Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Paroubek: Se silničním zákonem něco uděláme

"Je to příklad nedobré práce ministerstva dopravy. Tento zákon mně vadil už když vznikal. Byla to chyba, protože tento zákon je postaven na staré a chybné lidovecké tezi třikrát a dost a je to zákon, který je dosti drastický." uvedl premiér.
Zpět na článek
3. 7. 2006 09:03
neregistrovaný "Petr"
3. 7. 2006 09:06
neregistrovaný "Dinar"
3. 7. 2006 10:51
neregistrovaný "b@bi"
3. 7. 2006 11:09
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:37
neregistrovaný "Lubosh"
3. 7. 2006 13:40
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 09:09
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:58
neregistrovaný "monsat"
3. 7. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 14:59
neregistrovaný "Alacka"
3. 7. 2006 10:22
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 10:24
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 10:26
neregistrovaný "monsat"
3. 7. 2006 12:40
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:39
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:50
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 09:12
neregistrovaný "magus"
3. 7. 2006 09:22
neregistrovaný "mariik"
3. 7. 2006 09:26
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:32
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 09:35
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 10:44
neregistrovaný "Petr"
3. 7. 2006 12:47
neregistrovaný "Tomáa Nmec"
3. 7. 2006 13:53
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 22:15
neregistrovaný "Johnny"
3. 7. 2006 12:59
neregistrovaný "Urbi"
4. 7. 2006 19:27
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 09:16
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:18
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:22
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:30
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 09:34
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 09:36
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 10:15
neregistrovaný "Haya"
3. 7. 2006 11:18
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 12:42
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:42
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:08
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 13:21
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 13:24
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:59
neregistrovaný "P2M"
3. 7. 2006 10:05
neregistrovaný "sn4pb4r"
3. 7. 2006 10:20
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 13:46
neregistrovaný "kwak"
3. 7. 2006 10:12
neregistrovaný "STI"
3. 7. 2006 10:17
neregistrovaný "Haya"
3. 7. 2006 10:35
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 11:05
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:05
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:33
neregistrovaný "amigos"
3. 7. 2006 11:36
neregistrovaný "Jirik"
3. 7. 2006 11:42
neregistrovaný "papluh"
3. 7. 2006 12:48
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 22:22
neregistrovaný "Johnny"
3. 7. 2006 11:48
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:08
neregistrovaný "M@rty"
3. 7. 2006 12:38
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 14:09
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 14:41
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 17:39
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 17:42
neregistrovaný "Bárt"
3. 7. 2006 12:38
neregistrovaný "jirkaf"
3. 7. 2006 12:44
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 12:52
neregistrovaný "jirkaf"
3. 7. 2006 14:15
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 14:05
neregistrovaný "sten"
3. 7. 2006 14:12
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 11:49
neregistrovaný "Miki"
3. 7. 2006 13:05
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 17:01
neregistrovaný "Petrik"
3. 7. 2006 11:53
neregistrovaný "mira023"
3. 7. 2006 11:56
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:09
neregistrovaný "mira023"
3. 7. 2006 12:20
neregistrovaný "denon"
3. 7. 2006 12:21
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:21
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:32
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 12:41
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 15:38
neregistrovaný "Doktor"
3. 7. 2006 12:44
neregistrovaný "Tomáš Němec"
3. 7. 2006 13:02
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:12
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 15:49
neregistrovaný "Doktor"
3. 7. 2006 23:52
neregistrovaný "Durden"
3. 7. 2006 13:04
neregistrovaný "MarioV8"
3. 7. 2006 13:25
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:15
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 13:33
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 13:35
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:44
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 14:02
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 14:15
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 14:21
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 15:20
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 15:52
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 13:21
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:28
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:31
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:33
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 13:42
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 14:09
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 14:23
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 14:17
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 14:06
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 16:12
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 13:31
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 15:02
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 7. 2006 15:01
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 7. 2006 15:32
neregistrovaný "Jenik"
3. 7. 2006 15:51
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 16:36
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 17:09
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 17:15
neregistrovaný "Petrik"
3. 7. 2006 23:02
neregistrovaný "sys"
4. 7. 2006 01:14
neregistrovaný "adlik"
4. 7. 2006 07:46
neregistrovaný "Jirik"
4. 7. 2006 10:43
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 18:11
neregistrovaný "Kedyson"
6. 7. 2006 23:56
neregistrovaný "Harry Ventil"
11. 7. 2006 19:58
neregistrovaný "Pavel"
neregistrovaný "Petr"
3. 7. 2006 09:03
bez titulku
Tento zákon je dílem jeho vlády, proč se najednou staví do pozice toho hodného strejdy, kterej nás - miliony řidičů před nim bude chránit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dinar"
3. 7. 2006 09:06
Paroubek
coby profesionální populista nám říká, "hoši my jsme ten zákon sice prosadili a prohlasovali, ale když teď vidím, jak se velké části národa nelíbí, tak to celé hodím jen na lidovce, navíc je možné, že budou celkem brzo nové volby, tak já vám ho zruším nebo zmírním, jo?... a vy mě pak budete volit, já jsem přece takový rozumný a soudný chlap, no ne?!"
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "b@bi"
3. 7. 2006 10:51
Re: Paroubek
:yes: :yes: :yes: naprostý souhlas. je to smutné, ale je to tak
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:09
Re: Paroubek
přesně ... to co Paroubek začal po volbách dělat, je jednoznačnej signál toho, že se připravuje na předčasné volby ... doufám, že už lidi co měl jejich hlas snad konečně prozřou ... aspoň 1/3 kdyby tak dobrý :-) ... ale bojim se, že ne :-( a když tak pujdou zpět ke komančům :-(
neregistrovaný "Lubosh"
3. 7. 2006 11:37
Re: Paroubek
za skore predcasne volby sa modlime aj tu, na Slovensku ;-\
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 13:40
Re: Paroubek
To věřím..
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:09
JAK, UDĚLÁME?
Proč, uděláme? Vźdyť tak báječně, jako jsem si zajezdil tento víkend se mi to nepodařilo, ani nepamatuju. Pokud jsem si do pátku připadal na silnicích, jak na závodní dráze, tak v sobotu jsem si musel opakovaně kontrolovat, jestli snad nemám na střeše majáček. Všichni jeli 85, těsně při okrajové lajně... jako by se něčeho báli. Copak se tu ze dne na den rodí policajti v pangejtech jako v Mexiku kaktusy? Tak jsem jel svejch obligátních "kolem 100" a připadal si, jak v AUDI na letošní LE MANS. Akorát ve městech... tam to zhoustlo... na semaforech vyhrávaj inlineři a skateborďáci, dokonce mi natrh´ žaket nějkakej klouček na Evropský. Do kopce to sice je, ale že mi dá přes dva semafoury čouda 300 metrů, to jsem nečekal. Měl teda pěknou tříkolku... ale i tak... No, holt, éra automobilismu pomalu končí. Nastupujou pěšáci...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "monsat"
3. 7. 2006 09:58
Re: JAK, UDĚLÁME?
jj, souhlas, jezdím tak, jak jsem jezdil do soboty. Nemohl jsem si nevšimnout jedné věci - na silnicích se díky tomu, že všichni jedou vzorně, začínají tvořit malé kolony za sebou jedoucích aut (5-10 kousků) ...
