Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Policejní stíhací vozy: Vítězem tendru je VW Passat

Dálniční policie tak bude i nadále používat ke stíhání neukázněných řidičů vozy VW Passat.
Zpět na článek
5. 1. 2012 21:11
5. 1. 2012 21:13
5. 1. 2012 21:44
5. 1. 2012 21:39
6. 1. 2012 19:19
6. 1. 2012 21:36
6. 1. 2012 22:17
5. 1. 2012 21:13
5. 1. 2012 21:28
6. 1. 2012 22:19
6. 1. 2012 10:09
6. 1. 2012 10:13
6. 1. 2012 12:40
6. 1. 2012 17:44
6. 1. 2012 14:45
6. 1. 2012 15:02
5. 1. 2012 20:28
to je ale nahoda
Mohl vyhrat nekdo jiny? >:D
Rozbalit vlákno
20
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 20:31
Re: to je ale nahoda
a já jsem jasnovidec >:D samozřejmně Auto Heller..bude nějakej kamarád kamaráda,který ty auta zadal do výroby ještě před výběrovým řízením...je mi blivno,že žiju v takovým ***istánu...
5. 1. 2012 20:39
Re: to je ale nahoda
Asi je to fakt náhoda, vždyť je tu demokracie ;-)
5. 1. 2012 20:49
Re: to je ale nahoda
Pokud Auto Heller nabidl nejnizsi cenu, coz bylo zasadni kriterium pro vozy, ktere splni predem zverejnene podminky, tak nevidim problem. Bezte si nadavat pred lidl :no:
5. 1. 2012 21:15
Re: to je ale nahoda
A zase tu vylíhl jeden.... chytrák, který se považuje za něco lepšího.....nejspíš proto, že pilotuje..ne nesmějte se, auta se řídí,ale VW se pilotují... :-) , že pilotuje nějakého letitého passata s černými skly a interiérem chudším než fabie junior....ale to už nevadí....protože to nikdo přece nevidí.... :-) :-)
5. 1. 2012 21:21
Re: to je ale nahoda
Ano. Bouranej passat B5 v TDIcku z acek s vyndanym filtrem a cipem, aby to tahlo vocpoda...
5. 1. 2012 21:34
Re: to je ale nahoda
:-) Aspon druhej příspěvek je vtipnej :-)
5. 1. 2012 21:35
Re: to je ale nahoda
Ale to s tím lídlem bylo stejně ubohý...
6. 1. 2012 19:17
Re: to je ale nahoda
Vidis. A a si vice stojim za tim prvnim...
6. 1. 2012 04:07
Re: to je ale nahoda
U výběrového řízení byly jasně nastaveny parametry, které byly změkčeny pro co nejširší výběr. Jediným hodnotícím kritériem pak byla cena.
Pokud státní úředník něco vybere draze je to problém, tady žádný problém není a nepomohou vám ani konexe. Takže si hoď nohy do teplého škopku a zkus myslet pozitivně.
5. 1. 2012 20:53
Re: to je ale nahoda
A co děláš proto, aby to ***istán nebyl ?
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 20:58
Re: to je ale nahoda
chodím k volbám...bohužel
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 21:00
Re: to je ale nahoda
jakou nejnižší cenu? V řízení byly podmínky které splňoval skoro jen Passat,navíc se šibeničním termínem dodávky...prostě kamarádíček zadal auta do výroby ještě před vyhlášením výběrového řízení aby tu podmínku dodávky splnil jen on.
5. 1. 2012 21:03
Re: to je ale nahoda
Podminky splnovalo vice aut, viz text.
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 21:11
Re: to je ale nahoda
ale šibeniční termín dodání mohl splnit jen ten kdo věděl předem,že vyhraje...než se auto zadá do výroby v přesné specfikaci,tak to trvá nějakou dobu
5. 1. 2012 21:18
Re: to je ale nahoda
Tak napis do skodovky, nebo do volva, jestli ti do 90 dnu vyrobi 20 aut.
6. 1. 2012 12:40
Re: to je ale nahoda
Termín dodání u benzínové varinty není problém, hůře jsou na tom TDI :-)
Avatar - petrumr
6. 1. 2012 17:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Thomas89
9. 1. 2012 20:09
Re: to je ale nahoda
bohužel... příští rok dostanete stavební zakázky vy, ten ten a ten, takže se obvolejte udělejte si nějak pořadí ať se prostřídáte a není to podezřelý...
a volby ti nepomůžou... stejnak se jen přesouvaj z místa na místo modrej oranžovej je to jedno a ovladaj původní flek stejně... a když ho odsoudí tak jen na oko...aby si stale mohl chodit na pizzu s kmotry...
5. 1. 2012 21:08
Re: to je ale nahoda
Jistěže mohl.......pokud by přišel jako první za zadavatelem zakázky... ;-\ :no:
Avatar - avatas
5. 1. 2012 20:54
Křišťálově čisté
Mě se to jeví jako útok levice na opravdu,ale opravdu křišťálově čistý tendr. >:-[]
Jiná auta drncají,bravo prasat ! :yes:
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2012 21:03
Hlavní kriterium..
Hlavním kriteriem zde nebyla ani tak nejnižší nabídka jako spíš dohoda učiněná již před vypsáním "soutěže" a tlustá obálka v těch správných rukách.....Každý to vidí, každý se tomu směje a přesto to projde...
To bude zas ostuda České republiky... :'-(
Rozbalit vlákno
0
5. 1. 2012 21:11
Hanba
Ano, tendr vypsaný z popudu Auto Heller, nastavený pro vítězství Auto Heller a vyhraný Auto Heller. A postupně to bylo vyladěno tak, aby to bylo formálně v pořádku. Vidím, že to mnohé ovce i žerou, však přihlásit se mohl každý a vyhrát taky, že...

