Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Parlamentní volby 2013: Co nového chystají strany v dopravě?

Politické strany obecně vidí prioritu v rozšíření a modernizaci dálniční sítě. V jejich plánech je i zvýšení dálničních limitů nebo větší kontrola nákladních vozů.
Zpět na článek
17. 10. 2013 10:50
17. 10. 2013 11:01
17. 10. 2013 12:00
17. 10. 2013 18:24
17. 10. 2013 18:53
17. 10. 2013 23:14
17. 10. 2013 23:17
17. 10. 2013 11:09
17. 10. 2013 11:26
17. 10. 2013 12:02
17. 10. 2013 11:27
17. 10. 2013 11:41
17. 10. 2013 11:47
17. 10. 2013 12:11
17. 10. 2013 18:54
17. 10. 2013 19:21
17. 10. 2013 19:34
18. 10. 2013 01:09
18. 10. 2013 08:37
18. 10. 2013 10:17
18. 10. 2013 10:25
18. 10. 2013 10:38
17. 10. 2013 23:21
17. 10. 2013 13:31
17. 10. 2013 18:03
17. 10. 2013 18:24
17. 10. 2013 19:05
17. 10. 2013 19:43
18. 10. 2013 01:15
18. 10. 2013 10:30
18. 10. 2013 10:35
18. 10. 2013 11:04
17. 10. 2013 11:39
17. 10. 2013 17:11
17. 10. 2013 17:43
17. 10. 2013 18:55
17. 10. 2013 18:59
17. 10. 2013 19:28
17. 10. 2013 21:10
17. 10. 2013 21:38
17. 10. 2013 23:16
18. 10. 2013 10:43
17. 10. 2013 23:50
18. 10. 2013 00:12
18. 10. 2013 01:22
18. 10. 2013 07:53
18. 10. 2013 23:50
19. 10. 2013 00:18
20. 10. 2013 20:29
20. 10. 2013 21:52
18. 10. 2013 00:13
18. 10. 2013 01:24
18. 10. 2013 14:34
18. 10. 2013 23:54
17. 10. 2013 10:50
Anketa
Mě nezaujal program žádné strany v anketě, kdyby tam byla alespoň tato volba...
Rozbalit vlákno
9
17. 10. 2013 11:01
Re: Anketa
Mě zaujalo kolik procent dostali komanči...
17. 10. 2013 12:00
Re: Anketa
To je pravda smutné, no dost lidí nezažilo jaké to je tlačit důlní vozík v dolech někde u Jáchymova nebo něco podobného, nebo si to jenom nepřipouštějí...
17. 10. 2013 18:24
Re: Anketa
Komunitsti jsou jedna vec... ale me spis zaujalo, kolik procent individui je odhodlano dat znovu hlas modre bande 8-s

Bud jsou tak blbi, nebo ziji v exilu... :-!
17. 10. 2013 18:53
Re: Anketa
A máme tu prvního exilanta s palcem dolu.

Dodávám, že ty mafiány bych automaticky popravoval... :-!
17. 10. 2013 23:14
Re: Anketa
Tyhle kategorizace si prosím strčte za klobouk. Osobně můžu potvrdit, že ODS má stále ve svých řadách mnoho slušných, poctivých a schopných lidí.
Tím neříkám, že je rozumné bezhlavě ve všech krajích (v každém kraji jsou totiž jiné kandidátky/jiní lidé) hodin lístek s číslem 6 - ODS.
Důležité je kroužkovat!

"kolik procent individui je odhodlano dat znovu hlas modre bande.
Bud jsou tak blbi, nebo ziji v exilu..."
Takže než něco napíšete, tak se, prosím, zamyslete.
17. 10. 2013 23:17
Re: Anketa
"Ten, kdo nezná svou minulost je odsouzen ji opakovat"
Lidi holt zapomínají a když se k té zapomětlivosti přidá ještě neinformovanost a stupidita, tak je to nebezpečný mix.
Avatar - euro89
17. 10. 2013 11:09
Re: Anketa
Anketa jako obvykle na h... Celý článek na mě působí snahou jen zvýšit počet kliknutí a rozvířit nějakou diskuzi. Protože i když politika na tyhle stránky nepatří, tak v redakci jistě vědí, že je to jedno z nejpolarizujících témat mezi lidmi. Zase sebe jen můžu říct, že nebudu volit ani jednu stranu zmíněnou v anketě.
17. 10. 2013 11:26
Re: Anketa
Mě nezaujal program žádné strany,v anketě i mimo anketu. :no:
17. 10. 2013 12:02
Re: Anketa
Myslím, že se dá "něco" najít, i když záleží jaké má člověk názory. Pro mě to "něco" ale není v množině parlamentní ani v množině anketa.
17. 10. 2013 11:24
Komouši a "socialisté" a lidovci
dali lidu nádherný dárek-buzerační bodový systém.Takže škodolibě přeji voličům těchto stran brzké vybodování.Co chtěli,to mají.
Rozbalit vlákno
2
17. 10. 2013 18:25
Re: Komouši a "socialisté" a lidovci
Ty budeš asi slušnej tragéd >:-[]

Jestli chceš zvířecí anarchii tak emigruj do Afriky..
18. 10. 2013 00:02
Re: Komouši a "socialisté" a lidovci
Sorry, ale ten systém je naprosto nesmyslný a nesystémový. Je to o štěstí, koho chytnou a koho ne.