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:39
Re: JAK, UDĚLÁME?
Také jsem to registroval.
neregistrovaný "Alacka"
3. 7. 2006 14:59
Re: JAK, UDĚLÁME?
No a vetsinou nedodrzuji bezpecnou vzdalenost.
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 10:22
Re: JAK, UDĚLÁME?
Nejhorší jsou dědulové mimo obec - jezdili 70 a teď jedou 60. Když chytneš "plnou" a nepřehledný úsek, vlečeš se za ním jak šnek. A v obci jedou 40. Jsem celkem pohodář, ale zatr sakr zazněl na cestě z víkendu několikrát. Solid *tenhle zákon.
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 10:24
Re: JAK, UDĚLÁME?
ta hvězdička znamená s*h*i*t ;-)
neregistrovaný "monsat"
3. 7. 2006 10:26
Re: JAK, UDĚLÁME?
jo, s tou 40 něco na tom je! Že by příprava na to až bude v obci 30? ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:40
Re: JAK, UDĚLÁME?
8-s :-)
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:39
Re: JAK, UDĚLÁME?
:-)
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 13:50
Re: JAK, UDĚLÁME?
a co teprv chytit cyklistu a plnou...klidně i v přehledným úseku
neregistrovaný "magus"
3. 7. 2006 09:12
hovadina
nečekal jsem, že tu najdu názory, které mi vezmou myšlenku z pusy :-))... to, že se zákon zruší úplně nebo bude do měsíce záplatován, jsem předvídal jako mnozí další ještě když byl na papíře. Jinak ty šílené pálky za pokuty, souběžně s bodováním, to mi přijde naprosto vyhlazovací. Jsem zvědav, kde na to budou rodiny brát, když už teď tady moc boháčů není.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "mariik"
3. 7. 2006 09:22
Re: hovadina
jezdi podle předpisů, nebudeš platit pokuty... jak jednoduché! :-)
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:26
Re: hovadina
Je vidět, že to posuzuješ opravdu z tříkolky... :no:
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 09:32
Re: hovadina
ale musí se nechat, že má pravdu... :-) ;-) Jinak samože s tím zákonem taky nesouhlacím s těma kecma toho vepře .. no to se dalo čekat, jen měl v plánu použít vhodnou situaci... a ta nastala.. ;-) :no: :yes:
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:35
Re: hovadina
Přesně... :yes: teda tobě... jemu - :no:
neregistrovaný "Petr"
3. 7. 2006 10:44
Re: hovadina
Takove Plovdivske veprove......mmmmmmm lahoda ;-)
neregistrovaný "Tomáa Nmec"
3. 7. 2006 12:47
Re: hovadina
Daří se ti nesedět za vraždu? To proto, že nevraždíš. Nesedíš za krádež? To proto, že nekradeš... tak proč zrovna dodržování jiných zákonů by měl být problém?
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 13:53
Re: hovadina
vždy jen podle předpisů?ale no tak...
neregistrovaný "Johnny"
3. 7. 2006 22:15
Re: hovadina
To neni pravda, je to proto, ze me jeste nechytili >:-[]
neregistrovaný "Urbi"
3. 7. 2006 12:59
Re: hovadina
Ono je ale přece v zákoně taky to, že řidič nesmí narušovat plynulost provozu zejména bezdůvodně pomalou jízdou. Kdyby se policajti zaměřili taky na tohle, tak s dědulama co jedou 40 nebo 60 problém nebude...
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 19:27
Re: hovadina
sohlasim .v zakone je nezdrzovat provoz pomalou jizdou
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:16
OT: BERTOŇÁK (13) - letní repete
Tady Bertoňák. Tak se zase s Jardou hlásíme. Jak nás pustili z Ruzyně, šli jsme na volnou nohu. Já nevím co je volná noha, tak nehodnotím, moje zásada, ale každopádně nás zapsali do klubu na Úřadu práce. Dost to sype, máme teď s Jardou víc než před Ruzyní. Jardovi se ani nechce nazpátek do železničního depa. Je prej takovejch víc. Ten bejvalej parťák, co dělal v Praze karieru, už ji dodělal a taky se do depa nevrátil. Jarda ani neví kde teď fachčí. Jarda je dobrej, jde v klasickým tuningu stále dál. Já jdu za ním. Jak jsem psal, šli jsme s Jardou teď do hybrida. Jo, Jarda ví, kde má tuning ještě rezervy. Sehnali jsme od Technickejch služeb nepotřebnou Multikáru. Je pěkná, Jarda říká, že ze dvou kilometrů připomíná Lamborghini. No nevím, já tak daleko od ní zatím nebyl. Ani od Lamborghini. Kždopádně se na Multikáře dost namakáme. Stále nám nesvítí světlo v dvougaráži, tak makáme poslepu, akorát při sváření na to mrknem, a to jsou ty pravý tuningářský chvíle. Včera jsme měli v kynologickým kroužku žraní. To mi jde poměrně slušně. Byl jsem z našich psů druhej. Vyhrál to Žerik, ten vede smečku. Jo, asi jsem vám nenapsal na co bude ten hybrid. Je to jasný, Jarda to vykoumal. Šest německejch ovčáků a piliňáky. Na ovčáky máme i postroje. Koupili jsme je v sobotu na burze, pamatujete, tam na konci ulice, na druhým konci než je skládka, i když Jarda říká, že se to od sebe moc neliší. Každopádně s Jardou odhadujem, že máme výkon tak patnáct koní. S piliňákama šestnáct. Ty piliňáş ky jsme přivařili na korbu. Vypadá to parádně. Taková Multikára SUV. Akorát mám trochu obavu z toho uheráku. Jarda říkal, že to bude dobrý na akceleraci. Tak holt sem mu na to kejvnul. Budu první v postroji a na zádech budu mít pověšenou šišku uheráku. Jarda říkal, že za mnou psi poletí jako utržení z Countachu. Já nevím, co je Countach, tak nehodnotím, ale když jsme to zkusili nanečisto s kabanosem, tak jsem vydržel ve sprintu jenom třista metrů a pak mi jeden ze psů vytrh ten kabanos i s kusem zad. Ale Jarda říkal, že to chce cvik. Jarda ví co říká. Věřím mu. Věřím i našim psům. Jo, ty piliňáky... dáváme tam listí. Suchý listí z ulice. Dost to smrdí, ale zas to má pěkný čoudy. Jarda říká, že v tomhle překonáme i TDI. No, nevím, v tomhle jsem dobrej, pár litrů nafty jsem v Ruzyni vypil, ale, že by TDI čoudilo míň, to nehodnotím. V sobotu chceme poprvé vyjet naostro. Jarda zaplatil psí