Tady je krásně popsáno, jak to v těchhle případech chodí [odkaz] A je hodně smutný, že se to přesto že to všichni vidí stalo do puntíku tak jak mělo :-(
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 21:13
Re: Hanba
docela by mě zajímalo kdy byly auta zadaný do výroby...pokud se to dá od automobilky zjistit,tak je to zralý na trestní oznámení
5. 1. 2012 21:44
Re: Hanba
To víš,že se to dá zjistit! Ale k čemu ti to bude? Klidně si mohli objednat 20 Passatů 3,6 FSI 4Motion jen tak na sklad pro zákazníky a nááááhodou vyhráli zakázku,tak pro ně mají odbyt. Takhle to funguje dnes a denně u všech státních institucí a úřadů. Ročně tisíce aut.Tady tohle bylo akorát víc na očích,tak si lidi stěžují... Holt odraz naší společnosti :-(
Avatar - Johny.Rico
5. 1. 2012 21:39
Re: Hanba
U Hellera mě nepřekvapuje vůbec nic.
6. 1. 2012 19:19
Re: Hanba
Ovce? Proboha co je vic ovciho, nez smesne negovat kazdou oficialni zpravu jenom proto, ze se to tak dela na diskuzich vetsiny informacnich serveru?
6. 1. 2012 22:17
Re: Hanba
Už jen ta logika, že je to z popudu Auto Helller je směšná, a že vyhrál R36 ? A co, jako, to ty chlapy chtěli narvat na 8 hodin ježdění fo Fabie či co? Mám dojem, že si tady někteří diskutující nevidí do huby! Možná mohl vyhrát i někdo jiný, ale asi cena nebyla příliš O.K. A pašík je sice konzerva, ale pohodlná a bezpečná, tak co ! Co mne spíše trápí je to, že už bude příliš anonymní a dokonce kombajn, to je, řeknu vám, dost průser, protože jak známo, kombajny mají hagusy a jsou vidět na míli, a paker se dvěma laufy, odrazkama v nárazníku přehlédne taký jen debilní Polák a to mne nes.e. Nyní si budme muset dávat majzla fakt všichni, co si to občas jen tak brousíme. Prostě průser!
Avatar - deliqent4
5. 1. 2012 21:13
Nečekané
Kdo by se divil proběhlo to v novinách na x servrech a stejně na to ti nahoře serou. Kšeft je kšeft a nějací lidi téhle země jim můžou políbit PR... L . Tahle země je tak korupcí prožraná a už to člověka ani neudivuje, oni moc dobře ví že se o tom bude chvilku mluvit a pak to zase někam vyšumí do ztracena. Žádnej protikorupční ani jiný úřad nefunguje jinak by už dávno zasáhl, proč ? Protože ten je asi taky Podplacený včetně jiných úřadů. Pak se můžeme divit že máme silnice jaké máme že dálnice jsou předražené , bodejď když je staví jen dvě firmi Skanska a Štrabak. A když s tím chtěl někdo něco udělat , viz. Vít Bárta tak si na něho našli milon špinavostí jen aby ty firmi nepřišli o kšeft, takže teď se tu vesele utrácí dál. Nevím ale pokud si necháme pořád * na hlavu a nevzbouříme se proti těm našim rádobi vládcům bude to tu horší a horší :///
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 21:19
Re: Nečekané
a těch pár exemplárních případů korupce...to bylo jen aby to vypadalo,že protikorupční policie opravdu někoho umí chytit :-(
5. 1. 2012 21:28
BRAVO APOŠTOL
:yes: :-!
Rozbalit vlákno
28
5. 1. 2012 21:52
Re: BRAVO APOŠTOL
Z kostela? Jak bylo na mši?
5. 1. 2012 22:11
Re: BRAVO APOŠTOL
Z Gostela, G od slova - Garáž, nepleť to pořád.
5. 1. 2012 22:27
Re: BRAVO APOŠTOL
>:D [odkaz] ať koukám jak koukám toho tvého tam nevidím.
5. 1. 2012 22:59
Re: BRAVO APOŠTOL
:-) Málo ho svatořečíš.
5. 1. 2012 23:04
Re: BRAVO APOŠTOL
>:D To ponechávám tobě ty jsi v tom 1 :yes:
Avatar - white label
5. 1. 2012 23:08
Re: BRAVO APOŠTOL
Nepřehlédl jsi tam náhodou tuhle větu:
"V širším smyslu se za apoštoly považují také ti, kdo přinesli víru nějakému národu nebo na nějaké území, nebo na nějaký web konkrétnímu nicku, typickým příkladem je např. Passat na auto.cz a nick GTI" :-O :*) >:D
5. 1. 2012 23:13
Re: BRAVO APOŠTOL
Ne tu větu jsem nepřehlédnul, ale souhlasím z tebou GTI by tam měl být uvedený.Dle mimokřesťanského kontextu: Za apoštoly se někdy v sekulárním užití prohlašují osoby, které se zasloužily o prosazení určité nauky nebo názoru (v původním řeckém smyslu slova: vyslanec). ;-)
6. 1. 2012 09:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2012 22:19
Re: BRAVO APOŠTOL
Naopak, je dobrý provokatér, též mne občas sere! :no:
Avatar - white label
5. 1. 2012 23:50
Re: BRAVO APOŠTOL
No vidíš, takže GTI je možná budoucí místní apoštol dlouhodobě prosazující pojmy jako Passat-apoštol, Golf-Guru, supermeinstream apod. >:-[]
6. 1. 2012 09:26
Re: BRAVO APOŠTOL
Bal jsem se právě toho že to takto spojíš, nu což stalo se.
Avatar - Ondore
5. 1. 2012 23:39
Re: BRAVO APOŠTOL
Moc to s tou aktivitou nepreháňaj, možno by si bol dobrým promotor fidei, ale nezabúdaj, že na beatifikáciu je podmienkou, aby kandidát bol po smrti ;-)
Avatar - white label
5. 1. 2012 23:56
Re: BRAVO APOŠTOL
Ano, ale tato podmínka bude časem splněna u každého člověka a čas je (jak známo) velmi relativní pojem... . :-!
Avatar - Ondore
5. 1. 2012 23:57
Re: BRAVO APOŠTOL
Whitesi neblbni, že sa ty nechystáš na bratovraždu?!?!! ;-)
Avatar - white label
6. 1. 2012 00:05
Re: BRAVO APOŠTOL
Já mám jen ségru, takže to by nešlo ani teoreticky...
Pochopils to špatně, že je čas relativní bylo myšleno v tom smyslu, že i ten nejdelší lidský život je vlastně hrozně krátký..., takže jakkoli se pokoušet o jeho zkrácení (ať už druhým, nebo sobě) je zbytečné a "pošetilé".
Avatar - Ondore
6. 1. 2012 00:13
Re: BRAVO APOŠTOL
Bratia a sestry, tak sa oslovujú ľudia vzhliadajúci k rovnakému bohu, keď už tu aplikujeme tieto kresťanské titulovania... A čas je relatívny, vysvetľuj tomu na vonkajšej strane záchodových dverí, že za hrozne krátku chvíľočku budeš ;-)
Avatar - white label
6. 1. 2012 00:24
Re: BRAVO APOŠTOL
Bratra jsem pochopil, ale když si ty chceš "hrát" se mnou, proč bych to neudělal taky.
Jistě i relativita času je "obousměrná". ;-)
Avatar - Ondore
6. 1. 2012 00:34
Re: BRAVO APOŠTOL
Jasné, relatívna, dobrú ;-)
6. 1. 2012 00:05
Re: BRAVO APOŠTOL
Nějak ti to ujíždí.
Avatar - Ondore
6. 1. 2012 00:09
Re: BRAVO APOŠTOL
Niekto sa s Tebou baví? Alebo sa len potrebuješ cezhranične vymočiť, ako si to predvádzal v diskusii pod Perunovým blogom?
6. 1. 2012 00:17
Re: BRAVO APOŠTOL
Kdybys měl hlavu, která umí přemýšlet v podprahových souvislostech, velmi rychle bys pochopil, jak elegantně ti nahoře Label odpověděl. Tak se tu v tom svém dokonalém faux pas dále nevrtej a jdi si raději lehnout.
Avatar - Ondore
6. 1. 2012 00:33
Re: BRAVO APOŠTOL
Rozdiel medzi Tebou a Whitesom je minimálne v tom, že s ním sa dá baviť o autách a svoje presvedčenie opiera reálne o svoju garáž, čo sa Tebe akosi nedarí a zostávaš v rovine prázdnych kecov - podprahových i písaných. V momente, keď dokážeš aspoň polovicu toho čo on (o.i. vecná diskusia, reálne argumenty, schopnosť uznať si chybu, prijať argumenty druhých), tak budeš niečo, zatiaľ si nič než žvásty.
6. 1. 2012 00:56
Re: BRAVO APOŠTOL
Dnes ti to nějak nejde, takhle v křeči jsem tě tu ještě nezažil. Dej si srpchu a zabal se do peřin, splíny uplavou na vlně snu...
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2012 21:46
Hlavně nadávat
Kdyby to vyhrálo jakékoliv auto jakéhokoliv dodavatele, ti stejní chytrolíni budou nadávat, že to byl podvod.
Rozbalit vlákno
4
5. 1. 2012 21:48
Re: Hlavně nadávat
Bohužel vůbec nevíš o čem mluvíš...
5. 1. 2012 21:55
Re: Hlavně nadávat
Bohužel má pravdu. Každej se tady snaží protlačit auto, které se mu nejvíc líbí nebo je jeho největším snem. Mě je to úplně fuk, hlavně že se nakoupily a doufám, že budou vidět (aspoň občas).
5. 1. 2012 22:12
Re: Hlavně nadávat
Ale to je nesmysl. Tady nejde o typ vozu,tady jde o korupci!!! Já bych z uvedených také vybral Passat, protože o jeho kvalitách z vlastní zkušenosti nepochybuji. Ale z té korupce u nás u všech státních veřejných zakázek je mi zle! :-( A nikdo se s tím ani neskrývá... Jako třeba v tomto případě...
5. 1. 2012 22:49
Re: Hlavně nadávat
Je pravda ze bych tam rad videl Opel Insignia OPC konecne by ty auta vypadaly jinak. Nezastiram ze mam vuci WV urcity odpor obzvlast v tomhle tendru.... ten motor uz ma cosi za sebou sou tu i lepsi jenze zase to bylo usity na miru jen a jen pasikovi...