Hádanka: Myslíš, že je takto bodově potrestán jeden ze 100 přestupků, tisíce, nebo jeden z několika miliónů přestupků?

Když vidím nesmyslnou třicítku, tak tam za den projede tisíce aut, třicítkou nejede skoro nikdo. Kdyby se trestalo jen naprosto mizivé procento přestupků, tak už by dneska nemohl legálně řídit skoro nikdo, a kdyby byla auta napojená na centrální počítač monitorující veškeré přestupky, tak dnes mají řidičák jen absolventi autoškol bez auta, a pak ti, co vůbec nejezdí...

Dokaž mi, že je to jinak, že nemám pravdu.
Avatar - PlumJelinek
17. 10. 2013 11:27
Anketa
Zajímavé, podle volebních průzkumů má strana Úsvit poměrně velkou šanci se do sněmovny dostat a přesto v anketě o ní není ani zmínka. A to nejen v této, ale vůbec na tuto stranu média poměrně zapomínají, jak neobjektivní.

Jinak přestože bych řekl, že komunistický návrh dopravy je otřesný, dostal v anktetě až překvapivě mnoho hlasů. Copak opravdu chcete, aby se dálnice platily podle počtu najetých kilometrů? Uvědomujete si, že běžný člověk, který dálnice (respektive spíš naše nedálnice) čas od času využívá, tak zaplatí suma sumárum několikanásobně více peněz ročně za jejich užívání? Už takhle si každej stěžuje, že vzhledem ke stavu našich dálnic je dálniční známka předražená a tímto opatřením se toto jěště zněkolikanásobí! Zkuste počítat vy tupouni levičácký.
Další věc, která se mi absolutně nelíbí je snižování rychlosti nákladních aut na silnicích 1., 2. a 3. třídy. Díky tomuto opatření bude doprava ještě více houstnout, zásadně se zhorší již teď tak špatná plynulost dopravy a vliv na bezpečnost bude sporný, ba dokonce kontraproduktivní. Lidi přemýšlejte, čím víc omezení na silnicích bude, tím bude větší chaos. A větší chaos si při současném stavu hustoty dopravy nemůžeme dovolit. Dokud to jede, ať už jakkoliv, je to vždy ok, ale jamile se začne něco brzdit, pak je z toho jen prů*er.
Rozbalit vlákno
21
17. 10. 2013 11:41
Re: Anketa
Komunistickým žvástům vždy zatleská hodně lidí,soudruzi nezapomněli ani na třídní nepřátele jezdící v "nadstandartně silných vozech",kteří mají zaplatit jakousi milionářskou daň,což musí každého rovnostářského pepíka prostě nadchnout.Konečně někdo těm "zbohatlíkům" ukáže,že mít prachy na drahé auto je zločinem,který třeba potrestat.
Avatar - PlumJelinek
17. 10. 2013 11:47
Re: Anketa
Přesně tak, ty jejich sociální kecy jsou jak balsám na duši pro závistivý národ český. Bohužel ten národ si už neuvědomuje, že v některých bodech se to bude týkat i těch Pepíků z vesnice. Zklamala mě ale už i pravice, když prosazuje zavedení progresivního zdanění, nejspíš proto, že na to náš národ slyší a oni si mermomoci potřebujou nahnat nějaký preference, protože jim hoří koudel u p*dele.
17. 10. 2013 12:11
Re: Anketa
Souhlas pánové :-) Média jistou stranu která zatím vyhrává zdejší anketu označují stále pravicovou, realita jejich politiky je ale maximálně středová. Takže pořád doufám, že je v této zemi dostatek zdravě smýšlejících lidí a odrazí se to ve volbách, třeba i tím, že stranám které zklamaly očekávání dají sbohem šáteček.
17. 10. 2013 18:54
Re: Anketa
souhlas Vojto, já taky nesouhlasím a nechápu proč by třeba Tonda Koláčků měl být progresívně zdaněn, a jestli mu a jeho kámošům Švýcarští soudruzi opravdu zabaví peníze, měli bychom ho odškodnit, i kdyby bylo nutné zase zvednout DPH na potraviny a zvýšit spoluúčast ve zdravotnictví. A byl bych pro zavést nějakou daň na nízkoobjemová auta (tak do objemu 2,5 litru), a zároveň by měl mít každý majitel nadstandartně silného vozu právo zfackovat chodce, který ho zbrzdí na přechodu - a jestli je někdo proti a nesouhlasí, tak je to rovnostářský pepík, závistivý komanč a po volbách těmhle levičáckým tupounům demokraticky ukážem
Avatar - PlumJelinek
17. 10. 2013 19:21
Re: Anketa