známky a včera se objednal na technickou. Dost je tam rozhodil, když jim řekl, aby měli hlavně připravený misky se žrádlem. No, je vidět, že tam o hybridech zatím nemaj ani páru. Občas mě svědívá levý zpětný z třicetdvojky, co mi jí Jarda vytetoval v Ruzyni na záda zabroušenou lžící. Ale tuning žádá oběti. To vím bezpečně. Taky mi prodloužili papíry na hlavu. Dostal jsem permanentku, prej jsem éro. Nevím co je éro, tak nehodnotím, ale asi budu v tomhle dost dobrej. Vždycky večer vzpomínáme s Jardou u nás na pavlači... stopětka, obrácený kabrio, nádražácký lampy, sáně místo sedaček, zákluzný dělo, obrácená vana, Leon na třech kolech na technický... občas taky musim Jardovi předvádět tu scénku, jak jsem v Ženevě pěstma přebouchal na place předek stočtyřicetsedmičky na Breru... jo, a taky vzpomínáme na Pendolino... táborák v jídelňáku, křídlo z Tupoleva, parní stroj z Technického muzea a na poslední jízdu před Ruzyní... to byly tuningový žně... P.S. Z Alfy se ještě neozvali, asi sháněj taky piliňáky. Tak zatím - tuning forever. Bertoňák.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:18
OT: BERTOŇÁK (14) - letní repete
Tady Bertoňák. Tak se zase s Jardou hlásíme. Jsme na lodi. Parádní kousek. Směr USA. To tvrdí Jarda, já nevím, co je USA, tak nehodnotím, moje zásada, ale každopádně je to o něčem úplně jinym, než naše dvougaráž. Chytám přes zábradlí ryby a krmím psy. Celej den chytám a ty mrchy to za minutu sežerou. Maj mě rádi. Asi proto, že s nima spím v boudě. Jarda má kajutu. To já nepotřebuju, mám rád svý pohodlí. Ale fachčit umí. Psi. Jarda taky, to musim uznat. Jarda je dobrej hlavně u piliňáků. Vždycky ráno psy zapřáhnem do Multikáry a objedem s nima horní palubu. Rozhicovat piliňáky nám ale nepovolil kapitán lodi... asi neví, co je klasickej tuning, se specializací na hybridy, ale to vydržíme. Máme sebou dvacet šišek uheráku, abysme tam v tom Dýtrojtu předvedli malý představení pro fajnšmekry na hybridy. Bude to šleha... Představujem si to jako takovej malej cirkus. Nadupem piliňáky, já se zapřáhnu jako první do postrojů, za mnou pak Žerik a další psi, na záda si pověsim dvě šišky uheráku, jako dvojitý turbo a Jarda bičem popožene psy... uheráky už sehrajou svoje v akceleraci. Počítám, že na dvě šišky objedeme výstaviště nejmíň třikrát. Jarda říkal, že by to mělo stačit, aby se nám hrnuly kontrakty. Já nevím, co jsou kontrakty, tak nehodnotím, moje zásada, ale myslím, že to tam s nima šlehne o zem. Se mnou možná taky. Ale jak už víte, já vydržim dost. P.S. Máme sebou nářadí, tak jim to tady v podpalubí trochu tuningujem, Dodělávám akorát větrací otvor, přeci jen, dole v lodi je poměrně vedro... kapitán bude rád. Jarda se mě ptal, jestli jsem viděl film Titanic. Neviděl. Jarda někdy jen tak plácá. Jinak je dobrej. Jdu za nim. I se psama. Jo, abych nezapomněl, z Alfy se ještě neozvali, asi jsem pro ně moc velký designový zvíře. Tak tuning forever. Zas se ozvem, Bertoňák.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:22
OT: BERTOŇÁK (15) - letní repete
Tady Bertoňák. Tak se zase s Jardou hlásíme. Ten Dýtrojt žádný terno nebylo, tvrdí Jarda. Já nevím, co je terno, tak nehodnotím, moje zásada, každopádně se vracíme domů. Trochu nás překvapilo, že je tam nepřekvapila naše Multikára, navíc, jak víte, v hybridu - psí spřežení a piliňáky. Jarda mě zapřáhl před psy, na záda mi pověsil dvě šišky uheráku a objeli jsme dvakrát výstaviště. Vymáčkl ze mně za pomoci biče 20 mil v hodině, na víc nemám. Kontrakty nejsou, akorát se o nás zajímalo pár eskymáků, ale spíš šli po psech, než po Multikáře, tak jsme z kontraktu vycouvali. No co, prosit se jich v tý Americe nebudem. Vracíme se lodí domů, jsme všichni včetně psů v kontejneru, je tu smradu jak v hradu. Ještě že nám zbylo pár šišek uheráku, tak snad vydržíme do Evropy. Jedem načerno, vylejzáme na palubu jen v noci. Když tak o tom všem s Jardou přemejšlíme, dokázali jsme v klasickým tuningu poměrně dost. U nás v ulici mě každej zná a cejtim, že mě tam i ceněj. Jardu taky. Jarda je dobrej. Jarda jde v klasickým tuningu stále dál. Já jdu za nim. S Jardou nás napadlo, že asi zkusíme tuningovat parníky. Až přijedem domů, nafouknem lehátka a vemem to s Jardou rovnou do Hamburku. Tam budou mrkat. Jarda už vykoumal i logo - TT, jako Team Titanic. Jarda tomu prostě rozumí, ví že bez reklamy nezmůžeš ve velkým světě nic. Ale ještě před tím nás čeká Ženeva. To budou žně. P.S. Z Alfy se ještě neozvali, asi mi chtěj nechat liftovat rovnou 159ku… ještě si to rozmyslím. Tuning forever. Bertoňák.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 09:30
silniční zákon
změny by mohli nastat jenom u některých bodů přestupků.jinak je drastický tak jak češtzí řidiči jezdí 8-s
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 09:34
Re: silniční zákon
to cos napsal je hovadina... ten zákon není pro ridiče, ale pro úřady.. Celá situace se totiž pojala odzadu... :no: a mezi náma... barák taky nestavíš od střechy.. ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 09:36
Re: silniční zákon
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Haya"
3. 7. 2006 10:15
Re: silniční zákon
:yes: :yes: :-!
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 11:18
Re: silniční zákon
takže body jsou podle tebe moc drasticky nebo co?jezdí se po českých silnicích normálně? neřikám že je to všechno OK. nicméně je to potřeba.
jinak by tady za chvíli mohli jezdit tanky,aby jsi přežil.
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 12:42
Re: silniční zákon
Možná... místo bodů... že by byly vhodnější a účinnější rovnou tarasnice, ne?