ale na drouhou stranu turbo nevydrzi tak dlouho jako atmosfera a kazdej to pozna OPCcko insi na kilometr daleko
5. 1. 2012 21:47
A když ukradneš v obchodě čokoládu...
...tak tě zavřou až zčernáš! Ale když se krade veřejně a ve velkym, už se to dnes bere jako samozřejmost :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
6. 1. 2012 10:32
Re: A když ukradneš v obchodě čokoládu...
krade se všude a kradou všichni. 99.9% soukromníků,podnikatelů,živnostníků si odepisuje z daní i kartáček na zuby . Auta se kupujou na firmu bez daní, nafta a benzín se tankuje do soukromých aut a pak se jezdí nahánět kilometry na služebák ke kůlničkářovi, pojistný podvody, fingovaný nehody na havarijko, Uplacení STKček a EMISÍ,krácení daní při nákupu jetýho auta z bazaru kdy ti do smlouvy napíší nižší cenu než si zaplatil,nemluvě o okrádání autorizovanými servisy , přemrštěné ceny za běžnou údržbu,kdy kolikrát ani neudělají co naúčtují , montují polské nekvalitní díly a vydávají a účtují je jako za originály, atd.atd. dělají to všichni a všude a všichni o tom vědí a nikomu to nevadí protože z toho máme všichni něco .Hloupej kdo dává,hloupější kdo nebere.
5. 1. 2012 21:51
Nejlepší volba
Nevím, o co vám jde. Šití výběrových řízení směřujících k jasnému výsledku a "kamarádičkování" je bohužel součástí naší kultury. Musím však říci, že z přihlášených vozů je Passat jasně nejlepší a nejlevnější variantou. Navíc jich u nás jezdí tolik, že dokonale (v úvahu by připadla ještě Škoda Superb) splní požadavek na nenápadný stíhací dálniční vůz. Mnohem lépe než stávající R36.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - KubikCv
5. 1. 2012 22:03
Re: Nejlepší volba
mohla to být i Octavia,kterých jezdí nespočet...málokdo si dneska koupí benzínového passata...
5. 1. 2012 23:27
Re: Nejlepší volba
Já myslím, že na dálnici se moc dobře nepozná zdali je to benzín. Někdo tvrdil, že stávající R36ky pozná na kilometr. Tomu bych věřil spíš, ale moc bych za to nedal, že by každý měl čas kontrolovat jestli náhodou nevidí chromovanou část čumáku na nějakém Passatu.