Progresivní zdanění mi přijde nefér už z principu. V současnosti například Pepa vydělává 20 000, Franta vydělává 100 000 a už jenom díky tomuto platí ty daně 5x vyšší, ikdyž procentuálně stejné. Proč by měl platit např. 7x vyšší daně, když si vydělal 5x víc? Už z principu je demotivující a ideálně to nabádá na různé daňové úniky, účetní machinace atd. Velké ryby, které jsou obratné a dostatečně vyčůrané ve hře s čísly si toto stejně zařídí tak, aby zisk měly ideálně na nule a nejvíce tratní na tom budou ti, kterým vydělat si na slušné peníze dá pěkně zabrat a od daňových machinací dávají ruce pryč nebo to neumějí. A odměna od státu? Frantovi strhnou procentuálně víc, než Pepovi. Přitom už ze své podstaty jsou movitější lidé větším finančním přínosem pro stát a stát se je za toto vlastně snaží jěště více podojit. Podej potřebnému prst a on ti stáhne ruku.
17. 10. 2013 19:34
Re: Anketa
jasan čoveče, souhlas, já sem taky pro návrat do středověku, taky volím TOP09, mě to nemusyš visvětlovat
Avatar - PlumJelinek
18. 10. 2013 01:09
Re: Anketa
TOP 09 volit nebudu, ale to že je tohle teď v módě neznamená, že to je správný a že opak by měl znamenat návrat do středověku. Já to spíš vnímám jako parazitování, ale chápu, že spousta lidí z nižší a střední vrstvy z toho má přirozeně radost, je to přirozená lidská vlastnost - závist. Úspěch musí být po zásluze potrestán.
Avatar - aproximus
18. 10. 2013 08:37
Re: Anketa
jak se zamyslíš nad evropským kontextem, tak příjdeš na to, že, podle tvé logiky, česko zdaleka není nejzávistivější zemí v evropě.. a po zásluze úspěch trestají ty nejvyvinutější státy v evropě.
Avatar - PlumJelinek
18. 10. 2013 10:17
Re: Anketa
Ano, o tom vím a jak jsem už psal, i přestože to má kdejaká země, tak bych si zrovna tady vzor nebral. Myslím, že je u nás finančních rezerv, kde se plýtvá penězi, dost a je kde brát. Ale vést stát stylem "bohatým brát a chudým dávat" - tohle mi naopak připomíná 300 let starý příběh o Jánošíkovi.
Avatar - aproximus
18. 10. 2013 10:25
Re: Anketa
pořád ty stejné bláboly, akorát jinak převařené. a nazývat nejsilnější ekonomiku evropy (německo) kdejakou zemí, kde vládnou jánošíci a nebrat si příklady tam kde to funguje příkladně, no zajímavé úvahy... samozřejmě, že se plýtvá a hlavně se KRADE! a nejvíc v Praze! nemám pocit, že by nejvíc např ze státních zakázek nebo zdravotnictví šmelili a kradli právě nízkopříjmové skupiny obyvatel, spíše naopak..
Avatar - PlumJelinek
18. 10. 2013 10:38
Re: Anketa
Naopak, souhlasím s tím, abychom si z většiny věcí brali příklad právě z ciziny, kde se již něco osvědčilo. Jen prostě tohle konkrétně mi přijde nefér a nelíbí se mi, že by to mělo mít na někoho větší dopad, než na jiného. Navíc jak jsem psal - podle mého názoru to bude mít dopad na to, aby lidi z vyšších vrstev šmelili svůj příjem ještě více než doposud, zvlášť u nás v čechách. Asi se v tomhle neshodnem, máme rozdílné postoje a každý své argumenty, asi nemá smysl tohle propírat pořád dokola. A co se týče toho, kde se jak plýtvá a okrádá stát, to si musí sáhnout do svědomí každý sám a nelze brát odpovědnost za druhé. Já si troufnu tvrdit, že kromě sem tam nějakého malého podvůdku žiju s celkem čistým štítem. Tímto bych tuto diskuzi asi ukončil, protože nemá žádný jasný směr a ani smysl.
17. 10. 2013 23:21
Re: Anketa
Pravda. Ale přesto to osobně radši hodín pravicové straně, která není nesystémová.
17. 10. 2013 13:31
Re: Anketa
Komunistický plán se mi jeví ze všech nejabsurdnější a naprosto hloupý. Nejen platit za každý kilometr, ale ty debilní regule kvůli spotřebě. Které auto, má dnes reálnou spotřebu pod 5 litrů? Respektive, které auto může reálně jezdit v kombinovaném provozu (myslete i na auta, která jezdí jen po Praze..) do 5 litrů? Ano pár jich bude, ale jejich cena a užitečná hodnota je úplně jinde, než kde jsou finanční možnosti "voličů" KSČM.
17. 10. 2013 18:03
Re: Anketa
První, co mne překvapilo a zarazilo, že mezi logy stran opravdu chybí Úsvit :-( .