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 12:42
Re: silniční zákon
trochu mi otevři obzory a řekni mi v čem je ten zákon dobrej..? v čem mi pomůže? a hlavně v čem vyřeší současnou situaci na našich silnicích?!? Nejde jen o body, ale co je to za hovadinu s tím kruhovým objezdem.. například.. :no: korupci to neodbourá a naučit lidi ctít naše předpisy (nejen na silnici) taky ne.. jo a ty vraky co tu jezdí taky nedostane do šrotu.. a pokud se ke všemu budou zákonodárci stavět tak jako doposud, tak i sebranej řidičák za špatný parkování u tebe v garáži ničemu nepomůže.. Ten zákon je přesně ta věc, která se udělala jen aby se něco udělalo a následně to nestálo žádný peníze a úsilí a ještě se něco vybralo na pokutách.. Ale udělat něco rozumnýho to ne.. A to nejsem Pejdicu proti tvrdším trestům.. Jo za chlast a nehodu klidně vězení.. v pořádku.. Ale to je na dlouhou debatu.. Ale iluze o tvé oblíbené politické straně a politikovi ti brát nechci.. ;-) Já šel k volbám z rozumu a ne jak bejk na rudou... ;-)
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 13:08
Re: silniční zákon
Souhlas..jen jedna věc..lidi tu nejezdí podle předpisů..protože se dá krásně bezpečně jezdit..i nad těch 90 mimo obec...na přehlednejch úsecích ve městě těch 70 taky nic neudělá atd..jen by to chtělo aby to pochopili ty tam nahoře :no:
neregistrovaný "pejdic"
3. 7. 2006 13:21
Re: silniční zákon
sory,nejsem na rudou,vůbec. ani se jich nezastavam. ale tohle tady fakt bylo potreba(i kdyz je to nedokonaly).v sobotu rano jsem jel do prace pres celou prahu a pripadalo mi ze jsou vsichni jak vymeneny.PEACE,a co řikáte na ježdění na tříproudý dálnici - proč lidi jezdí v prostředním pruhu i když je pravej volnej?
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:24
Re: silniční zákon
v tom nevidím problém, pokud je i ten levej volnej.. :-) ;-)
neregistrovaný "P2M"
3. 7. 2006 13:59
Re: silniční zákon
On ten pravej jízdní pruh málokdy připomíná součást silnice - spíš jsou to duny pouště Gobi, nebo romantickej večerní příboj, ale silnice určitě ne...proto, ale i zčásti kvůli ignoraci pravej pruh moc nefunguje :no:
neregistrovaný "sn4pb4r"
3. 7. 2006 10:05
OT: BMW
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 10:20
Re: OT: BMW
Něco na tom bude že místo vpravo vzadu je nejbezpečnější... ;-\
neregistrovaný "kwak"
3. 7. 2006 13:46
Re: OT: BMW
o co to tam tak rozsekal?
neregistrovaný "STI"
3. 7. 2006 10:12
MP
Nevíte někdo, jakým způsobem a kam napsat stížnost na práci MP? Není mi totiž jasný, proč MP v sobotu o půlnoci měří na dvouproudé silnici se svodidly na 50. Teda mně to jasný je, ale ať mi někdo vysvětlí, proč jsou u toho 4 četníci (měřili jen na foťák, nic nevybírali a 4 jelita zevlovali kolem auta, který měřilo a fotilo). Proč radar neobsluhuje jeden a ti 3 ostatní nedělaj co maj? Je to z mejch daní a já budu chtít vysvětlení, kdo dal k tomu příkaz. Abych předešel blbejm připomínkám, jel jsem 50, věděl jsem o nich...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Haya"
3. 7. 2006 10:17
Re: MP
stížnost na MP nejlépe podat kromě ředitele MP a starosty ( nebo primátora ) Radě města a zastupitelstvu :-!
neregistrovaný "FSI"
3. 7. 2006 10:35
Re: MP
Buď opatrnej, je to jedna velká mafie.
neregistrovaný "majkl"
3. 7. 2006 10:19
populistická předvolební kampaň Klemanta Gottwalda juniora
asi se nekouká do zracadla, protože toho másla na hlavu si za poslední měsíce nakydal víc než dost ... je to prostě hloupej populista 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 10:33
Re: populistická předvolební kampaň Klemanta Gottwalda junio
ale bohužel má kolem sebe tým hodně NE-hloupých lidí.. ;-\ Jejich předvolební kampaň to ukazuje a tento výrok to jen potvrzuje.. :-(
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:05
Nevěřím svým čivám
Ne, že by mi nebylo jasné, že ten zákon má slabá místa (MP, tvrdost některých postihů, atd.), ale jestli to an bloc zruší, tak jsou úplný pí*i. Po všech těch mrtvých na cestách ta zpráva dává jasnej signál, že jsme v rukou bláznů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
3. 7. 2006 11:05
výchovnej pohlavek
... bych dal lidem co Paroubka volili jeden malej výchovnej aby se probrali :-) ... a to nejen za tento zákon ale i za spoustu dalších zákonů a vyhlášek, o kterých se ještě před zavedením ví, že jsou špatné ... no a když hned druhej den po zavedení zákona hází Praoubek chybu jinam, přestože zákon schválili jeho poslanci s komunistama, tak to je vrchol drzosti :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "amigos"
3. 7. 2006 11:33
Re: výchovnej pohlavek
Výchovnej pohlavek je málo, tohle je na vyhazov z práce. Jak si vůbec dovolí říct po jednom dnu fungování zákona, že je špatnej? Asi ví, že je špatnej ještě před jeho uvedením, asi ví, že schválil nekvalitní práci. Proč platíme takové lemply? Proč jim furt někdo dává hlasy? Ať už táhnou do p....le! Jaká amnestie na přestupky? Znamená to tedy, že nám "pan premiér" říká, ať se nebojíme státní moci, ono se to nějak udělá? Máme kašlat na body a na pokuty? Nebo tohle vzkáže policistům? Že nemají dodržovat zákon? To si z más dělá *!!!
neregistrovaný "Jirik"
3. 7. 2006 11:36
bez titulku
Nejsem proti přísným pravidlům, jejich dodržování a kontrolní úlohy policie v tom. Ale pod podmínkou, že cílem č. 1 je dosažení bezpečného a pohodlného cestování na silnicích. Z ohlasů, kterých se po fórech po víkendu vyrojilo nepočítaně je zřejmě, že hlavní snahou policie ČR i příslušných MP je co nejvíce na novém zákoně zarobit. A fofrem, protože kdo ví, jak dlouho bude ten zákon naživu, že? Postoj pana Paroubka ani nechci komentovat, snad jenom tolik, že se zdiskreditoval i u velké části toho ubývajícího procenta potenciálních voličů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "papluh"
3. 7. 2006 11:42
nie ste(sme) v tom sami
Ak si odmyslim to co hlasa o rychlosti a sustredim sa na system, ktory popisuje ( ap otom ludia v komentaroch) tak je to presne o tom istom [odkaz] pekny je komentar o sustredeni sa pri merani na urcitu skupinu ludi ,ktori radsej zaplatia lebo vodicak nechcu stratit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "?"
3. 7. 2006 11:44
Zákon je fér - porušuješ pravidla následuje trest.
Zákon je fér - porušuješ pravidla následuje trest. Kdo tomu nerozumí měl by se probrat ze svého závodního snu do naší české bouračkové reality. Ročně u nás umírá přes tisíc lidí a s tím se něco musí dělat. Tečka. A prosím všechny zdejší chytráky a piloty rallye kteří jedou vždy na jistotu aby si hrábli do svědomí a vzpomněli si kolikrát to bylo o fous. Co se týče Paroubka. Jen si nahání svým populismem hlasy pro případné(jím určitě vysněné) předčasné volby.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 12:48
Re: Zákon je fér - porušuješ pravidla následuje trest.
tresty za přestupky a zákon je rozdíl... trest je jen část v novele (zákonu), tak se probuď ty ze svýho inteligentně-politickýho snu Otazníku.. :-O
neregistrovaný "?"