K výběru se ale raději vyjadřovat nebudu....většina názorů se s tím mým shoduje...
5. 1. 2012 23:29
Re: Nejlepší volba
A malokdo bude zkoumat motorizaci, pokud na nej narazi...
Avatar - JDM
6. 1. 2012 10:36
Re: Nejlepší volba
nedokážu si představit dieselovou octavii jako dálniční stíhačku 8-s
Avatar - Anonym
6. 1. 2012 01:55
Re: Nejlepší volba
Hmm, najlacnejsou variantou... Uprimne by ma zaujimali vsetky ostatne ponuky, pretoze na tender bolo vyclenenych 30 milionov, tato ciastka bola o 100000 prekrocena, tak ako potom mohla vyhrat? Ved aj keby najlepsia ponuka o korunu prekrocila stanovenu hranicu, tak by vobec nemala byt zahrnuta do mozneho vyberu. Nech mi nik netvrdi, ze VSETCI, ktory sa prihlasili do sutaze, prekrocili limit dany tendrom... To je akoze co?
6. 1. 2012 19:13
Re: Nejlepší volba
To je asi to, ze to bylo bud a nebo. Splneni podminek vs. cenovy strop.
Avatar - Perun
5. 1. 2012 22:09
Zlín - Ostrava 0:1
Nejde ani tak o to, která auta uvidíme modře blikat v odstavném pruhu, jako spíš o to, že tentokrát nejen že nevyhrál, ale ani se tendru neúčastnil Samohýl ze Zlína, který dodával minulé Passaty - a to za podstatně nižší cenu, než je ta současná.
Jaksi na truc importérovi (IVG), který to projel i tentokrát... Je to jen fasáda? Asi ano...

Ostatně, pokud chce dealer prodat za nižší, než svou nákupní cenu, spoléhá se na participaci ze strany importéra, který poskytne na takový obchodní případ svou podporu ve formě dodatečně vystaveného dobropisu na každý takový vůz. Prakticky tedy není dealer schopen "podstřelit" importéra, leda by dobrovolně šel do ztráty... což je minimálně na přezkum ze strany finančního úřadu... Otázkou tedy zůstává, jak vypadá dodatek k té "kupní smlouvě", který už nemusí být veřejný...

Starý pan Samohýl nedávno odešel do automobilového nebe a zanechal po sobě svému synovi impérium, která u nás snad ani nemá obdoby... Možná, že odešel v té nejméně vhodné době. A možná v pravou chvíli.. Svět fleetových prodejů státní správě je bez jediné výjimky doslova prožraný korupcí. V IVG o tom vědí své a u "Pomahačů a Ochránců" jistě také :no:

P.S. Z uvedeného výběru jde ovšem pravděpodobně o nejlepší možnou volbu.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ada je zase tady
5. 1. 2012 22:31
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Ano, s tim se da do puntiku souhlasit. Vcetne toho PS. Uzitecnejsi by ovsem bylo, pokud by ty vozy byly v TDI, bylo by jich vic a skutecne by po dalnici jezdily od rana do vecera. Protoze pocet ruznych "trpisovskych" neubyva... :no:
Avatar - Anonym
6. 1. 2012 01:49
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Jasne, TDI, lebo ten nekonecne vykonny 170 konovy motor s prehladom zvladne nahanat dvestopadesiatkou vsetky auta na dialnici... Ado, je na case sa prebudit...
6. 1. 2012 03:08
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Nahánět pár blbců, nebo jezdit a trestat běžné přestupky v provozu? Já jsem pro to druhé.
Avatar - Anonym
6. 1. 2012 10:25
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Silny benzin, ktory kupili, zvladne oboje, slabe TDI len to druhe...
6. 1. 2012 11:27
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Jenže slabých TDI si můžeš za stejné peníze koupit víc. To je celá pointa. Co si budeme namlouvat, vymáhání dopravních předpisů je na příšerné úrovni. A tyhle experty si můžeš chytit i jinak, jen to chce mít plán, lidi a auta.

Samozřejmě, že silnější auto je lepší. Ale když na to nemáme, tak na co si hrajeme? Myslíš si, že doženou třeba 335d? O tom si mohou nechat jen zdát. Pokud si majitel připlatil "pár euro" za přídavnou jednotku, tak z tohohle motoru může dostat až 400 koní, odstranit omezovač a tuplem ho nechytí.
Avatar - Anonym
6. 1. 2012 14:23
Re: Zlín - Ostrava 0:1
No ano, lenze v tomto pripade by stejne pomohlo jedine si vziat priklad z talianskej dialnicnej policie a nakupit na chytanie tychto ludi Gallardo. To si jednoducho nepomozes. Stejne si myslim, ze tento tender je natolko skorumpovany, ze nad tym zostava rozum stat. Ale na druhej strane si stejnje myslim, ze ked uz chcu na dialniciach chytat ludi porusujucich zakon, zakonite potrebuju silnejsi motor, ako 170 konove TDI, pretoze tych je plna republika, a na rozdiel od Policie si ludia tieto auta bezne cipuju, a potom by takato policajna hliadka uplne stratila zmysel, lebo by jej kazdy 3 vodic utiekol...
6. 1. 2012 18:30
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Otázka je, kolik procent lidí neuposlechne výzvy a ujede. Kolik z nich má falešné SPZ, nebo nemá žádné. A když máš dost lidí a aut, tak si je chytneš na sjezdu. Jak využívají vrtulníky? Nemám nic proti stíhacím vozům, ale tohle je pořád ubohé a máme takové díry ve vymáhání dopravních předpisů, že bychom mohli začít pěkně odspodu.
6. 1. 2012 08:06
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Třeba to předělají na LPG :-)
5. 1. 2012 22:45
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Přesne jsi to vystihl, stejně tak Áda pod Tebou. :yes:
Chtěl bych vidět, kdy byly vozy zadány do výroby. Na nějaké objednání do zásoby se moc vymlouvat nedá, to je asi podobně reálný, jako kdyby si MUSka objednala dvacet pásovejch zakladačů