A druhou věcí je opravdu, jak píšeš, vysoká podpora nesmyslného komunistického návrhu o zpoplatnění silnic - ještě bych to pochopil u lidí, co jen sedí doma, ale jinak je taková úvaha naprosto nelogická - pakliže by se nestal zázrak, že by to jako všude jinde v Evropě nevycházelo řádově dráže než jako to vychází nyní.

Na mne to spíše obecně působí tak, že lidé, co jsou nespokojeni s politickou situací, tak prostě volí z trucu KSČM, aniž by vůbec četli, co oni vlastně chtějí (pár vyjimek, co mají jiné přesvědčení,mi snad promine tuto paušalizaci), místo, aby podpořili něco nebo někoho, kde alespoň nějaká reálná šance na změnu je :-( .
Avatar - PlumJelinek
17. 10. 2013 18:24
Re: Anketa
Myslím, že můžeme být rádi za cenu 1500,- Kč nebo kolik to je za roční dálniční známku. Navíc máme desetidenní a měsíční známky, které si může jednorázově koupit někdo, kdo ty dálnice opravdu použije jen nárazově a nijak na tom neschudne. Nechápu tuhle logiku, na jednu stranu se snaží dostavět nedostavěné dálnice, aby se ulevilo přetíženým okreskám a na druhou stranu chtějí tímto zase lidi vyhnat zpátky na okresky a ti, pro něž budou dálnice nevyhnutelné, to citelně finančně pocítí. To je panečku sociální cítění jak řemen. Všichni na tom budou ve výsledku tratní - okresky budou ještě přetíženější, budou tím pádem ještě rychleji podléhat opotřebení, lidé budou chudší, provoz se zhorší a zpomalí, nebezpečí na silnicích stoupne a nikomu to ve výsledku užitečné nebude. NIKOMU.

Jak píšeš - např. můj táta je zarputilý komunista a volí je pokaždé automaticky ze zvyku, aniž by se o to nějak hlouběji zajímal. Dnes jsem se ho ptal, zda vůbec ví, co mají v programu, jaké je jejich aktuální smýšelní a on jen odpověděl, že asi jako vždycky, že chtějí udržet stabilitu státu a nic víc neví. Řekl jsem mu například o tomto, jaké změny chtějí prosadit v dopravě a on si skoro až myslel, že si z něj dělám srandu a uznal, že to je samozřejmě nesmysl. Ale takových bude asi víc, co jdou k volbám ze zvyku aniž by pořádně věděli, pro co dali svůj hlas.
17. 10. 2013 19:05
Re:
Přiznám se, že bych z dálnic taky zmizel. Jízda v autě mne baví, a pokud vyloženě nespěchám, tak jsem svého času používal dálnici, jedině když mne čekalo 2500 km v průběhu čtyř dnů a mezitím poměrně náročný program - takže bych neměl ani sílu ani energii crcat se silnicemi 1. nebo 2. třídy. Ale takto, když je paušál, tak si člověk řekne, když už to mám zaplacené, tak po dálnici pojedu, třebaže je to celkem nuda. A tím se přesně dosáhne toho, co píšeš - snížení provozu na okreskách i ve městěch.