3. 7. 2006 21:07
Re: Zákon je fér - porušuješ pravidla následuje trest.
vidím že někdo je tady právník >:-[] :no:
zákon jasně říká kolik máš jet a kolik ne to je fakt
nedodržuješ to tak se pak nediv, vyjímky nejsou!!!
lidi u nás jezdí jako prasata - tak teď mají i prasácký pokuty
>:-[]
neregistrovaný "Johnny"
3. 7. 2006 22:22
Re: Zákon je fér - porušuješ pravidla následuje trest.
takze kdyby se stanovilo, ze se za 60 v obci budou palit kulky do hlavy, tak to taky beres? :no:
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 11:48
Silniční zákon
Já s body souhlasím, ale proč to neudělat tak, že body by byly jaksi navíc, k závažnějším přestupkům (trestním činům), jako jízda na červenou, překročení rychlosti o víc jak 40 km/h, jízda pod vlivem atd... tam bych body klidně dával a za přestupky typu překročení rychlosti o 8 km/h, parkování... bych dával jen pokutu. Co vy na to? PS: městská policie teď zažívá nirvánu - postavila se snad všude, kde je to možné a těmi svými malými,přenosnými měřáčky terorizuje obyvatele hlavního města. Tohle musí skončit! na průmyslové jet 50 km/h je prostě hovadina!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "M@rty"
3. 7. 2006 12:08
Re: Silniční zákon
Ja plne souhlasim - akorat napr.za prekroceni rychlosti o 8km/h by nemusela byt pokuta v takovych vysinach, jako je ted... K tem MPkum - do ted slapali chodnik, tak si ted uzivaji... Tyhle prava na mereni a staveni aut jim nikdy nemely byt prideleny ;-\
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 12:38
Re: Silniční zákon
no tak tvoje hranice je ocividne o dost dal, nez moje. Rict, ze tezky prestupek je az 40+ mi prijde dost drsny. Cozpak je podle tebe 75km/h v obci v poradku? Jinak ale souhlasim s tim, ze je totalni hovadina, ze ted smej sbirat i MP. Kdyz vidim u nas, co za hovada tam nabrali... Jednoho dokonce znam - na zakladce k nam tehdy propadl... :no:
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 14:09
Re: Silniční zákon
záleží taky kde a kdy...120+kmh na jižní spojce ve dvě v noci?proč ne
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 14:41
Re: Silniční zákon
No protoze treba nikdy nemuzes vedet, jestli se tam nekde nemota ozralej neosvetlenej cyklista. Todle sice nemuzes vedet na normalni silnici taky, ale kdyz to je nekde v pr..eli sveta, tak je ta pravdepodobnost o dost mensi. Tam uz spis sejmes srnku... Takze to vyjde na stejno 8-s
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 17:39
Re: Silniční zákon
to je ale pak těžký kdyby člověk musel počítat s kdejakým ožralou...
neregistrovaný "Bárt"
3. 7. 2006 17:42
Re: Silniční zákon
To je, uznávám. Ale chtěl bys pak s tím po zbytek života žít...???
neregistrovaný "jirkaf"
3. 7. 2006 12:38
Re: Silniční zákon
Rychlost jizdy jsem nikdy nedodrzoval, ale na rozdil od jinych jsem jezdil bezpecne a ohleduplne. V obcich samozrejme 50 a na silnicich podle podminek i 130. Na dalnici podle podminek i 160- 180. Ted bych se mel obavat toho, ze nekde prekrocim rychlost omylem o 8 km/hod a dostanu krome pokuty penezni (na kterou mimochodem sice mam, ale nehodlam vyhazovat peneize oknem), ze nebudu moci bezpecne prejet (90 km za hodinu na to urcite nestaci).
Zvolil jsem svou taktiku. Jezdim vzorne podle predpisu (tedy o 5-10 km/hod mene, abych to nahodou omylem neprekrocil) a sleduji, jak to leze vsem ostatnim na nervy. Budou-li vsichni spokojeni jako ja, doufam, ze se zakon zrusi nebo opravi do prijatelne podoby.
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 12:44
Re: Silniční zákon
Tak to ja nemyslim, ze ho pak zrusi. Budou si spis pochvalovat, jak funguje, jak se malo boura. A opravnene! Jen by me zajimalo, jestli ten pocet lidi, co je z toho klepne, nakonec nebude vetsi nez tech, ktery to zachrani ;-)
neregistrovaný "jirkaf"
3. 7. 2006 12:52
Re: Silniční zákon
Patrim mezi lidi, kteri nikdy nikomu nedali ani od nikoho si nevzali uplatek a soucasne nemam zadne zname, kteri by mi mohli pomoci. Autem jezdim denne a skutecne ho potrebuji jak k praci, tak i obcas k cestam za zabavou. Nemohu si dovolit prijit o ridicsky prukaz, protoze by to zasadne zmenilo muj zivot. Lepsi reseni jsem nenasel.
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 14:15
Re: Silniční zákon
Tak doufam, ze vsichni budou premyslet jako vy :yes: Ve vsedni den je vetsina lidi na silnici pracovne, takze pokud si to vsici, co jezdi sluzebne, vemou k srdci jako vy, posunem se konecne i chovanim na silnicich do ty vysneny (zapadni) Evropy... :yes:
neregistrovaný "sten"
3. 7. 2006 14:05
Re: Silniční zákon
Jestli jezdiš jak ty říkáš "podle předpisů o 5-10 km méně" tak si u mě trouba. To není žádný boj proti zákonu, to jsou naschvály vůči ostatním slušným řidičům, kteří ten zákon nevyráběli. Jinak si myslím, že je potřeba na české řidiče trochu větší přísnost. Těch hovad co jezdí na silnicích je moc.
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 14:12
Re: Silniční zákon
co je na tom jezdit o 5-10 kmh méně hloupýho?značka udává rychlost maximální...jedno z těch hovad byl třeba ten jak se řítil asociálně ulicema rychlostí 58kmh?
neregistrovaný "Miki"
3. 7. 2006 11:49
Bodový systém přinesl rekordně málo obětí
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 13:05
Re: Bodový systém přinesl rekordně málo obětí
Myslim,že tohle určitě není způsobeno jen bodovym systémem....to jako kdyby si řekli tak dneska by mělo umřít tolik lidí..a když neumře tak sme něco udělali dobře..po 2 dnech fungování tohoto systému..určitě není zrovna chytrý dělat závěry :no:
neregistrovaný "Petrik"
3. 7. 2006 17:01
Re: Bodový systém přinesl rekordně málo obětí
Tak to bylo zase pekne chytre !!!
