No fraška, jak se to vezme. Napřed novináři vyšťourají všechny novinky měsíce dopředu, rozmáznou je na internetu a v novinách a pak se diví, že automobilky se na autosalony moc netlačí. Nemají totiž už ničím ohromit. Náklady spojené s účastí na autosalonech hrají pro automobilky také svou roli. :-!
uz posledne dva roky to zacinala byt tak trochu fraska... nic nove.. a podla toho ake obsadenie bude v parizi tak toto uz bude taka ta fakt uz skutocna fraska... ale cakal niekto dnes uz nieco ine? ved pre zlepsenie v tomto sa nerobi nic ... naopak.. vsetko prave smeruje k tomu ( setriaci biznis, "necakane uniky davno pred premierou" , zverejnovanie vsetkeho hned na nete ) ze za dalsich 10 rokov autosalony uz budu minulost.... nechcem strasit ale dost mozno nie som daleko od pravdy .. tentokrat bohuzial ;-\ ;-)
Na autovýstavě jsem byl pouze v Brně, takže nevím jestli o něco přicházím. Asi spíš ne, protože můj zájem o auta se přibližuje k negativním hodnotám. O zrušení autosalonů se hodně diskutuje i v ekonomickém tisku. Je to poměrně snadná cesta, jak autovýrobci mohou snížit náklady eliminací distribučního mezičlánku.
já to chápu. mně ta nová auta taky začínají čím dál víc nebavit. vždyť je to vesměs fakt hrůza. nablejskaný prdy.
přesto sem ze setrvačnosti občas lezu.
Ale o to vůbec nejde. Já čtu o autech taky rád na různých webech i v časopisech, ale stejně jako ljube mě směr, kterým se automobilismus ubírá přijde čím dál tím horší. Poslední dobou se čím dál tím více řeší, co vše tam jde připojit, co všechno auto zvládne samo bez řidiče, respektive za řidiče. A pak najednou zjistíme, že taková automobilka jako je Subaru prodává auta, která sice mají super podvozek, ale tam to končí. Pod kapotou pohonné ústrojí, nad kterým pravověrný fanoušek značky jen zamáčkne slzu. Spousta automobilek zveřejňuje své plány a vize na to, jak budou mít auta elektrická. Co si pod tím představit? Řazení zmizí úplně, většina věcí bude autonomní. Renault v reklamě vyloženě říká lidem, že jsou to líní řidičsky neschopní lidé, co se třesou na to, až sednou do aut a ono je to odveze samo. Z čeho má mít pak fanoušek řízení radost, když vidí kam se budoucnost ubírá. Vždycky úplně hltám testy, kde je "normální" řidičské auto. Jako například Megane RS, nebo M140i v manuálu. Prostě auta ze "staré školy" na která se řidič třese, až bude moct řídit a ne auta, do kterých člověk leze s pocitem otrávenosti, že musí dokonce občas držet volant, že to auto neudělá úplně samo. A nejhorší je, že postupně i automobiloví novináři se čím dál tím více rozplývají nad tím, jak jim asistenty krásně fungují a display zobrazuje to, či ono, místo, aby se rozplývali nad tím, jak se auto krásně řídí, jak se s ním řadí, jaký má podvozek a podobně. Pořád ještě jsou "řidičská" auta, ale ubývá jich obrovským tempem.
Takže ano, rád jsem v obraze, ale automobilová budoucnost mě netěší. Zatím tu stále jsou vozy, jako Porsche, kde si člověk užije pořádný motor i manuální převodovku v pořádném autě, popřípadě třeba právě Megane RS, P 308 GTI... ale kam se to ubírá a jak ta auta budou vypadat v další své generaci moc prostoru na optimistický výhled nedává.
choďte sa napr. pozriet do Ženevy na autosalón a popri tom sa dá spravit aj pekný výlet do Álp a kochať sa krajinou.
Tu ale človek iba číta od notoricky tých istých ľudí ako salóny netiahnu. Niekto vie z fotky na nete všetko o aute a niekto sa na to rad pozrie a osahá aj naživo.
Úplně by stačilo, kdyby tam navezli samé Citroeny, proházeli znáčky za Škodu, BMW, atd. Od jisté doby vypadají všechny auta úplně stejně, takže by to ani nikdo nepoznal.