S tím schématickým myšlením, jak píšeš, to je velký problém. Ale říkám si, každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží. Hloupý národ řídící se hlavně předsudky, a jednou vytvořeným názorem, na tom asi moc dobře nebude. Pokud je to národ, kde jsou takoví pouze jednotlivci, tak se to ztratí.
17. 10. 2013 19:43
Re:
Taky mě zaujalo, že tu není Úsvit Tomia Okamury, protože všude se prezentuje (např. v debatách na ČT) osm stran, které mají reálnou šanci se dostat do PS... Tak by mě zajímalo, jaké mají priority v dopravě, protože jinak maj program pro mě zajímavej...
Avatar - PlumJelinek
18. 10. 2013 01:15
Re:
Já Tomia volit budu. Na jednu stranu by mě taky zajímal jejich program co se týče dopravy, na druhou stranu až tak nezáleží, protože tohle stejně bude mít pod palcem nějaká větší, silnější strana a stejně vesměs všichni tak nějak prosazují dokončení rozestavěných dálnic a Pražského okruhu, tak se uvidí, jak moc si za tím stojí. Jediné, z čeho mám obavy (a bojím se že reálné) že zavedení dálničního mýta pro osobní auta, kdy se bude platit za ujeté kilometry. O tomhle už levice mluvila pár let zpátky, ale moc daleko to tehdy nedotáhla. Bojím se, že to nastartují nanovo.
18. 10. 2013 10:30
Re:
Tomio a Vitek Bartu, to je dvojka, to bych nevolil ani kdyby mi davali penize >:D
18. 10. 2013 10:35
Re:
Tvoje hodnocení toho bolševického nesmyslu se mi líbí. Napsal jsi přesně to, co jsem chtěl napsat taky.
Ale Tomia volit nebudu z jednoho prostého důvodu - má tam Bártu z VV na vysokém postu. Takže očekávám, že v praxi to bude dost podobné seskupení, jako VV. A to riskovat nehodlám.
Avatar - PlumJelinek
18. 10. 2013 11:04
Re:
Ono vlastně veškerá volba je risk a krok do neznáma (kromě volby ODS, která posledních 7 let ukazovala, co umí nebo neumí a pochybuju, že by se k tomu teď postavili jinak), před volbami všichni naslibují všechno a nám, voličům, opět nezbývá než doufat, že alespoň něco dotáhnou od slibů k činům.
Osobně mi ale konkrétně Bárta nevadí a troufnu si říct, že je to asi jediný politik ze současné vlády, kterého si ve vládě umím představit i v dalším období. VV jako takové, to už je pak něco jiného. Jinak Okamurovy názory a postoje se mi líbí a opravdu bych si přál, aby prosadil trestní odpovědnost, případně odvolatelnost politiků a lidí činných ve státní správě. Podle mého názoru je největší bordel v ČR právě ve vedení státních institucí a organizací a to proto, že lidé, kteří toto mají na starosti, nemají řádnou odpovědnost za stav hospodaření, na rozdíl od soukromých subjektů.
Avatar - KANKUNEN
17. 10. 2013 11:39
2x slíbit =
1x udělat, nezmění se nic a stále budeme stavět nejdražší cesty.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
17. 10. 2013 12:00
politiku sem netahejme
Rozumím tomu, že všechno souvisí se vším. Ale politiku na auto.cz netahejme! Akorát se poštěkáme, zbytku se leda zkazí nálada. Ono je to o lidech. Raději se pobavím se slušným člověkem z opačné strany politického spektra, než s gaunerem z "mé" strany. Volby jsou jen o tom, zda krade Franta nebo Pepa. Takže se rozhodnete podle obličeje u koho Vás to dráždí méně. Kdyby strany chtěly něco ukázat, za těch 23 už by to dávno předvedly. Situace se pročistí asi až s další generací, teď si nedělám naděje.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jaros71
17. 10. 2013 17:11
ANO?
Asi nejrozuměji se k dopravě opravdu staví ANO..
Proiritou by měly být stavby a dostavby dálnice a oprava stávajících tankodromů..!! :yes:
Dálnice na Německo,okruh v Praze,dálnice HK-Olomouc+dálnice na ČB a Víden'..! :yes:
Jasné priority většiny řidičů v ČR.
Rozbalit vlákno
4
17. 10. 2013 17:43
Re: ANO?
Nečekal bych, že vůbec někdo z motoristů bude uvažovat na Babišem.
Zrovna ten co se napojil na státní cecek díky dotacím na biosložky do paliv.
Líbí se ti, že tankuješ to, co sis nevyžádal? Povinné přimíchávání bio složek do paliv bych zrušil. Jestli po něm někdo touží, určitě vznikne přiměřená nabídka.
17. 10. 2013 18:55
Re: ANO?
To máš tedy velmi naivní představy, jestli jsi to nečekal. Lidé volí celé spektrum politických stran, a to napříč skoro všemi profesemi, zájmovými skupinami či jinými kritérii. Není podstatné, že někde podle určitých kritérií nějaká volba převládá, jako to, že motorista je téměř každý, ANO má podporu poměrně značnou, a navíc 'uvažovat' ještě zdaleka neznamená volit.

Ty sis opravdu myslel? Nebo je to určitá póza vyjádřenní názoru?
17. 10. 2013 18:59
Re: ANO?
Ne, to jsem si opravdu nemyslel ... Jsme na serveru o autech, a ne o politice, a tohle téma je jediné pojítko mezi těmito světy. Tak jsem jej zmínil. Každý ať volí dle svého svědomí.
17. 10. 2013 19:28
Re: ANO?
Tak ono politika, kterou lidé mohou ovlivnit hlavně o volbách, má totiž dost zásadní vliv na celé naše životy. Tak se nediv, že se to dostalo i sem. Podle mne, kdo nechce, tak zrovna u tohoto tématu diskuzi otevírat nemusí :-) .

Zvláštní je, že zrovna Ty jsi dal nejvíc najevo svůj názor (pominu-li negativní vymezení se vůči komančům u jiných).