neregistrovaný "mira023"
3. 7. 2006 11:53
strach
Zákon je dobrý (byť má chyby), postupně vyřadí ty co kašlou na bezpečnost ostatních, protože měly dost prachů na pokuty a uplácení. Takhle poruší a sou v prd.. . Co je třeba pro západního cizince pokuta 5000,- kč jo 50.000,- to už cítí i oni a když jim policie zabaví auták na kauci tak to už se vyplatí jezdit slušně i u nás.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 11:56
Re: strach
jenomže když ti seberou papíry za několikerou jízdu o 5 km/h rychlejší (třeba na nesmyslných 50 na širokých, přehledných komunikacích v intravilánu), tak to je podle mého podlost, hloupost a šlendrián
neregistrovaný "mira023"
3. 7. 2006 12:09
Re: Re:stach
Tam kde je nemožný ve městě aby do vozovky vstoupil chodec,je to určitě zbytečný měřit a jen chtěj šikanovat. Protože 50 je právě kvůly chodcům. Třeba v Bílině máš na začátku už v obci a na konci ještě v obci značku max. 70 km, takže to jde i takhle řešit.
neregistrovaný "denon"
3. 7. 2006 12:20
Re: Re:stach
ano,jiste ze jde.ale jim o to nejde
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:21
Re: Re:stach
mistrovství republiky...dlouhé vlaky s uhlím... :yes:
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 12:21
Re: Re:stach
>:D co to tam skočilo? Já psal něco jinýho! >:D
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 12:32
Re: Re:stach
Zase mluvíš z cesty >:D
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 12:41
Re: Re:stach
Tak pokud vim, za ta klausule o opakovanym prestupku je az u nasobneho prekroceni o vic jak 10 v obci a 20 mimo obec. A to uz tak strasny neni. Jen dotaz: kdyz cloveka chytej podruhy, to mu to sebrat muzou nebo musi???
neregistrovaný "Doktor"
3. 7. 2006 15:38
Re: Re:stach
Jestli čekáš, že lidé, co doteď řešili problémy obálkou, najednou sundají křídla a stanou se normálními smrtelníky, tak jsi asi dobrej snílek. Voda si vždy najde svojí skulinku...
neregistrovaný "Tomáš Němec"
3. 7. 2006 12:44
ach jo
Sere si do huby, tvrďák... Jestli vydrží to, co je na silnicích teď, že lidi jak mávnutím kouzelného proutku dodržujou striktně předpisy, tak je silniční zákon to nejlepší, co se za jeho vlády stalo...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:02
Re: ach jo
jo.. ale na jak dlouho...? Podívej na přechod pro chodce.. Jak dlouho ta přednost u nás platí? A to si musíme uvědomit, že v západní evropě je přednost absolutní a řidič musí zastavit v momentě, kdy chodec má záměr vstoupit na přechod a přejít.. To bychom se tady z toho posra li... Ale tím chci říct, že po vstopuení v platnost, se to šmahem dodržovalo a přes přechod se chodilo jedna báseň.. ale s postupem času na to řidiči opět kašlou a jen některá část řidičů tu přednost a i záměr ctí.. chvála jim.. :yes: takže bohužel se obávám, že ta nynější euforie z dodržování předpisů záhy vyprchá. Asi je lepší kdybychom třeba na dálnicích vídali všechny dálniční Mondea (a těch našich 500km dálnice nebo kolik :-) ), a pokud je uvidíš jet v provozu.. asi je nepředrtíš 190km/h.. ale těch 140 bych samože taky neřešil.. Skoro to vypadá tak, že můžeme prodat všechny dálniční Mondea protože máme novej zákon... >:D ;-) Tím chci opět říct, že tento zákon je jen výplod se záměrem něco změnit bez práce.. takže jen ukázka neschopnosti a takovej ksindl já platím ze svejch daní.. No tfujtaixl... :no:
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:12
Re: ach jo
Dneska ti to jde :yes:
neregistrovaný "Doktor"
3. 7. 2006 15:49
Re: ach jo
Stopro souhlas. Podle mě to vydrží chvilku. Prostě si lidé vytipují místa, kam si pánové bez mozku s radarem v ruce vžycky stoupnou a jinak se bude prasit dál.

Pokud se všude hlásá, že se má jít cestou prevence, tak nastavený trend represe to určitě vyřeší lépe - Čechách. Když už to máme tak pěkně obodované, tak bych stejně jako za držení mobilu, dal body za koukání na budíky - protože to je lautr to samý. Řidiči nevěnují pozornost řízení, protože úzkostlivě civí na budíky...

Myslím si, že zákon by nebyl až taková katastrofa (i když nesouhlasím s body za svícení, parkování a menší překročení rychlosti), katastrofa totální jsou lidé, kteří jej dostali do ruky. Jestliže v obci postaví radar tak, aby měřil,když jede někdo těsně kolem značky začátek vesnice nebo již zmiňovaný chudák - 58 km/h = 2000 + 2 body, tak to je ukázka naprosto necitlivého a bezmyšlenkovitého používání tohoto zákona a jen to potvrzuje to staré známé: Čím důslednější právo, tím větší bezpráví!
neregistrovaný "Durden"
3. 7. 2006 23:52
Re: ach jo
jj. O víkendu dostal známej 2000 + 2 body za 54km/h v obci! To už je šikana. Nic víc.
Navíc 2x a dost je taky kravina. Když náhodou v lednu pojedu 60 v obci, v prosinci třeba 65 na 60tce, tak mi za tohle vezmou na rok papíry? S tím ať se jdou socdemáci vy*rat.
neregistrovaný "MarioV8"
3. 7. 2006 13:04
pristup
Zakon urcite neni dobry, ale nebyl by vubec potreba, kdyby se ten stary lepe prosazoval, kdyby se jim poskytovane prostredky policii lepe vyuzivaly. A take kdyby policie mela jmeno jake ma mit, s tim jak si prace policie vazime ted to lepsi nebude, at je tam represe jakakoliv. Je to zel tak trochu obrazek cele spolecnosti. Ne jen toho tlusteho prasete s ambicemi a vystupovanim kritizovaneho Slovenskeho Meciarnatora...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:25
Re: pristup
souhlas! :yes:
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 13:15
Srovnání...
Ve srovnání s loňským rokem bylo za tento víkend o 131 nehod méně a zahynulo o 10 lidí méně... Má to smysl, pánové.. Je to sice tvrdé ale zajisté přijde novela. Do té doby aspoň zařve méně lidí. P.S.: Nezměřili nás doteď, proč by nás měli najednou změřit všechny? ;-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 13:33
Re: Srovnání...
a věříš mi, že kdybychom jetdili 10 km/h, tak by nehod bylo za den pět a smrťák žádnej? Silniční doprava je nejnebezpečnější masovou dopravou vůbec, takže s tím tak trochu musíš počítat. nechci vypadat jako cynik, každý zmařený život je tragédie.