Ještě je trochu nepříjemný, že Passaty bez R-paketu nebudou vidět. Ty R36 navíc s provařenými značkami byly přece jen dost výrazný.
6. 1. 2012 04:19
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Tady problém nevidím ;-) Přihlásit se mohl v zásadě každej. Navíc víš sám, že pokud je smlouva včetně servisu, pak stačí vykázat drobný kladný výsledek po x-letech a FU je ze hry. Jestli bych chtěl někomu servisovat, pak to bude municipální větev s vozy, na kterých se střídají uživatelé. vůbec se nebojím, že by Heller nedosáhl zisku ;-)
Snad jen jedna drobná...do jisté doby jsem tam jezdil servisovat rád. Po exodu několika málo jedinců, kteří se uměli chovat k tomu nemám nejmenšího důvodu. Ale to už je jiná píseň. :-)
6. 1. 2012 22:25
Re: Zlín - Ostrava 0:1
Tak to jsme dva, a to já jezdil pozděj i do Opavy. Nafoukaní šašci.
Avatar - Vampix(Diesel Power)
5. 1. 2012 22:24
Pořád nesouhlasím
s nakupováním a provozováním takových vozů PČR. Samozřejmě chápu, že z nějaké části to splnilo svůj účel, i když by mně zajímaly výsledky prvních 16 passatů co se týče návratnosti a splacení nákladů za provoz. Nicméně mám za to že v ceně 30 milionů by Heller dodal místo 20 takto našlapaných Pašíků třeba 40 v TDIčku 4motion a polepil bych to normálně v odstínech policie. Kdyby jezdily úseky jako R36 jen tak pro kontrolu a občasné měření tak by to mohlo přinést větší ovoce(a když už tak stávající R36 v záloze jako stíhačky, ikdyž...). Většina řidičů má respekt předjet na dálnici policejní vozidlo ve 160km/h. A pořád budu stát za názorem že stíhání rychlých vozů v rychlostech 200 - 250 - ...a nějaké nahánění na dálnici je strašně riskantní.... Ale proti gustu. Osobně jsem v MS kraji potkal za život stávajících R36 3exempláře v akci. Nevím jestli je to hodně nebo málo ale ať to klukům jezdí, když už...

A k výběrovému řízení se vyjadřovat nebudu. Takhle to šlo, jde a půjde a nezmění to na tom ani křik a hlas lidu. Dokud to půjde shora tak to půjde vždycky, musela by zasáhnout na takové praktiky Brusel jenže nemůžeme chtít všechno. Navíc někdo to vyhrát musel a 1.5 mil za jednoho pašíka mi přijde celkem férová cena když míč je základ. Mně připadá humorná i položka nastavovacího podvozku podle povrchu vozovky, ale je to prostě cítit kdo ty podmínky napsal...

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
5. 1. 2012 22:49
Re: Pořád nesouhlasím
Posledních pět let jsem pomalu každodenně na D8 a ústeckýho Passata jsem potkával opravdu často, jezdili s nim poctivě.
Na druhou stranu, nákup těch aut by neměl být o nějaké rentabilitě, ale spíš o zvýšení bezpečnosti. A pořád si myslím, že je lepší jedno auto při 250 kmh než honička dvou.
5. 1. 2012 23:23
Re: Pořád nesouhlasím
Někde jsem o tom četl a prý se dálniční Passaty už dávno zaplatily (tedy, co se týče vybraných pokut).
Avatar - Vampix(Diesel Power)
5. 1. 2012 23:31
Re: Pořád nesouhlasím
Jo o tom jsem taky četl ale počítám že v kupní ceně. Náklady které na ně nejsou malé možná taky, ale tak nějak nevím jestli odstranili z cest dost pirátů. Trošku mi chybí medializace výsledků passatů. Klidně ať udělají na nějaké komerční televizi v pátek večer po zprávách týdenní přehled odebraných ŘP a podobně... Navíc sem se setkal i s Passatem jako čistě výdělečným nástrojem, kdy řidič překračující rychlost řádově o 15-20km/h byl dostižen passatem, který ho dojížděl v ještě vyšší rychlosti, takže další rizikový faktor a došlo jen na pokutu. Raději bych opravdu viděl odstraňování řidičů střelců kteří předjíždí přes 2tou plnou na 4proudové silnici nebo v protisměru do zatáčky atd atd... Celkově prostě bych ten projekt asi pojal trošku jinak. Ale je to jen můj názor....
Avatar - Ada je zase tady
6. 1. 2012 06:54
Re: Pořád nesouhlasím
:yes: zvlaste audiny na karlovarske, po tech nikdo nejde... ;-\
6. 1. 2012 08:20
Re: Pořád nesouhlasím
Poslední odstavec je to, proč pořizovali 20 aut navíc. Mluvil jsem s polišem v září na dnu NATO , měli už natočené 236 tis.Km, a věř-nevěř, největší kořist prý chytli na Místecké v centru Ostravy- Audi R8 pod ÚAN směr F-M. prý něco přes 240 km.
Píšeš, že je v MS kraji nevidíš, no nevím, ale v Ostravě je vidím skoro denně- Rudná, Místecká, D1, dokonce i na 11 směr Třinec.
K těm dalším příspěvkům jen toto- oktávka v kterémkoliv provedení nemá takovou dynamiku, aby mohla bez zbytečného rizika dostihnout * třeba který předejíždí čára-nečára např. na známé cestě Praha- ČB či Brno -Svitavy, nebo motorkáře a ohrožuje ostatní . A nezvládne to ani TDi. Kdo jezdí na motorce tuší, o čem píšu.
Avatar - Papír1
6. 1. 2012 10:19
Re: Pořád nesouhlasím
Jezdím po D5 a D1 a policejní Passat je dobře vidět a tak všichni jedou pomalu. Jak ho předjedou tak jedou +- 160 a vědí že na Rozvadov ho už nepotkají. Jen si musí dávat pozor na modré policejní oktávky. Podstaně lepší pro bezpečnost je polepené policejní auto, které jede 140. To nikdo normální nepřejede a blbům je to jedno. Stačí OII TDI. Nemusí být rychlá, když rychlejší než auto je vysílačka. A když o 50km bude daší policejní auto tak to si ho zastaví. A honit motorkáře? Proč? Na dálnici ho stejně nedohoní a no okresce to bude +- nastejno. Ve městě se mu motorkář musí ztratit. Mám osobní zkušenost, když policajti měřili motorkáře na silnici od Mělníka po Lípu. po cestě bylo +- 4policejní radary + hlídky a Helikoptéra. Škoda že nám nedali, ty záběry z vrtulníku.
Avatar - JDM
6. 1. 2012 14:21
Re: Pořád nesouhlasím
tady taky nejde jen o to aby se honili s piráty ikdyž je to jeden z hlavních důvod proč R36 ale musí být taky mobilní přepravit se z bodu A do bodu B v co nejkratším čase. neslouží jen na dálnicích ale i rychlostních a okresních silnicích a zajištují celkovou bezpečnost provozu jezdí k nehodám a k jiným případům který se dějí na silnici. není to jen o chytání rychle jedoucích aut.Všude ve světě dálniční policie disponuje silnými a rychlými auty tak proč by to nemohlo být u nás? a unás průměrný pirát jezdí s nachipovanou 1.9TDI .
Avatar - Vampix(Diesel Power)
7. 1. 2012 15:40
Re: Pořád nesouhlasím
Otázka ale jak to u toho kovboje s R8 dopadlo a jak rychle se dostal zpátky k papírům. Jde mi o to, že vím jak to v našem kraji chodí a znám případy kdy řidiči přistiženi v rychlostech 200km/h+ po měsíci zase normálně řídili a všechno to má na sebe tu návaznost. Takže mi přijde bezpředmětné nahánět se a riskovat, když to nemá účinek. Tak stejně už se dá dneska díky fotce majitele vozu dohledat a na osobu blízkou už se nelze spoléhat a pořád mi to přijde bezpečnější.