A s tím svědomím bych si to neidealizoval: To není tolik o svědomí. Lidé volí podle toho, jak dobře se jim podaří odhadnout to, co který politik nakonec bude reálně dělat. A když vidím, jak vzrůstající tendenci mají u nás třeba rozvody a jak je to vysoké procento, pak to s tou schopností lidí odhadovat budoucí chování druhého člověka vidím velmi černě :-( - a když to neumíme odhadnout u těch, které známe osobně, jak to kdo chce odhadovat u lidí, které zná většinou akorát skrze média?
17. 10. 2013 17:28
A kde jsou Svobodní?
Myslím, že by spousta řidičů uvítala například o 2kč levnější PHM díky zrušení povinného přimíchávání biopaliv...
Rozbalit vlákno
2
17. 10. 2013 21:50
Re: A kde jsou Svobodní?
Teď budou v institutu VK, v dámském prádle, pomazáni výkaly, křepčí okolo nadživotní busty svého Vůdce VK, poslouchají Wágnera a hajlují, iluminát tam bude také.
18. 10. 2013 10:38
Re: A kde jsou Svobodní?
Hm, a co třeba Cibulka nebo Koruna česká? Sorry, ale partaje bez šance na postup do parlamentu můžou slibovat co chtějí, ale s počtem poslanců 0,00 se to prosazuje dost blbě...
17. 10. 2013 21:10
svobodni.cz
přesně tak . kde jsou svobodní? zrušení bioslozky, zrušení mýtného, daně z příjmů, daně z převodu nemovitostí, ministerstva pro místní rozvoj, dotací všeho druhu, atd. na konci rozpočet se schodkem nula.
Rozbalit vlákno
3
17. 10. 2013 21:38
Re: svobodni.cz
A nevšimli jste si, že vybrány byly pouze strany mající podle dostupných dat reálnou šanci dostat se do parlamentu? Námitky, že tu chybí Üsvit, jsou opodstatněné. Ale malé straničky? To by tu mohl vyskakovat kde kdo :no: .
17. 10. 2013 23:16
Re: svobodni.cz
Zrovna to rušení mýtného se mi zdá zcela mimo mísu.
18. 10. 2013 10:43
Re: svobodni.cz
Zrušení mýtného je asi blbost, ale kdyby šlo o zrušení mýtných bran, tam bych byl pro. Prostě při vjezdu by kamióňák dostal papír (nebo jeho elektronický ekvivalent) a na výjezdu z republiky by zaplatil paušál. Hotovo, vymalováno. Náklady jen na pár úředníků v boudě by asi byly značně nižší, naž na udržování Kapscháckých monster u dálnic. Navíc bychom ani nemuseli sledovat, kudy kamiónový umělec šněruje republiku...
17. 10. 2013 23:50
Jděte volit!
Prosím všechny, aby šli volit a využili svého základního práva. Jděte volit, přestože hlasovací lístek třeba hodíte nejmenšímu zlu.
Nevěřte, prosím, na laciná slova nesystémových stran typu ÁNO. Jde o podnikatelský projekt naprosto nedůvěryhodných osobnosti. Dle mého názoru má Babiš výrazně větší potenciální destruktivní sílu než měl Bárta s VV.
Tady je několik mých doporučení, za které osobně ručím. (Každý kraj má jiné kandidátky, takže v každém kraji doporučuji někoho jiného/jinou stranu)
Karlovarský kraj - Doporučuji kroužkovat pana Jana Bureše, bývalého starostu Ostrova, na kandidátce ODS.
Liberecký kraj - Kroužkujte Jana Farského, starostu Semil, na kandidátce TOP 09 (on je člen STAN, respektive jejich regionální organizace SLK - Starostové pro Liberecký kraj)
Praha - doporučuji 2 možnosti - a) kroužkovat Daniela Hermana, ředitele kanceláře Jana Švejnara, který ho v kandidatuře podporuje, na kandidátce KDU-ČSL - neznám totiž morálnějšího člověka, než je pan Herman - v dnešní době jsou tito lidé potřeba. b) kroužkovat Bohuslava Svobodu na kandidátce ODS - vedl a stále vede velmi úspěšný nelítostný boj s kmotrovskou částí pražské ODS, jakožto pozůstatku po Bémovi. (je-li pro Vás ODS nevolitelná, tak opravdu dávám ruku (obě dvě..nebo dokonce i ještě jednu jinou končetinu) do ohně za pana Daniela Hermana - podpořte ho)
Olomoucký kraj - doporučuji kroužkovat Petra Sokola, vysokoškolského pedagoga, na kandidátce ODS
Kandidáty v dalších krajích bohužel neznám tak dobře, abych za ně mohl osobně ručit. Dejte ale prosím svůj hlas těm, o kterých jsem psal.
Jsem pravicově smýšlející občan, který věří, že kroužkováním slušných lidí můžeme situaci v ČR ještě stále napravit.