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:35
Re: Srovnání...
ano.. to bude zřejmě pravda... Ale malinkej příklad odjinud... Kolik lidí zemře v důsledku špatné životosprávy nebo špatnýho životního prostředí... Tady už bohužel čísla nejsou.. A ta úmrtnost.. no víš.. je jiný mít drobnou provozní nehodu ve škodě 120, Favoritu, Oltcitovi, žigulikovi, 1203 a v podobnejch vraždách... oproti Volvu S40, Focusu, Golfu Astrře nebo v Octavii.. To by vyřešila podpora prodeje nových auta za starý herky.. nebo ano třeba zákon na stáří aut )katalyzátor atd) 25%aut tu jezdí bez kat a tyto činí 75% splodin.. docela síla.. A hlavně vůle vést.. né nařizovat.. vést k dodržování i za cenu vysokých pokut a vězení...
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 13:44
Re: Srovnání...
Jak o 10 lidí méně??? To jich minulý rok za jeden víkend zemřelo 428 či co?? Když se tak ráno dívám na snídani s novou tak tam obvykle za víkend zemřou tak dva lidi, tak jak o 10 méně? to nechápu..
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 14:02
Re: Srovnání...
Loni jich zemřelo o tom samém víkendu 12, letos 2. 12-2=10. Acho jo...
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 14:15
Re: Srovnání...
Jestli z deseti milionu lidí zemřou za dva dny dva nebo deset... snad uznaš že to nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu. Navíc každej teď jezdí jak podělanej. Počkej za pár týdnů. Budem tam kde jsme byli.
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 14:21
Re: Srovnání...
Cože?? Za jeden den o deset zmařilých životů není dost??? Tos trochu ujel. Je to tvrdý systém, ale pokud sníží počet úmrtí o polovinu, potom velké :yes: :yes: .
neregistrovaný "Charger"
3. 7. 2006 15:20
Re: Srovnání...
Díky..ted to chápu...loni to ale bylo nadprůměrě moc mrtvých...
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 15:52
Re: Srovnání...
Ne nebyl. Nejbrutálnější byl rok 2003, dokonce i v roce 2004 zemřelo na silnicích více lidí než loni...
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:21
BÁRKA NADĚJE
Nic nerozkolísává společnost tak, jako nedůvodná změna zákonů. Lítáme v tom, jak nudle v bandě. Ani pořádně nevíš, jestli za absenci trojúhelníku je už provaz nebo jen tortura. Ciello to vidí správně. Všechny nás dali do klatby. Starý zákon... na co?.. koupíme nový opakovačky a všechnu tu pakáž na silnicích vystříleme bez varování. Prevence? Snaha amatérů... my víme, jak na to... my jsme dělníci práva... rudej předvoj vás všech... A že to tu začíná bejt k nežití? Na to kašli... Stejně za chvíli nebudeš mít prachy ani na benzín, ani na nový auto... všechny ti seberem... abysme je v tvým zájmu pěkně hezky rozdělili... Ptáš se kam? Co tě to zajímá? Seš snad u vesla? Plať a mlč... cos chtěl, to máš.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ciello"
3. 7. 2006 13:28
Re: BÁRKA NADĚJE
..jenže já cojsem chtěl nemám... 2x u voleb nic a až na potřetí se to jakž takš ( >:D ) podařilo... ;-\
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:31
Re: BÁRKA NADĚJE
>:D
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 13:33
Re: BÁRKA NADĚJE
co třeba antiradary? asi jeden pořídím
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 13:42
Re: BÁRKA NADĚJE
Bez toho nelez ani do postele. To je snad jasný. Tedy, přesněji - detektory radarů. Rušičku radarů tu by ti omlátili o hlavu.
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 14:09
Re: BÁRKA NADĚJE
rušičky? proč bych chlapce rušil? jen ať pracují...ale chci o nich vědět...kolik tak stojí?
neregistrovaný "GTI"
3. 7. 2006 14:23
Re: BÁRKA NADĚJE
Lehce přes deset tisíc.
neregistrovaný "coco"
3. 7. 2006 14:17
Re: BÁRKA NADĚJE
určitě se hodí,ale na laser jsou krátký :no:
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 14:06
Re: BÁRKA NADĚJE
:-) Pěkné. Ale přesto, mrtvých na silniích zkrátka bylo moc.. Je třeba změna. Bodový systém je brutální ale myslím si, že bude pár novel a situace se ustálí a nám zůstanou ŘP.. Tedy - pokud nebudem za volantem jezdit ožralí..
neregistrovaný "Bart"
3. 7. 2006 16:12
Re: BÁRKA NADĚJE
Tak se ale naskyta otazka, jak by ta prevence mela vypadat. Ukazes nekomu, jak to dopadne, kdyz se nepripoutanej vyseka a on rekne "to se mi stat nemuze" a jezdi jak prase dal. A jestli myslis prevenci to, ze za kazdym druhym sloupem bude stat oznaceny policejni auto s radarem, tak to jo, to by fungovalo. Ale 1) kdo by to chtel platit a 2) uz vidim ty kecy o policejnim state (v tomto extremnim pripadu opravneny)... Takze holt tak. Chytrymu napovez, blba trkni nebo mu seber ridicak...
neregistrovaný "Tead"
3. 7. 2006 13:31
OT:Ferrari F40
[odkaz] díky redakce :yes: :yes: tohle sem potřeboval k zlepšení nálady :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 7. 2006 15:02
Re: OT:Ferrari F40
Jo jo, každý kluk ho má v matchboxové garáži. Bravo Enzo Ferrari! :yes:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 7. 2006 15:01
Už vím proč..
... má na Slovensku Lexus "tolko prieznivcov" [odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Jenik"
3. 7. 2006 15:32
Re: Už vím proč..
hahahaha poprskal jsem celej monitor, kdyz jsem to otevrel lolol
neregistrovaný "Paul"
3. 7. 2006 15:51
Re: Už vím proč..
>:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Ricardo"
3. 7. 2006 16:36
Re: Už vím proč..
Micinko vlez si pod Dodge >:D
neregistrovaný "Alessio"
3. 7. 2006 17:09
Re: Už vím proč..
>:D
neregistrovaný "Petrik"
3. 7. 2006 17:15
bez titulku
Nevim co proti tomu vsichni tak brojite, nerikam ze je to dokonale a hlavne z korupci je treba neco delat ale sem rad ze to prislo i kdyz je to v nekterych pripadech dosti huste parkovani apod. ale z tou rychlosti je to v cajku konecne sem mohl klidne jet na kole aniz bych vymetl vsecky prikopy, ten kdo jezdi podle pravidel ktere se nezmenili tak se nema ceho bat, zmenili se pouze tresty coz nektere hovada enmuzou prenest pres srdce ze budou muset rano vstavat driv o pul hodiny aby byli v praci vcas apod. protoze pres mesto musi jet "pouze" 50, lidi jezdi jako prasata a vubec si neuvedomuji nasledky je mi na bliti kdyz vidim auto s malyma deckama manzelkou jak si to paradne vali decka mezi ridicem a spolujezdcem apod. aspon ty sedacky zavedli vsude!!! At si rika kdo chce co chce je to krok kupredu nejaka ta novela ohledne parkovani :-) a hotovka akorat ta zkur...a korupce
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sys"
3. 7. 2006 23:02
Re: bez titulku
Mno cece...nezmenily se jen tresty, ale hlavne to, ze ted te muzou merit i MP...v tom osobne vidim jeden z nejvetsich problemu...ono totiz nejni nic horsiho nez zamindrakovanej clovicek, kterymu das do ruky nejakou moc...pokud vim tak MP byla zrizena pro to, aby se starala o bezpecnost ve meste a ne o provoz na komunikacich...takze ted budou MP zalezli za znackama s nesmyslnym omezenim rychlosti misto toho aby aspon nekde ***li...(mno mozna to vyjde nastejno)...nehlede na to....co je horsi..jet o rekneme 5 km/h vic nez je povoleno, nebo permanentne cumet na tachac a nekoukat tak tam kam mas????........................Co se tyce Paroubka ajeho vyroku o zmene zakona...to uz je vrchol vseho..panove priznejte si, kdo z vas by si v praci mohl neco takovyhleho dovolit? Opravdu se mi nechce platit sasky co v praci chrapou a kdyz uz se rozhodnou neco udelat tak je to metodou pokus - omyl..to co Paroubek predvadi je nehorazna drzost!!!!