Jinak mezi havířovem-ostravou-frýdkem-těšínem, tzn komunikace 1.tř a dálnice se pohybuji denně a opravdu je potkávám minimálně a na místecké pod uanem sem akorát dostal pokutu za folie na oknech řidiče a spolujezdce, které přesahovaly povolený limit o 10%.... Těší mně že na to mají čas ale doslova vyblikávajících řidičů na těchto úsecích potkám denně a nemám pocit že by se něco s passaty měnilo.

Jinak nebavím se o tom aby je policisté doháněli v TDI, ale kdyby měli místo jednoho auta 3 tak se dají dělat cílené akce na cílených komunikacích, viz dálnice na Frýdek, před Frýdkem ideální prostor kde to zastavovat a po cestě můžou 2oktávky měřit. Myslím si že bezpečnější a efektivnější řešení existuje, ale na druhou stranu pohotovost Passatů při krizových situacích má samosebou svá + a úplně to neodsuzuji, akorát sem od toho čekal více...
Avatar - 3_diamanty
5. 1. 2012 22:35
GTI uz opat onanuje nad ludovym autom
:yes:

bravo GTI
Rozbalit vlákno
2
Avatar - theolli
5. 1. 2012 23:10
Re: GTI uz opat onanuje nad ludovym autom
ale do diskuse moc nezasahuje,asi nemá na ně patrony >:D
6. 1. 2012 08:45
Re: GTI uz opat onanuje nad ludovym autom
topper opet onanuje nad GTI... :no:
5. 1. 2012 23:20
PASSÁTNÍ VÝBĚR
PASSAT... celý v temnou modrou oděný, jen odlesky měsíce se perlí na jeho osmnáctkách. Klíček tě hřeje v dlani. Vsuň ho horce dovnitř a tlačítkem pak do noci vykřič tu symfonii tympánů. V šeru ti chrom na rámečcích vykrouží dvě polokoule, to abys nezapoměl co je život, co je žena, co je láska...

Pevně tě svírá bok sedadla, je obšitý stehem a na dotek je to stejný steh, který umíš u své milé na jeden pohmat probudit k nekonečné rozkoši... Řadička trčí k nebi jako falický maják a rozechvěle přijme tvou horkou dlaň, když zasouváš zvolna, v tušení zázraku, svou první kosmickou rychlost.

Odpor volantu ti dává najevo, že se nechá vést jako při tanci života. Lehce sešlapuješ akcelerátor a tvé tělo se noří do závoje opojení. Mezi okružím přístrojů ti probleskuje erb - VW. Ano, tvůj erb, erb desperáda, vyděděnce, erb rytíře, erb ochránce. Točíš plnou tři, svět se zavírá, před sebou dva kužely světel, které tě vedou až na okraj poznání. Svíráš volant, mžikově řadíš. Jsi sám se svým Passatem.

Až tam, za horizontem je svět, je nebe, je peklo života. A ty soustředěný a vyrovnaný prožíváš extázi. Přesně v okamžiku, kdy dosáhneš té rychlosti, která ti otevírá nejen svět, ale doslova celý vesmír brzdíš, a samet zpomalení ti připomíná, žes člověk. Vrátil ses. Ano, vrátíš se vždy. A vždy budeš se svým Passatem pokoušet nirvánu absolutna...

To je Passat. To pro tebe může být Passat. Nový Passat, Apoštol sedmý, sličný.

Tak pojď mezi nás, pomáhej a chraň.
Rozbalit vlákno
23
5. 1. 2012 23:51
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Nepatříš ty ke sboru ? >:D
Avatar - white label
5. 1. 2012 23:53
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Myslíš sbor Kulínského, nebo dokonce přímo jeho bývalého šéfa? :-O >:D
5. 1. 2012 23:54
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
A já chtěl napsat -jo, zpívám třetí hlas... >:D No to bych ti tedy naběh´...
6. 1. 2012 00:00
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
No, jeden kamarad vydava knizky webovejm autorum...myslis, ze mu mam dat vedet? No, je to trochu popular - ty predesly tituly (1000 věcí, co mě serou, D-fens) -, ale tvuj styl je fakt zajivavej. Jen pokud mas zajem, samozrejme.
6. 1. 2012 00:13
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Třicet tisíc příspěvků, počítám deset kousků na stránku, to je tři tisíce stran, to by bylo delší než Hilského sebraný Shakespeare :-)
6. 1. 2012 00:34
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
No tady jde o novy trendy v kulture, mrkni na ty tituly co jsem psal...to dulezity by se jiste veslo na 150 stran...jsi psavec, takze bys s tim vycucem nemel prob. Spis jesti mas zajem. Muzu se preptat na veci okolo. Me prijde skoda, ze to je jen na webu, kde auditorium je omezeny - nemyslim mentalne >:D
6. 1. 2012 00:53
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Mrknu na to.
Avatar - Rysguf.
5. 1. 2012 23:59
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Keby si zil na americkom vidieku a bol by si pastor, tam by teda stupol predaj VW... ludia by utekali z omse do showroomov >:D
6. 1. 2012 00:14
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
>:D :yes:
6. 1. 2012 00:14
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Myslím ,že diagnostika tvojí poruchy je již zmapována -

