
Chtěl bych vidět toho opravdového managera nebo člověka s vyšším postavením, který by si tu obludu koupil. A osmiválec, ten by při šlápnutí na plyn tu hrůzu rortrhl vejpůl.
Facelift už Superb potřeboval. Je vlajkovovu lodí Škody a poslední dobou mu na paty dost šlapala Octavia II. Změny designu jsou samozřejmě decentní, jinak to ani nešlo, když se už chystá nová generace. Maska ve stylu Roomsteru je provedená velmi citlivě, takže si na ní zvykneme rychle. Co se týče zadních světel - změny byly v podstatě stejné jako u faceliftu fabie: zmizel briliantový efekt a přišlo velké céčko. Museli prostě dát zádi nový výraz. Jinak Superba uznávám a myslím, že po tomto faceliftu zůstává i nadále skutečnou vlajkovou lodí Škody Auto.
Vsetky ataky na Superb, ako ze je zastaraly, designovo konzervativny, facelift nevyrazny apod. idu "mimo misu". Treba si uvedomit, co je cielom tohto auta. Je to ponuknut za bezkonkurencnu cenu auto rozmerovo vyssej strednej triedy za cenu strednej, so serioznym, mierne konzervativnym image, ktory nzostarne ako akekolvek francuzske vystrelky (kolko tak asi bude C6 vyzerat moderne?), ponukne komfort na dlhych cestach a nepoburi moc ziarlivych susedov. Toto je jeho ciel. Jazdi pritom slusne (stary Passat mal podla mna velmi slusne jazdne vlastnosti), komfort je obrovsky, brutalna vybava za tu cenu. Moj svagor kupil Superba prave z tychto dovodov. Chcel postupit z Octavie I. niekam dalej. Povodne sa zamyslal nad novou O II. ale ked ju chcel vo vybave (Elegance, 140 k diesel), vysla mu taka cena, ze sa zbadal a ked mu ponulki v showroome za rovnaku (!!!) cenu Superba 130 k diesel, vo vybave s ESP, park. senzormi, el. sedadlami .. skratka plna palba, nevahal ani minutu. Inak jazdil na vsetkych skodovkach od 120 l cez Feldu (combi 1,6), O I. 1,6i po Superb 1,9 TDI. Nikdy, opakujem, NIKDY nemal so Skodovkou technicky problem a nenechala ho v stychu. To Audi A3, ktore ma jeho imidzova sestra (za rovnaku cenu) bolo v servise uz 4 krat, co clovek akosi tazko od prestiznej imidzovej znacky znasa (naviac za tie servisne ceny). Takze nie je chudak, ktory na viac nema, kto si kupi Superb, ale racionalne uvazujuci clovek, ktory si dobre rozmysli, do akeho auta svojich takzo zarobenych 800 000 - 1000000 Sk vrazi.
Inak rovnako sa stotoznujem s nazormi, ze facelift mal zafhrnat i motorovu obmenu. Rozhodne sa tam mali dat motory 2,0 FSI, 3,0 V6 (alt. 3,2 V6), 2,7 V6 TDI ci 3,6 V6 TDI. Ale myslim si, ze aj to este bude.
Passat strasne jazdne vlastnosti? V porovnani s cim ??? S trojkovym bavorakom iste. Ale to nie je konkurent. Konkurenciou mu boli Laguna, Mondeo, Vectra, 406, Avensis a pod., dovolim si tvrdit, ze s vynimkou Mondea ich strcil do kapsy. Ono je vsak otazne, co od auta ocakavas, ak chces plavat ako na lodi (ako kamaratova Laguna), potom OK.
Potvrzuji. Srovnejte jizdni vlastnosti noveho Passatu s cimkoli ve stredni tride. Jasne prohraje jen s BMW 3 a s Mercedesem C (pro toho, kdo ma rad komfort). Na stejno bude s Mondeem, zbruba s Accordem. Ostatek (Vectra, 407, Avensis) - zadna sance proti Passatu. Osobni zkusenosti.