neregistrovaný "adlik"
4. 7. 2006 01:14
Dva a půl roku bez slitování....
Počítám, že s tím, co tu teď napíšu, nebude většina souhlasit, protože jsme všichni pro bezpečnost, že. Já sice taky, ale nesmírně mě štve vyhláška: cyklisti do 18 let helmu! Beru, na silnicích a tak, ale jinak na kratší vzdálenosti mi to dosti vadí. Už vidím, jak pojedu např. v létě k řece, což se nedá jinak než po chodníku apod. a nějaký zamindrákovaný poliš si na mě s chutí zgustne a navalí mi pokutu 2500 kč. Doma mě naši přerazí :-) a bude pokoj. Vím, že je to pro moje bezpečí, ale zkusili jste si to už někdo? Děsně se v tom potí hlava, vlasy pak vypadají, jako kdybyste si je týden nemyli a trochu mi jako zástupkyni ženského pohlaví vadí estetické hledisko :-). Pořád se to ve mně pere, moje bezpečí a to, jak vypadám. Jo, až si rozbiju hlavu a budu ráda, že žiju, tak se holt vys..u na estetické hledisko. Ale víte, jak to je, dokud se vám to nestane, tak si z toho nic neděláte. A jelikož helmu nesnáším a ještě je mi teprve necelých 16, můžu si jen povzdechnout: Ještě dva a půl roku bez slitování.. :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jirik"
4. 7. 2006 07:46
Re: Dva a půl roku bez slitování....
To je celkem pochopitelne. Na tvem miste bych se na to dival lautr stejne... Reklk bych, ze k novemu zakonu by mel bzt vyhotoven jeste velmi obsahly dodatek, ktery by se zabyval pravidly chovani policie pri kontrole silnicniho provozu, dohledu nad dodrzovanim predpisu atd. Zejmena te MP, protoze ta o tom zpocatku (no, asi nejen zpocatku) nebude mit ani paru a prelozi si sve nove nabyte pravomoci podle sveho. Verim, ze novy zakon by se v rukou kompetentni a uvedomele policie, ktera 100% chape jeho hlavni myslenky a ucely, stal velmi ucinnym natrojem pro bezpecny a hladky provoz na nasich silnicich. Verim taky, ze na drtivou vetsinu ustanoveni zakona si ridici po case proste zvyknou a nebude jim uz pripadat divne, ze musi rychlost dodrzovat (hovorim o limitech 50-90-130, ne o vykonstruovanych omezenich danych svislym dopravnim znacenim), ze musi svitit, ze je treba se pripoutat atd. Urcite by se nasla ustanoveni, ktera jsou zbytecna, ale tech moc nebude. Nechte zakon tak jak je a radsi natlucte trochu rozumu do hlav tem, kteri maji na jeho dodrzovani dohlizet...
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2006 10:43
RE: Paroubek
Ani me neprekvapil. Je to ten clovek co rekne, udela cokoliv aby byl zase v sedle a ostatni osocuje ze prahnou po moci.

Jedine co mi dost vadi je bodovy system kvuli prekrocení rychlosti. Myslim ze neni uplne fer davat stejnou pokutu i body ridici co prekroci rychlost o 5-10-20-30 mimo obec. To uz rovnou si muzu rict budu jezdit po dálnici klidne do 160km/h protoze mi to vyjde nastejno jako 135 atd.
Myslim ze by se to melo vice rozdelit. Treaba v Kanade maji na vsechno tabulky. Tolerance 30km/h neni jedna polozka. Clovek co prekrocí rychlost o 10km/h nezaplati stejnou pokutu jako ten co o 30km/h. Mozna taky by se melo prehodnotit jestli je opravdu mozne udrzet rychlost na toleranci +-5 km/h. Vesmes každý tachometr ma nejakou odchylku a trestat cloveka, ktery chtel jeszdit podle predpisu jen holt to o kousek pretahl je buzerace a nezpravne. Bylo by fajn kdyby i policiste ocenili snahu ceskych ridicu jezdit dle pravidel, a nezneuzivali svoji moc vuci temto ridicum. Ale je to tezke co kus to jiny exemplar. Narazil jsem na hodny a vstricny policisty, stejne tak na "prasata" co se proste ztebe snazi dostat prachy za kazdou cenu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kedyson"
4. 7. 2006 18:11
POPULISMUS
PAROUBEK JE NEJVYCHCANĚJŠÍ POPULISTICKÁ ***, KTEROU SVĚT VIDĚL!!! Napřed schválí silniční zákon, kterej je absolutně nepřijatelnej a dva dny na to už ho chce měnit. Není to nic než příprava na předčasný volby. No podívejte, on je ten hodnej strýček Jirka docela rozumnej chlap, on nám to zmírní. A hned bude mít spoustu hlasů navíc. Ale to, že to sestavila a schválila ČSSD, že ODS byla od začátku proti, už nikdo nebude chtít vidět. Btw, bodovej systém smysl určitě má, ale proč prostě neokopírovali fungující předlohu z Německa, kde to funguje bez problémů a při tom to není buzerace řidičů? Proč zas museli vymýšlet nějaký svoje pičoviny??? Pokutovat za 54khm je ZVĚRSTVO A BUZERACE NEJTVRDŠÍHO KALIBRU! Ostatně jako všechno za vlády ČSSD. Je mi na zvracení...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Harry Ventil"
6. 7. 2006 23:56
Myslím si především, že
pan Paroubek to nemá v hlavě v pořádku! Napřed tento zákon prosazoval a jeho odpůrce předem zatracoval, co by nezodpovědné hazardéry a alkoholiky! Nyní změnil názor! POKOLIKÁTÉ UŽ????!!! :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
11. 7. 2006 19:58
Paroubek ať hlavně udělá něco se sebou...
Spíš než s bodovým systémem by měl Paroubek udělat něco se sebou. To by většině národa fakt hodně pomohlo :-) Nejlépe tak, kdyby se chtěl odstěhovat někam do odlehlých částí Patagonie. Za podobné státnické gesto bych strpěl i 30 km/hod na všech pozemních komunikacíh >:-[]
Rozbalit vlákno
0