[odkaz]

Nevidím na tom nic zlého ,ale propagovat na veřejných stránkách by se to taky nemělo. Proto prosím zachovej se jako muž a odejdi a vytvoř si blog ,kde si můžeš psát s podobnými lidmi. Mysli na děti !!
6. 1. 2012 00:21
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Uznávám, že na tebe jsem při psaní tedy nemyslel. Až tu napíši něco nevhodného, něco "přes čáru", a někdo respektuhodný mě na to upozorní, pak ano, pak o tom budu diskutovat, ovšem kvikot tvého přízemního rozměru mě nezajímá.
6. 1. 2012 00:31
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Promiň ,ale já nediskutuji. Jen oznamuji ....
6. 1. 2012 00:35
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Oznam se u doktora Chocholouška, bude rád...
6. 1. 2012 08:48
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
To je fakt, ty nediskutujes. Je fajn, ze sis toho vedom.
6. 1. 2012 00:27
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
tu onanujete nad tým, ktoré auto vyhralo a v čom je pointa? Budú vám brániť v tom, aby ste zažili tú extázu a využili možnosti vašich áut jedno akej značky. Alebo je milý GTI vrcholom tvojho blaha a vodičského umenia 131 kmh na D1 ? ( neviem čo je to tá tvoja prvá kozmická rýchlosť a to zasúvanie, skoro ako reklama na er salón >:D ) Podľa mňa by na dialnici za rýchlosť buzerovať nemuseli, aj týchto 20 áut niekto zaplatí a cyklisti to nebudú. Takže sa bude pokutovať od 135, aby sa im vyplatili. Ak ide o bezpečnosť, satčí dať zopár fotoradarov tam kde to má zmysel a nie na diaľnicu.
6. 1. 2012 04:14
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
Cože ti to trčí? >:-[]
6. 1. 2012 07:44
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
malý ušmudlaný eurodrzek... 8-s 8-s
6. 1. 2012 09:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - JDM
6. 1. 2012 14:27
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
tohle už hraničí s AUTOerotikou ,aby tě za chvíli neobvinili ze znásilňování vozů koncernu VW mladších 15ti let >:D
6. 1. 2012 18:08
Re: PASSÁTNÍ VÝBĚR
...ale fízlům nekoupili Aston Martin, jen nějaké passaty :-) Prozaicky napsáno velmi dobře, jen na zcela špatnou značku auta ;-)
Avatar - Mireon
6. 1. 2012 09:02
1.5 mega za jedno? Není to nějak moc?
OPC se dá koupit včetně automatu adaptivních bixenonů celokožených sportovních sedaček a 20 palcových kol (které samozřejmě naši příslušníci nepotřebují ani ty kožené sedačky) za nějakých 975 000 s DPH. A to je cena při odběru pouze jednoho vozu. Nehledě na to že bude mít nižší servisní náklady než Passat nevíte někdo co v té ceně všechno je? A kolik může stát dovybavení záznamovým zařízením a ostatním vybavením co tam budou mít?
Rozbalit vlákno
6
6. 1. 2012 14:37
Re: 1.5 mega za jedno? Není to nějak moc?
V cene je uplatek, jednoducha vec. Prece by to nedelali zadarmo.
Avatar - petrumr
6. 1. 2012 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mireon
6. 1. 2012 20:48
Re: 1.5 mega za jedno? Není to nějak moc?
No nevím OPC by byla podle mě lepší volba jak jízdně tak cenově. Mám 190cm a nikdy jsem problém při nasedání neměl. A pochybuji že jezdí se zbraní. Maximálně by si museli sundávat čepici. Ono když člověk porovná výbavu u OPC a u passatu, tak v passatu není skoro nic, ale co už. Může nám to být fuk. Vyhazuje se mnohem víc peněz v jiných oblastech (zdravotnictví, stavebnictví).
6. 1. 2012 22:31
Re: 1.5 mega za jedno? Není to nějak moc?
Věř, že spolujezdec má toho před sebou více, ale.... v R36 Policie ČR jsem seděl i jel, tak to vím,ale o Oplu to nevím. V tom Passatu moc míste přede mnou nebylo, fakt ne! Je tam namontováno mnoho haraburdí.
Avatar - petrumr
7. 1. 2012 09:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mireon
8. 1. 2012 20:39
Re: 1.5 mega za jedno? Není to nějak moc?
A kolik teda stojí garančka u passata? U OPC 4200 bez DPH. Pochybuji že passat bude levnější. I pojistka bude levnější na OPC. I když tu určitě oni nemají když havarijko nemají ani vládní auta. A u superba taky nevím nevím spotřeba bude určitě vyšší než u OPC. Hlavně poměr cena výkon je určitě lepší u OPC než u passata. OPC má mnohem rozsáhlejší základní výbavu než Passat, ale to je fuk podle všeho nerozhodovala cena. V Hradci ukázali že to jde i s upravenou oktávkou která umí 250 a je to oktávka a těch jezdí tuna. Spíš mě zaráží na co potřebovali kombíky.
Avatar - jan.ferdan
6. 1. 2012 10:09
Je to moc
Jestli je to za holé auto,bez radaru apod. tak je to opravdu dost na to že sedan stojí 962 000,-.Tak to fakt smrdí,zajímalo by mě,jestli to nějak vysvětlí,ale možná už je to včetně zařízení.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JDM
6. 1. 2012 10:13
Re: Je to moc
jasný je to plně vybavený pro policii je tam i novej super radar kterej nejen měří rychlost ale během sekundy zjistí jestli máš platnou STK pojištění atd.
6. 1. 2012 12:16
Dôkaz predajnosti
Nedávno som tu písal, že za vysokou predajnosťou Passatov stojí v prvom rade vlezdo***e "fleetová" politika koncernu a zároveň som spomenul štatistické číslo, ktoré hovorí o počte Passatov predaných pre firemné účeli: skoro 90%. Z tohto dôvodu treba dobre rozlišovať dve slová v úspešnosti. Počet predaných kusov v tomto prípade totiž nič nevypovedá o jeho reálnej obľúbenosti medzi zákazníkmi mimo firemnej klientely. V tejto kategórii sa lepšie predáva v podstate celá konkurencia. Pri Honde Accord, Mondeu prípadne Insignii tvorí spomínaný pomer cca 50/50 % O tom ako sa vyhrávajú tendre a ako funguje verejné obstarávanie v praxi radšej pomlčím, osobne to veľmi dobre poznám :-)
Rozbalit vlákno
1
6. 1. 2012 14:37
Re: Dôkaz predajnosti
Obecně jsou prodeje jedny a proto ať se prodá domů nebo do firmy, pořád je to kus. Možnosti mají všechny automobilky stejné a i VW stál na startovací čáře a musel se rozhodnout, zda investuje do fleetu nebo ne.
Avatar - Pepa_007
6. 1. 2012 12:40
Pozitivum
Berte to tak, že na tom je jedno pozitivum.
Stačí si dávat bacha na Passaty a tech moc nejezdi.
Kdyby vybrali neco jineho tak clovek nedodrzujici predpisy si musi davat pozor na Passat, treba Volvo, atd..... . Takhle to je jednodusi. :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
6. 1. 2012 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2012 14:45
PREKVAPENI
Volkswagen vyhral tendr usity na miru Volkswagenu. Gratuluji.
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2012 15:02
Co bylo dřív
...vypsání tendru a nebo rozhodnutí o koupi Passatu? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2012 16:04
JISTOTA DESETINÁSOBKU
Tak se opět ukázalo, kdo umí udělat auto, auto na které se šofér nejen může, ale v dotčeném případě i MUSÍ spolehnout. Jistě, vyhrál do držák od VW, PASSAT, Apoštol tvých snů... Dálniční supermainstreamová raketa.