Milos, nerad tě zklamu. Něco jiného se vézti s kamarádem a něco jíného řídit kočár jménem Laguna. Mám hafo odřízeno. Mám hafo jiných druhů odřízeno. Zatím neexistuje srovnatelnej kus ve své třídě.
a to píšu bohužel, protože tíhnu ještě jiným směrem. Ale musím konstatovat, laguna je dodnes pro mne více než příjemným překvapením.
se superbem (2.8 30V)jsem uz nejaky ten kilometr najezdil a musim rict, ze jsem spokojenej a to mam s cim srovnavat (koktavka, mondeo), na dlouhe cesty je to velmi pohodlny vuz, veskere nedostatky resp. kompromisy u tohoto vozu jsou dany koncernovou politikou- podle mne by u dalsi generace nemeli delat tak omezenou nabidku motoru, auto takovych rozmeru musi mit bohatsi nabidku sestivalcu treba, mel jsem moznost se svezt s tim 1.8T a je to docela bida. Osobne se mi moc nelibi ty nove zadni svitilny a ten oktaviansky volant je do toho interieru taky jak pest na oko
no to jo, myslim si ze za tim ucelem by se hodil trilitr sestivalec turbodiesel, ta 2.8 je docela rozezrana, ale k takovymu tezkymu autu proste sedi, spotreba 10 l/100 na dalnici, bezna cestovni rychlost kolem 180, takze na dlouhy streky pres Nemecko idealni, na jezdeni po meste doporucuju neco mensiho, anebo jako repre, protoze zere kolem 13 l/100.
Skode fandim. Superb sa im po stranke designu moc nepodaril. Z niektorych pohladov vyzera strasne, z inych prave naopak, velmi dobre - z boku. Dufam, ze buduca generacia, bude viacej "skodovacka" a teda mozno uz nie tak v tiene. Myslim si tiez, ze velke auta ku Skode jednoducho patria. Superb nie je prvym v historii, bola tu aj Skoda s 8-valcom. V 1965 Audi vstalo zo zabudnutych modelom 60, co bol DKW F102 s 4-valcovej verzii s vykonom 60k. Dvojca - DKW - malo len 2-valec. A kde je Audi dnes. Uz prve Audi 100 splnilo tu ulohu, ktoru plni teraz Superb - vela za malo penazi.
Facelift: Ten volant sa mne osobne paci, zadne svetla nic moc, ale lepsie ako stare, motory by chceli vymenit, maska OK. Superb by som asi nekupil, ale verim, ze ten dalsi bude lepsi prave v tom, co spominam. A chcelo by to aj Combi (Superb II.)
Myslim, ze Superb ma svuj styl, sveho ducha. Je to takovy tichy spolecnik na cesty. Nenapadny, ale presto pekny. Ta zadni svetla se povedla, verte nebo ne, ale verzi 2007 jsem v MB videl uz v cervnu a to na prazskych SPZ... 3.0 tdi tam opravdu melo byt, skoda ze to tak nakonec neni. Facelift se rozhodne povedl a srovnani s opirusem je trapne. A pritom je opirus jeste drazsi nez bejk... Skoda tech motoru, ty uz opravdu pamatuji hodne. PS: Superb je auto, kterym bych rad jezdil a ktery bych se ani nebal pujcit manzelce (ne proto, ze by mi ho nebylo lito, ale proto, ze bych vedel, ze draha je v bezpeci) tecka
Vážení, nedalo mi to, abych po přečtení některých velice hanlivých názorů na Superba nenapsal také pár řádků. Nikdy jsem dříve netíhl ke Škodě, nebyl jsem nadšený VW v M.Boleslavi, ale protože vidím jak škodovky jezdí po dálnici, musím sám sobě přiznat, že to asi nebylo nejhorší rozhodnutí. Byl jsem také přesvědčen, že 1,9 TD je příliš slabé, až do doby,kdy jsem se s tímto autem svezl a 2 x platil pokutu na dálnici a jízdní vlastnosti byly také moc dobré.
Dříve jsme si mohli nechat o takových autech jenom zdát.Doporučil bych, abychom neházeli špínu na vše,co se u nás vyrábí.Zdraví Fanda