A pamatujte...kdo nevolí - volí komunisty.(Ti totiž, stejně jako letos SPOZ, budou těžit z nízké účasti)
Rozbalit vlákno
11
18. 10. 2013 00:12
Re: Jděte volit!
Předpokládám, že toto je vtip nebo parodie :no: .
18. 10. 2013 01:22
Re: Jděte volit!
Jestli Vám toto připadá vtipné, tak to nejste na humor moc náročný :-)

Napsal jsem to, protože bych chtěl sdílet své zkušenosti s konkrétními lidmi, kteří by byli v politice přínosem pro naší společnost. Moc voličů si ve svém výběru asi není jisto. Takže jsem sem napsal nějaké mé osobní zkušenosti s konkrétními osobnostmi.

Co v tom, prosím, vidíte za problém?
18. 10. 2013 07:53
Re: Jděte volit!
Původně byl můj předchozí příspěvek podstatně delší, ale nakonec jsem nechal jen první větu, neboť mi to Vaše psaní opravdu nedávalo žádný smysl a nechtěl jsem Vám apriori něco podsouvat - co když jste to opravdu býval myslel ironicky?
Kdyby mi to vtipné opravdu připadalo, tak Vám za to přece dám úplně jiného smajlíka, nemyslíte? A když neumíte pochopit, že mi to opravdu vhodné, a tedy ani vtipné nepřipadalo, proč potom chcete lidem radit takto konkrétně?

Pár mých osobních, třeba subjektivních, postřehů:

1) - tento server, ani článek, opravdu nebyl politickou agitkou, tak nechápu, co to sem píšete, když se k autům nevyjadřujete vůbec
2) - tato nesmyslná agitka je plná zaběhaných klišé povrchního kalibru a velmi černobílého vidění světa. Jako takové tedy naprosto nepřesvědčivé a nedůvěryhodné.
3) - některé Vaše úsudky jsou dle mého názoru natolik rozcházející se s mým pozorováním a všemi dostupnými indiciemi, že třeba na mne jste udělal dojem, že Vám teče do bot, a potřebujete za každou cenu, aby na vrcholu zůstaly současné mocenské struktury (to berte jen jako radu, jak to může zapůsobit. NE, že bych si to opravdu myslel :-) )
4) - a ta poznámka s pravicovým voličem, to mne opravdu dostalo.
(opět jsem teď zahodil plánovaný podstatně delší komentář, a raději se jen zeptám jedinou řečnickou otázkou - tedy neočekávám odpověď - jednoduše a zástupně za všechno, co jsem k tomu původně chtěl napsat: "Vy si opravdu myslíte, že třeba zvyšování DPH je výsledkem myšlení, které se původně označovalo pravicovým?")
18. 10. 2013 23:50
Re: Jděte volit!
"Nesouhlasím s tím, co říkáte, ale budu do smrti bránit vaše právo to říkat." Voltaire

Dovolím si reagovat na Vaše postřehy.
1) Toho jsem si vědom, ale přesto si myslím, že pro doporučení slušných lidí není toto místo nevhodné. K autům se čas od času vyjádřím. Pravdou ale jen, že nějaký ten pátek jsem se z časových důvodů diskuzí neúčastnil.
2) Za "nesmyslnou agitku" bych považoval například propagaci bezpodmínečné podpory jedné strany. Já jsem jen doporučil osobnosti napříč politickým spektrem.
3) "a potřebujete za každou cenu, aby na vrcholu zůstaly současné mocenské struktury" Kdyby jste se důkladně zamyslel nad všemi mnou doporučovanými osobnostmi, tak by Vás to s pravděpodobností až hraničící s jistotou nenapadlo.
"některé Vaše úsudky jsou dle mého názoru natolik rozcházející se s mým pozorováním a všemi dostupnými indiciemi" Co například máte na mysli? Bude-li to něco nového, tak si to důkladně prověřím.
4) Přestože píšete, že jde o řečnickou otázku a neočekáváte odpověd, tak já Vám ji poskytnu. Zvyšování DPH anebo například také "solidární příspěvek" ve výši 7% rozhodně mezi pravicové ideje nepatří. Milton Friendman či Friedrich August von Hayek by opravdu při nejmenším mlátili hlavou o stůl. Přiznávám, že asi jedinou skutečnou pravicí jsou u nás Machovi Svobodní, ale je tu vícero důvodů, proč bych jim hlas nedal. Nicméně rozhodně bych je považoval za pozitivní prvek v naší parlamentní demokracii, kdyby se do PS dostali. Bylo by to asi zdravé. Prostě musíme vybírat z toho, co máme. Neříkam, že vždy s tím, koho volím, stroprocentně souhlasím.
Máte-li nějaké otázky, neváhejte a ptejte se.
19. 10. 2013 00:18
Re: Jděte volit!
JJ, díky za slušnou reakci. Pokusím se stručně a nic světoborného už prosím nečekejte, neboť ke svému přesvědčení mám dostatek důvodů, ale zase jej taky nechci nikomu nutit zrovna zde:

1) OK
2) Bohužel převážně z uskupení, která se podílela na poměrně neutěšené situaci naší země, kde nespravedlnost a podpora těch nejméně snaživých, či chcete-li nejméně schopných, dosahuje vrcholu. A ve finále těměř vždy vidím, že je výhodné být tím 'zlým', že zákony či systémy jsou nastavené tak, aby to nahrávalo do karty jim.
3a) Ano, jenže toto nejsou většinové volby osobností, takže je to relativně irelevantní - volí se především partaje,a když se pak někdo nepřizpůsobí, tak ho prostě výměnou za něco, nahradí někým jiným.
3b) To by bylo strašně na dlouho (možná nepatrný náznak v mé odpovědi 17.10. 19:28, poslední třetí odstavec - rozvody, atd.)
4) Já už dlouho nevěřím, že je tu nějaká pravice (tedy podle činů, ne jako vábnička na voliče). Nevěřil jsem tomu ani před minulými volbami a činy té poslední vlády toho byly jasným důkazem. Ostatně myslím, že by bylo lepší tohoto nálepkování zanechat. Když ale vidím, jak zdraví schopní lidé dostávají ke své práci dávky třeba 20000 Kč měsíčně skoro za nic, a člověku, co kvůli postižení má obrovský problém se vůbec dostat z bytu na ulici, natož si třeba nakoupit, seberou i tu almužnu, co dostával, tak se k pravici (po česku) prostě hlásit nejde - třebaže smýšlením jsem rozhodně ten, kdo si myslí, že by se každý měl o sebe umět postarat sám, každý být zodpovědný za své činy, a každý se mít tak dobře, jak se snaží a jak si to sám umí zařídit. No a stát by měl pomáhat hlavně těm, co se nevlastní vinou dostali do problémů, těžko řešitelné situace, A takových lidí moc není. A jinak hlavně vytvářet podmínky (nastavovat pravidla a zákony), aby všichni normální lidé měli možnost důstojně žít na základě své vlastní tvořivé činnosti.
Naději tentokrát rozhodně vidím, ale agitku si nechám na jindy. Kdybyste v tom chtěl pokračovat, tak prosím jedině přes P.M.
20. 10. 2013 20:29
Re: Jděte volit!
PM poslána...
20. 10. 2013 21:52
Re: Jděte volit!
Odpověď taky :-) .
18. 10. 2013 00:13
Re: Jděte volit!
Kdo nevoli, voli komunisty je nesmyslne klise, spise propaganda.
Spis si myslim, ze kdyby k volbam dorazili ti nespokojeni, tak KSČM zrejme vyhraje.
Jenze oni nadavaji a k volbam vetsinou nechodi.
18. 10. 2013 01:24
Re: Jděte volit!
Možná máte pravdu. Každopádně, když pravicový volič nepřijde k volbám, tak bude stačit nedemokratické, jakštakš demokratické a rusofilní levici méně hlasů pro zisk mandátů. To asi není nic objevného :-)
18. 10. 2013 14:34
Re: Jděte volit!
"Rusofilní levice" a z jaké politické strany? Nejladnější šipky do Putinovi * skákal sám velký Václav Klaus, brilantní ekonom, klimaktolog, univerzální myslitel planetárního významu, také si přivážel čestné tituly z Azerbajdžánských průmyslových škol, a vlastně se tento dvojnásobný neúspěšný kandidát do KSČ stal prezidentem pouze díky handlu s KSČM.

Soudruzi z TOP09 mně moc rusofilní nepřipadali, neměli čas, těm šlo hlavně o to úspěšně dotáhnout rozkrádačky na Ministerstvu práce a sociálních věcí, dál uchránit provozovatele hazardu od zdanění, konečně rozjet ten sto miliardový ekotendr, a vytahat pracujícím lidem z kapes co nejvíc peněz za co nejkratší dobu.

Já, jako pravicový volič, doporučuji volit ČSSD anebo KSČM, ty směřují do EU, do civilizované Evropy, kde platí zákony, a to mně teď stačí.
18. 10. 2013 23:54
Re: Jděte volit!
"nedemokratické, jakštakš demokratické a rusofilní levici "
nedemokratické - KSČ(M)
jakštakš demokratické - ČSSD
rusofilní levice - SPOZ

Vím, že Klaus byl a je velkým přítelem Moskvy, ale Zeman a jeho parta jsou v tomto ohledu ještě mnohonásobně "dále". Bohužel.

Vaše doporučení radši komentovat nebudu.