A nakonec, když to vezmeš kolem dokola, neměj obavu, že když to budeš v obdobném passatovi valit stočtyřicet kolem Mirošovic, že dostaneš exemplární flastr. Pochop, svůj k svému, padni komu padni, ranní passat dál doskáče, kopni si do jámy, hádej kdo do ní spadne... nebo si snad doma ještě po večerech čtete tu o perníkové chaloupce? Brácho, prostě si uvědom, že ten, kdo permanentně sedí na tý lopatě jsi výhradně a jenom... ty.

BRAVWO POVWICIE :yes:
Rozbalit vlákno
3
6. 1. 2012 17:00
Re: JISTOTA DESETINÁSOBKU
Ty si naozaj myslis ze vyhral najlepsi? >:D
6. 1. 2012 22:34
Re: JISTOTA DESETINÁSOBKU
Myslím si, že poměru výkon/cena/užitná hodnota ano. I když bych radši za sebe viděl..... vrtuli. Třeba bych měl jako motorkář slevu ! ;-)
7. 1. 2012 11:30
Re: JISTOTA DESETINÁSOBKU
Vždy vyhrá ten, ktorého chceme aby vyhral. Kvalita je vždy druhoradá... Kto už robil nejaké VO-čko tak vie o čom hovorím. Takže to, či to bol Passat alebo Opel, je nepodstatné. dôležitá je obálka... ;-)
6. 1. 2012 17:30
VW was sonst?
Ano tendr byl ušit v podstatě na míru VW, ale nemůžeme přece při posuzování vozů brát jen holé technické parametry.... Snad mne tu nikdo, kdo mne déle "zná" nemůže nařknout z podlézání koncernu - to fakt ne, ale objektivně - tahle volba je nejlepší možnou. Druhou by bylo BMW, ale šířka sítě, servisu, zvyku na techniku atd. atd. Firma, která montuje a opravuje "doplňky", už je zvyklá na typ vozu a určitě by se dalo najít pár dalších "pro". Od začátku jsem nepochyboval, že to bude Passat. VW je v podstatě domácí firma - nejen, že má Podkomínovku, ale tak nějak historicky.....(věřím, že mnohým v Sudetech se nyní leskne oko...).
Navíc - proč si souzi řidiči zvykat na jiný predátorský automobil? Zkrátka to ministerstvo udělalo pro nás - už máme na Pašíky tak nějak podmíněný reflex ne?
Nic proti Oplům- OPC vypadá krásně - ale vždycky mi vytane na mysli otázka, kterou mi dává kolega - Víš proč Opel vyrábí automobily? Proto, aby Fordy nebyly nejvíc poruchovými auty......Šmarjá hned mne nekamenujte......to měl být vtip...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
6. 1. 2012 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2012 11:33
Re: VW was sonst?
Vážne sú bezporuchové?
[odkaz]
Avatar - petrumr
7. 1. 2012 13:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2012 16:16
Re: VW was sonst?
Aj si si prečítal ten link? alebo si len tak strelil?
Avatar - petrumr
8. 1. 2012 10:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2012 14:06
Re: VW was sonst?
ja si myslim ze volba je to dobra ale nie kvoli servisu alebo neviem comu, ved stat to aj tak zaplati.. Ked plati A8, 7er a podobne ine hracky ministrov, odservisovat nejake OPC ci M3 je malina. No OPC ci M3 by bolo tak napadne na cestach oproti tuctovym passatom ze ich kazdy spozna hned. Predsalen tych passatov je na dialniciach plne furiky, cize clovek musi byt ostrazity..
6. 1. 2012 21:02
No já když jsem dělal v Opelu, tak jsem na insignie dával fl
:-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
7. 1. 2012 09:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mireon
12. 1. 2012 12:55
Re: No já když jsem dělal v Opelu, tak jsem na insignie dáva
Jde o to že u opelu je OPC něco extra a jsou na ni mnohem vyšší slevy. Kamarád má insignii OPC a měl slevu kolem 35%. Na nové auto do výroby ne žádnou skladovku nebo demo.
Avatar - MAP2009
7. 1. 2012 19:48
Cítím se bezpečně
Konečně nás policie dokonale ochrání :yes: Jistotu máme jedinou a to že si tyto vozy na sebe opět brzo "vydělají". O to tu přece jde především. Mám rád tento stát.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
8. 1. 2012 10:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - MAP2009
8. 1. 2012 12:44
Re: Cítím se bezpečně
Pokud tomu vážně věříš tak je vidět že mediální masáž provádějí velmi dobře :yes: